The Last Guardian
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Danke fürd Info
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
de schluss! das ending!
ganz ganz super gsi das spiel. ha grad bock nomal vo vore azfange!
das wird mer no lang in erinnerig bliibe... crazy shizzle. die gschichte wo sich djapanler immer so usdänked

das wird mer no lang in erinnerig bliibe... crazy shizzle. die gschichte wo sich djapanler immer so usdänked

- rebornkid
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
430
Wtf? Scho dure? Hans gester mal uspackt!Master(G) hat geschrieben:de schluss! das ending!![]()
![]()
ganz ganz super gsi das spiel. ha grad bock nomal vo vore azfange!

Wie lang haesch gha?

sergesellsretro Onlineshop für Retrogames und Konsolen:
https://www.sergesellsretro.ch
sergesellsretro News Gruppenchat:
https://chat.whatsapp.com/EQ2OshNZ029G7fNDAffUQz
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ca. 14 Stund plus minus... ich wär glaub schneller gsi, wenn de trico mir besser gfolgt hätti! 
hamer scho recht ziit glah. dure-grusht bini emal ned....
trophies hani mal no agluegt, shit, isch wieder so hammerhärt. wieso händ japanischi games immerno so mörder-trophies/achievements, womer es spiel würkli ztod spiele muess, um alles zhole?
"beände das spiel in unter 5 stunden" rofl... viel glück!
"staple zwei fässer und trage sie 30 sekunden lang" :typej:

hamer scho recht ziit glah. dure-grusht bini emal ned....
trophies hani mal no agluegt, shit, isch wieder so hammerhärt. wieso händ japanischi games immerno so mörder-trophies/achievements, womer es spiel würkli ztod spiele muess, um alles zhole?
"beände das spiel in unter 5 stunden" rofl... viel glück!
"staple zwei fässer und trage sie 30 sekunden lang" :typej:
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Ich bi geschter am halbi elfi vo de Prob heicho und ha mol das 1GB Update installiert. Denn so dänkt, jo es halbs Schtündli lid scho no dinne.... Am 3 bini is Bett. Bi no nienet, bis itz fascht nur am Trico beobachte und chli am zöickle und usprobiere.
Das Schpil, das Tier!!!
Das Schpil, das Tier!!!
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Master(G) hat geschrieben:die gschichte wo sich djapanler immer so usdänked
Master(G) hat geschrieben:"staple zwei fässer und trage sie 30 sekunden lang"

I speeled my drink!
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
wiedermal völlig usem context grisse aber easy.
wie gseid, trophies wos alligs händ sind jensiits ... d'japaner sind äbe no 'hardcore'

wie gseid, trophies wos alligs händ sind jensiits ... d'japaner sind äbe no 'hardcore'

- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
jetz wo's seischMaster(G) hat geschrieben:wiedermal völlig usem context grisse aber easy.![]()

I speeled my drink!
Re: The Last Guardian
es isch mega schön.
aber no chli meh vo dere super musig dörft loufe...
aber no chli meh vo dere super musig dörft loufe...
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
ich finde's no rächt knackig
Mr muess scho sehr guet luege und au chli usprobiere.. s'game sälber hilft nonig so würklich wiiter.
Aber d'Grafik und die Effekt sind ächt Sahne

Aber d'Grafik und die Effekt sind ächt Sahne
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Huere gueti Wärbig het aber mit em Spiel säuber nüt z tüe
- sidusson
- Zelda Lover
- TRADINGPOINTS:
-
6031
has jetz ou öppe 4-5h zocket.. am afang absoluti katastorf mit dr stürig, kamera u framerate.. mit dr zit gwöhntmesech aber dra.. audiovisuel fantastisch.. ds viech isch dr hammer..
viufach bini aber nonid schlau drusworde.. me het mängisch ke ahnig wasme cha u wasme nid cha mache.. isch viu es usprobiere und umefiguretle bismes härebringt.. het aber wie ou gseit mit dr scheiss cam u stürig ds tüe..
aber widrmau en japanische spili wo fantasievou isch, sehr erfrüschend!
viufach bini aber nonid schlau drusworde.. me het mängisch ke ahnig wasme cha u wasme nid cha mache.. isch viu es usprobiere und umefiguretle bismes härebringt.. het aber wie ou gseit mit dr scheiss cam u stürig ds tüe..

shubidu
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Hesch dr Patch abeglade? Uf dr Pro hani genau einisch bemerkt das d Framerate id chnöi geit und das isch am wome is Wasser abe jumped. Süsch louft flüssig.sidusson hat geschrieben:has jetz ou öppe 4-5h zocket.. am afang absoluti katastorf mit dr stürig, kamera u framerate.. mit dr zit gwöhntmesech aber dra.. audiovisuel fantastisch.. ds viech isch dr hammer..
D Stürig isch mängisch leider ächt e huere Katastrophe, aber d Magie im Game isch da! 100% Ico Flair
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
er hett glaub kei pro...
framerate uf de pro isch solid. gitt nüt zmotze.
ah ja, replay-value isch leider nöd würkli vorhande. usser mer will sowas mache:
nüt für mich... ich has glaub gseh
aber es tolls abentüür isches scho gsi
framerate uf de pro isch solid. gitt nüt zmotze.
ah ja, replay-value isch leider nöd würkli vorhande. usser mer will sowas mache:
oder halt die dumme trophies...The more barrels you find and feed to Trico, the more outfits you’ll unlock, in the following order:
Enduring Attire – 12 barrels: Looks like a ceremonial outfit.
Homecoming Costume – 24 barrels: An outfit worn by the villagers.
Horned Apparel – 48 barrels: The outfit the hero wears in Ico.
Warrior’s Clothes – 64 barrels: The outfit the hero wears in Shadow of the Colossus.
Fine Featherpainter – 96 barrels: This is a secret, quirky outfit.
Badge of Honor: this is a medal for Trico and unlocks as soon as you start a second play through.
nüt für mich... ich has glaub gseh

aber es tolls abentüür isches scho gsi

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Nach em Ico und SotC sett doch die Schtürig keis Problem me si... Ich ha null Problem demit, guet, Ico isch eh mini Schpilpreferänz...sidusson hat geschrieben:has jetz ou öppe 4-5h zocket.. am afang absoluti katastorf mit dr stürig, kamera u framerate.. mit dr zit gwöhntmesech aber dra.. audiovisuel fantastisch.. ds viech isch dr hammer..
Das mer oft nid weiss was mache find ich super, de Bueb weiss es jo au nid. Und d Autosaves sind ja au no do. Ich weiss nid was d lüt erwartet, aber s entdecke isch doch genau das wo motiviert?!
i ha o ca. 4h und ha bis itz no nid würklech problem gha zum witercho oder usezfinde, was z'mache isch.
louft schön flüssig z'spielerläbnis (nid d'framerate, haha)
louft schön flüssig z'spielerläbnis (nid d'framerate, haha)
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Düre... itz suechi alli Fässli. Isch ächt das e Aschpilig ufs Schnapsfässli vo de Bernhardiner?
so, itz hanis o fertig.
ächt schwär das z'bewärtä. einersits wunderschöns erläbnis. die ganz gschicht, die "fründschaft" zwüsche dene zwe. d'levels. eifach super. da chani sogar über d'framerate hinwäg luege...
aber die kamera und die stürig. ha sit jahre nüme so oft gfluechet bim zocke. het mir ächt dr letscht närv groubt. wärs süsch nid eso schön, hättis usem loufwärk grisse und azündet! die idiote wo für d'kamera zueständig si, sött meh erschiesse!
und o die hakeligi stürig het mi enorm gnärvt zytewiis. wenn sich das ding würd spiele wie es uncharted oder tomb raider, wärs z'spiel vom jahr wenn nid meh...
ächt schwär das z'bewärtä. einersits wunderschöns erläbnis. die ganz gschicht, die "fründschaft" zwüsche dene zwe. d'levels. eifach super. da chani sogar über d'framerate hinwäg luege...
aber die kamera und die stürig. ha sit jahre nüme so oft gfluechet bim zocke. het mir ächt dr letscht närv groubt. wärs süsch nid eso schön, hättis usem loufwärk grisse und azündet! die idiote wo für d'kamera zueständig si, sött meh erschiesse!

und o die hakeligi stürig het mi enorm gnärvt zytewiis. wenn sich das ding würd spiele wie es uncharted oder tomb raider, wärs z'spiel vom jahr wenn nid meh...
denn bewärts doch eifach nit. besser isses.Jones hat geschrieben: ächt schwär das z'bewärtä.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Also ich bin immer no irgendwo z'mitzt drin.. kei ahnig wie wiit.. Aber wahrschiinlich nonig würklich wiit.. han erscht d'Kommandos für min Kolllega glernt.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
welle kollega?
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Trico.. mir isch dä Name nüm in Sinn chogeosnow hat geschrieben:welle kollega?

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
S isch übrigens es Wiibli