Willkommen in der Welt der Politik. Immer dasselbe.LeviathanX hat geschrieben:Oder wie auch andere gleich "AKW sind super gefährlich alle vom Netz nehmen" verkünden - mei, so eine immense Naturkatastrophe hätte auch jede andere Variante von Kraftwerk vernichtet/beschädigt...
Tsunami
Moderator: Avenger
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- LeviathanX
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
20
Ich weiß 

- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Aus anderen Kraftwerken strömt in solch einem Fall aber keine atomare Wolke, welche ganze Landstriche unbewohnbar machen kann.
Wobei ich es auch etwas unangemessen finden, dass z.B. in Deutschland schon so kurz danach das Thema für den eigenen Ausstieg aufgreifen.
Wobei ich es auch etwas unangemessen finden, dass z.B. in Deutschland schon so kurz danach das Thema für den eigenen Ausstieg aufgreifen.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- LeviathanX
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
20
Kommt jetzt sicher noch die nächste Verschwörungstheorie: "Die Welt ist rund und die atomare Wolke wird irgendwann in der USA ankommen wenn der Wind so weiter bläst!" 

- Samurai 01
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
90
die dütsche sind so es huere schwarzmohler volk, lut dene isch schlimschte scho pasiert,
und uf de ganz welt mues mer jetzt d atomenergy abschaffe.
es goht mer huere ufd nerve das die immer so übertribe müend.
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Sendai und Hachinohe. Dört bi ig gsi vor es paar Johr. Unglaublich die Zerstörig wos agrichtet het. 

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
ich verstahn etz die frag nöd ganz, beziehigswiis wo isch de zämehang zwüsche AKWs baue und eme nukleare agriff vo de US armee im zweit weltchrieg?Tsimi hat geschrieben:
dfrag isch warum die sich überhaupt für atomenergie entschiede hend. vorallem nachem nagasaki und hiroshima vorfall.
djapaner müsstet am beste wüsse was für folge oder uswürkige so e atomchraft hett.

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Re: Tsunami

ich han dverstrahlig gmeint. WO es akw baut wird isch im endeffekt egal wenns es beebe git
chas di überall verwütsche.
es akw im land zha bergt immer risike. vorallem "imene land wo erdbeebe scho fast zum alltag ghöret."
technik/failsafe hin oder her wenns mal schief gaht denn isch ebe nöd luschtig und was DAS denn für
nach/uswürkige hett hend die ja scho mal zspüre becho.
Zuletzt geändert von Tsimi am 12 Mär 2011 14:22, insgesamt 2-mal geändert.
Lone Wolf hat geschrieben:isch das diä mega release party gsi? gseht us wienes fixerrümli anno 1990
Lone Wolf hat geschrieben:...aber de blind suchtmöngel gseht omg-snk-official und leert grad s'konto vor ort.
Erdbebe, Tsunami und en Reaktor wo id Luft flügt i knapp 24h, recht dicki Poscht
Nöd verdient hendses

SP Bern fordert Schliessung von AKW Mühleberg

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
ja, aber de zämehang zu nukelare bombe aagriffe isch da nöd würkli relevant, resp. isch was ganz anders. zudem isch es industrie land wie japan halt uf nukleari energie ahgwiese, zuminscht no. was will mer mache?
die gfahr bestaht überigens für alli länder. isch ja nöd ds erschtemal wo was passiert, und bi wiitem au nöd ds verherenschte ereignis.
die gfahr bestaht überigens für alli länder. isch ja nöd ds erschtemal wo was passiert, und bi wiitem au nöd ds verherenschte ereignis.

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
isch ja vorabsehbar gsiG-ay-lien hat geschrieben:SP Bern fordert Schliessung von AKW Mühleberg

weniger pachinkohallene baue wo unmenge a strom verschlinget!Tatsujin hat geschrieben:ja, aber de zämehang zu nukelare bombe aagriffe isch da nöd würkli relevant, resp. isch was ganz anders. zudem isch es industrie land wie japan halt uf nukleari energie ahgwiese, zuminscht no. was will mer mache?

Lone Wolf hat geschrieben:isch das diä mega release party gsi? gseht us wienes fixerrümli anno 1990
Lone Wolf hat geschrieben:...aber de blind suchtmöngel gseht omg-snk-official und leert grad s'konto vor ort.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
hey, die schreiende delphinG-ay-lien hat geschrieben: Nöd verdient hendses![]()

Zuletzt geändert von Mastler(P) am 12 Mär 2011 14:27, insgesamt 1-mal geändert.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

Gurgelhals hat geschrieben: Tschernobyl isch en Über-über-FAIL uf unzählige Ebene gsi, agfange vo de Konstruktion vom Reaktor an sich bis zum grobfahrlässige und unendlich tumme Verhalte vo de Ingenieur vor Ort. Da brucht's glaubs scho no einiges meh, dass es sowiit chunnt.
uf dr andere site wärs ime andere land als russland äuä o nid müglech gsi, dass d'armee/regierig eifach schnäu mau paar hundert (tusig?) arbeiter i sicher tod schickt bim zueschütte vo däm ding! mönscherächt und so! hert für die betroffne aber schlussändlech hei sie sich äuä gopferet, dass nid NO meh passiert isch...
hoffe mir, dass es in japan nid zum worstcase chunnt...

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
lol..wenn nur a dem wür lige. und wer het en pachinko diheiTsimi hat geschrieben:
weniger pachinkohallene baue wo unmenge a strom verschlinget!denn bruchts au keis akw meh.
![]()

btw. ich hasse pachinko

Zuletzt geändert von Tsimi am 13 Mär 2011 04:04, insgesamt 2-mal geändert.
Tatsujin hat geschrieben:btw. ich hasse pachinko

- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
Samurai 01 hat geschrieben:die dütsche sind so es huere schwarzmohler volk, lut dene isch schlimschte scho pasiert,
N-TV hat geschrieben:Die Welt fürchtet ein zweites Tschernobyl. Die japanische Regierung muss bestätigen, dass in Folge des schweren Erdbebens aus dem beschädigten AKW Fukushima 1 Radioaktivität entweicht, dementiert aber Berichte, wonach es bereits zu einer Kernschmelze gekommen ist. Eine Explosion ließ das Dach des Reaktorgebäudes einstürzen; auch die Gebäudehülle ist beschädigt. Es gibt mehrere Verletzte. Der Evakuierungsradius wird ausgeweitet. Bundeskanzlerin Merkel gibt am Abend einen Bericht zur Lage.

Jetzt machts Zing in der Schüssel!
:typej: Was isch genau los? Inwiefern sind die Dütsche bitte devo betroffe, demits ez scho s Pipi ide Hose hend?
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
und natürlich ganz wichtig: Lichterkette!
http://www.ausgestrahlt.de/
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
AKWs = In D es rächt heisses Thema zur Ziit. Drum. D'Atomlobby schickt vorsorglich s'Merkel vorG-ay-lien hat geschrieben::typej: Was isch genau los? Inwiefern sind die Dütsche bitte devo betroffe, demits ez scho s Pipi ide Hose hend?

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
abschalda!The Sheep hat geschrieben:und natürlich ganz wichtig: Lichterkette!

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel

abschalda!The Sheep hat geschrieben:und natürlich ganz wichtig: Lichterkette!
e: lulz, de Mastler(P)

- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
AKW i der Schwiz schliesse und Strom vo russische AKWs importiere.Tatsujin hat geschrieben:isch ja vorabsehbar gsiG-ay-lien hat geschrieben:SP Bern fordert Schliessung von AKW Mühleberg