FC Bayern München
Moderator: Avenger
Re: FC Bayern München
kroos spielt jo scho die ganz ziit wil dr robben dauerverletzt isch.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
so tragisch es für dä schweini isch, für dä bvb isch das glaubs nöd schlächt.
wobi, bim letschte ufenandertreffe hät dä schweini überhaupt erscht s'goal vom sahin ermöglicht gha
wobi, bim letschte ufenandertreffe hät dä schweini überhaupt erscht s'goal vom sahin ermöglicht gha

wenn dä kross als dm spillt würd ich für ihn ir offensive dä alaba bringeevo hat geschrieben:kroos spielt jo scho die ganz ziit wil dr robben dauerverletzt isch.

- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
übels spiel gsii geschter, d'mannschaft hed die erschte 15 minutä enorm müeh gha und isch die letschte 40 minutä völlig usenandbrochä.
jetzt fehlt ja de tymo au no
gäg dortmund spielt denn de gustavo und de alaba im dm, MEH SPIELER GIDS JA NÜMÄ FÜR DIE POSITION chchch.
isch übrigens kei roti charte gsii, gälb aber definitiv.
guet wär möglicherwiis kroos uf schweinsteiger position, müller is om & de Robben wieder uf rächts, wenn chund de wieder? jetzt wär en guetä ziitpunkt! zum glück jetzt no länderspielpause
jetzt fehlt ja de tymo au no

gäg dortmund spielt denn de gustavo und de alaba im dm, MEH SPIELER GIDS JA NÜMÄ FÜR DIE POSITION chchch.
isch übrigens kei roti charte gsii, gälb aber definitiv.
guet wär möglicherwiis kroos uf schweinsteiger position, müller is om & de Robben wieder uf rächts, wenn chund de wieder? jetzt wär en guetä ziitpunkt! zum glück jetzt no länderspielpause

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ich wär also froh gsi, wenn d'länderspielpause nöd jetzt cho würd.
dä kagawa hät jedesmal huere müeh gha nach dä länderspiel. subotic verletzt isch ganz übel. wenn jetzt dä santana oder hummels no usfallt, ninnts mich ja wunder, wär spiele söll.
dä kagawa hät jedesmal huere müeh gha nach dä länderspiel. subotic verletzt isch ganz übel. wenn jetzt dä santana oder hummels no usfallt, ninnts mich ja wunder, wär spiele söll.
wenn er sich nomol verletzt söllets en eifach verkaufe. isch super dasser guet spiel, WENN er mol spielt, aber so kasch de typ eifach nit bruuchezeromeier hat geschrieben: wenn chund de wieder?

dä robben trainiert wieder und isch wahrschindlech derbi gäge bvbzeromeier hat geschrieben: guet wär möglicherwiis kroos uf schweinsteiger position, müller is om & de Robben wieder uf rächts, wenn chund de wieder?

wenn de robben so guet wird wie im 2010 und dr frank und dr mario ihri form bhalte sins unufhaltsam 

Bayerns Arien Robben muss gemäss Sport1.de erneut passen. Erst kürzlich kehrte er nach Leistenproblemen wieder in die Elf des deutschen Rekordmeisters zurück. Der 27-jährige Holländer habe aber nun gesundheitliche Probleme, weshalb er nicht im Champions-League-Spiel gegen Manchester City auflaufen kann. Neben Robben soll auch Toni Kroos fehlen.

- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
evo hat geschrieben:Bayerns Arien Robben muss gemäss Sport1.de erneut passen. Erst kürzlich kehrte er nach Leistenproblemen wieder in die Elf des deutschen Rekordmeisters zurück. Der 27-jährige Holländer habe aber nun gesundheitliche Probleme, weshalb er nicht im Champions-League-Spiel gegen Manchester City auflaufen kann. Neben Robben soll auch Toni Kroos fehlen.

das spiel isch au völlig egal und unwichtig. de robben übrigens: er NERVT. klar findi super, wenner guet spielt, klar wäremer oni ihn niemals im CL-Final gsii, aber er neeeeeeeeeeeeeeeervt.
er nervter sogar EXTREM. langsam könnesen vo mir us wäg geh. 7523495 milliarde pro johr bekunter zum verletzt ummezhocke.
De Robben isch öppe zu glich viel nutze wie nes Formel 1 Auto ufere Rallye Strecki mit 40% Asphalt.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
andersits isch genau er denn de wo im CL final in dr 93 minute s 1:0 geg barcelona schiesst
genau so ein ischer nämli.
edit: äh quatsch. barcelona gheit das jahr jo im halbfinal geg raal madrid use.

genau so ein ischer nämli.
edit: äh quatsch. barcelona gheit das jahr jo im halbfinal geg raal madrid use.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
zur Abwächslig mal wieder en guete Spieltag gsii 

evo hat geschrieben:edit: äh quatsch. barcelona gheit das jahr jo im halbfinal geg raal madrid use.
ehm, nei.

hm ja. scho chli
aber nit dassi irgendwie real fan wär. belegt sicher e platz in dr top10 vo de tümmschte teams of immer. aber barca findi au doof. jede isch barca fan momentan, JEDE. chli wie bim FCB

aber nit dassi irgendwie real fan wär. belegt sicher e platz in dr top10 vo de tümmschte teams of immer. aber barca findi au doof. jede isch barca fan momentan, JEDE. chli wie bim FCB

seisch häsch au classico gluegetemP hat geschrieben:ehm, nei.evo hat geschrieben:edit: äh quatsch. barcelona gheit das jahr jo im halbfinal geg raal madrid use.

barca isch min hassverein! das jede söll basel fan si chani also au nöd bestätige. ich bins ganz sicher nöd! wenns aber um internationali spiel gaht isch mir scheiss egal ob züri, basel oder yb. für mich isches nöd hopp basel sondern hopp schwiizevo hat geschrieben:hm ja. scho chli![]()

ja, in anderne städt oder gar international kames bi basel no nit ganz so krass usamche wie bi barca, was au logisch isch.sam hat geschrieben: barca isch min hassverein! das jede söll basel fan si chani also au nöd bestätige. ich bins ganz sicher nöd! wenns aber um internationali spiel gaht isch mir scheiss egal ob züri, basel oder yb. für mich isches nöd hopp basel sondern hopp schwiiz
aber do gits hunderti vo lüt wo ab em 2002 urplötzlich die gröschte fcb fans worde sin.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
da inä gads ganz ganz ganz sicher nöd um de spanisch fuessball. adios.
jede isch chli barca "fan" wüll de fuessball absolut fantastisch isch. jede findet das guet, ussert die wo sich wichtig mache wie z.B. de vortex.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
ich find barca und de fuessball scheisse. es langwiilt mich, barcelona zuezluege - und ich bin nöd de einzig wo das so gsed.emP hat geschrieben:jede isch chli barca "fan" wüll de fuessball absolut fantastisch isch. jede findet das guet, ussert die wo sich wichtig mache wie z.B. de vortex.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
Fantastisches Spiel vo Bochum und idä 2.HZ au vo Bayern.
Bonusinfo: De Olic und de Gustavo bruchemer nümä.
Bonusinfo: De Olic und de Gustavo bruchemer nümä.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
guät? GUÄT?
mini nerve. wieso wird eigentlich nur bi dortmund so genau anneglueget, ob au alles bim 11m korrekt isch?
mini nerve. wieso wird eigentlich nur bi dortmund so genau anneglueget, ob au alles bim 11m korrekt isch?
entlech gahts morn wiiter
wird sicher en super spiel!
super!
http://www.spox.com/de/sport/fussball/b ... nchen.html

super!
http://www.spox.com/de/sport/fussball/b ... nchen.html