Seite 7 von 11
Re: Resident Evil 6
Verfasst: 05 Okt 2012 13:21
von Mastler(P)
fön

du häschs kapiert!

Re: Resident Evil 6
Verfasst: 05 Okt 2012 15:14
von Gurgelhals
zwirrlibatz hat geschrieben:Gurgelhals hat geschrieben:Aber vorher unbedingt emal no de Daksha Shrine uf em Bionis Leg bsueche

ah teh giant crab. hett mir grad d'hose läng zoge. brchum ich s'item au ohni d'quest scho zha? bi de chliinere sammel sidequests ischs ja amigs praktischerwiis eso.
Gwüssi roti Items erschiined erst, wänn me s'entsprächendi Quest hätt, anderi sind vo Afang a det. S'Item am Daksha Shrine ghört soviel ich weiss zu de letschtere, s'Quest defür gitt's dänn im S0mpf. En wiitere

-Momänt isch det glaubs no inbegriffe
Bi gwüsse Quests mit mehrere Lösigsmöglichkeite (bring mir entweder dieses oder jenes Item) isch eifach echli blöd, dass me so ungwollt chan de Questusgang vorwägnäh - also wänn me s'einte Item bereits im Inventar hätt, wänn me nachher s'Quest findet und akzeptiert. Dänn wird s'Item nämlich sofort abbuecht und under Umständ isch es die schlächteri vo zwei Lösige (im nörchschte grosse Dorf gitt's afaik so en Fall. Und bi de Colony 6 dänn au no). En grosse Ifluss ufs s'Spiel hätt das aber nöd, es beiflusst nume d'Affinity Chart.
Re: Resident Evil 6
Verfasst: 06 Okt 2012 09:02
von NERV
Ich finds huere guet! (Spile bisher aber nume em Löi sin Part). Definitiv besser als Teil 5 und vor allem au endlich ganz viel verschideni Zombis. Macht Spass!
Re: Resident Evil 6
Verfasst: 08 Okt 2012 09:12
von Master(G)
mir gfallts also au. en atmosphärische 3rd person shooter mit tollem monster-design. schön schliimig-glibbrig. super!
Re: Resident Evil 6
Verfasst: 08 Okt 2012 09:13
von zwirrlibatz
Masatshi hat geschrieben:aber ich bin ja au kei spielspass-benchmark, wüsse mer ja

Re: Resident Evil 6
Verfasst: 08 Okt 2012 09:51
von NERV
Masatshi hat geschrieben:mir gfallts also au. en atmosphärische 3rd person shooter mit tollem monster-design. schön schliimig-glibbrig. super!

Es isch es würkli guets Action-Game. Finde, hett sogar meh Horror-Element als Teil 5.
Re: Resident Evil 6
Verfasst: 08 Okt 2012 10:03
von Master(G)
das stimmt! findi au. es gitt so viel verschiedeni monster und zombies, es isch en wahri freud!
:nakti-fraue-im-schleim:

grafik findi stellewiis sackstarch. äbe grad bi de monster, wie sie so verschmelze und zerfalle und so. huere geil gmacht.
ich finds besser als teil 5

Re: Resident Evil 6
Verfasst: 08 Okt 2012 10:05
von Pandemonium
Teil 5 isch au e katastrophe gsi!
Re: Resident Evil 6
Verfasst: 08 Okt 2012 10:09
von NERV
Monschter sind uhure guet. Grafik au. Schöni Stimmig, sehr schöni, abwächsligsrichi Monster. Schöni nackti Frauemonschter mit herte Nippel.
Es guets Game.
PS: Ich rede bis jetzt usschliesslich vom Leon Part.
Re: Resident Evil 6
Verfasst: 08 Okt 2012 12:03
von Master(G)
NERV hat geschrieben:PS: Ich rede bis jetzt usschliesslich vom Leon Part.
ich au. bin ca. 6 stund im game und im kapitel 4/5 vode Leonkampagne.
Re: Resident Evil 6
Verfasst: 08 Okt 2012 12:20
von TypeJ
i setts mal is laufwerk schoppe
Re: Resident Evil 6
Verfasst: 08 Okt 2012 12:42
von Mastler(P)
Masatshi hat geschrieben:ich au. bin ca. 6 stund im game und im kapitel 4/5 vode Leonkampagne.
good job!

Re: Resident Evil 6
Verfasst: 08 Okt 2012 17:34
von Parisienne
ich find dchris kampagne scheisse
arschloch "zombies"
hoffendlich wird die vom jake bitz besser
obwohl eigendlich nöd
Re: Resident Evil 6
Verfasst: 09 Okt 2012 06:54
von Master(G)
so Leon-Kampagne fertig. 9 1/2 Stund hani gha. brundle-fliege!

geil gsi isches!
jetzt bini gspannt, wies bim Chris abgaht. Call of Resi ich chume

Re: Resident Evil 6
Verfasst: 09 Okt 2012 12:26
von mousch
Ok, iz nach witere 2 Stung findis au scho es stück geiler. Han mi langsam demit abgfunde dases halt meh es Action Game worde isch. Es au paar geili Element dinn, wie z.B. die verschidene Interaktione während de Fights. De 1. Level hed chli an de Afang vo Resi 2 erinneret, iz ide Katerdrale acho, mau luege.
Wasi aber vermisse:
-Alts Inventar
-Waffehändeler
Das hätt eifach müesse dinne blibe IMO. Sehr schad.
Re: Resident Evil 6
Verfasst: 09 Okt 2012 12:39
von Master(G)
inventar... ja chönt besser si. ich bin zwar froh mueni nüme vo chischte zu chischte seckle. schlecht findi nur, dass mer items nöd an bode rüehre chan. eimal im trashbin sinds für immer weg. und nur zum es paar herbs mixe 5 fire-granate wegschmeisse isch bitz dumm, vor allem will nach em mix ja wider 2 slots frei hättisch... (oder überseh ich da was?)
mis gröschte problem mit em game isch nöd dAction oder dstürig .... sondern die instabili framerate. es AAA-game darf eifach nöd ruckle. und resi 6 rucklet immer wieder mal e bitz. au a völlig unverständliche ort wie z.b. eme viereckige ruum ohni grossi texture... technisch isches rächt fail findi.
trotzdem: ich han recht spass demit und en gwüsses suchtpotential chanem nöd abspräche. guns uflevle und so...
Re: Resident Evil 6
Verfasst: 09 Okt 2012 13:57
von Parisienne
wo chanmer guns uflvle?
alles won ich bis han mache chönne isch fähigkeite chaufe woni 0 unterschied zu vorher merke (schussstärke (oder so irgendwas) lvl 1 zu 3 bsp, null unterschied bzw. ich merks nöd)
edit: wasi no so lustig zwüscheddinne finde isch agent hunt. dstüürig vo dä zombies isch zwar saumüehsam am afang will en zombie halt.. allgm. rächt langsam isch, wennmers aber mal druff hät isch na fönny
Re: Resident Evil 6
Verfasst: 09 Okt 2012 14:13
von Master(G)
mer chan guns uflevle mit skills, also lvl 1, 2 und 3 mit geld. ich merke dette scho en underschied, aber nur en chliine. statt 5 schüss bruchsch halt nur no3 oder 4.... ich meine aber kills-upgrade. bi 400, 800 und 1500 kills gitts gun-upgrades. für jedi gun einzeln (muesch vermuetlich viel mercenaries spiele zum dette levle, will ide level zwenig zombies hesch). bi 1500 kills bisch weapons-master vo dere gun und sie macht EXTREM viel schade! plus chasch der für 30.000 geld no unlimited ammo chaufe. (gaht aber erscht nachdem all 4 kampagne dure hesch). kills im mercenaries modus zählet zude gsamtstatistik und mer chan mit de glevlete waffe jedi mission nomal mache. so wird au de hard modus irgendwänn mal easy...
ich chan im übrige autoaim usegno und de ziel-laser igschalte wie im resi 4. ziele gaht super so!
Re: Resident Evil 6
Verfasst: 09 Okt 2012 14:32
von Shadow
s'game isch zum chotze dunkel, zumindescht diä erscht halb stund, wirds au mal heller? tagesliecht?
Re: Resident Evil 6
Verfasst: 09 Okt 2012 14:34
von NERV
Shadow hat geschrieben:s'game isch zum chotze dunkel, zumindescht diä erscht halb stund, wirds au mal heller? tagesliecht?
Eifach uf die hellschti Stufe stelle - denn chan mehs zer guet zocke. Süsch nid.
Masatshi hat geschrieben:.. sondern die instabili framerate.
Bi mir hetts no nie grucklet. Spile PS3 Version. Ev. rucklet eifach d'Xbox Version. Aber meh chauft ja au nüd für d'Xbox. Dummi Ami-Konsole. Thihihi~ Finges übrigens grafisch wunderbar und öppis vom beschte, wo ich uf de betagte Konsole bis jetzt han gseh.
Re: Resident Evil 6
Verfasst: 09 Okt 2012 14:39
von Master(G)
ps3 version rucklet bi mier au

min TV isch kabott!

nei isch bi beid versione so. siehe auch:
http://www.gamefaqs.com/boards/605603-r ... =framerate" onclick="window.open(this.href);return false;
ps3 version isch defür SAUDUNKEL.
xbox version isch super uf standardistellige.
Re: Resident Evil 6
Verfasst: 09 Okt 2012 15:01
von NERV
Komisch. Bi mir hets echt no nie grucklet. Defür z. B. s'Castlevania uf de PS3 wo süsch anschinend bi niemerem grucklet hett. Bin eigentlich au allergisch uf so öppis.
Re: Resident Evil 6
Verfasst: 10 Okt 2012 13:02
von Master(G)
ich han glaub gfunde, wora das ruckle lieht: online-modus! wenni ide options am afang uf 'offline' stelle, rucklets praktisch überhaupt nüm. :typej:
Re: Resident Evil 6
Verfasst: 10 Okt 2012 14:13
von NERV
Masatshi hat geschrieben:ich han glaub gfunde, wora das ruckle lieht: online-modus! wenni ide options am afang uf 'offline' stelle, rucklets praktisch überhaupt nüm. :typej:
Ah, han no nie im Online-Modus gspilt. Nume offline.
Re: Resident Evil 6
Verfasst: 10 Okt 2012 14:25
von Goran
Masatshi hat geschrieben:ps3 version rucklet bi mier au

min TV isch kabott!

nei isch bi beid versione so. siehe auch:
http://www.gamefaqs.com/boards/605603-r ... =framerate" onclick="window.open(this.href);return false;
ps3 version isch defür SAUDUNKEL.
xbox version isch super uf standardistellige.
Und wie isches im Verglich zu de PC Version wo bald usechunt?
Fruener hät's uf IGN Head to Head Reviews gha, wos alli Versione vergliche händ.
Weiss öpper ob's e Site git wo alli Versione vo Games und allne Platforme verglicht und Reviews schribt?