was hesch geschter gmacht?
Moderator: Avenger
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
marinierte kabeljau & zucchini/broccoli/baumnüss & bommfritt
I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
jakobmuschle mit tomate, schalotte, peterli & majoran übergebacken
grillte salat mit härdöpfu, zucchini, peperoni, pimientos, früschchnobli, früehligszwieble, zitronesalz & algesalat

grillte salat mit härdöpfu, zucchini, peperoni, pimientos, früschchnobli, früehligszwieble, zitronesalz & algesalat

I speeled my drink!
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

Re: was hesch geschter gmacht?
e hackbroote
- qualitäts rindshack, ca. 300g
- kalbsbrät, ca. 200g
- grossi zibele
- knobli zeche
- e ei
- paniermähl
Gürzi: salz, pfäffer, majoran, paprika
Fleisch mit zible und ei mit de händ gut durerüehre und denn solang paniermähl drzuegeh biz t konsistänz bis fester wird, denn würze und bi 200° für öppe 40 minute in oofe.
ässe kammes nacher rächt vielsitig. ich maggs aber simpel in schiibe gschnitte ufeme brötli und bizeli majo/ketchöp/bbq sauce
- qualitäts rindshack, ca. 300g
- kalbsbrät, ca. 200g
- grossi zibele
- knobli zeche
- e ei
- paniermähl
Gürzi: salz, pfäffer, majoran, paprika
Fleisch mit zible und ei mit de händ gut durerüehre und denn solang paniermähl drzuegeh biz t konsistänz bis fester wird, denn würze und bi 200° für öppe 40 minute in oofe.
ässe kammes nacher rächt vielsitig. ich maggs aber simpel in schiibe gschnitte ufeme brötli und bizeli majo/ketchöp/bbq sauce
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
ich hett gern baar step-by-step ahleitige ala tatsucuisine vom zwirrlibätzli. es wär dä mega! =D

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
ich choch meischtens halb guerilla, halb common sense. sache nöd lah abränne und würzen nach belieben und geruch. aber das obe mit de jakobsmuschle staht hine uf dr packig wo's im migi gitt. de DS kochkurs hamer letschti zuchetah. det gitts sehr guets zügs, mit step by step für superdummies.
de "marinierte kabeljau & zucchini/broccoli/baumnüss & bommfritt" isch ja fasch selbsterchlärend. zersch gmües chli brate (oder dämpfe) und würze, dänn de i öl und pfäffer und bitz zitrone vorgmarinierti fisch sanft brate, und ersch ganz am änd rahm/dill sauce drüber und nachnere minute vom herd näh. bommfritt mach ich nume ofefritt, ich will kei ölfritier sauereie dihei.
wänn problem mit em timing, dänn s'gmües lieber nöd zlang brate sondern am schluss - wenn rescht parat isch - halt husch in mikrowälle.
wichtig isch eifach d'uswahl. was passt zäme mit welne gwürz.
zbsp broccoli und baumnüss
zucchini und pilz und früsche bärlauch
fisch und spinat

de "marinierte kabeljau & zucchini/broccoli/baumnüss & bommfritt" isch ja fasch selbsterchlärend. zersch gmües chli brate (oder dämpfe) und würze, dänn de i öl und pfäffer und bitz zitrone vorgmarinierti fisch sanft brate, und ersch ganz am änd rahm/dill sauce drüber und nachnere minute vom herd näh. bommfritt mach ich nume ofefritt, ich will kei ölfritier sauereie dihei.
wänn problem mit em timing, dänn s'gmües lieber nöd zlang brate sondern am schluss - wenn rescht parat isch - halt husch in mikrowälle.
wichtig isch eifach d'uswahl. was passt zäme mit welne gwürz.
zbsp broccoli und baumnüss
zucchini und pilz und früsche bärlauch
fisch und spinat
I speeled my drink!
Dä Kochkurs uuf em DS isch würkli rächt super und vor allem tubelisicher.
Git übrigens no en wiitere uus däre Serie: America's test kitchen.
Git übrigens no en wiitere uus däre Serie: America's test kitchen.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
da han ich bitz es manko. aber dangg fuer dini usfuehrig.zwirrlibatz hat geschrieben:wichtig isch eifach d'uswahl. was passt zäme mit welne gwürz.

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
absolut knüller passt zäme au wemme's nöd glaube will wemme's nie probiert hett:
wassermelone und feta!
muess aber chüehlschrankchalt sii. dänn ischs andersch abartig. würfelschniide, holzspiessli, mampfsabber. im summer gitt das amigs grad en znacht. und es chüehls blonds drzue.
wassermelone und feta!
muess aber chüehlschrankchalt sii. dänn ischs andersch abartig. würfelschniide, holzspiessli, mampfsabber. im summer gitt das amigs grad en znacht. und es chüehls blonds drzue.
I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
chauf kochkurs DS im interdiscount für 12.-Mastler(P) hat geschrieben:da han ich bitz es manko. aber dangg fuer dini usfuehrig.zwirrlibatz hat geschrieben:wichtig isch eifach d'uswahl. was passt zäme mit welne gwürz.
I speeled my drink!
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
haha, nice. ich probier eh alles und um so simpler um so besser. 
nume 12?! han ebe scho mehrmals mit dem gedanke gspillt es mer zuezlegge.

nume 12?! han ebe scho mehrmals mit dem gedanke gspillt es mer zuezlegge.

Ich han Wassermelonä, und ich han Feta... sötti also vilicht mol usprobiere. Au wenimer tatsächlich nid chan vorstellä dass das nid komisch isch.zwirrlibatz hat geschrieben:absolut knüller passt zäme au wemme's nöd glaube will wemme's nie probiert hett:
wassermelone und feta!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
mach! d'gschmacksnerve dreihed dure, es isch sooooooooooooooooooooooooo lecker. separat mundgrecht würfle, logisch, i ei schüssle und grad mampfe solangs chüehl (wichtig!) und noni inenander vermatscht isch.
isch ja nüt anders als es süess-suur dingens.
I speeled my drink!
Also scho bitz andersch, find jetzt Feta nid so wahnsinnig sur.zwirrlibatz hat geschrieben:mach! d'gschmacksnerve dreihed dure, es isch sooooooooooooooooooooooooo lecker. separat mundgrecht würfle, logisch, i ei schüssle und grad mampfe solangs chüehl (wichtig!) und noni inenander vermatscht isch.
Also geschter hanis gha. Finds zwar nid so schlächt, aber also ich weiss nid öb Feta nid doch besser zu Gurkä und Tomatä oder so pässlet. Zwar i de beschtä Momänt isches scho no rächt guet gsie, vilicht hani chli viel Melonä gha im Verhältnis.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
türli feta & gurke & tomate sowieso eh logisch.
aber immmmmmens wichtig isch bi wassermelone & feta dass es chalt isch. vo 3 stund chüehlschrank grad in muul will nur dänn hesch beschti momänt will sobald e bitz zimmerwarm dänn chömed anderi gschmäcker füre oder die wichtige verschwindet.
aber wänns au chalt nöd schmöckt ja dänn...
aber immmmmmens wichtig isch bi wassermelone & feta dass es chalt isch. vo 3 stund chüehlschrank grad in muul will nur dänn hesch beschti momänt will sobald e bitz zimmerwarm dänn chömed anderi gschmäcker füre oder die wichtige verschwindet.
aber wänns au chalt nöd schmöckt ja dänn...

I speeled my drink!
Ja ich hans scho chalt gha... am Afang vilicht sogar zu chalt (will ich d Melonä nid im Chüelschrank gha han, hanisi no churz es bitz zum abächüele is Gfrührfach gleit, will du gfundä hesch isch so wichtig dases chalt isch. en Teil isch den bitz agfrörlet).
Aber ich säg jo nid dases nid guet gsie isch. No rächt erfrischend, und Melonä isch eh super und Feta au, und d Mischig isch au nid ohne gsie. Nur isch ebä Melonä eh super, und Feta au. Drum weisi jetzt nid öbs nid evtl. chli schad um de Feta isch, will d Melonä en zimlich starch konkurrenziert. Aber wirds wohl eh wider mol probiere, vilicht mit anderem Feta und anderer Melonä (also logisch nid diä glich, diä hani jo scho gässä, aber ich mein villicht ischsi au nid gnueg rif gsie für s optimalä feeling oder so).
Hüt s glich wiä oft, Tomatä-Rüebli-Gurkä (2 verschiedeni Sortä...)-roti und gäli Peperoni-Mozerella-Hütächäs-Salat. D Rüebli störed mi meischtens im Salat... eigentlichi fascht immer gnau gnoh. Tuensi aber glich immer mol wieder dri, debi hetsi elei vil lieber.
Aber ich säg jo nid dases nid guet gsie isch. No rächt erfrischend, und Melonä isch eh super und Feta au, und d Mischig isch au nid ohne gsie. Nur isch ebä Melonä eh super, und Feta au. Drum weisi jetzt nid öbs nid evtl. chli schad um de Feta isch, will d Melonä en zimlich starch konkurrenziert. Aber wirds wohl eh wider mol probiere, vilicht mit anderem Feta und anderer Melonä (also logisch nid diä glich, diä hani jo scho gässä, aber ich mein villicht ischsi au nid gnueg rif gsie für s optimalä feeling oder so).
Hüt s glich wiä oft, Tomatä-Rüebli-Gurkä (2 verschiedeni Sortä...)-roti und gäli Peperoni-Mozerella-Hütächäs-Salat. D Rüebli störed mi meischtens im Salat... eigentlichi fascht immer gnau gnoh. Tuensi aber glich immer mol wieder dri, debi hetsi elei vil lieber.
nit selber gmacht aber geschter gässe:

potz tüüfl do lohnt sichs also die 15 min azstoh
bescht kebap ever

potz tüüfl do lohnt sichs also die 15 min azstoh

bescht kebap ever
- blackraini
- Mungg
- TRADINGPOINTS:
-
730
Grad dehei ufem Grill zum Zmittag gmacht:

dia Chaiba macht d' Fründin immer - nid so mis Ding, chaiba Gschlabber

Salat usem Garte

Schebegeil, wenn d' Gurke keinere Krümmigs-, Längs- oder Durchmessernorm entsprechend aber defür Gschmack händ und fast kei Kerna, wills no chli sind
Paar Radiesli hets au no geh aber dia sind langsam dure, wieder neui sääe
... gli hämmer eigeni Fleisch-, Cherry- und Biretomate in allne möglicha Variatione - Prospecierara für den Gewinn

dia Chaiba macht d' Fründin immer - nid so mis Ding, chaiba Gschlabber

Salat usem Garte

Schebegeil, wenn d' Gurke keinere Krümmigs-, Längs- oder Durchmessernorm entsprechend aber defür Gschmack händ und fast kei Kerna, wills no chli sind

... gli hämmer eigeni Fleisch-, Cherry- und Biretomate in allne möglicha Variatione - Prospecierara für den Gewinn

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250

s fleisch isch hüt theoretisch abgloffe. was wär also besser falls ich morn no davo ässe will: ihfrühre oder doch eifach in chüelschrank?

folie drüber und in chüelschrank. 1 tag "theoretisch" abgloffe = le lulz. kasch eh no ässe.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
ebe, has mer denkt. aber isch ok, has denn doch no moege aesse. dae dangg. 

ich mag so wildriis nit.... soll aber nit di problem sih 

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
ja, isch guet. ischs au sicher noed. 
die buetel sind uebrigens recht praktisch.

die buetel sind uebrigens recht praktisch.

Wildriis isch doch super.
Hüt zum Zmorgä hani au Riis gha. Allerdings Rotä Riis, und dezuä en zimmlich super Massä us Rindsghacktem und gschnätzletem Peperoni (rot und gäl). Rächt guet gsie.
Allerdings hetsmer de Riss abrännt... ich mues glaub mol nacheme Riischocher usschau haltä, ich bin glaub eifach z blöd zum Riis richtig chochä... immer entweder zwenig lang, zvil wasser verdunschtet, abrännt, oder suscht irgendöpis.
De einzig womer das problem nid hed isch risotto.
Hüt zum Zmorgä hani au Riis gha. Allerdings Rotä Riis, und dezuä en zimmlich super Massä us Rindsghacktem und gschnätzletem Peperoni (rot und gäl). Rächt guet gsie.
Allerdings hetsmer de Riss abrännt... ich mues glaub mol nacheme Riischocher usschau haltä, ich bin glaub eifach z blöd zum Riis richtig chochä... immer entweder zwenig lang, zvil wasser verdunschtet, abrännt, oder suscht irgendöpis.
De einzig womer das problem nid hed isch risotto.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
du bisch mi heud!Acid hat geschrieben:zum Zmorgä.. Riis... Rindsghacktem und gschnätzletem Peperoni