also avenger... ha itz ke bock zum läse. wosch du mir säge dass dä neu aschluss nur chliner isch und nid schneller?

Moderator: Avenger
kartoffeler Daten-Transfer zwischen Rechner und Smartphone/Tablet kann mitunter ausgesprochen lange dauern, Zeit, in der man durchaus etwas Sinnvolleres machen könnte, als auf Fortschritts-Balken zu starren (wer vertraut schon der Technik!?). Wie wäre es also mit USB 3.0? Kommt, dauert aber. Frühestens Ende 2012, eher noch Anfang 2013 ist mit der Implementation zu rechnen, und dann auch lediglich mit einer Maximalgeschwindigkeit von rund 800 Megabit.
Ja, isch lustigerwiis nume USB2. Ds schnellere USB gits de sicher nächst Johr mit em 5S.Jones hat geschrieben:wosch du mir säge dass dä neu aschluss nur chliner isch und nid schneller?
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
us was füreme retard forum hesch denn das?zeromeier hat geschrieben:Eigentlich wollte ich mir direkt das 5er holen aber irgendwie hat das Ding kein neues Feature, daß ich wirklich brauchen würde.
Am meisten stört mich aber irgendwie die Optik.
Ich finde irgendwie das Ding sieht aus wie ein Weibertelefon. Bei einem Kerl hat das imo so einen gewissen Gay touch.
Weiss auch nicht woran ich das festmache ist nur so eine Empfindung.
Aber vielleicht gewöhnt man sich ja dran.
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
... wenn d' Mac Pro USB 3 überchömendAvenger hat geschrieben:Ja, isch lustigerwiis nume USB2. Ds schnellere USB gits de sicher nächst Johr mit em 5S.Jones hat geschrieben:wosch du mir säge dass dä neu aschluss nur chliner isch und nid schneller?
...und aues wieder zrügg. Der neu Akku tuets nid lade, es isch statt em ibaute 616-0435 e 616-0434 gsi. Jetz chan ig e 616-0435 go sueche. Sali Apple. Huere Arschlochbude.Avenger hat geschrieben:Ha jetz mol der Akku bi mim alte iphone ustuscht (krass wie viel Staub sich i dem Teil agsammlet het). Eventuell überlebts no bis zum nächste Modell.
mis hetblackraini hat geschrieben:... wenn d' Mac Pro USB 3 überchömendAvenger hat geschrieben:Ja, isch lustigerwiis nume USB2. Ds schnellere USB gits de sicher nächst Johr mit em 5S.Jones hat geschrieben:wosch du mir säge dass dä neu aschluss nur chliner isch und nid schneller?
mit "mis" meinsch a MacBook Pro, nid..?TypeJ hat geschrieben:mis hetblackraini hat geschrieben:... wenn d' Mac Pro USB 3 überchömendAvenger hat geschrieben:Ja, isch lustigerwiis nume USB2. Ds schnellere USB gits de sicher nächst Johr mit em 5S.Jones hat geschrieben:wosch du mir säge dass dä neu aschluss nur chliner isch und nid schneller?
genau so peinlich wie die im video si o d'kommentär vo de andereMasatshi hat geschrieben:so isches: http://www.hornoxe.com/das-erste-mal-da ... en-halten/" onclick="window.open(this.href);return false;
scho so - leiderTypeJ hat geschrieben:mac pro=viel ztür!
das isch bi allne so genannte marke produkt.TypeJ hat geschrieben:achso, sorryyyyyy!
mac pro=viel ztür!
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot], Google [Bot] und 4 Gäste