Schad dases sowiet het müsse cho und au das soviel verchauft wird.. Ich ja gliech sis ahdenke gsi er het viel gmacht für sini sammlig... Au wen en nöd jede het möge.. I has sehr guet mitem ka und finds eigentlich truurig..GameCollector90 hat geschrieben:ih weiss nix..nur dass nit sicher isch gsit wies witer gaht,denke scho fründe,nachkomme hetter ja nit gha gloubs.egal eigentlich,isch eh z spät wird eh alles verschärblet.gut nacht
Schweizer Videospieler. (2x UPDATE)
Moderatoren: Master(G), mr.raw
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
212
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
de cimi vom softi weiss sicher meh. gange dieä wuche mal bi ihm verbi.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
212
Hmm naja vieles wird sich au so no uftueh hani sgfühl.geosnow hat geschrieben:de cimi vom softi weiss sicher meh. gange dieä wuche mal bi ihm verbi.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
eis mummer em lah: ps hät er blind oder mit dä hand im sack chöne spille.
Quelle
Quelle
Quelle es perfekt in teekknnn!
wär no guet gsi für wetten dass..?
Quelle
Quelle
Quelle es perfekt in teekknnn!
wär no guet gsi für wetten dass..?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
de hosesack gamer, huere geil.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Es gid no meh wo das chönd, sii hänkeds aber nid a die gross Glogge. Und nei, ich chas nid
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
212
xDHerr Rossi hat geschrieben:Es gid no meh wo das chönd, sii hänkeds aber nid a die gross Glogge. Und nei, ich chas nid
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
mit de eigete gloggene spiele, noed jede chans 

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
212
Und en teil machts au nöd selberTatsujin hat geschrieben:mit de eigete gloggene spiele, noed jede chans

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
212
isch doch so xD..Herr Rossi hat geschrieben:
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
er isch doch paar mal bi eus im lade gsi damals... isch mir kurrlig inecho.... und hät amig verzellt, dasser da rekörd und züg bruche hät hehehe... Tekken isch er legendary gsi...... aschienend... aber würd mi au no interessiere was us sindere sammlig würklich wird und was mit de sogenannte Fründe würklich lauft.
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
212
Jo scho so .. er het speziell gwürkt am ahfang hehe.. aber wen mer sich dra gwöhnt het ischer easy gsiShadow hat geschrieben:er isch doch paar mal bi eus im lade gsi damals... isch mir kurrlig inecho.... und hät amig verzellt, dasser da rekörd und züg bruche hät hehehe... Tekken isch er legendary gsi...... aschienend... aber würd mi au no interessiere was us sindere sammlig würklich wird und was mit de sogenannte Fründe würklich lauft.

- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
GameNation in Hüneberg ZGHekel hat geschrieben:Jo scho so .. er het speziell gwürkt am ahfang hehe.. aber wen mer sich dra gwöhnt het ischer easy gsiShadow hat geschrieben:er isch doch paar mal bi eus im lade gsi damals... isch mir kurrlig inecho.... und hät amig verzellt, dasser da rekörd und züg bruche hät hehehe... Tekken isch er legendary gsi...... aschienend... aber würd mi au no interessiere was us sindere sammlig würklich wird und was mit de sogenannte Fründe würklich lauft.. was heisst bi eu im lade? ^^

Cheers, SHADOW

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
212
Hender e Homepage? ^^Shadow hat geschrieben:GameNation in Hüneberg ZGHekel hat geschrieben:Jo scho so .. er het speziell gwürkt am ahfang hehe.. aber wen mer sich dra gwöhnt het ischer easy gsiShadow hat geschrieben:er isch doch paar mal bi eus im lade gsi damals... isch mir kurrlig inecho.... und hät amig verzellt, dasser da rekörd und züg bruche hät hehehe... Tekken isch er legendary gsi...... aschienend... aber würd mi au no interessiere was us sindere sammlig würklich wird und was mit de sogenannte Fründe würklich lauft.. was heisst bi eu im lade? ^^
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
gits scho lang nümm lol er isch aber chund vu eus gsi...Hekel hat geschrieben:Hender e Homepage? ^^Shadow hat geschrieben:GameNation in Hüneberg ZGHekel hat geschrieben:Jo scho so .. er het speziell gwürkt am ahfang hehe.. aber wen mer sich dra gwöhnt het ischer easy gsiShadow hat geschrieben:er isch doch paar mal bi eus im lade gsi damals... isch mir kurrlig inecho.... und hät amig verzellt, dasser da rekörd und züg bruche hät hehehe... Tekken isch er legendary gsi...... aschienend... aber würd mi au no interessiere was us sindere sammlig würklich wird und was mit de sogenannte Fründe würklich lauft.. was heisst bi eu im lade? ^^
Cheers, SHADOW

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
212
xD ahsooooShadow hat geschrieben:gits scho lang nümm lol er isch aber chund vu eus gsi...Hekel hat geschrieben:Hender e Homepage? ^^Shadow hat geschrieben:GameNation in Hüneberg ZGHekel hat geschrieben:Jo scho so .. er het speziell gwürkt am ahfang hehe.. aber wen mer sich dra gwöhnt het ischer easy gsiShadow hat geschrieben:er isch doch paar mal bi eus im lade gsi damals... isch mir kurrlig inecho.... und hät amig verzellt, dasser da rekörd und züg bruche hät hehehe... Tekken isch er legendary gsi...... aschienend... aber würd mi au no interessiere was us sindere sammlig würklich wird und was mit de sogenannte Fründe würklich lauft.. was heisst bi eu im lade? ^^
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
han aber no en priislischte vu damals wo ich gmacht han 

Cheers, SHADOW

- Panther
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
80
Metal Slög 299 ich gib ab :typej:
Re: Schweizer Videospieler. (2x UPDATE)
ngcd 
edit: ah nei shit isch modul. krass

edit: ah nei shit isch modul. krass

- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
ja gäll, das sind no top-priise gsi..... gitt es paar uf dere Lischte womer gschiider bunkeret hättet hehePanther hat geschrieben:Metal Slög 299 ich gib ab :typej:
Cheers, SHADOW

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
am beschte eifach nüme da inechomrboombastic hat geschrieben:darf ich wüsse wo ich mis profil chan lösche...

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Re: Schweizer Videospieler. (2x UPDATE)
Wemmer nöd weiss, wie alles dezue cho isch, denn söt mers besser eifach la, als so en scheiss zschriebe. Vorallem wemmer nöd mal die betreffend Person würkli kennt het.mrboombastic hat geschrieben: isch krass was ich sege aber stelled eu mol dr moment vor, wo dir alles lieber isch also no 1 tag oder 1 stund uf dem planet z lebe...wenn no dini einizge "kollege" anebstellsch, all das weggibsch was gern hesch gha um no emne andere en freud zmache...vorallem an lüt wo er eigetlich, so weit ich glese han, gar nid richtig kennt het...so wichtig sind ihm d gamer gsi...und er de gamer? er isch de erwin gsi, de blöffsack, de mongo usw.
er het vilecht en riese sammlig gha aber susch nid viel...wahrschinlich gar nix, uf jedefall nüt was es sich us sinere sicht het z lebe glohnt...ich glaub keine chan sich vorstelle was das für es lebensgfüel isch...schnapped eu wie d geier was em erwin gsi isch und jede bechunnt au en teil vo sim leid derzue...blibt uf jedefall z hoffe
ich han scho lang beschlosse ufhöre mit game...ich glaub das isch au wichtig, ich han au zuviel so scheiss gamerkollege...danke erwin, auch wenn ich dich nie kennt han aber das het mir d auge göffnet...
Und joa, hörsch besser uf mit Game, wenn denksch dass da Mensche so versaut.