Wenn im Lade e Mueter ihrem plärrende Chind eis schmiert

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Was?

Ich gang "dezwüsched" ("HE! JETZT ISCH GUET!"
3
8%
Ich mach gar nix
12
32%
Ich luege und denke: "Endlich mal kei Weicheiermueter!"
22
59%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 37

Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Re: Wenn im Lade e Mueter ihrem plärrende Chind eis schmiert

Beitrag von Mastler(P) »

häxxer: was machsch wenn so öpis gsesch?

Bild

sött mer dä ihschlöfere oder cha mer dä no umerzieh das er inere zivilisierte gsellschafft integrationsfähig wird?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Master(G)
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0

Beitrag von Master(G) »

:lol:
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

Supersonic hat geschrieben:
@Haxxer
Es Chind und ä Fründin sind chli öppis anders. Es sei denn dini Fründinne sind allesamt under 10 Jahr alt aber das bezwiifli.
was hät körperlichi züchtigung mit em alter ztue? ab wellem alter genau macht mer's nüme, abe wellem sött mer aafange? bitte erchläre
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

feeshlee hat geschrieben:
h4xX0r hat geschrieben:und s'denn no aaschreit was machsch?

was machsch, wänn dis chind s'gfühl hät, es söll andere wehmache (vilich gar nöd, wills hässig isch, sondern, wills gar nöd realisiert, was es da grad macht)? dusch du dänn zueluege und versuechsch ufen iihzrede und ihm säge, dass es nöd guet isch, andere chind wehzmache?
'ou, du, jetzt blüetet dä bueb us dä nase. das macht mer nöd. hör doch bitte uf und benimm dich, wiene zivilisierte mänsch...' :lol:
nei sicher nöd, ich renn ane, schmier richtig eis und säge: MER SCHLAHT KEI CHIND!
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Skeletor »

also dass mä mal lüter wird findsch du dämfall au nöd akzeptabel michi?
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

lüüter werde zum de eigne uussag meh druck zverleihe find ich nöd schlimm. aaschreie hingege scho. amene chind mit physischer gwalt drohe oder aawende findi underschti.
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Skeletor »

h4xX0r hat geschrieben:lüüter werde zum de eigne uussag meh druck zverleihe find ich nöd schlimm. aaschreie hingege scho. amene chind mit physischer gwalt drohe oder aawende findi underschti.
immerhin.
d'frag isch au wo fangt physische gwalt ah bi dir? wenn dis chind jetzt am arm packsch, wills 13091230931mal nöd gloset hät und szüg nöd si glah hät, isch das dämfall au scho physischi gwalt wo zwiit gaht?
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

Am arm packe, damits nöd um sich schlaht, uf eigehöchi gah und rede isch für mich kei physischi gwalt. sobalds s'chind angscht hät devo isch es physischi/psychischi gwalt.
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Skeletor »

ja dänn bini ganz dinere meinig.
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
54
Trading points minus
0

Beitrag von Marco_in_motion »

h4xX0r hat geschrieben:Am arm packe, damits nöd um sich schlaht, uf eigehöchi gah und rede isch für mich kei physischi gwalt. sobalds s'chind angscht hät devo isch es physischi/psychischi gwalt.
Was machsch wänns Angst hät diä aber nöd zeigt?
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

Marco_in_motion hat geschrieben:Im Auto hät Sie mir gseit das ich nöd Ihre Vater bin..
denn hett ich gseid: ja denn muess ich dir ja au keis spiel chaufe.

aber dini reaktion häts ja au tah. :)
Marco_in_motion hat geschrieben:Was machsch wänns Angst hät diä aber nöd zeigt?
denn seisch: häsch jetz angscht? hm? ZEIG MER DINI ANGSCHT!! und rüttlisch chli demotione im chind wach, bzw. dangscht use.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

Marco_in_motion hat geschrieben:
h4xX0r hat geschrieben:Am arm packe, damits nöd um sich schlaht, uf eigehöchi gah und rede isch für mich kei physischi gwalt. sobalds s'chind angscht hät devo isch es physischi/psychischi gwalt.
Was machsch wänns Angst hät diä aber nöd zeigt?
wenn ichs nöd merk, chan ich au nüt mache. wenn ich em chind aber kein grund gib zum angscht vor mir zha, denn isch d'chance, dass es trotzdem angscht vor mir hät ziemlich, wenn nöd sogar verschwindend chli.
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

h4xX0r hat geschrieben:
@Haxxer
Es Chind und ä Fründin sind chli öppis anders. Es sei denn dini Fründinne sind allesamt under 10 Jahr alt aber das bezwiifli.
was hät körperlichi züchtigung mit em alter ztue? ab wellem alter genau macht mer's nüme, abe wellem sött mer aafange? bitte erchläre
Gopf, du ziehsch da chli ä extremi Linie. Ich han vorher scho gseit mer sötts Chind nöd schlah. Mer sötts minere Meinig nah ehner stupfe und au das nume im Notfall. Ich glaub imfall das dini Fründin au ellei uufs WC chan und nöd an Bode schiesst. Da hinkt de Vergliich eifach es bitsli.
Ich mag mi nüm genau dra erinnere irgendwenn aber ich glaub scho das i es paar Mal en Chlapf as Füdli becho han. Die hend nöd weh tah aber ich han mi demüetigt gfühlt und weisch was? Sie hend mer nachher gseit wasi falsch gmacht han und ich han zuegloset und uufghört Erde esse/Brüeder schlah/Papierchorb aazünde.

Chinde schlah isch s'dümmst aber das wo ich mein isch NÖD SCHLAH!
Schlah = ich mach dir weh du Sauhund!
Übers Chnüü neh und en tätsch uufs Fudi geh = Ich zeig dir imfall was du da ine z'säge häsch!

Wer s'Gfühl hett sim Chind uuf irgend ä Art wele weh z'mache und zu gwalttätige Mittel z'griife zum sin Punkt bewiise isch en ganz ganz arme Mensch. Wasi aber no viel meh hasse sind die Vollidiote vo Eltere wo gar nüüt mached wenn ihres Chind Amok lauft, Züüg umrüehrt, permanent umegeust und anderi Lüüt absichtlich nervt. Und ich bin überzüügt dases vo Natur uus Chind git wo hyperaktiver sind als anderi und die werded spöter wege dem nöd grad Drogedealer oder so aber Aastand, Respekt und Disziplin sind drü Sache wo zunere guete Erziehig ghöred minere Meinig nah. Und ich gsehn das sogar bi Lüüt i mim oder über mim Alter sehr selte und es macht mich hässig.
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

h4xX0r hat geschrieben:
@Haxxer
was hät körperlichi züchtigung mit em alter ztue? ab wellem alter genau macht mer's nüme, abe wellem sött mer aafange? bitte erchläre.
Gopf, du ziehsch da chli ä extremi Linie. Ich han vorher scho gseit mer sötts Chind nöd schlah. Mer sötts minere Meinig nah ehner stupfe und au das nume im Notfall. Ich glaub imfall das dini Fründin au ellei uufs WC chan und nöd an Bode schiesst. Da hinkt de Vergliich eifach es bitsli.
wenn du meinsch du müssisch amene goof wo nöd ufs wc chan helfe, in dem ihm eis chlöpfsch und demüetigsch, bisch glaubs falsch gwickled. es git ebe gar nöd so en underschiid, wie du meinsch. beides sind mensche, beidi händ gfühl, beidi händ (hoffentlich) es hirn.
wenn dim goof nach em 4. mal TV-Sender umstelle en chlapf gisch, wieso sötsch das nöd bi de fründin mache, wenn sie zum 4. mal öppis macht wo dich nervt?
Ich mag mi nüm genau dra erinnere irgendwenn aber ich glaub scho das i es paar Mal en Chlapf as Füdli becho han. Die hend nöd weh tah aber ich han mi demüetigt gfühlt und weisch was? Sie hend mer nachher gseit wasi falsch gmacht han und ich han zuegloset und uufghört Erde esse/Brüeder schlah/Papierchorb aazünde.
wieso müends dich für das zerscht demüetige? anschiinend chasch ja zuelose und verstah, was falsch gmacht häsch.
Aastand, Respekt und Disziplin sind drü Sache wo zunere guete Erziehig ghöred minere Meinig nah. Und ich gsehn das sogar bi Lüüt i mim oder über mim Alter sehr selte und es macht mich hässig.
100% iiverstande. Aastand, Respekt und Disziplin chan mer au ohni physischi überlegeheit vermittle. es isch vielleicht eifach chli schwieriger. und mer muess chli meh denke debi.

anschiinend stimmts ja au wunderbar, dass lüüt wo vo ihrne eltere chläpf übercho händ, das au gern wiitergänd a ihri chind.
Overdose
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Overdose »

mit em supersonic/feeshlee u marco do eigetlich gliecher meinig. es gaht um gränze ufzeige und ned um öpertem schmerze zuezbereite. abgseh devo isch das sthe last resort womer wenns de wirkli anderscht nüme gaht awändet.
i ha glaub i minere ganze chindheit 5 mal eis verwütscht (1 mal ufs füdle, 4 mal e ohrfiege). u i mag mi au hüt no a jedes einzelne mal errinere.

da het ned wikli gross weh ta aber i weiss no wie i gschockt gsie bi. :shock:

psychischi "errzieig" isch do viel schlimmer i mine auge.

Mal so eifach en monet nüme mit eim rede. Komplett Ignoriert werde, oder eifach bössartig i de wortwahl sie (usw.)

Du längsch de goof so zwar nie a ber wenns richtig machsch het er en knacks fürs lebe.
Bild
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

Overdose hat geschrieben:mit em supersonic/feeshlee u marco do eigetlich gliecher meinig. es gaht um gränze ufzeige und ned um öpertem schmerze zuezbereite. abgseh devo isch das sthe last resort womer wenns de wirkli anderscht nüme gaht awändet.
i ha glaub i minere ganze chindheit 5 mal eis verwütscht (1 mal ufs füdle, 4 mal e ohrfiege). u i mag mi au hüt no a jedes einzelne mal errinere.

psychischi "errzieig" isch do viel schlimmer i mine auge.

Mal so eifach en monet nüme mit eim rede. Komplett Ignoriert werde, oder eifach bössartig i de wortwahl sie (usw.)

Du längsch de goof so zwar nie a ber wenns richtig machsch het er en knacks fürs lebe.
die eint scheisse bechräftigt ja nöd die ander scheisse.
Die gesetzliche Situation in der Schweiz

Die Schweizerische Bundesverfassung (BV) schützt in Art. 10 die körperliche und geistige Unversehrtheit und enthält in Art. 11 BV eine Bestimmung zum Schutz der Unversehrtheit von Kindern und Jugendlichen. Gemäss Art. 302 Abs. 1 ZGB haben die Eltern bei der Erziehung ihrer Kinder deren Entfaltung zu fördern und zu schützen. Im Strafgesetzbuch werden bestimmte Körperverletzungen (Art. 122, 123 Abs. 2 und 125 Abs. 2 StGB) sowie wiederholte Tätlichkeiten (Art. 126 Abs. 2 StGB) an Kindern geahndet und von Amtes wegen verfolgt. Einfache fahrlässige Körperverletzungen (Art. 125 Abs. 1 StGB) sowie nicht wiederholte Tätlichkeiten (Art. 126 Abs. 1 StGB) an Kindern werden hingegen nur auf Antrag geahndet. Es besteht somit eine Lücke auf Gesetzesebene, da Kinder, die nicht über die notwendige Urteilsfähigkeit (Art. 30 Abs. 3 StGB) zur Erstattung einer Strafanzeige gegen die Täterschaft (in diesem Falle die Eltern, also seine gesetzlichen Vertreter), nicht geschützt sind. Aktuell enthalten einzig die Reglemente von Schulen oder Institutionen spezifische Bestimmungen, die die Körperstrafe und andere Formen grausamer und erniedrigender Bestrafung in der Erziehung verbieten.

Das Bundesgericht ist zwar der Ansicht, dass Art. 126 Abs. 2 StGB mit der Absicht eingeführt wurde, ein Verbot jeglicher Form von Gewalt in der Erziehung einzuführen (BGE 126 IV 216). Gleichzeitig ist körperliche Bestrafung im häuslichen Umfeld gemäss der Rechtsprechung des Bundesgerichts nicht als physische Gewalt zu bewerten, wenn sie ein gewisses von der Gesellschaft akzeptiertes Mass nicht überschreitet und die Bestrafung nicht allzu häufig wiederholt wird (ibid. und BGE 117 IV 14). Ein «von der Gesellschaft akzeptiertes» Mass kann jedoch nicht problemlos festgelegt werden, da zwischen den verschiedenen Generationen, Gemeinschaften und sozioökonomischen Gruppen keine Einigkeit bezüglich eines einheitlichen Masses an akzeptierter körperlicher Bestrafung besteht.
Schweiz = Neanderthal wieder eimal meh.
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

Es hätt Situatione geh da bin ich miteme knallrote Chopf uuf min Brüeder los gsekklet miteme Stekke und das isch au scho passiert wo sie nöd ume gsi sind und nöd so guet usecho. Ich hett dete nöd mal zuegloset wenn min Vater en neue Nintendo 64 für mich ide Hand gha hett und de han ich damals meh wele als alles andere :lol:

Das Chind au nur Mensche isch völlig klar aber Mensche sind unterschiedlich und vilicht häsch du no nie es Chind gseh wo eifach chli spinnt. Wennd jetzt meinsch, dass die Chind permanent en Chlapf becho sötted denn häsch mi falsch verstande. Aber Bevor öpper andersch en Stecke an Chopf grüehrt bechunnt benutz ich imfall lieber mini physischi Überlegeheit zum en devo abzhalte. Ohni Erchlärig nachher isches natürlich birreweich aber öppis muesch ja mache.

Was ich demit säge wott isch dases memal unfassbari Arschlochchind git und bevor mer dene Ritalin git oder sie zum Schuelpsychiater schickt probieris vorher lieber mit de "ich bin imfall grösser als du" Tour und gibene en sanfte Chlapf überem Chnüü. Aber das isch mini Meinig und die sind ja bekanntlich wie Arschlöcher.
Es git eh nöd nume ei Lösig, jedes Chind und alli Eltere sind andersch.

Minere Meinig nah ischs eifach am wichtigste das mer de Chind so viel Liebi git wie möglich und denn chunnts eigentlich immer guet. Es git sogar söttig wo d'Gürtelschnalle is Gsicht becho hend und jetzt super sind und sogar es guets Verhältnis zu de Eltere hend. Und das isch für ca. 75 Prozent vo de Bevölkerig warschinli hüt no d'Norm. D'Welt isch dete dure sehr pervers.
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

Overdose hat geschrieben:mit em supersonic/feeshlee u marco do eigetlich gliecher meinig. es gaht um gränze ufzeige und ned um öpertem schmerze zuezbereite. abgseh devo isch das sthe last resort womer wenns de wirkli anderscht nüme gaht awändet.

hät für dich es Chind kes Recht uf e gwaltlosi Erziehig?
Overdose
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Overdose »

h4xX0r hat geschrieben: die eint scheisse bechräftigt ja nöd die ander scheisse.
has nume male so in ruhm welle stelle.

irr regel liest mer oder ghört mer meischtens nume vo körperlicher gwahlt. wos de ebe au eifacher isch d bulle zrüeffe. aber bir andere art was wetsch do scho mache?
Bild
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

h4xX0r hat geschrieben:hät für dich es Chind kes Recht uf e gwaltlosi Erziehig?
Bild
Zuletzt geändert von Mastler(P) am 12 Apr 2013 10:52, insgesamt 1-mal geändert.
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

Btw. hett ich als Chind lieber jede Tag eis kassiert anstatt so Arschlocheltere z'ha wo lieber use go suufe gönd anstatt Ziit mit mir z'verbringe. D'Eltere als Chind gar nöd gseh isch viel schlimmer als alles andere wils sichs so vermuetlich, ich säg das wil s'meiste wo ich säge Aasichte und Vermuetige sind, völlig wertlos aafangt fühle.

Aber ebe wie mit de Chindserziehig ischs au mit de Staatsfüehrig, es git kei genaui Gebruuchsaaleitig und kei Erfolgsgarantie wo alli glücklich macht.
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

Supersonic hat geschrieben:Es hätt Situatione geh da bin ich miteme knallrote Chopf uuf min Brüeder los gsekklet miteme Stekke und das isch au scho passiert wo sie nöd ume gsi sind und nöd so guet usecho. Ich hett dete nöd mal zuegloset wenn min Vater en neue Nintendo 64 für mich ide Hand gha hett und de han ich damals meh wele als alles andere :lol:

Das Chind au nur Mensche isch völlig klar aber Mensche sind unterschiedlich und vilicht häsch du no nie es Chind gseh wo eifach chli spinnt. Wennd jetzt meinsch, dass die Chind permanent en Chlapf becho sötted denn häsch mi falsch verstande. Aber Bevor öpper andersch en Stecke an Chopf grüehrt bechunnt benutz ich imfall lieber mini physischi Überlegeheit zum en devo abzhalte. Ohni Erchlärig nachher isches natürlich birreweich aber öppis muesch ja mache.

Was ich demit säge wott isch dases memal unfassbari Arschlochchind git und bevor mer dene Ritalin git oder sie zum Schuelpsychiater schickt probieris vorher lieber mit de "ich bin imfall grösser als du" Tour und gibene en sanfte Chlapf überem Chnüü. Aber das isch mini Meinig und die sind ja bekanntlich wie Arschlöcher.

Minere Meinig nah ischs eifach am wichtigste das mer de Chind so viel Liebi git wie möglich und denn chunnts eigentlich immer guet. Es git sogar söttig wo d'Gürtelschnalle is Gsicht becho hend und jetzt super sind und sogar es guets Verhältnis zu de Eltere hend. Und das isch für ca. 75 Prozent vo de Bevölkerig warschinli hüt no d'Norm. D'Welt isch dete dure sehr pervers.
aso nachdem din papi dir eis gschmiert hät, häsch din brüeder nie meh beheligt? nie meh schlegi gha? nie meh s'dümmscht arschloch vo de welt gfunde?

du gasch immer devo uus, dass es kei anderi möglichkeit gitt, als en goof übers chnü z'legge. viellicht kennsch eifach känni? abgseh devo, dass sottigi "massnahme" nur churzfrischtig e lösig bringed. lerne usserd "wenn ich das mache und de papi gsehts, gitts tätsch" tuets nix debi. wenns nämlich de papi nöd gseht, wirds trotzdem gmacht.
isch nur bedingt richtig. Jede Mensch hät s'Recht, dass ihm kei Unrecht widerfahrt. Jede Mensch hät s'Recht, dass ihm kei Gwalt widerfahrt. Gsehnd ihr viellicht andersch.
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

Supersonic hat geschrieben: Aber ebe wie mit de Chindserziehig ischs au mit de Staatsfüehrig, es git kei genaui Gebruuchsaaleitig ...
wot? es gitt öppe 10000 (meh oder minder gueti) gebruchsaleitige
Master(G)
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0

Beitrag von Master(G) »

kidz werdet hüttzutags eifach viel zfescht verwöhnt und verhäschelet:

Quelle
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

denn 17 lüt, wo id fressi schlah gstumme händ, sött mer au wieder so richtig eis uf d fressi gäh. eifach so, mal als abschreckig.
Antworten