sött mer dä ihschlöfere oder cha mer dä no umerzieh das er inere zivilisierte gsellschafft integrationsfähig wird?
Moderator: Avenger
was hät körperlichi züchtigung mit em alter ztue? ab wellem alter genau macht mer's nüme, abe wellem sött mer aafange? bitte erchläreSupersonic hat geschrieben:
@Haxxer
Es Chind und ä Fründin sind chli öppis anders. Es sei denn dini Fründinne sind allesamt under 10 Jahr alt aber das bezwiifli.
nei sicher nöd, ich renn ane, schmier richtig eis und säge: MER SCHLAHT KEI CHIND!feeshlee hat geschrieben:h4xX0r hat geschrieben:und s'denn no aaschreit was machsch?
was machsch, wänn dis chind s'gfühl hät, es söll andere wehmache (vilich gar nöd, wills hässig isch, sondern, wills gar nöd realisiert, was es da grad macht)? dusch du dänn zueluege und versuechsch ufen iihzrede und ihm säge, dass es nöd guet isch, andere chind wehzmache?
'ou, du, jetzt blüetet dä bueb us dä nase. das macht mer nöd. hör doch bitte uf und benimm dich, wiene zivilisierte mänsch...'
immerhin.h4xX0r hat geschrieben:lüüter werde zum de eigne uussag meh druck zverleihe find ich nöd schlimm. aaschreie hingege scho. amene chind mit physischer gwalt drohe oder aawende findi underschti.
Was machsch wänns Angst hät diä aber nöd zeigt?h4xX0r hat geschrieben:Am arm packe, damits nöd um sich schlaht, uf eigehöchi gah und rede isch für mich kei physischi gwalt. sobalds s'chind angscht hät devo isch es physischi/psychischi gwalt.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
denn hett ich gseid: ja denn muess ich dir ja au keis spiel chaufe.Marco_in_motion hat geschrieben:Im Auto hät Sie mir gseit das ich nöd Ihre Vater bin..
denn seisch: häsch jetz angscht? hm? ZEIG MER DINI ANGSCHT!! und rüttlisch chli demotione im chind wach, bzw. dangscht use.Marco_in_motion hat geschrieben:Was machsch wänns Angst hät diä aber nöd zeigt?
wenn ichs nöd merk, chan ich au nüt mache. wenn ich em chind aber kein grund gib zum angscht vor mir zha, denn isch d'chance, dass es trotzdem angscht vor mir hät ziemlich, wenn nöd sogar verschwindend chli.Marco_in_motion hat geschrieben:Was machsch wänns Angst hät diä aber nöd zeigt?h4xX0r hat geschrieben:Am arm packe, damits nöd um sich schlaht, uf eigehöchi gah und rede isch für mich kei physischi gwalt. sobalds s'chind angscht hät devo isch es physischi/psychischi gwalt.
Gopf, du ziehsch da chli ä extremi Linie. Ich han vorher scho gseit mer sötts Chind nöd schlah. Mer sötts minere Meinig nah ehner stupfe und au das nume im Notfall. Ich glaub imfall das dini Fründin au ellei uufs WC chan und nöd an Bode schiesst. Da hinkt de Vergliich eifach es bitsli.h4xX0r hat geschrieben:was hät körperlichi züchtigung mit em alter ztue? ab wellem alter genau macht mer's nüme, abe wellem sött mer aafange? bitte erchläreSupersonic hat geschrieben:
@Haxxer
Es Chind und ä Fründin sind chli öppis anders. Es sei denn dini Fründinne sind allesamt under 10 Jahr alt aber das bezwiifli.
wenn du meinsch du müssisch amene goof wo nöd ufs wc chan helfe, in dem ihm eis chlöpfsch und demüetigsch, bisch glaubs falsch gwickled. es git ebe gar nöd so en underschiid, wie du meinsch. beides sind mensche, beidi händ gfühl, beidi händ (hoffentlich) es hirn.Supersonic hat geschrieben:Gopf, du ziehsch da chli ä extremi Linie. Ich han vorher scho gseit mer sötts Chind nöd schlah. Mer sötts minere Meinig nah ehner stupfe und au das nume im Notfall. Ich glaub imfall das dini Fründin au ellei uufs WC chan und nöd an Bode schiesst. Da hinkt de Vergliich eifach es bitsli.h4xX0r hat geschrieben:was hät körperlichi züchtigung mit em alter ztue? ab wellem alter genau macht mer's nüme, abe wellem sött mer aafange? bitte erchläre.Supersonic hat geschrieben:
@Haxxer
wieso müends dich für das zerscht demüetige? anschiinend chasch ja zuelose und verstah, was falsch gmacht häsch.Ich mag mi nüm genau dra erinnere irgendwenn aber ich glaub scho das i es paar Mal en Chlapf as Füdli becho han. Die hend nöd weh tah aber ich han mi demüetigt gfühlt und weisch was? Sie hend mer nachher gseit wasi falsch gmacht han und ich han zuegloset und uufghört Erde esse/Brüeder schlah/Papierchorb aazünde.
100% iiverstande. Aastand, Respekt und Disziplin chan mer au ohni physischi überlegeheit vermittle. es isch vielleicht eifach chli schwieriger. und mer muess chli meh denke debi.Aastand, Respekt und Disziplin sind drü Sache wo zunere guete Erziehig ghöred minere Meinig nah. Und ich gsehn das sogar bi Lüüt i mim oder über mim Alter sehr selte und es macht mich hässig.
die eint scheisse bechräftigt ja nöd die ander scheisse.Overdose hat geschrieben:mit em supersonic/feeshlee u marco do eigetlich gliecher meinig. es gaht um gränze ufzeige und ned um öpertem schmerze zuezbereite. abgseh devo isch das sthe last resort womer wenns de wirkli anderscht nüme gaht awändet.
i ha glaub i minere ganze chindheit 5 mal eis verwütscht (1 mal ufs füdle, 4 mal e ohrfiege). u i mag mi au hüt no a jedes einzelne mal errinere.
da het ned wikli gross weh ta aber i weiss no wie i gschockt gsie bi.
psychischi "errzieig" isch do viel schlimmer i mine auge.
Mal so eifach en monet nüme mit eim rede. Komplett Ignoriert werde, oder eifach bössartig i de wortwahl sie (usw.)
Du längsch de goof so zwar nie a ber wenns richtig machsch het er en knacks fürs lebe.
Schweiz = Neanderthal wieder eimal meh.Die gesetzliche Situation in der Schweiz
Die Schweizerische Bundesverfassung (BV) schützt in Art. 10 die körperliche und geistige Unversehrtheit und enthält in Art. 11 BV eine Bestimmung zum Schutz der Unversehrtheit von Kindern und Jugendlichen. Gemäss Art. 302 Abs. 1 ZGB haben die Eltern bei der Erziehung ihrer Kinder deren Entfaltung zu fördern und zu schützen. Im Strafgesetzbuch werden bestimmte Körperverletzungen (Art. 122, 123 Abs. 2 und 125 Abs. 2 StGB) sowie wiederholte Tätlichkeiten (Art. 126 Abs. 2 StGB) an Kindern geahndet und von Amtes wegen verfolgt. Einfache fahrlässige Körperverletzungen (Art. 125 Abs. 1 StGB) sowie nicht wiederholte Tätlichkeiten (Art. 126 Abs. 1 StGB) an Kindern werden hingegen nur auf Antrag geahndet. Es besteht somit eine Lücke auf Gesetzesebene, da Kinder, die nicht über die notwendige Urteilsfähigkeit (Art. 30 Abs. 3 StGB) zur Erstattung einer Strafanzeige gegen die Täterschaft (in diesem Falle die Eltern, also seine gesetzlichen Vertreter), nicht geschützt sind. Aktuell enthalten einzig die Reglemente von Schulen oder Institutionen spezifische Bestimmungen, die die Körperstrafe und andere Formen grausamer und erniedrigender Bestrafung in der Erziehung verbieten.
Das Bundesgericht ist zwar der Ansicht, dass Art. 126 Abs. 2 StGB mit der Absicht eingeführt wurde, ein Verbot jeglicher Form von Gewalt in der Erziehung einzuführen (BGE 126 IV 216). Gleichzeitig ist körperliche Bestrafung im häuslichen Umfeld gemäss der Rechtsprechung des Bundesgerichts nicht als physische Gewalt zu bewerten, wenn sie ein gewisses von der Gesellschaft akzeptiertes Mass nicht überschreitet und die Bestrafung nicht allzu häufig wiederholt wird (ibid. und BGE 117 IV 14). Ein «von der Gesellschaft akzeptiertes» Mass kann jedoch nicht problemlos festgelegt werden, da zwischen den verschiedenen Generationen, Gemeinschaften und sozioökonomischen Gruppen keine Einigkeit bezüglich eines einheitlichen Masses an akzeptierter körperlicher Bestrafung besteht.
hät für dich es Chind kes Recht uf e gwaltlosi Erziehig?Overdose hat geschrieben:mit em supersonic/feeshlee u marco do eigetlich gliecher meinig. es gaht um gränze ufzeige und ned um öpertem schmerze zuezbereite. abgseh devo isch das sthe last resort womer wenns de wirkli anderscht nüme gaht awändet.
i ha glaub i minere ganze chindheit 5 mal eis verwütscht (1 mal ufs füdle, 4 mal e ohrfiege). u i mag mi au hüt no a jedes einzelne mal errinere.
da het ned wikli gross weh ta aber i weiss no wie i gschockt gsie bi.
has nume male so in ruhm welle stelle.h4xX0r hat geschrieben: die eint scheisse bechräftigt ja nöd die ander scheisse.
h4xX0r hat geschrieben:hät für dich es Chind kes Recht uf e gwaltlosi Erziehig?
aso nachdem din papi dir eis gschmiert hät, häsch din brüeder nie meh beheligt? nie meh schlegi gha? nie meh s'dümmscht arschloch vo de welt gfunde?Supersonic hat geschrieben:Es hätt Situatione geh da bin ich miteme knallrote Chopf uuf min Brüeder los gsekklet miteme Stekke und das isch au scho passiert wo sie nöd ume gsi sind und nöd so guet usecho. Ich hett dete nöd mal zuegloset wenn min Vater en neue Nintendo 64 für mich ide Hand gha hett und de han ich damals meh wele als alles andere
Das Chind au nur Mensche isch völlig klar aber Mensche sind unterschiedlich und vilicht häsch du no nie es Chind gseh wo eifach chli spinnt. Wennd jetzt meinsch, dass die Chind permanent en Chlapf becho sötted denn häsch mi falsch verstande. Aber Bevor öpper andersch en Stecke an Chopf grüehrt bechunnt benutz ich imfall lieber mini physischi Überlegeheit zum en devo abzhalte. Ohni Erchlärig nachher isches natürlich birreweich aber öppis muesch ja mache.
Was ich demit säge wott isch dases memal unfassbari Arschlochchind git und bevor mer dene Ritalin git oder sie zum Schuelpsychiater schickt probieris vorher lieber mit de "ich bin imfall grösser als du" Tour und gibene en sanfte Chlapf überem Chnüü. Aber das isch mini Meinig und die sind ja bekanntlich wie Arschlöcher.
Es git eh nöd nume ei Lösig, jedes Chind und alli Eltere sind andersch.
Minere Meinig nah ischs eifach am wichtigste das mer de Chind so viel Liebi git wie möglich und denn chunnts eigentlich immer guet. Es git sogar söttig wo d'Gürtelschnalle is Gsicht becho hend und jetzt super sind und sogar es guets Verhältnis zu de Eltere hend. Und das isch für ca. 75 Prozent vo de Bevölkerig warschinli hüt no d'Norm. D'Welt isch dete dure sehr pervers.
isch nur bedingt richtig. Jede Mensch hät s'Recht, dass ihm kei Unrecht widerfahrt. Jede Mensch hät s'Recht, dass ihm kei Gwalt widerfahrt. Gsehnd ihr viellicht andersch.Es git eh nöd nume ei Lösig, jedes Chind und alli Eltere sind andersch.
wot? es gitt öppe 10000 (meh oder minder gueti) gebruchsaleitigeSupersonic hat geschrieben: Aber ebe wie mit de Chindserziehig ischs au mit de Staatsfüehrig, es git kei genaui Gebruuchsaaleitig ...
Mitglieder in diesem Forum: Google [Bot] und 12 Gäste