Super Mario 3D World
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Ich verfolg Videospielimedie so guet wie gar nüme, drum weiss ich nöd was wer wo kritisiert. Mir ischs eifach s'wiederholte und verschtärchte Fähle vo dem was ich mag ufgfalle. Klar sind d'Wälte im SM64 chlii gsi aber es gaht ja eh immer in erschter Linie um Illusion und Wahrnehmig und nöd was würkli isch. Spricht sogar für guets Leveldesign... Wie xeit, dörfteds ebe viel meh i die Richtig gah und mal es mit Hyrule vergliichbars Mushroom Kingdom hiischletze und schön bin ich offebar nöd elei mit dem Wunsch.
I speeled my drink!
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich denke die effektiv grössi vode n64 levels spieled ned sonen rolle. wahrschinlich sind effektiv mängi 3d land levels grösser als paar n64 levels.
ich denke wichtiger isch eher, was mario 64 damals gsi, und wa es bedüte würd, es mario 64 hüt zmache. es müesstet ja au gar ned alli levels "riesig" si. es chan durchus paar "parcour" level drunder ha. aber im grosse und ganze ischs verlange uf jede fall da füres neus mario 64 mit "grosse" levels, wo vor allem au nach adventure konzept ufbaut sind, mit viel exploration, vielne non lineare sterne i dene grosse levels und ned nur parcours.
sletschte spiel dere art isch sunshine gsi, und das isch ned annährend so guet ufgnah wurde wie mario 64. d'galaxies hend uschlüsslich abstrakti parcours botte und 3d land und 3d world sind de galaxies sehr sehr ähnlich.
es wär eifach wider zit.
und ich glaube durchus, dass budget da en rolle spielt.
ich glaub med kennt vo nintendo kei entwickligs zahle, aber grad mario galaxy würkt mit sim abstrakte, ufs wesentliche reduziert leveldesign ned sehr opulent. skyward sword het mit sini unzählige recyclete levels und bosskämpf und enorm schwache wulchemeer als oberwelt i dere hisicht au ned grad i die volle griffe.
mario 3d land isch i ere hisicht na s'überzügendschte gsi, aber es isch halt au en handheld titel, und füren handelt titel isch das a) sicher gnueg und b) für das konzept ebe au perfekt.
grad drum entüscht ja au 3d world iets es bitzli, aber ebe, spielerisch isch es sicher top. all die erwähnte games händ top gameplay. und wenn ich entscheide söll öb ich lieber suprigs gameplay oder höchs büdget/grossi welte/high end grafik will, denn entscheid ich mich immer für gameplay.
aber so all paar jahre hend die nintendo franchisene au mal en richtig geile opulente hype titel verdient, und die sind überfällig.
ich denke wichtiger isch eher, was mario 64 damals gsi, und wa es bedüte würd, es mario 64 hüt zmache. es müesstet ja au gar ned alli levels "riesig" si. es chan durchus paar "parcour" level drunder ha. aber im grosse und ganze ischs verlange uf jede fall da füres neus mario 64 mit "grosse" levels, wo vor allem au nach adventure konzept ufbaut sind, mit viel exploration, vielne non lineare sterne i dene grosse levels und ned nur parcours.
sletschte spiel dere art isch sunshine gsi, und das isch ned annährend so guet ufgnah wurde wie mario 64. d'galaxies hend uschlüsslich abstrakti parcours botte und 3d land und 3d world sind de galaxies sehr sehr ähnlich.
es wär eifach wider zit.
ich glaub med kennt vo nintendo kei entwickligs zahle, aber grad mario galaxy würkt mit sim abstrakte, ufs wesentliche reduziert leveldesign ned sehr opulent. skyward sword het mit sini unzählige recyclete levels und bosskämpf und enorm schwache wulchemeer als oberwelt i dere hisicht au ned grad i die volle griffe.
mario 3d land isch i ere hisicht na s'überzügendschte gsi, aber es isch halt au en handheld titel, und füren handelt titel isch das a) sicher gnueg und b) für das konzept ebe au perfekt.
grad drum entüscht ja au 3d world iets es bitzli, aber ebe, spielerisch isch es sicher top. all die erwähnte games händ top gameplay. und wenn ich entscheide söll öb ich lieber suprigs gameplay oder höchs büdget/grossi welte/high end grafik will, denn entscheid ich mich immer für gameplay.
aber so all paar jahre hend die nintendo franchisene au mal en richtig geile opulente hype titel verdient, und die sind überfällig.
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
wahrGurgelhals hat geschrieben:D'Levels im Mario 64 sind imfall gar nöd so gross gsi, das überschätzt me im Nachhinein oft echli, will's halt für die damalige Verhältnis spielerisch würklich en totale Paradigmewächsel gsi isch (ditto übrigens au s'Super Mario Bros. 3 - extrem churzi Level hätt's). D'3D Land- und i eme chli gringere Usmass au d'Galaxy-Reihe nähmed halt im Verglich de ganzi Adventure-Aspekt wieder meh zrugg und fokussiert sich stärcher uf de Jump'n'Run / Gschicklichkeits-Aspekt, aber ich glaube nöd, dass die Spieli im Verglich würklich "Low Budget" sind.
Bi de New Super Mario Bros.-Reihe isch es natürlich öppis anders, aber die spieled ganz allgemein nöd würklich i de gliche Liga wie Galaxy / 3D-Land.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Wichtig ist übrigens lange spielen. Am anfang hätte ich noch 83 oder sowas gegeben, aber je länger man spielt, desto geiler wird es!
So ein super Design, auch spielerisch. es steckt viel mehr drin als man zu beginn glaubt.

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
:zueschtimm:Moff hat geschrieben:ich denke die effektiv grössi vode n64 levels spieled ned sonen rolle. wahrschinlich sind effektiv mängi 3d land levels grösser als paar n64 levels.
es wär eifach wider zit.
I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
nixdestotrotzallem, drumume chunnt niemert mit hirn:
http://www.gametrailers.com/reviews/9nm ... rld-review" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.gametrailers.com/reviews/9nm ... rld-review" onclick="window.open(this.href);return false;
I speeled my drink!
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
gitts es WII-U Bundle mit dem Game?
Re: Super Mario 3D World
Es guets Spiel. Aber wahr es isch Zit für es neue Mario 64General Schaden hat geschrieben:Wichtig ist übrigens lange spielen. Am anfang hätte ich noch 83 oder sowas gegeben, aber je länger man spielt, desto geiler wird es!So ein super Design, auch spielerisch. es steckt viel mehr drin als man zu beginn glaubt.
Es hät nume das i UK glaubs. Wer weiss ob es b i eus usechunt.Reinforced hat geschrieben:gitts es WII-U Bundle mit dem Game?
http://wiiu.gaming-universe.de/news/752 ... ndigt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ich freu mi so uf das Spiel.-)
Wänn isch ändli Fritig
Wänn isch ändli Fritig
Mit de Frau und chind zäme zvierte zocke.-)
aber wie chan mer das mit de Wii Mote stüre? ufem Stürchrüz oder wie? Oder gönd au die Wii U Controller wo en XBOX 360 Joystick usgsehnd? Han nämli zwei vo dene.

aber wie chan mer das mit de Wii Mote stüre? ufem Stürchrüz oder wie? Oder gönd au die Wii U Controller wo en XBOX 360 Joystick usgsehnd? Han nämli zwei vo dene.

- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Bruuchsch zwei? Ich suech no eine =)Goran hat geschrieben:Mit de Frau und chind zäme zvierte zocke.-)
Ja bruch zwei.Supersonic hat geschrieben:Bruuchsch zwei? Ich suech no eine =)Goran hat geschrieben:Mit de Frau und chind zäme zvierte zocke.-)
Isch ja übel
http://cinemassacre.com/2013/11/25/supe ... ooki-suit/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://cinemassacre.com/2013/11/25/supe ... ooki-suit/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
nüt neues, kennt me ja vo mario 3d land. aber mer mues de suit ja nid näh wemer nid willVyse hat geschrieben:Isch ja übel![]()
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Reinforced hat geschrieben:mer mues de suit ja nid näh wemer nid will

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
was isch da drah übel. muesch eifach ohni em item spiele. s spiel mues allne grecht werde. meinsch en 5 jährige schafft das spiele ohni dem anzug durre? chume, wills ja eus au gfalle mues. drum gits de azug.
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
und denn bringt er no da Ninja Gaiden vergliich ufem NES... en krassere Verglich chasch wohl nid bringe.
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
schonoch bisschen blöd, aber auch nicht tragisch. ich lass den einfach links liegen, wenn er mal erscheint.
- LuiStyle
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
60
Freumi scho ufem 29.11.2013
Super Marioooo spiele

Super Marioooo spiele

Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Ich hans hüt mier scho gholt-.) Freu mi scho hüt ufs Spiele.-)
Mega.-)
Wird de hammer. Zerscht mitem Brüeder spiele und dänn mit de Frau und Chind nachher no zocke und dänn no NfS Rivals und BF4 uf de One probiere.-)
Wird en geile Abig
Mega.-)
Wird de hammer. Zerscht mitem Brüeder spiele und dänn mit de Frau und Chind nachher no zocke und dänn no NfS Rivals und BF4 uf de One probiere.-)
Wird en geile Abig
ich froi mich für dich 

- Pombaer
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
60
Wo hesch es scho becho?Goran hat geschrieben:Ich hans hüt mier scho gholt-.) Freu mi scho hüt ufs Spiele.-)
Mega.-)
Wird en geile Abig

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
ha mers hüt bschtellt, bim ricardler e günschtigi wii u premium zombie packig kauft
dä monet scho 800.- für videogames usgäh :typej:

Ich sogar no me. .-(Herr Rossi hat geschrieben:ha mers hüt bschtellt, bim ricardler e günschtigi wii u premium zombie packig kauft![]()
Egal. Mer lebt nur ei mal. Geld chan mer immer verdiene