Voll nidTatsujin hat geschrieben:aber wenn ich d elter vo dene meitlis wär, würd ich so eine glaubs iigittere la
Es isch de Otaku Kerim gsi
Moderator: Avenger
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
also mit dem pseudo jepn pedo chinder loli style chaemt so eine bi mine chind noed wiit. da het alles mal sini grenze. suscht natuerli nuet gege sini unterhaltig.Herr Rossi hat geschrieben:Voll nidTatsujin hat geschrieben:aber wenn ich d elter vo dene meitlis wär, würd ich so eine glaubs iigittere la

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Re: Es isch de Otaku Kerim gsi
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Ich glaub du hesch sis Wese no nid verschtandeTatsujin hat geschrieben:also mit dem pseudo jepn pedo chinder loli style chaemt so eine bi mine chind noed wiit. da het alles mal sini grenze. suscht natuerli nuet gege sini unterhaltig.Herr Rossi hat geschrieben:Voll nidTatsujin hat geschrieben:aber wenn ich d elter vo dene meitlis wär, würd ich so eine glaubs iigittere la
- Noldi_Palmer
- Pro Gamer Advanced
- TRADINGPOINTS:
-
00
Achwas. Echli Bädele hett na niemerem gschadet.Tatsujin hat geschrieben:also mit dem pseudo jepn pedo chinder loli style chaemt so eine bi mine chind noed wiit. da het alles mal sini grenze. suscht natuerli nuet gege sini unterhaltig.Herr Rossi hat geschrieben:Voll nidTatsujin hat geschrieben:aber wenn ich d elter vo dene meitlis wär, würd ich so eine glaubs iigittere la
Alles...... alles tuehts mer weh.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
ah isch das denfall so?Herr Rossi hat geschrieben:Ich glaub du hesch sis Wese no nid verschtandeTatsujin hat geschrieben:also mit dem pseudo jepn pedo chinder loli style chaemt so eine bi mine chind noed wiit. da het alles mal sini grenze. suscht natuerli nuet gege sini unterhaltig.Herr Rossi hat geschrieben:Voll nidTatsujin hat geschrieben:aber wenn ich d elter vo dene meitlis wär, würd ich so eine glaubs iigittere la

lol... sis Wesä nid verstandä.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
em tats sini ussag isch vo vorurteil tränkt. oni argument tuet mer de wider chli profilbildli quote. fair 

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Auso langsam finge igs ou übertribe, nüt gäge Kerim, aber är, und bsunder sini Fründe gseh us, aus währe ihri Arschlöcher nüm Jungfreulech ( und i redä nid vo Kötlinge ), oder weis dert zumindest nüm lang si
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
ja gaell?Acid hat geschrieben:lol... sis Wesä nid verstandä.

Re: AW: Es isch de Otaku Kerim gsi
du ich bin da au so, mini chind würd ich nöd mitsomene typ bädele lah oder zumindest ihn mal fröge was er da gnau will, was isch da dra gnau schräg? klar mir wüsset wie de nerv tickt, aber en unbescholtene?Herr Rossi hat geschrieben:Voll nidTatsujin hat geschrieben:aber wenn ich d elter vo dene meitlis wär, würd ich so eine glaubs iigittere la
du chasch ja gern chli offe und nett siii, ich trau de lüüt nöd. also zumindest bis ich sie einigermasse kenn.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
ja, eine woni nid kenne tueni dänk zersch au chli beobachte. bi ja nid blöd. mir redet aber vom nerv.thaeye hat geschrieben:oder zumindest ihn mal fröge was er da gnau will, was isch da dra gnau schräg? klar mir wüsset wie de nerv tickt, aber en unbescholtene?
du chasch ja gern chli offe und nett siii, ich trau de lüüt nöd. also zumindest bis ich sie einigermasse kenn.
isch sicher e ischtelligssach, bi vo grund uf nid misstrauisch und EHER offe für so lüt.
zudem bin ich der meinig dass de chind die erfahrig "schrege typ ide badi" nid muesch vorenthalte. wichtig isch das mit ne drüber redsch und die "anders tickende" nid vo afang a verurteilsch.
zudem lieber e homoerotische, offne nerv als e grummlige verschlossne typ womer nid cha ischätze
ne du sorry lieber en grummlige verschlossene typ als en homoerotische wo im Bassin chli mit mine chind bädelet. aber das isch wohl istelligssach. und nei es git Sache, die chind nöd unbedingt erlebe muend. da bini konservativ. die "mis chind dörf alles, es muess erfahrige sammle " erziehigsmentalität gat mir geg de strich. da bini als erwachsene i mine auge doch au i de verantwortig, das homoerotische erlebts nah gnueg frueh. muess nöd grad im Bassin siii miteme typ wo als superman verchleidet isch (ebe mir kennet de nerv, aber ohni die Vorkenntnis nei ich würd ihn sicherlich mal fröge was er da tribt)
auge offe bhalte und aspreche isch wohl Devise, au en grummlige verschlossene wenn er sich komisch verhaltet mine chind gegenüber. natürlich verurteil ich eine wo mini chind amacht, also bitte.....
auge offe bhalte und aspreche isch wohl Devise, au en grummlige verschlossene wenn er sich komisch verhaltet mine chind gegenüber. natürlich verurteil ich eine wo mini chind amacht, also bitte.....
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Mini Chind dörfed nid alles, zum Glück für sie.
sBescht wär dBalge so früeh wie möglich uuf dStrass stelle. Sölleds im Wald oder suscht wo übernachte. Je früehner schnalled, dass entweder undergönd oder überläbet, desto besser.
Bringed natürli die wenigschte Eltere übers Herz, aber die Erfahrig machet trotzdem all: Me will hälfe und beschütze merkt spöter aber, dass demit meh Schade ahgrichtet händ als Guets.
Bringed natürli die wenigschte Eltere übers Herz, aber die Erfahrig machet trotzdem all: Me will hälfe und beschütze merkt spöter aber, dass demit meh Schade ahgrichtet händ als Guets.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
gitt doch sicher au chli en mittelweg statt grad dchlichinder im wald uszsetze..
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
und was het das jetzt mit em eigentliche thema da z tue?Vyse hat geschrieben:sBescht wär dBalge so früeh wie möglich uuf dStrass stelle. Sölleds im Wald oder suscht wo übernachte. Je früehner schnalled, dass entweder undergönd oder überläbet, desto besser.

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
und ja ich meins natürli au wies de aug meint, vo ussestehend beurteilt 

ui, isch das würkli so? wert werdet mitgeh , scho siit generatione. schlecht per se? ich glaub neinVyse hat geschrieben:sBescht wär dBalge so früeh wie möglich uuf dStrass stelle. Sölleds im Wald oder suscht wo übernachte. Je früehner schnalled, dass entweder undergönd oder überläbet, desto besser.
Liebi und Wärmi und so Züg, au komplett überbewertet.
@Tatsu: Uf diä Thematik übersetzt heisst das dänk dassmer d Chinder möglischt früä mol chli i d Nöchi vo Unlutere Gstaltä füere söll. Villicht mol en Entfüehrig oder zwei. So lerneds schnäll dassmer sich gäg Pedophili mues verteidigä, und suscht eifach gfickt wird.
@Tatsu: Uf diä Thematik übersetzt heisst das dänk dassmer d Chinder möglischt früä mol chli i d Nöchi vo Unlutere Gstaltä füere söll. Villicht mol en Entfüehrig oder zwei. So lerneds schnäll dassmer sich gäg Pedophili mues verteidigä, und suscht eifach gfickt wird.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
ah jäää sooo isch das gmeint gsi?.. aber au derewäg!Acid hat geschrieben:Liebi und Wärmi und so Züg, au komplett überbewertet.

- Noldi_Palmer
- Pro Gamer Advanced
- TRADINGPOINTS:
-
00
Völlige Blödsin vo A bis Z. Wie mänge gits wo sich als Superman verkleidet mit em Loli Chüssi imene Bassin ufhaltet? Genau eine, drum wirsch au nie eine müsse frage.thaeye hat geschrieben:ne du sorry lieber en grummlige verschlossene typ als en homoerotische wo im Bassin chli mit mine chind bädelet. aber das isch wohl istelligssach. und nei es git Sache, die chind nöd unbedingt erlebe muend. da bini konservativ. die "mis chind dörf alles, es muess erfahrige sammle " erziehigsmentalität gat mir geg de strich. da bini als erwachsene i mine auge doch au i de verantwortig, das homoerotische erlebts nah gnueg frueh. muess nöd grad im Bassin siii miteme typ wo als superman verchleidet isch (ebe mir kennet de nerv, aber ohni die Vorkenntnis nei ich würd ihn sicherlich mal fröge was er da tribt)
Alles...... alles tuehts mer weh.

Zuletzt geändert von thaeye am 10 Jul 2014 20:26, insgesamt 1-mal geändert.
OKNoldi_Palmer hat geschrieben:Völlige Blödsin vo A bis Z. Wie mänge gits wo sich als Superman verkleidet mit em Loli Chüssi imene Bassin ufhaltet? Genau eine, drum wirsch au nie eine müsse frage.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190

sgit aber na ganz viel anderi weirdos dert usse.