1000/1000 Megabit Internetleitig^^
Moderatoren: Master(G), Mr Burzel
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Oha, Ubiquiti händ neui WLAN Access Points akündiget und ändlich rutsched d'AC-Modäll in Priisbereich vo 100-200 Frangg. Gkauft. Ubiquiti = super 

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- LeviathanX
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
20
Ich find deren Geräte super. Hab selbst zwei 

- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Habe den Edgerouter PoE im Einsatz und das Ding ist super. Werde daher sukzessive mein Netzwerk vom ganzen Consumerklasse-Schrott befreien und die neuen Access Points kommen da sehr gelegen
(das bisherige AC-Access Point Modell von Ubiquiti kostete noch über CHF 300.- und das war mir dann doch zu teuer)
Edith: Noch besser -> https://www.ubnt.com/unifi/unifi-ap-ac-edu/" onclick="window.open(this.href);return false; Modell mit integriertem Ansagegerät. Trollpotential: sehr hoch

Edith: Noch besser -> https://www.ubnt.com/unifi/unifi-ap-ac-edu/" onclick="window.open(this.href);return false; Modell mit integriertem Ansagegerät. Trollpotential: sehr hoch

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Sogar e mobile App gits drfür. Ich verrreck.Gurgelhals hat geschrieben:
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
For teh Lulz übers Durchsagesystem ab und zue mal e Bombedrohig duregähUriel hat geschrieben:Sogar e mobile App gits drfür. Ich verrreck.

- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Huere Niider wieder emalWe are experiencing DDoS attacks against different Init7 customers. This is causing backbone issues, some traffic degradation has been observed. Further mitigation work is still in progress.

Re: 1000/1000 Megabit Internetleitig^^
http://arstechnica.com/gadgets/2015/10/ ... i-gear-is/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
Gurgelhals hat geschrieben:Huere Niider wieder emalWe are experiencing DDoS attacks against different Init7 customers. This is causing backbone issues, some traffic degradation has been observed. Further mitigation work is still in progress.![]()

Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Ubiquiti = geili Sieche. Aktuells Bispiel: Bi dene Access Points isch es ja so, dass die fortgschrittene Funktione vo eme zentrale Controller us gstüüret wärded. Das isch natürlich vor allem dänn bequem, wänn me i eim Netz 10345897345 Access Points hätt und nöd will jede einzeln konfiguriere müese. Für en Einzeluser isch es aber natürlich ehner müehsam, will de ja, wänn er die Features will nutze, mues 24/7 en Rächner mit de Controller Software laufe lah.Astroboy hat geschrieben:http://arstechnica.com/gadgets/2015/10/ ... i-gear-is/
D'Lösig vo Ubiquti? Das da:

En Mini-Computer, wo d'Controller Software druf lauft und wo'd via Ethernet-Port i s'Netz integriersch

Ubiquiti = geili Sieche

Guet, die ganzi Sach chan me sich wohl au mit eme Himbeeri Pi sälber baschtle, aber isch glich geil.
- Pombaer
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
60
Ziehe demnächst nach Bern und habe die Möglichkeit Fiber7 zu abonnieren. Wie läuft das mit der Konfiguration ab? Bin technisch ein wenig versiert, aber habe keinen tiefen Kenntnisse. Ist das machbar?
Welcher Router wird empfohlen? Beim Bestellprozess wird ja auf die Fritzbox 5490 verwiesen.
Welcher Router wird empfohlen? Beim Bestellprozess wird ja auf die Fritzbox 5490 verwiesen.
- randy
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1820
in han die fritzbox. isch quasi plög'n play. glasfaserkabel isch drby.

- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Fritzbox isch afaik die optimali Lösig für de Standarduser. Isch all in one, d'Hardware isch an sich solid und vor allem isch de Router starch gnueg zum IPv4 NAT und Firewall au würklich mit 1Gbit/sec z'mache. De Nachteil isch halt, dass d'Konfigurationsmöglichkeite igschränkt sind im Verglich mit de Nerd- bzw. Semiprofi-Router, wo me praktisch alles bis is chlinnschte Detail sälber bestimme chan (aber das au mues und drum au wüsse mues was und wie und wo!).
Für technisch versierteri User empfiehlt sich such de Ubiquiti EdgeRouter lite bzw. EdgeRouter PoE oder ganz neu de Turris Omnia, wo meh oder weniger de Traum vo jedem Router-Nerd isch (Open Source Software *und* Hardware, via Crowdfunding finanziert und das Ding chan alles und no meh
).
Früehner händs no de Mikrotik als all in one-Lösig verchauft, aber d'Fritzbox hätt de überflüssig gmacht.
Für technisch versierteri User empfiehlt sich such de Ubiquiti EdgeRouter lite bzw. EdgeRouter PoE oder ganz neu de Turris Omnia, wo meh oder weniger de Traum vo jedem Router-Nerd isch (Open Source Software *und* Hardware, via Crowdfunding finanziert und das Ding chan alles und no meh

Früehner händs no de Mikrotik als all in one-Lösig verchauft, aber d'Fritzbox hätt de überflüssig gmacht.
- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
De Turris Omnia zickt leider mit init7. Wenn der verwende willsch, muesch de init7 Lüt es Mail mache, damit sie Bi dir "Speed No Negotiate" setzed. Sust hesch e flaky connection des Todes.Gurgelhals hat geschrieben:de Turris Omnia, wo meh oder weniger de Traum vo jedem Router-Nerd isch (Open Source Software *und* Hardware, via Crowdfunding finanziert und das Ding chan alles.
In my dream, I am the president.
Re: 1000/1000 Megabit Internetleitig^^
ich etz au gigelbit 

dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?