Vo sowas hani na nie ghört, bide swisscom bechunnsch fürs dopplete geld weniger als die halb leischtig, wer freiwillig det isch muess en mächtige schade ha.
Moff hat geschrieben:Vo sowas hani na nie ghört, bide swisscom bechunnsch fürs dopplete geld weniger als die halb leischtig, wer freiwillig det isch muess en mächtige schade ha.
läbsch ih dä stadt oder uf em land? ich ghör das regelmässig.
eis bispiel hämmer da im forum (gha) wo nöd mal dihei empfang hät.
ah ebä. mini kollege läbät all uf em land. und je nachdem isch halt bi orange d'netzabdeckig nümä optimal. dä lohri hät dihei ja praktisch kei empfang mit em natel
wobi weiss gar nöd, ob er jetzt mittlerwiele endlich dä abüter gwechslet hät.
ritschi hat geschrieben:wow grad gläse dass ab däm jahr (oder im verlauf vo däm jahr) ändlech o orange edge unterstützt. lang ischs gange.
Genau uf das hani use welle wiiter obe, als Smartphone User bisch mit Orange eifach extrem fail am platz... Ab wenn denn?
Swisscom hed für <26 nach wie vor ds beschte Agebot, chan jede säge waser will isch eifach so. Ich han ds Xtra Medio han Grundgebühre vo 45.- und es chöme max. no 5.- für Gspräch uf anderi Netz dezue...und ich bruchs d Telefon nid wenig!
Und sid em 01.04. heimr iz ou für >26 neui interesannteri Abos usebrocht, Gratis SMS und de mitnute Tarif uf anderi Netz isch abgschafft worde...
Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!
Skeletor hat geschrieben:250mb sind eifach en verdammte witz.
wtf? i ha no nie die ganze 250MB brucht und bi jede tag uf facebook, wätter sync, all 10 min mail sync, newspaper apps etc etc...
einzig bi youtube vids chönnts no kritisch wärde irgendwenn...
Jones hat geschrieben:
wtf? i ha no nie die ganze 250MB brucht und bi jede tag uf facebook, wätter sync, all 10 min mail sync, newspaper apps etc etc...
einzig bi youtube vids chönnts no kritisch wärde irgendwenn...
ih dä regel langets mir au, aber ich muäss halt eifach amigs bitz luege. es wird zum teil knapp.
aber nur wills bi dir langet uf anderi schlüsse isch ä chli ä dummi begründig. 250mb sind än witz, all andere händ um vielfaches meh bi glichem oder weniger pries.
ich wott ja nöd grad es giga, aber nur scho 500mb sött mä ja erwarte chönne. ich fahre täglich 2 stund zug, da bini halt viel im netz.
Skeletor hat geschrieben:
aber nur wills bi dir langet uf anderi schlüsse isch ä chli ä dummi begründig. 250mb sind än witz, all andere händ um vielfaches meh bi glichem oder weniger pries.
i zahle äbe nume 6.-- grundgebühr und nomau 6.-- für die 250MB bi swisscom!