Muesch au schwindelfrei si, wenn dete umchläderisch
Moderator: Avenger
isch en vorussetzig in üsem job, wobi das dach isch extrem gsi.
nur ein monat fürs grüscht? nice.
wia a steibogg.
du, röné: ich ha das glaub nöd recht mitgschnitte, aber häsch du letscht wuche am beat mit gwalt droht, will du kei argumänt meh kah häsch fürs fortsetze vonere diskussion
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
chum. bedroh mich, du arschloch. ich zeig dich a, b und c.
nice.... als was schaffsch den? fast 3 % isch no vielMastler(P) hat geschrieben: ↑22 Feb 2022 15:19 ich ha eh 2,75 % lohnerhöhig becho, will ich so guet bin.![]()
nöd ganz 2 jahr da. gah amel früehner hei und mach generell nur s nötigste, aber liefere irgendwie trotzdem meh/bessers als di meischte andere.![]()
Isch mal ab beschte! So chunnsch immer guet wäg und keine weiss wie so. Hettsch lieber sie würed dini "Performance" und din "Output" tracke?Vyse hat geschrieben: ↑22 Feb 2022 15:28 Han morn sMitarbeitergspröch, gaht mier so was vo am Arsch verbii, nüüt als Ziitverschwändig und die Fötzel landet nacher nur i dä Schublade, dBude
hät nöd mal Date oder irgendwelchi Statistike zum dLeistig mässe und zum Vorjahr vergliiche, isch also alles nur Guetdünke und "Miin Iidruck isch" usw.
schaffend in dem forum eigentli nur bürogummisMastler(P) hat geschrieben: ↑22 Feb 2022 15:26 ich schaff im kampfsport und hau der d'fressi ih.![]()
it infra und user support.
Mier ischs einerlei, sProblem isch, dass es (näbed klar definierte Projäkt) kei Fakte git (ussert eMails, wo ich sicher nöd gahn go zämmeläse und uuserte) und me dä Scheiss, wo söll festghalte werde muen bespräche. Das pisst mich ah, insofern, ja, viellicht wärs besser, gäbs e Statistik, dänn chönnt me die vorlegge und dSach wär erledigt.
vilicht wärs besser, du würsch mal dä job wechsle, wenn nöd gern deht bisch.Vyse hat geschrieben: ↑22 Feb 2022 15:56 Mier ischs einerlei, sProblem isch, dass es (näbed klar definierte Projäkt) kei Fakte git (ussert eMails, wo ich sicher nöd gahn go zämmeläse und uuserte) und me dä Scheiss, wo söll festghalte werde muen bespräche. Das pisst mich ah, insofern, ja, viellicht wärs besser, gäbs e Statistik, dänn chönnt me die vorlegge und dSach wär erledigt.
nöd ganz mini erfahrig.
das findi aber au.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 6 Gäste