darum bin ich so gsund.
Moderator: Avenger
Wenn man das gelesen hatte was ich vorhin schrieb, dann wird man dieser relativ krude-mathematischen Wahrnehmung, welche aber sicher treffsicher sein kann, gerne zustimmen.Herr Rossi hat geschrieben:Glaschugle...
Läde, Diensleister etc. ab 27. April
Schuele ab Mitti Mai
Restaurant und Bars ab Juli
Verastaltige ab September
Todesfallzahle das Jahr so tief wie sit 30 Jahr nümm, Im Dezember Mongorückblick mit tummer Musig (wahrschinlich vo Enigma) und imene Jahr alles bim alte.
Vo mir üs chönt mer das alles grad überspringe, bringt eh nix.
Oder wenn de Text es halbs Buech isch.Herr Rossi hat geschrieben:Grundsätzlich find ich dini Ischtellig zu dem Coronatheater nid verchehrt, aber wenn vo Gott fasch afo verzelle hed mer eifach kei Bock zum witerlese.
This post was made by Ribit who is currently on your ignore list. Display this post.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Ah lueg wie wieder nid zu quotisch...thaeye hat geschrieben:du bisch es huere genieRibit hat geschrieben:Tja... mir möchte kaum jemand glauben aber das was jetzt passiert ist eine weitere Umverteilung von unten nach oben... insofern ziemlich bedauernswerte Situation.Vyse hat geschrieben:Houly Motherfuck. Mier wür e lächerlichi Million scho lange.
simer alli froh, gseht üsi regierig das chli lockerer...Mastler(P) hat geschrieben:häsch das übersehe: "und denn gitz aber länder die verhaftet oder büesset dich wenn dich dusse am ne verlassene ort allei ufhaltisch." ?
zum glück bi eus keis problem, aber paar regiere sind gstört.
ui die arme städtler, ich glaubs es lebet in zh z.b scho meh hipsters und expats mit luxuriöser überbauwohnig als armi in 1-2 stadtzimmerwohnige (aber au die waend verruse i ihre yogakurs). nöd mal studente machet das mehJones hat geschrieben:simer alli froh, gseht üsi regierig das chli lockerer...Mastler(P) hat geschrieben:häsch das übersehe: "und denn gitz aber länder die verhaftet oder büesset dich wenn dich dusse am ne verlassene ort allei ufhaltisch." ?
zum glück bi eus keis problem, aber paar regiere sind gstört.
es isch bitz wiit es stadt/land problem.
ufem land cha blöd gseit jede use chli gah spaziere oder irgendwo umehöckle. ir stadt chunnts zu massive asammlige, wenn das jede macht. und dennoch verstahni der stadtbürger ersch rächt, wenn er nid deheim hocke wott. wär ufem land e grossi wohnig oder gar es hus mit terrasse / balkon het, cha guet rede. wenn ire 1-2 zimmer stadtwohnig ohni balkon wohnsch, bisch ufgschmisse...
hoffe mer, dass die ganze sanktione bald ufghobe werde...
ähm... ja okay wenn du das meinsch... :typej:thaeye hat geschrieben:"verallgmeinere" isch nie guet, weisch, du machsch ja gnau s glich.egal.
Wie chunnsch druf? Wüu er nie ghüratet hett?XYBOT hat geschrieben:nur das de beni gar nöd uf fraue staht
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 2 Gäste