Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0
Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von mr.raw »

Aug? Du weisch aber scho, dass ich weiss wie dr Has lauft, oder?

Klar isch es PR gsi...ich bikumme alli Mediemitteilig vo Nintendo direkt zuegschickt und tue se uff div. FB sittene poste und es isch praktisch uff die glichi art und wiis gschriebe.

Finde de "Brief" aber e gueti PR...wenn au numme vom standart.at gschriebe oder von ere x beliebige andere Sitte. Hett jo könne sii, dass es direkt vo Nintendo kunnt... :idea:
Jedefalls isch es e mitteilig gsi, wo vielne nintendo basher sicher mol e anderi dänggeswiis tuet übere bringe.
Ich luege jetz so die kiddies aa, wo Nintendo tüend schlächt mache. Eigentlich genau glich wie damals sega vs nintendo....hüttzutags wird eifach offener drüber komuniziert.
Falls de "Brief" würlich sittens Nintendo gschriebe worde isch, denn blieb i bi minere meinig...grosses Kino. Siggs PR oder nid. Vieli froge wärde demit beantwortet und für e diskussion mit Sony oder M$ lovers sicher e gueti Basis zum kontere...

Mann...
wieso gang i uff dis posting eigentich ii?
närf mi grad ab mir sälber... :head2wall:
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

mr.raw hat geschrieben:Aug? Du weisch aber scho, dass ich weiss wie dr Has lauft, oder?

Klar isch es PR gsi...ich bikumme alli Mediemitteilig vo Nintendo direkt zuegschickt und tue se uff div. FB sittene poste und es isch praktisch uff die glichi art und wiis gschriebe.

Finde de "Brief" aber e gueti PR...wenn au numme vom standart.at gschriebe oder von ere x beliebige andere Sitte. Hett jo könne sii, dass es direkt vo Nintendo kunnt... :idea:
Jedefalls isch es e mitteilig gsi, wo vielne nintendo basher sicher mol e anderi dänggeswiis tuet übere bringe.
Ich luege jetz so die kiddies aa, wo Nintendo tüend schlächt mache. Eigentlich genau glich wie damals sega vs nintendo....hüttzutags wird eifach offener drüber komuniziert.
Falls de "Brief" würlich sittens Nintendo gschriebe worde isch, denn blieb i bi minere meinig...grosses Kino. Siggs PR oder nid. Vieli froge wärde demit beantwortet und für e diskussion mit Sony oder M$ lovers sicher e gueti Basis zum kontere...

Mann...
wieso gang i uff dis posting eigentich ii?
närf mi grad ab mir sälber... :head2wall:
wiesi druf igasch? will selber gmerkt haesch das das en dumme PR brief isch. aber da isch nintendo ja nöd allei.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Goran hat geschrieben:Han grad es Mail vom ID becho:

Lieber Herr Radojkovic

Bald ist es so weit, die neue Konsole des Gaming-Giganten Nintendo erscheint am 03. März. Die Nintendo Switch kommt mit einem komplett neuen Spielkonzept daher. Da Sie in der Vergangenheit bereits Gaming-Produkte bei uns gekauft haben, möchten wir Sie gerne über die Nintendo Switch informieren.

TV-Konsole und Handheld in einem

Die revolutionäre Nintendo Switch lässt sich nicht nur mit dem heimischen Fernseher verbinden, sondern auch im Handumdrehen in einen mobilen Handheld mit eigenem 6,2-Zoll-Bildschirm verwandeln. Dafür wird ganz einfach der Handheld aus der Basis-Station gezogen und der Spass geht ohne Unterbrüche weiter.

Die neuen Joy-Con-Controller erschliessen dem Nutzer jede Menge überraschende und neue Wege zum Spielspass. Sie können, je mit einem in jeder Hand, unabhängig voneinander verwendet werden oder an der Joy-Con-Halterung befestigt als einen einzigen Controller. Zusätzlich lassen die Joy-Con sich direkt mit der Konsole im Handheldmodus verbinden. Darüber hinaus sind sie mit einem Gyro- und Beschleunigungssensor ausgestattet, sodass jede Bewegung erkennt wird.

Releases zum Verkaufsstart

The Legend of Zelda: Breath of the Wild verspricht das grösste "The Legend of Zelda"-Abenteuer aller Zeiten zu werden. In der riesigen Open-Air-Welt gilt es über 100 rätselhafte Prüfungsschreine voller Herausforderungen zu entdecken und jede Menge Waffen, Outfits und Ausrüstungsgegenstände zu kombinieren.

1-2-Switch ist der erste Nintendo-Titel, bei dem die Spieler nicht auf den Bildschirm, sondern sich gegenseitig in die Augen blicken werden. Ob sie wie im Wilden Westen Lassos werfen oder den Tanzstil ihrer Mitspieler versuchen nachzuahmen, die 1-2-Switch macht auf kreative Art und Weise von den aussergewöhnlichen Features der Joy-Con Gebrauch und verspricht ein einzigartiges Partyspiel zu werden

Sie können ab sofort die Nintendo Switch online bei interdiscount.ch und in allen Interdiscount-Filialen vorbestellen.

Freundliche Grüsse

Yiuwing Tam
Product Manager
Interdiscount

Händ ihr au so öppis vol ne andere Shop/Kanal becho?

Findi e gueti Sach zum Lüt informiere au über söttigi Kanal
landet i mim spamordner.
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0

Beitrag von mr.raw »

s Aug isch in lettschter Zitt so nen luschtige (...)
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von PlanetHarrieR »

lol

wie eye schon sagt. das klingt wie als kolumne getarnte werbung.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
19
Trading points minus
0

Beitrag von Mr. Heli »

de alcom cha wieder ab 3.3. liefere, eifach nur blau/rot. für die wo no hönd welä vorbstelle aber wie ich z langsam gsi sind.
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
603
Trading points minus
1

Beitrag von sidusson »

sidusson hat geschrieben:mitmache:

http://games.ch/gewinnspiele-ch/news/sc ... vent-Xiib/" onclick="window.open(this.href);return false;

e wuchä später simer no ar Japan Impact, womed Nintendo Switch ou cha aspilä.

Be there or be square!

Up ;)
shubidu
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von LuiStyle »

^^ ich gang nöd, für was? Lahn mich gern überrasche im März zudem hani kei zit :kicher:
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
rebornkid
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
43
Trading points minus
0

Beitrag von rebornkid »

Ich gange go luege, bin scho mega gspannt!
Bild

sergesellsretro Onlineshop für Retrogames und Konsolen:
https://www.sergesellsretro.ch

sergesellsretro News Gruppenchat:
https://chat.whatsapp.com/EQ2OshNZ029G7fNDAffUQz
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von PlanetHarrieR »

Minna de Waiwai! Spelunker

sieht nach Koop-Spaß aus im Trailer

http://www.4players.de/4players.php/spi ... itels.html" onclick="window.open(this.href);return false;
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0

Beitrag von mr.raw »

Dr Switch Event in Züri findet NUR am Samschtig statt...!

do no pressemitteilig:
Sonntags-Event muss entfallen, dafür besteht am 11. Februar umso länger Gelegenheit, die neue Konsole zu testen.

So war es geplant: Das ganze Wochenende über sollten die Schweizer Videospiel-Fans erstmals Hand an die neue Konsole Nintendo Switch legen können – drei Wochen vor dem offiziellen Verkaufsstart am 3. März. Aber aus rechtlichen Gründen muss der für Sonntag vorgesehene, zweite Teil der Präsentation leider ausfallen. Die Event-Halle Chicago 1928 im Zürcher Stadtteil Oerlikon steht den Spiele-Freunden dafür am Samstag, dem 11. Februar, umso länger offen: Sie können nun schon ab 8:00 Uhr und bis 21:00 Uhr abends in die neuen Spielwelten eintauchen, etwa in das Fantasy-Epos The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Weitere Spielmöglichkeiten bietet die Convention Japan Impact am 18. und 19. Februar in Lausanne.
„Es tut uns sehr leid, dass wir die geplante Sonntagsveranstaltung absagen müssen“, sagt Gabriele Gundel, Senior Marketing Manager Events Nintendo D-A-CH. „Wir bitten die Fans um Verständnis und hoffen, die verlängerten Öffnungszeiten am Samstag bieten möglichst vielen von ihnen Gelegenheit zu einem ersten Spiel mit Nintendo Switch.“
Andy
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Beitrag von Andy »

Samschtig längt för 2-3 lüt! :lol:
rebornkid
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
43
Trading points minus
0

Beitrag von rebornkid »

mr.raw hat geschrieben:Dr Switch Event in Züri findet NUR am Samschtig statt...!

do no pressemitteilig:
Sonntags-Event muss entfallen, dafür besteht am 11. Februar umso länger Gelegenheit, die neue Konsole zu testen.

So war es geplant: Das ganze Wochenende über sollten die Schweizer Videospiel-Fans erstmals Hand an die neue Konsole Nintendo Switch legen können – drei Wochen vor dem offiziellen Verkaufsstart am 3. März. Aber aus rechtlichen Gründen muss der für Sonntag vorgesehene, zweite Teil der Präsentation leider ausfallen. Die Event-Halle Chicago 1928 im Zürcher Stadtteil Oerlikon steht den Spiele-Freunden dafür am Samstag, dem 11. Februar, umso länger offen: Sie können nun schon ab 8:00 Uhr und bis 21:00 Uhr abends in die neuen Spielwelten eintauchen, etwa in das Fantasy-Epos The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Weitere Spielmöglichkeiten bietet die Convention Japan Impact am 18. und 19. Februar in Lausanne.
„Es tut uns sehr leid, dass wir die geplante Sonntagsveranstaltung absagen müssen“, sagt Gabriele Gundel, Senior Marketing Manager Events Nintendo D-A-CH. „Wir bitten die Fans um Verständnis und hoffen, die verlängerten Öffnungszeiten am Samstag bieten möglichst vielen von ihnen Gelegenheit zu einem ersten Spiel mit Nintendo Switch.“
Was isch den das jetzt für en Figg?
Bild

rebornkid
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
43
Trading points minus
0

Beitrag von rebornkid »

Isch am Samstig niemert am Switch-Event gsi?
Bild

Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

de franz isch gsii, hed schinbar fascht kei lüt gha. bisch gsii?
damian
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
444
Trading points minus
0

Beitrag von damian »

ich bin gsi. es hät nöd so viel lüüt gha, aber mer hät trotzdem überall müese aastah immer.

churz chani säge: d'grafik gseht öppe gliich us wie uf em wii u und d'controller sind guet verarbeitet, aber ich gseh etz scho lüüt drüber motze dass d'chnöpf z'chli seget.

arms isch guet, wie virtual on vo 1995 eifach mit schlächterer grafik. aber defür bruchsch kei twin sticks, hät spass gmacht...

Quelle

vs

Quelle
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Siite vo mim Retromuseum: https://museum.uhx.ch
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

verzell no meh.
damian
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
444
Trading points minus
0

Beitrag von damian »

mer hät chöne zelda spiele wämmer aagstande wär, was ich aber nöd gmacht han. es gseht guet uus s'zelda. isch au erwachsner und epischer als bisher. chli shadow of the colossus landschaft mit skyward sword grafikstil und anime charaktere. wird guet.

1, 2, switch sind lustigi minispiel, z.b. chue mälke oder gsprüre wie viel fiktivi chugle i dim controller ine sind und no viel me...

mario kart isch mario kart, muemer glaubs nüt säge derzue.

bi dem sniper spieli bini nöd drus cho. und just dance isch etz au nüt me neus...

das isch scho alles gsi wo mer hät chöne aaluege.
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Siite vo mim Retromuseum: https://museum.uhx.ch
rebornkid
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
43
Trading points minus
0

Beitrag von rebornkid »

Herr Rossi hat geschrieben:de franz isch gsii, hed schinbar fascht kei lüt gha. bisch gsii?
Ich ha welle am Sunntig gha. Isch ja bekanntlich churzfristig wieder gstriche worde. Freu mi jetzt um so meh uf de Releas-Tag.
Bild

LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von LuiStyle »

^^ dito!
Hoffentlich chunnt Street Fighter II schnellst möglichst usse!
Denn isch alles guet für mich :oops:
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0

Beitrag von mr.raw »

Bi au gsi...und ha es paar fötteli bi instagram uffeglade.
https://www.instagram.com/n_pla.netofficial/" onclick="window.open(this.href);return false;

shett überraschend wenig Lütt kha. Ich ha gmeint kha, ich müesst laaang aastoh, aber verusse isch es sogar leer gsi. :shock:
Guet, bi uff dr andere sitte froh, da ich sehr en enge zittplan kha ha. (sunntig wär besser gsi).

de zeldler hett grandios ussgseh. Isch übrigens s einzige Game a dem Event gsi wo s zocke uff em Tablet only unterstützt hett. Guet, die andere Games ziend noche bis zum release. Aber sfunktioniert genau glich wie in de Filmli. Weg vo dr Station grad witter spiele uff em Tablet.
1-2-switch isch witzig, ja. Chueh mälke, samurai schwärt, chugeli uusefinde und reaktions schiesse sinn präsentiert worde.
MK8 battle hett mi recht iihnezoge. Bi praktisch numme dörte gsi.
ARMS isch ok, jo. Macht doch spass, aber isch weniger mi fall.

Überrascht bini ab dem geniale Tablet gsi. Suuber und edel verarbeitet...lieggt tatsächli super in dr Hand. Au d Joy-Cons liegge trotz dr mini grössi perfekt in dr Hand.
sSwitch konzept...d Konsole überall mitznäh und denn eifach uffstelle und mit de frens mario kart oder sunnscht öppis zocke isch grandios. Vieli tüend die sach unterschätze ha ichs gfühl....Switch wird iischloh ha ichs gfühl.
Goran
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0

Beitrag von Goran »

https://youtu.be/qKNTPk6cR6s" onclick="window.open(this.href);return false;

Ign video mi allne switch spiel wo söttes usecho
rebornkid
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
43
Trading points minus
0

Beitrag von rebornkid »

mr.raw hat geschrieben:Bi au gsi...und ha es paar fötteli bi instagram uffeglade.
https://www.instagram.com/n_pla.netofficial/" onclick="window.open(this.href);return false;

shett überraschend wenig Lütt kha. Ich ha gmeint kha, ich müesst laaang aastoh, aber verusse isch es sogar leer gsi. :shock:
Guet, bi uff dr andere sitte froh, da ich sehr en enge zittplan kha ha. (sunntig wär besser gsi).

de zeldler hett grandios ussgseh. Isch übrigens s einzige Game a dem Event gsi wo s zocke uff em Tablet only unterstützt hett. Guet, die andere Games ziend noche bis zum release. Aber sfunktioniert genau glich wie in de Filmli. Weg vo dr Station grad witter spiele uff em Tablet.
1-2-switch isch witzig, ja. Chueh mälke, samurai schwärt, chugeli uusefinde und reaktions schiesse sinn präsentiert worde.
MK8 battle hett mi recht iihnezoge. Bi praktisch numme dörte gsi.
ARMS isch ok, jo. Macht doch spass, aber isch weniger mi fall.

Überrascht bini ab dem geniale Tablet gsi. Suuber und edel verarbeitet...lieggt tatsächli super in dr Hand. Au d Joy-Cons liegge trotz dr mini grössi perfekt in dr Hand.
sSwitch konzept...d Konsole überall mitznäh und denn eifach uffstelle und mit de frens mario kart oder sunnscht öppis zocke isch grandios. Vieli tüend die sach unterschätze ha ichs gfühl....Switch wird iischloh ha ichs gfühl.
Tönt super. Schlussendlich muess mer sich selber überzüge. Teil hani scho lang vorbstellt. Zelda wird super. Bomberman-Session werdet au top. De Rest abwarte...
Bild

grappagott
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
244
Trading points minus
0

Beitrag von grappagott »

LuiStyle hat geschrieben:Hoffentlich chunnt Street Fighter II schnellst möglichst usse!
2017 chumts!
Goran
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0

Beitrag von Goran »

Game-News: Nintendo Switch zu früh ausgeliefert – Video zeigt die Benutzeroberfläch

http://mag.shock2.info/game-news-ninten ... erflaeche/" onclick="window.open(this.href);return false;
Antworten