[OT]Generelles Politik-Topic
Moderator: Avenger
Re: [OT]Generelles Politik-Topic
Arm und Reich in Deutschland (aber äbe es Problem i sehr vielen Länder und i de Regel us de gliche Gründ)
Sehr aktuelli und interessanti Läsig. Wüsseschaftlich fundiert und extrem sachlich!
Quelle
Sehr aktuelli und interessanti Läsig. Wüsseschaftlich fundiert und extrem sachlich!
Quelle

isch au en härt dummi analyse, aber najaHerr Rossi hat geschrieben:s problem chasch ganz eifach zämefasse; es wärded symptom schtatt ursache bekämpft.
warum gits so vil flüchtling? em svp-wähler isch die frag schlichtweg egal, solang er sis steak mit niemertem mues teile isch alles guet. aber wehe eine vo "dene" chund em znöch.
mit scheuklappe umerenne schtatt afoo chli globaler und vor allem humanitärer zdänke. üse riichtum isch ergauneret und erschtole und d lüüt tüend so als hättets hert defür gschaffet.
fail
aber offesichtlich isches bequem und eifach nume a sich und sis nöchschte umfeld zdänke, s nöchschte steak warted scho bim metzger. e guete
konservativ isch schtillschtand, rechtsradikal isch wiit devo entfernt
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Pfläschterlipolitik funktioniert super mit ere ghörige Portion Ignoranz
globaler und humanitärer denke lol, du weltbürger
riichtum ergauneret und erloge, krassi analyse, aha drum simmer au eis vo de produktivste länder. natürli gits gwüssi gebiet und das nöd nur bi ois wos nöd ganz koscher ablauft und won ich au defür bin gnauer anezluege nur sind das globali problem wott schwiiz allei nöd löse chan. dis gebelle isch weltfremd und utopisch.
natürli isches nur de rohstoffhandel und stüürhinterzieher. fast chli hegglin-spiess mässig. und dezue recht dumm.
riichtum ergauneret und erloge, krassi analyse, aha drum simmer au eis vo de produktivste länder. natürli gits gwüssi gebiet und das nöd nur bi ois wos nöd ganz koscher ablauft und won ich au defür bin gnauer anezluege nur sind das globali problem wott schwiiz allei nöd löse chan. dis gebelle isch weltfremd und utopisch.
natürli isches nur de rohstoffhandel und stüürhinterzieher. fast chli hegglin-spiess mässig. und dezue recht dumm.
Das Gegenteil von gut ist gut gemeint.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
was du under hert schaffe bezeichnisch wär no interessant zwüsse. am beschte machsch mal e verglich (nid nur mit europäische staate) und luegsch d art vo de arbet ah, d azahl mindeschturlaubstäg und d wuchenarbetsziit. denn no d lohnnäbeleischtige, sozialleischtige, lohn, arbetsbedingige und so unwichtigi Sache wie zuegang zu suuberem wasser etc.
hert schaffe my ass
hert schaffe my ass

ah jetzt verglicht ois de herr weltbürger nah miteme drittweltstaat, nöd schlecht
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
bring mal öpis konschtruktivs bitte, suscht chumi no s gfühl über das eifach nume chli wetsch tumm schnore
GLOBAL UND WELTBÜRGER SIII, ESPERANTO OLE.
konstruktivs haets gnueg, nur sind mir völlig nöd uf einere linie und drum scheiss druf
konstruktivs haets gnueg, nur sind mir völlig nöd uf einere linie und drum scheiss druf
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Ignorant und ängschtlich sii proscht. Ja offesichtlich füert das zu nüt.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich befass mich lieber mit Geopolitik. Isch zwar weniger interaktiv aber defür recht spannend vergliche mit üsem Kasperlitheater. S isch chli wie Gschicht, nur live. Imperie entstönd und zerfressed sich denn selber wider, alles vor üsne Auge...und denn chömed üsi Bubi-Politiker vo links bis rechts mit dere Chindergarte Politik.Gurgelhals hat geschrieben:Nach de letschte 3 Mönet han ich für die Haltig es rächts Verständnis. Ich haltes zwar nach wie vor für e falschi Haltig, aber ich chan sie voll und ganz verstahXinobrax2 hat geschrieben:Ich bin politikverdrosse. Das macht so Blödsinn ungemein erträglicher.
Abe hey, falls mal öpert d Parteie und Medie abschafft bini wider debi. Het öpert Lust e Volksinitiative z lanciere?

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
rössli guet, aber aug gseht schlächt. 5/10
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

Ds Aug isch recht inhaltslos da inn.
"Eis vo de produktivschte Länder" soso. Wo hesch denn Du dini Hirnwösch becho?
"Eis vo de produktivschte Länder" soso. Wo hesch denn Du dini Hirnwösch becho?
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Guet im Kanton Zug hett me sowieso dr Bezug zur Realität verlore.
chum gang zum bärfuess go toibele
@rossi, dini utopie isch z end denkt en weltregierig, futzdumm.
@rossi, dini utopie isch z end denkt en weltregierig, futzdumm.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
mini beschränkt dänkwiis lots leider nid zue dini beschränkt dänkwiis zverschtoh 

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
futzdumm
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel

Ah lueg, wahle si düre. Jetzt chömme wieder mal Unternehmensreorg- und Outsourcingentlassigsmeldige inne. Aber nid vergässe: mir si sooooo produktiv hie!
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
5% sind produktiv im Gäld scheffle, 70% wend au so sii und 25% gots am Arsch verbi
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
wahrHerr Rossi hat geschrieben:5% sind produktiv im Gäld scheffle, 70% wend au so sii und 25% gots am Arsch verbi

team 25

I speeled my drink!
en unternehmig umzstruktiere als öpis gsellschaftsfeindlichs darstelle :typej: häsch aber scho glese was d CS macht? nöd s dümst imfall.emP hat geschrieben:Ah lueg, wahle si düre. Jetzt chömme wieder mal Unternehmensreorg- und Outsourcingentlassigsmeldige inne. Aber nid vergässe: mir si sooooo produktiv hie!
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Si vergrössered s Vermöge vo paar Vermögende
Die andere Meldige (nid vor CS) si nid im 20 Minute gstande i dem Fall?thaeye hat geschrieben:en unternehmig umzstruktiere als öpis gsellschaftsfeindlichs darstelle :typej: häsch aber scho glese was d CS macht? nöd s dümst imfall.emP hat geschrieben:Ah lueg, wahle si düre. Jetzt chömme wieder mal Unternehmensreorg- und Outsourcingentlassigsmeldige inne. Aber nid vergässe: mir si sooooo produktiv hie!
Hey, ig hilfe gern!
http://www.handelszeitung.ch/bildergale ... en-stellen" onclick="window.open(this.href);return false;
wow en ufstellig wos jedes jahr git, isch ja demfall es guets zeiche wenn nur na de staat stelle schafft lulz
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440

Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Siite vo mim Retromuseum: https://museum.uhx.ch
Siite vo mim Retromuseum: https://museum.uhx.ch