Herr Rossi hat geschrieben:geschter hani ere kollegin iri wiiu konfiguruert. d.h. is netzwerk ibunde, update, date vo de wii überegno etc. komplizierter wärs nid gange :typej:
ha ip adrässe & co, dns alles vo hand müsse igä dases überhaupt funktioniert het, denn es update wo fascht 2 schtund duuret! hallo?
de gröscht dräck isch aber s date vo de wii überenää gsii. zerscht sd charte id wii, denn wiiu, denn wii, wider wiiu..... und immer schön d wiimote jewils bi de aktive konsole amälde. das ganze hed e sehr unprofessionelle idruck hinderloh.
ich weiss genau das ich si wird chaufe wenn d schpiluswahl für mich de langsam mol schtimmt, schpöteschtens wenn de "pimmel im grüene chleid" chund. aber ich wett gliich nid, isch de wenigschtens s handling im e shop einigermasse vernünftig?
gueti alti ziite womene konsole eifach agschlosse het, en knopf truggt het und fertig
Herr Rossi hat geschrieben:geschter hani ere kollegin iri wiiu konfiguruert. d.h. is netzwerk ibunde, update, date vo de wii überegno etc. komplizierter wärs nid gange :typej:
ha ip adrässe & co, dns alles vo hand müsse igä dases überhaupt funktioniert het, denn es update wo fascht 2 schtund duuret! hallo?
de gröscht dräck isch aber s date vo de wii überenää gsii. zerscht sd charte id wii, denn wiiu, denn wii, wider wiiu..... und immer schön d wiimote jewils bi de aktive konsole amälde. das ganze hed e sehr unprofessionelle idruck hinderloh.
ich weiss genau das ich si wird chaufe wenn d schpiluswahl für mich de langsam mol schtimmt, schpöteschtens wenn de "pimmel im grüene chleid" chund. aber ich wett gliich nid, isch de wenigschtens s handling im e shop einigermasse vernünftig?
bi mir hetts 10 minute duuret. aber das bringt am rossi nüt und au de tusige andere wo genau die problem mit dem mongo update händ. es isch en verfiggte witz.
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
hoffentlich wird er ebe nid de lol. für indies wärs näbst steam nämlich s beschte. mittlerwiile chasches ja ufem xbl und psn vergässe als chlini firma.
geosnow hat geschrieben:gamers againts piracy sägi da nur. huere verlognigs pack! verdamti hüchler.
:bitchpls:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
das mit de ladezitte okeee....luegt me gwüssi Cube und wii title aa, denn gseht me, dass das problem mit dr Zitt glöst worde isch. Wird also bi dr WiiU au eso sii.
Dr räscht...naja....
Wii U Start in Japan: Handel warnt vor Abbruch des System Updates
04.12.12 - Japanische Fachhändler wie Joshin warnen ihre Kunden davor, das Herunterladen und Instalieren des System Updates der Wii U abzubrechen. Die Konsole könnte dadurch irreparabele Schäden erleiden, sollte man z.B. den Netzstecker ziehen.
Die Kunden sollten bitte Geduld haben, weil die Installation auch mal länger als eine Stunde dauern kann, warnen die Händler. Das Update ist für die einwandfreie Funktionsweise der Wii U zwingend notwendig.
Wii U Besitzer in Europa und den USA, die den Download oder die Installation abgebrochen hatten, zerstörten so ihre Wii U Konsole. In Japan kommt die Wii U erst am 08.12.12 auf den Markt, so dass der Handel seine Kunden über das Update rechtzeitig vorwarnen und informieren will.