PlayStation 4.5
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: PlayStation 4.5
ich schiss uf das alles. mit technik kame mi nit beihdrucke
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Fair, aber vilicht chäntsch dini Kollege demit beidrucke. Miteme 4K TV und ere Playstation 4 Pro wärsch grad viel coolerevo hat geschrieben:ich schiss uf das alles. mit technik kame mi nit beihdrucke

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Gsesch...das isch will du kein 4K TV hesch 

mini prognose für zuekunft: me wird no höcheri uflösige könne fahre und no realistischeri liecht und schattewürf härebeko. potztüüfel, e gwogti these.
und d spiel wärde glich immer wie mieser wil 90% vom entwickligsufwand drmit verbrocht wird de super ufwändig und realistisch look umz'setze und t wärbetrummle ordentlich ztrülle. überall kamme meh kohle inestecke, me goht jo schliesslich mit dr zit und mer freue uns das useme nischemärt e sone grossi industrie worde isch: FUCK YOU. t investore wirds freue und halt no die par lüt wo sich ab allem freue wone t industrie vorsetzt.
und d spiel wärde glich immer wie mieser wil 90% vom entwickligsufwand drmit verbrocht wird de super ufwändig und realistisch look umz'setze und t wärbetrummle ordentlich ztrülle. überall kamme meh kohle inestecke, me goht jo schliesslich mit dr zit und mer freue uns das useme nischemärt e sone grossi industrie worde isch: FUCK YOU. t investore wirds freue und halt no die par lüt wo sich ab allem freue wone t industrie vorsetzt.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
was tüen ihr so komisch. isch scho immer so gxi. pc gamen isch no viel türer. und en guete tv hät scho immer öpis koschtet.
s einzig Tragischi isch s zbillige Esse. überall uf de welt isch s esse subventioniert.
s einzig Tragischi isch s zbillige Esse. überall uf de welt isch s esse subventioniert.
den spiel doch indies. lueg ich verstah was du sege wottsch aber isch chli de tatsel stil. es git sicherlich au wiiterhin für retro fans schöni spieli wo sie sich chönd i de vergangeheit wälze.evo hat geschrieben:mini prognose für zuekunft: me wird no höcheri uflösige könne fahre und no realistischeri liecht und schattewürf härebeko. potztüüfel, e gwogti these.
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
Guet, ich khöre inzwüsche au zu dene, wo sich lieber in dr Pixel Wält tuet ummeschloh.... Aber ab und zue es Battlefield uff next gen zocke....irgendwie halt scho geil. Vor allem, wenn no s ganze (Cinema) Equipment deheime hesch. Bi Battlefield 4 wie jetz au bim bf1 isch mir scho s chiini wiiit aabe gfalle. Es kracht und jauchzt, stöhnt und donneret um eim umme. Denn die ganzi Hektik vo dine "Kamerade" im Spiel. Es isch halt scho sau guet gmacht, wenn eifach zmitts dinne drbii bisch, statt nur am Pad. Oder emolle es Forza zocke... scho anderscht, statt "immer" dä Düdel Sound mit eme Pixel Männli uff dr HD Röhre ummezstüre. (i meins jetz extra so überspitzt).
Uff dr andere sitte bin ich eifach nümmi gwillt grad immer s neuschte deheime zha. Unter anderem, will ich anderi Prioritäte ha und mir das ganze eifach ztüür worde isch. Guet, zu Saturn Zitte ha ich au 169.90 für es Import Daytona ussgäh, ok...aber do bini no in dr Lehr gsi, 20johr Jünger und ha deheime gwohnt. Jetz lueg ich das au mit andere Auge aa und tue hüffig dr Kopf schüttle. Vor allem das "In Buy" züggs isch jo die gröschti Frächheit....! Und au die ganze updates wo me meischtens muess iihnezieh, wenn me es neus Game kauft hett (ha mol recht drüber gmotzt kha im Xbone Topic). Das goht würklich nid!
Sorry, bi jetz chli vom Thema abgschweift.
I find eifach, dass sich das ganze uff dzitt uuse nid guet Entwickle tuet. Me hett in es paar Mönet 4-5 verschiedeni System wo dEntwickler ihri Spiel müend uuse bringe. Für jedes System muess alles umgschriebe wärde. Das vertüüret alles, kliini Firmene könne nid mitzieh und de einheits Brei wird fortgsetzt.
hhhmm, am beschte i bi ruhig und vergrab mi in Nintendos GBA....verdammt Geile Handheld! (ha damals de verschlofe kha, will ich dört min 2. Früehling gspürt ha
- immer die Fraue!!!)
echt en geile Handheld!! 
Uff dr andere sitte bin ich eifach nümmi gwillt grad immer s neuschte deheime zha. Unter anderem, will ich anderi Prioritäte ha und mir das ganze eifach ztüür worde isch. Guet, zu Saturn Zitte ha ich au 169.90 für es Import Daytona ussgäh, ok...aber do bini no in dr Lehr gsi, 20johr Jünger und ha deheime gwohnt. Jetz lueg ich das au mit andere Auge aa und tue hüffig dr Kopf schüttle. Vor allem das "In Buy" züggs isch jo die gröschti Frächheit....! Und au die ganze updates wo me meischtens muess iihnezieh, wenn me es neus Game kauft hett (ha mol recht drüber gmotzt kha im Xbone Topic). Das goht würklich nid!
Sorry, bi jetz chli vom Thema abgschweift.
I find eifach, dass sich das ganze uff dzitt uuse nid guet Entwickle tuet. Me hett in es paar Mönet 4-5 verschiedeni System wo dEntwickler ihri Spiel müend uuse bringe. Für jedes System muess alles umgschriebe wärde. Das vertüüret alles, kliini Firmene könne nid mitzieh und de einheits Brei wird fortgsetzt.
hhhmm, am beschte i bi ruhig und vergrab mi in Nintendos GBA....verdammt Geile Handheld! (ha damals de verschlofe kha, will ich dört min 2. Früehling gspürt ha

nei gibt's nödXinobrax2 hat geschrieben:Um da fair z blibe, es git scho ab 550.- erstunlich gueti UHD 4K TVsevo hat geschrieben:es isch so irre. füre bizeli mehr uflösi wod wod en 5000.- tv bruchsch zum mit dr lupe denn de unterschied zgseh. s trüürigscht vom trürigschte die technologie schnitzeljagt.
[/in before typej]
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ämmm...doch....aber öpert wo 5'000.- für sin TV usgeh het würd dem wohl widersprecheBrainBug hat geschrieben:nei gibt's nödXinobrax2 hat geschrieben:Um da fair z blibe, es git scho ab 550.- erstunlich gueti UHD 4K TVsevo hat geschrieben:es isch so irre. füre bizeli mehr uflösi wod wod en 5000.- tv bruchsch zum mit dr lupe denn de unterschied zgseh. s trüürigscht vom trürigschte die technologie schnitzeljagt.
[/in before typej]

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Isch klar. Git su besseri Autos als Ferraris. ZB em Lambo.
ebbe nit ganz tantsl. i spiel modärni esport games wie hearthstone, lol und overwatch. de designer vor bioshock spielwält würdi e orde verleie und i bi absolut überzügt dass ich alli souls games und witcher3 liebe wird wenn ich si irgendwenn spiel. ich find halt dass mer durch die extrem gwichtig vo grafik und marketing viel potenzial verschänkt.thaeye hat geschrieben:den spiel doch indies. lueg ich verstah was du sege wottsch aber isch chli de tatsel stil. es git sicherlich au wiiterhin für retro fans schöni spieli wo sie sich chönd i de vergangeheit wälze.evo hat geschrieben:mini prognose für zuekunft: me wird no höcheri uflösige könne fahre und no realistischeri liecht und schattewürf härebeko. potztüüfel, e gwogti these.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Isch aber immerno billiger als zviel Geld i Animatione zstecke, wo eh jede 0815 Gamer nöd bemerkt.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Die schisst das jetzt sicher chli a, dass Nintendo am gliche Tag oni eigni Keynote und oni Enthüllig vom NX me Ufmerksamkeit kriegt het als PS4Pro wegeme bescheuerte Smartphone Spiel 

ich ha mir jetzt au e neui grafikcharte....ähh ps4 pro vorbschtellt 

- agestuffer
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
5230
Wer verchauftmer sini alt PS4 für 75.00 Stutz??
agestuffer
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:
https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
- LuiStyle
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
60
^^ ich kauf denn Dini für 80 Stutz ab!
Isch win win

Isch win win

Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
- agestuffer
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
5230
Ich eigentlich ernscht gmeint. Grad letschi im MM 2 x PS4 für 399.00 gseeLuiStyle hat geschrieben:^^ ich kauf denn Dini für 80 Stutz ab!
Isch win win![]()
Gleich - 1 x PS4 199.00
Es bruchti isch nid meh als 100 wärt!! Und da jetzt sicher viili en PS4 Slim oder Pro chaufed,
zahli für en alti PS4 sicher nid no 150 hämmer!
Darum, Angebot für 75.00 an agestuffer bitte
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Falsches Topic Pitsch
- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Die DF Typen schwärmen ja recht für HDR, was ja allen diesen Billig-Fernsehern fehlt. Fernseher kaufen: ziemlich mühsame Geschichten sind das jeweils.BrainBug hat geschrieben:nei gibt's nödXinobrax2 hat geschrieben: Um da fair z blibe, es git scho ab 550.- erstunlich gueti UHD 4K TVs
[/in before typej]
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
When I awake, I am the beggar of the world.
eben. macht jetzt grad null sinn nen nicht-HDR-Fernseher zu kaufen. dann lieber noch en jahr warten.
abgesehen davon haben die billigpanels alle probleme mit inputlag und/oder farbkalibrierung. wenn man jetzt grad unbedingt en tv kaufe muss, dann lieber nen anständigen FHD.
abgesehen davon haben die billigpanels alle probleme mit inputlag und/oder farbkalibrierung. wenn man jetzt grad unbedingt en tv kaufe muss, dann lieber nen anständigen FHD.
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
Xinobrax2 hat geschrieben:Um da fair z blibe, es git scho ab 550.- erstunlich gueti UHD 4K TVs e...evo hat geschrieben:es isch so irre. füre bizeli mehr uflösi wod wod en 5000.- tv bruchsch zum mit dr lupe denn de unterschied zgseh. s trüürigscht vom trürigschte die technologie schnitzeljagt.

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Sorry, aber Bildschiorm sind Verbruchswar. Die Dinger entwickled sich so schnell witer, dass nur Vollidiote me als 1'000.- usgebed. HDR
Het min MItbewohner au...und ja, bi dene beide Film woner het wo das unterstüzed gsets guet us...
Wie blöd muesmer eigentlich si? Imene Jahr regsch di drüber uf, dass din 5'000.- TV kei Android drin het im Gegesaz zu jedem neue Grät wo dir bis denn hindeher gschmisse wird...Glückwunsch...
Ich han mir en Monitor (kein TV) für 550.- gholt. Oni HDR. Ich bruch das Teil unter anderem au für Photoshop, Blender & Unreal wo di korrekti Azeig vo de Farbe nid ganz unwichtig isch. Ich bi voll und ganz zfride demit

Ich han mir en Monitor (kein TV) für 550.- gholt. Oni HDR. Ich bruch das Teil unter anderem au für Photoshop, Blender & Unreal wo di korrekti Azeig vo de Farbe nid ganz unwichtig isch. Ich bi voll und ganz zfride demit

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Xinobrax2 hat geschrieben:Die Dinger entwickled sich so schnell witer, dass nur Vollidiote me als 1'000.- usgebed.

Wenn mol einisch demit agfange hesch für öpis sinnlos vil Gäld uszgäh, verteidigsch und rächtfertigsch das meh oder weniger vehement. Obwohls witus weniger aschträngend isch sich izgeschtoh, i dem Fall e Vollidiot xi zsi.
Ich ha einisch meh als 1000 für e Pana TV usgeh, bi gheilt. Ich bi froh gits so Vollidiote, die verchaufed äbe ire 1-2 Jahr alt Suprig TV denn für e Bruchteil vom Neupriis

Zuletzt geändert von Herr Rossi am 12 Sep 2016 08:48, insgesamt 1-mal geändert.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
chamme bi allem säge. sinn machts bi luxusgüeter wiä zügs mit überflüssigerleischtig: auto im strassenverchehr, compi, konsole, sogar bi wohnige und hüser.
Bim esse und bi wichtige dienstleischtige würde aber nur s beschte näh.
Bim esse und bi wichtige dienstleischtige würde aber nur s beschte näh.