Killzone 3 (PS3)
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: Killzone 3 (PS3)
prizipiell löst jo jedes spiel e art vo gfühl us. weni tetris spiel und e neue rekord mach hani au freud. genau so isches denn au wemme imne cod alli missione ufem höchste schwirigkeitsgrad glöst het. e guets gfühl dass me t herusvorderig gmeistert het.
ich mag aber ebbe games wo drüber hinus gön und au uf andere ebene gfühl ahspräche. bispiel hani obe 3 ufzeigt.
edit, ah multiplayer. jo denn isch klar. competition
ich mag aber ebbe games wo drüber hinus gön und au uf andere ebene gfühl ahspräche. bispiel hani obe 3 ufzeigt.
edit, ah multiplayer. jo denn isch klar. competition
D Antwort vom Master beruehigt mich isofern, dass er der MP als Skill-Verglich gueti Gfühl usslöst.
"S Gfühl Krieg z erläbe" wär die fatalschti und debilschti Antwort gsi. Test bestande.
Was ich nid verstand isch, warum me jedes Joor e neus COD kauft um nachher doch nur der SP als "uffwärme" z gseh.
Das isch ja alles ok, aber denn kasch au COD4 spiele und es isch genau s gliche. Es isch fascht alles identisch. Perks, Modi, KillCam, Ranks etc etc. NUr s Setting isch anderscht. WW2, Modern, etc.
Am beschte für d COD MP Fans wär doch es Jooresabo wo eifach immer neui MP MAps uusekömme, oder all 4-5 Mönet e neus Setting kasch derzue kaufe. Pro Joor zahlsch denn etwa glich viel wie jede November e neus COD.
"S Gfühl Krieg z erläbe" wär die fatalschti und debilschti Antwort gsi. Test bestande.
Was ich nid verstand isch, warum me jedes Joor e neus COD kauft um nachher doch nur der SP als "uffwärme" z gseh.
Das isch ja alles ok, aber denn kasch au COD4 spiele und es isch genau s gliche. Es isch fascht alles identisch. Perks, Modi, KillCam, Ranks etc etc. NUr s Setting isch anderscht. WW2, Modern, etc.
Am beschte für d COD MP Fans wär doch es Jooresabo wo eifach immer neui MP MAps uusekömme, oder all 4-5 Mönet e neus Setting kasch derzue kaufe. Pro Joor zahlsch denn etwa glich viel wie jede November e neus COD.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
richtig, mer chaufts wäg de neue maps hauptsächlich. und de gitts au jedesmal neui waffe zum umepröble und de eint oder ander perk oder suscht en neuerig.
mir würd es add-on insofern länge. wobi ich aber au nix gäg en neue, churze singleplayer izwände han... ich find die ja scho au geil...
mir würd es add-on insofern länge. wobi ich aber au nix gäg en neue, churze singleplayer izwände han... ich find die ja scho au geil...
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
Dragon hat geschrieben:D Antwort vom Master beruehigt mich isofern, dass er der MP als Skill-Verglich gueti Gfühl usslöst.

Wer schafft im MOment eigentlich alles an dere Franchise? 3 oder 4 Teams?
Infinity Ward
Treyarch
Sledgehammer Games
Raven Software
Suscht no eins?
Irgendwas müend die ja mache.
Infinity Ward
Treyarch
Sledgehammer Games
Raven Software
Suscht no eins?

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
jedes jahr es neus spiel mit dem hohe qualitätsstandard zmache UND de no DLCs isch en arbet, wo halt nöd eis studio allei schafft.....
nöchscht jahr gitts ja glaub sogar 2 call of duty games :typej:
nöchscht jahr gitts ja glaub sogar 2 call of duty games :typej:
Ja guet, so viel Studios tönt eifach nach wahnsinnig viel. Wenn jedes nur 50 Lütt het isch das scho klar.
Aber denn verstandi nid warum sie nid eifach ei grosses Team mache, das wär doch wohl effizienter zum zämmeschaffe als 4 Teams mit separate Locations.
Blizzard gilt au nur als ei Studio aber het mehreri grossi Projekt am Start. Wahrschins macht das genau der unterschied zwische Activision und Blizzard uss. Die einte luege für d Belegschaft und d Produkt wärde als grosses Team zum "bescht mögliche" gmacht, die andere wänd 4 Studios wo alli selber müen luege das sie e guets Prodult mache und Activision verdient eifach s Geld als Publisher.
Was Blizzard zur Fusion bewegt het, verstand ich bis hütt no nid
Aber denn verstandi nid warum sie nid eifach ei grosses Team mache, das wär doch wohl effizienter zum zämmeschaffe als 4 Teams mit separate Locations.
Blizzard gilt au nur als ei Studio aber het mehreri grossi Projekt am Start. Wahrschins macht das genau der unterschied zwische Activision und Blizzard uss. Die einte luege für d Belegschaft und d Produkt wärde als grosses Team zum "bescht mögliche" gmacht, die andere wänd 4 Studios wo alli selber müen luege das sie e guets Prodult mache und Activision verdient eifach s Geld als Publisher.
Was Blizzard zur Fusion bewegt het, verstand ich bis hütt no nid

4 unfähigi studios. das wird mer ja es guets spili.Dragon hat geschrieben:Wer schafft im MOment eigentlich alles an dere Franchise? 3 oder 4 Teams?
Infinity Ward
Treyarch
Sledgehammer Games
Raven Software
Suscht no eins?Irgendwas müend die ja mache.

I don't believe in orange
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
ou, de trottel vom dienst wiedermal, dankeO_O hat geschrieben:4 unfähigi studios. das wird mer ja es guets spili.Dragon hat geschrieben:Wer schafft im MOment eigentlich alles an dere Franchise? 3 oder 4 Teams?
Infinity Ward
Treyarch
Sledgehammer Games
Raven Software
Suscht no eins?Irgendwas müend die ja mache.

IW au.evo hat geschrieben:raven soft isch mol guet gsi

- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Sie sorry aber... grad mol s Main Theme isch würklech guet. Während em Gameplay isch de Soundtrack meischtens rächt mau und nur i de Zwüschesequänze ab und zue wider losenswärt. Wie du uf "eine vo de beschte" chunnsch ischmer schleierhaft.Master(G) hat geschrieben:ah ja: eine vode beschte soundtrack vode videospielgschicht hett das spiel!
welles sind die geilschte videogame OSTs wos je hetts gitts? sött mer mal es topic mache.
Gägner-KI isch stellewiis nätt, stellewiis rächt dumm. Zum Bispil die chline Spinneroboter wo unnötigerwiis no am Schluss is Spil chöme mached irgendwas. Und d Kollege sind au rächt für d Chatz. Der Gipfel vor Dummheit isch s Widerbeläb-System, wos dich mängisch nidmal chömet cho widerbeläbe wenns 2 Meter näbedranne stönd. Andermol probieretses so lang obwohls nie zue der würde cho, damit möglechscht no 10 Sekunde muesch blibe ligge bevor stirbsch und chasch witerspile.
Insgesamt aber sehr e churzwilige Shooter, trotz eme abrupte und dumme Ändi.
BrainBug hat geschrieben:O_O hat geschrieben:IW au.evo hat geschrieben:raven soft isch mol guet gsi

- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
S'3 isch recht nett... Spielt sich besser als Teil 2
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

nüt aber COD4 isch "guet".BrainBug hat geschrieben:was hamn die außer cod gemacht?
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
O_O hat geschrieben:nüt aber COD4 isch "guet".BrainBug hat geschrieben:was hamn die außer cod gemacht?

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
Nachem total dumme 2 muesi sege, WOW! Geil! Abwechslig am laufmeter, teils bombast grafik, aständigi stürig! Wüki geils game! Sicher es 8i oder 8.5

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
nach ca. eim jahr pause hani iets s'2 mal wieder chli witergspielt?
lit das a mir, will ich so sehr mus/tastatur gwohnt bin oder isch die stürig eifach schlecht? han extrem müeh demit
lit das a mir, will ich so sehr mus/tastatur gwohnt bin oder isch die stürig eifach schlecht? han extrem müeh demit

- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
Extrem ja... Im 3 isch sie super....TypeJ hat geschrieben:Stürig im 2 isch schlecht!
Cheers, SHADOW

- kabuki
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
750
ig schnälle z'filmli ganz am afang nid, dert wo dr visari zur kamera redet.
wieso läbt dä no und warum knallt der jorhan stahl eine ab am afang ?
ha teil 2 und 3 dürezockt aber das filmli ergit mir ke sinn.
dass dr jorhan stahl en korrupte siech isch erfahrt me ja gäge schluss vom game, sölls das zeige ?
wieso läbt dä no und warum knallt der jorhan stahl eine ab am afang ?
ha teil 2 und 3 dürezockt aber das filmli ergit mir ke sinn.
dass dr jorhan stahl en korrupte siech isch erfahrt me ja gäge schluss vom game, sölls das zeige ?
biete reset glitch hack für xbox 360, reparatur von laufwerken
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
hani au ned gschnallt. aber das ruumschiff wo wägflügt isch vode ISA, chönt also en menschlicher unterhändler gsi si, woner abballeret...
was ich nöd verstah isch, die sind ja uf helghan, und mensche bruchet kei atemschutzgrät!?
und dhelghast hingege chönd ja normal schnuufe dette, warum händ die all gasmaske ah?

was ich nöd verstah isch, die sind ja uf helghan, und mensche bruchet kei atemschutzgrät!?
und dhelghast hingege chönd ja normal schnuufe dette, warum händ die all gasmaske ah?