de HELM!!!!

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Re: de HELM!!!!

Beitrag von Xinobrax2 »

LeviathanX hat geschrieben:Das Geldproblem war eine hypothetische Annahme, falls man etwas (zuviel) riskiert und es net so hinhaut wie gedacht und tadaa ..kein Geld mehr da... ;)

Und wenn schon jetzt parallel andere Unternehmen etwas ankündigen bzw. am Entwickeln sind das dem Produkt gleicht/ähnelt (o.ä.) , dann muss man halt riskieren bzw. investieren, um evtl. das Risiko zu minimieren als letzter aufn Markt zu kommen obwohl man eigentlich der Erste mit der Idee war....
Ja sicher...aber wie scho gseit...warum nid Valve? Vo mir us au EA oder sogar Microsoft...dass si vomene Gigant chented ufkauft werde isch immer klar gsi...aber wiso Facebook? FACEBOOK ??!!? :head2wall:
President Evil
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
26
Trading points minus
1

Beitrag von President Evil »

will di am meiste Geld anlegleid hend: 2'000 Millionen US Dollar - WTF. Hoffe mer dass Facebook Oculus selbständig lod lo weiterschaffe.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

Xinobrax2 hat geschrieben: ....aber VR wird kommen und bleiben.
welcome to the '90s. maxheadroom, the lawnmowerman usw. :groel:
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

D Vision isch us de 90er...oder gar no elter...aber di priiswerti und qualitativ hochwertigi Technologie dezue hemer ersch sit es paar Monet. Verglich mal es HMD us de 90er mitem Oculus Rift DK2, das sind Welte! Hochi Uflösig, flüssigi Tracker oni Latenz, grosses FOV und Content wo immer nöcher an Fotorealismus ane chunt. Es isch d Kombination vo dene Element wo VR usmacht...wenn öpis devo fehlt hesch nur irgendwelches Gebastel...
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

häsch denk scho recht. hans nur luschtig gfunde, will ide 90er genau s gliche gxeit worde isch. im summer hani so es teil (obs es OR gxi isch, weisi nöd.) ade GN teschtet. isch glaubs em astroboy oder am acid sis gxi.
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Uriel »

zwirrlibatz hat geschrieben:
LeviathanX hat geschrieben:kommen jetzt wieder Verschwörungstheorien wie "Setz den Helm auf und Facebook scannt dein Hirn/gibt Dir unterschwellige Botschaften" usw.?
mich nimmts au wunder was genau s'problem isch...

Ok, ich stiig jetzt mal druf ii

Es git nüd eis, grosses Problem, sondern vieli "chliini". Ich griif jetzt mal eis use:
Im Silicon Valley gits sit es paar Jahr folgendes Phänomen: e chliines Startup macht irgendwas, mit 0 Ideeä, we ihri Idee jemals wird Geld abwerfe, und hofft druf, dass sie vo de "grosse" ufkauft werded. Instagram isch so en Fall, und Snapchat au. Beides sind Firmene, wo nonig absehbar isch, öb sie im grosse Stil Geld chönd generiere. Aber was sie beidi hend, sind Nutzerzahle, wo z.B. für Facebook relevant sind.
Ds Geld für die Startups stammt vo irgendwelche Investore, wo im Fall vom ne Verchauf vo de Firma, zimli abruumed.

All das isch sowiit so guet (und mir zimli gliich, irgendwie)

Jetzt chunnt Oculus, und macht uf Indie, und alles isch neu und super und "mir sind chlii aber mir hend DIE Idee schlechthin blabla."

Die holed ihre Cash vo Kickstarter und schaffed soo e Gruppe vo Fans, wo sich richtig uf die Firma iischüüssed.

Ds Problem isch jetzt, dass Oculus kei (oder wenig) Investore het. ds Kickstarter Geld isch we e Spend. d Oculus Lüüt sahned jetzt voll ab, währenddem die begeisterete Fans ke Rappe vom Geld gsend (wills ke Investore sind).

Klar chömed sich die jetzt verarscht vor, wills ebe genau diejenige Lüüt sind, wos ade "Grosse" hend welle zeige und deshalb überhaupt uf Kickstarter Geld gee hend.

DAS isch nur eine vo dene Problem vo dem Ganze. Oculus het sich so positioniert, als öb sie halt vo dene "böse" Investore ke Geld becho hend, aber de Fans ds Gfühl gee hend, dass me de "good fight" kämpft, indem me am ne chliine Team Geld schenkt.

Es schwächt die ganz Kickstarter Bewegig.

Als Entwicklerteam ergend sich ganz anderi Problem, wil die jetzt (We der Notch) vermuetet, dass Facebook irgendwie Geld wird us de Software wird gwünne, wo für ds Oculus VR System hergstellt wird. Als Entwickerbuude hesches jetzt halt plötzlich mitemene ganz andere Partner ds tue. Dass das nüd all toll findet, liit ide Natur vo de Sach.

Ums churz ds mache: d Oculus Backer hend ane Idee glaubt, wo jetzt dur dr Verchauf "verrate" worde isch. Und ehrlich gseid? Als Backer würd ich mich glaub au verarscht füühle, wenn öpper bi mir bettlet und "Hilfe" rüeft, denn aber vo eim Taag uf dr ander zum Millionär wird.

Öbs für die ganz "VR" Gschicht jetzt besser oder schlechter isch, dass Facebook iigstige isch, weiss natürlich no ken Mensch. Wil aber jedem klar isch, we Facebook zu Geld chunnt, halt ichs für grechtfertigt, wenn me ke Freud dra het, dass usgrechnet Facebook Oculus ufchauft.

Au das Ganzi "mir lönd die mache" Getue zielt imo a de Befürchtig vo de Lüüt verbii. Es isch jedem klar, dass me d Oculus Lüüt am beschte eifach schaffe laht. R&D Teams sind oft eher unabhängig, in grosse Firmene. Aber was offe isch, isch uf weli Art und Wiis Facebook will geld mit em Oculus VR will mache. Und da het dr Zuckerberg no kes Wort drüber verlore.

Das Ganz PR Züüg zielt ade Hauptbefürchtige verbii, was eigentlich scho mal es schlechts Vorzeiche isch.

Aber we gseid: ich persönlich wart eifach mal ab. Was festschtaht isch jedoch: dr Oculus VR Helm wird bi mir sicher ken Day1 Chauf.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

geosnow hat geschrieben:im summer hani so es teil (obs es OR gxi isch, weisi nöd.) ade GN teschtet. isch glaubs em astroboy oder am acid sis gxi.
isch wohl am randy sis OR gsi wo usprobiert hesch.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Uriel hat geschrieben:...
Chani so unterschribe...

Was d Vision vo Facebook isch chani mir au in etwa vorstelle. En Art 3D Social Network ala Second Life...allerdings chli ufeme andere Level. Mal abgseh vo virtuelle Shops vo allne mögliche Unterneme chasch in VR au jenschti Arte vo Seminar abhalte, quasi in virtuelle Schueligsrüm. Au für Konferenze bzw Gspröch im allgemeine isches praktisch. A de Spitze vo dem Ganze sitzt Facebook und lost überall mit, weiss was du ichaufsch, verchaufsch, was dich interessiert, mit wem du redsch, was du redsch, wievil Umsatz dis Unterneme macht, wer d Zielgruppe vo dim Unterneme isch usw.. Im Grund gso s gliche Gschäftsmodell wie scho jetzt, nur no umfassender und "totalitärer". So zumindest mini Interpretation vo de Beweggründ für die Übernahm.

Sone Art standard MMO Umgebig für VR wird früener oder spöter cho. Web 3.0 oder so...D Frag isch nur vo wem und wie det drin mit de Date umgange wird. Zum Glück brucht das Ganze aber na einigi Jahr Entwicklig und bis sowas chan realisiert werde isch Facebook vilicht scho längst wider kaputt. Wie scho gseit, sonig Netzwerk chömed und gönd...kei Sau brucht hüt na Myspace, Netlog oder Studi VZ...oder gar ICQ, MSN.....
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

genau, alli bruched jetzt threema.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

eigentlich sötted d kickstarter backers ateil vode firma übercho. denn gäbts das problem au nöd.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Echt jetzt? "mümümü, ihr chönd oi doch nid eifach vo Facebook chaufe la...ok, denn halt, aber gebed mir auch chli Geld vo Facebook" :typej:

E unabhängigi innovativi Firma isch doch 26491274012 Mal me Wert als Geld.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

Xinobrax2 hat geschrieben: E unabhängigi innovativi Firma isch doch 26491274012 Mal me Wert als Geld.
jede hät sin pris und 2 milliarde isch en recht höche pris.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

Avenger hat geschrieben: isch wohl am randy sis OR gsi wo usprobiert hesch.
okay, es isch no guet gxi, aber nöd viel besser als de VR Automat im Trocadero in London vor 20 jahr.

:mrgreen:
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

geosnow hat geschrieben:welcome to the '90s. maxheadroom, the lawnmowerman usw. :groel:
Bild de HELM!!!!
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von PlanetHarrieR »

Xinobrax2 hat geschrieben:D Vision isch us de 90er...oder gar no elter...aber di priiswerti und qualitativ hochwertigi Technologie dezue hemer ersch sit es paar Monet. Verglich mal es HMD us de 90er mitem Oculus Rift DK2, das sind Welte! Hochi Uflösig, flüssigi Tracker oni Latenz, grosses FOV und Content wo immer nöcher an Fotorealismus ane chunt. Es isch d Kombination vo dene Element wo VR usmacht...wenn öpis devo fehlt hesch nur irgendwelches Gebastel...
Stimmt. Die Grundtechnik gibt's schon länger als Computer. Es gab ja schon vor hundert Jahren stereoskopische Guckkästen, nur halt mit Kurzfilmen. Aber diesmal sollte es halt richtig für Computerspiele funzen.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Mastler(P) hat geschrieben:
geosnow hat geschrieben:welcome to the '90s. maxheadroom, the lawnmowerman usw. :groel:
Bild de HELM!!!!
Yeah!

http://www.mixcloud.com/Sampler19/panic-5/" onclick="window.open(this.href);return false;
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Das größte Problem am Facebook-Deal ist halt:

- Vor dem Deal gab es einen Hoffnungsträger, der wirklich etwas hätte werden können

- Jetzt gibt es nur noch viele Projekte, von denen man nicht wirklich weiß, ob was aus ihnen wird. Und je länger dieser Zustand anhält, desto mehr Leute werden dem Thema überdrüssig und denken wie Geosnow: "Ah ich wusste es doch - hat ja doch wieder nicht funktioniert. Typischer Rasenmäher-Headroom-Bullshit wie in den Neunzigern" Und wenn diese Hype-Welle um Oculus erstmal abgeebbt ist, kan VR halt genau so schnell wieder in der Versenkung verschwinden wie vor zwanzig Jahren (oder wie 3D bei Fernsehern). Man sollte solche Modewellen und Massenmeinungen nicht unterschätzen. Das Momentum der Begeisterung ist durch den Facebook-Deal futsch - und zwar schon bevor es ein brauchbares Consumer-Headset gab.

Ich hoffe natürlich trotzdem noch, dass es was wird mit einem der Konkurrenz-Projekte - also bitte nicht entmutigen lassen, Xino. ;)
Zuletzt geändert von PlanetHarrieR am 27 Mär 2014 10:08, insgesamt 5-mal geändert.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

es mini persönlich meinig, will ich damals wiä au de summer die brülle probiert han. d OR isch no lässig, aber es isch mir chli schlecht worde. erscht ab 120 bilder/s chans was werde. (de TypeJ gxeht so viel bilder/s).
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

Bild miku chan :wixer:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

lulz
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Uriel »

PlanetHarrieR hat geschrieben:Das größte Problem am Facebook-Deal ist halt:

- Vor dem Deal gab es einen Hoffnungsträger, der wirklich etwas hätte werden können

- Und wenn diese Hype-Welle um Oculus erstmal abgeebbt ist, kan VR halt genau so schnell wieder in der Versenkung verschwinden wie vor zwanzig Jahren (oder wie 3D bei Fernsehern). Man sollte solche Modewellen und Massenmeinungen nicht unterschätzen. Das Momentum der Begeisterung ist durch den Facebook-Deal futsch - und zwar schon bevor es ein brauchbares Consumer-Headset gab.
Komplett einverstanden.
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Uriel »

Argl, jetzt ist mir der halbe Post verloren gegangen.

Egal:

E lesenswerti Zemefassig vo de Gschicht vo Oculus. Mir isch gar nie so richtig klar gsi, we unglaublich wichtig dr Carmack bi dere ganze Sach gsi isch.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

also als packer würd ich mir au chli verarscht vorchoh. aber das wird's ja hüüfiger geh. du investiersch inen chlini bude mit uusichtsrichem Produkt, dank de spende isches ja au z stand choh. den chunt en hai und frisst die bude. natürli stat s Produkt aber obs den nah i die richtig gat wie zu de start ziiite isch eher unwahrschlinilch. vo dem her, scho au chli en verarschig.
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

Uriel hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:mich nimmts au wunder was genau s'problem isch...
Ok, ich stiig jetzt mal druf ii...
ah so. han de iidruck gha, es gieng da um facebook = teh evil und darum sigs voll schlimm. demfall sind ja d'oculus lüüt die böse. dass sich chliini indiefirme irgendwänn tüür verchaufet isch aber an sich völlig ok. dumm und sälbschtgrächt isch wer das dene achriide würd.

aber was mache wenn dich kickstarter backe, du aber drufabe dis projekt oder s'ganze unternähme für milliarde verchaufe chasch? wer miech das nöd? will ethisch voll unfair? die romantik isch schön solang me nöd sälber verlockt wird.
I speeled my drink!
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

es nimmt de ganz Kickstarter community eifach chli d wind us de flügel.
Antworten