Episode VII

für unsere Movie-Aficionados, Serien-Liebhaber und Audiophilen.

Moderatoren: Avenger, randy

derinderinderinderin
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
86
Trading points minus
0
Re: Episode VII

Beitrag von derinderinderinderin »

Moff hat geschrieben:so à la Revan Gedächtnis glöscht. sie chan und weiss ja eigentlich viel zviell. sie isch ev. a dere Akademie gsi
Das fändi huere geil, KOTOR Referenz. :wixer:

Wo d'Rey Visione hett gseht me ca. 4 "Schulkamerade" vom Kylo. Eventuell isch sie eine vo dene (hei nid es paar e Maske gha?)
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

Ja das hend au scho paar vermueted, dass sie das massaker gmacht het und gar ned de ben

Ich denke aber denn hätter andersch uf sie reagiert
Wobi im roman gits na paar interaktione meh. De kylo seit er kennt sie
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Skeletor »

au im film würkts so, als känni dä kylo si. oder wüss zumindescht wär sie sig. aber am massaker beteiligt glaubi weniger, wo sie uf jakku zrugglgah worde isch, isch sie ja es chlises chind gsi (gemäss dä "Rückbländi" wo sies schwert aglanget hät).
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

Das wär denn natürlich en ipflanzti erinnerig, ev isch sie ersch en wuche uf jakku
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Trunks »

Mir hät dä Film au no besser gfalle bim zweite Mal luäge und glich wiä bim Möff hät mich weniger gstört, dass so viel us dä "OT" übernah worde isch. Es isch quasi dä Film gsi wo vor allem us Fanservice bestande isch, wo sie eimal alles us dä alte drü zeiget händ und jetzt chönd mit em 8ti und em 9ni ihre eigeti Wäg gah.

Es git halt es paar Sache wo mich würklich störet:

- Eigentlich dä ganzi Teil mit dä Starkiller-Base. Zum eine klar stört mich scho mal, dass sie zum dritte mal en ferkling Todesstern brucht händ. Ja ja er isch grösser Papipappo, aber glich. Es git sicher gründ däzuä, mehr hät klar dä Ton welle im Universe setze und d'Republik uslösche zum säge - ui jetzt brännts. Trotzdem doof.
- Au Starkiller-Base. Dä ganzi Planet hät Zilliarde vo Lüüt, aber dete wo die einzigi Schwachstell isch, schafft sozäge keine. Ah doch, öpper schaffet detä, d'Käptain Phasma, wo sie nach 2 Sekunde findet und sie eifach mal mirnichts dirnichts dä Schutzschild abstellt. Au nacher, dä Kylo gspürt dä Han - nimmt es paar Troopers mit, aber öppe 5. Und wo er mit denä 5 inegaht sind diä plötzlich weg, dä Chewie und dä Finn mit dä Rey stönd öppe 5 Stund am Gländer und luäget am Kylo und sim Papi zuä und keine vo dä Troopers gseht sie oder macht was?
- Ah ja gseh, sie gönd uf dä Planet und findet d'Rey i 2 Sekunde? Ja ja, Force - aber so was het mehr doch au besser chöne mache. Dä scheiss Planet isch riiiiiiiiesig und ja es hät viel Wald und Schnee - aber sicher au diä einti oder anderi Kommandobrugg. Aber klar, diä tuurent grad zuäfälligerwiis dete ume wo diä andere glandet sind. Vor allem händs öppe 15 Minute ziit wo's uf em Planet landet. Petflaschfabrigg
- D'Frau Phasma isch völlig unnötig und wird wahnsinnig schwach dargstellt. Guät das isch mit Fehler, ich han zwar kei Spoiler gläse, aber glich so Fancons gluäget wo's diä Lüüt interviewt händ und ich han dänkt d'Brienne segi wichtiger. Hät sie jedenfalls mal gseit gha, sie segi stolz ändli mal en böse starche wichtige Charakter im Star Wars Universum z'verkörpere.

Ich gib 5/7 perfect score
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Skeletor »

Trunks hat geschrieben:Mir hät dä Film au no besser gfalle bim zweite Mal luäge und glich wiä bim Möff hät mich weniger gstört, dass so viel us dä "OT" übernah worde isch. Es isch quasi dä Film gsi wo vor allem us Fanservice bestande isch, wo sie eimal alles us dä alte drü zeiget händ und jetzt chönd mit em 8ti und em 9ni ihre eigeti Wäg gah.
genau das sägi ja diä ganz ziit.

8 und 9 wirdet zeige was es wert gsi isch.
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Trunks »

Mit dem chani jetzt au läbe, aber am afang bini bitz enttüscht gsi.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

Lukes laserschwert haette zb. Auch gruen sein sollen. Das blaue liegt mitsamt hand irgendwo auf bespin, dasselbe auch mit vaders helm....das fiel doch mit dem palpatine dem abgrund runter oder?
Für alli wo nid wüsse i welles genre okami ghört :vortex: :

viewtopic.php?p=479770#p479770
derinderinderinderin
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
86
Trading points minus
0

siralos hat geschrieben:dasselbe auch mit vaders helm....das fiel doch mit dem palpatine dem abgrund runter oder?
Nei, der Luke nimmt am Vader der Helm ab nachdem er de Palpatine is Loch gheit.
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Skeletor »

siralos hat geschrieben:Lukes laserschwert haette zb. Auch gruen sein sollen. Das blaue liegt mitsamt hand irgendwo auf bespin, dasselbe auch mit vaders helm....das fiel doch mit dem palpatine dem abgrund runter oder?
sie seit ja nöd, woher sie sis schwert vo ihm hät.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Nö, de Helm gheit nirgends abe...
De Luke hed ja de Vader no zume Shuttle treiht und dete hed de Vader ihn bäte, de Helm abnäh, damit er sin Sohn es ersts und letschtsmal chan mit sine eigene Auge gseh.
Uf Endor wird am Schluss ja en Liche verbrännt... das isch de Vader.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

siralos hat geschrieben:Lukes laserschwert haette zb. Auch gruen sein sollen. Das blaue liegt mitsamt hand irgendwo auf bespin, dasselbe auch mit vaders helm....das fiel doch mit dem palpatine dem abgrund runter oder?
nei dasch beides korrekt

- de schwert isch de vo bespin, jawohl. irgendwer het das mal gfunde. sgrüene het de luke sehr wahrschinlich selber nah

- de helm isch verbrennt wurde mitem rescht vom vader zäme. au de het öpper gfunde.

übrigens interessant au die "äsche" wo de kylo sin helm dristellt. eventuell d'äsche vom vader
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

axo...ist aber etwas weit gegriffen nen plastik helm aus nem scheiterhaufen zu bergen. :vortex:

supr film uebrigens, habe mich aber auch ueber diverse sachen aufgeregt die trunks weiter oben aufgelistet hat...von phasma kam mal gar nichts, dachte auch dass die etwas mehr machen wuerde als nur umher zu stampfen und fyn konnte da recht gut mit dem laserschwert umgehen, obwohl er als sanitaeter ausgebildet wurde, auch isses etwas komisch dass die sanitaeter an die front geschickt werden, vor allem grad mit der ersten welle.

ich hoffe dass teil 2 und 3 besser werden und bitte nicht wieder so nen todesstern.

Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

siralos hat geschrieben:axo...ist aber etwas weit gegriffen nen plastik helm aus nem scheiterhaufen zu bergen. :vortex:
Es handelt sich debi um es Artefakt vonere dunkle Ära vo Underdrückig und dur sini Zerstörig stahts sinnbildlich für en Neuafang! Logisch wird so öppis geborge!
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

Buccaneer hat geschrieben:
siralos hat geschrieben:axo...ist aber etwas weit gegriffen nen plastik helm aus nem scheiterhaufen zu bergen. :vortex:
Es handelt sich debi um es Artefakt vonere dunkle Ära vo Underdrückig und dur sini Zerstörig stahts sinnbildlich für en Neuafang! Logisch wird so öppis geborge!
Ich bin auch dafuer das solche artefakte geborgen werden sollen, nur isses etwas unlogisch dass das plastik nicht schon geschmolzen ist. Kunstoff faengt ab einer gewissen temperatur selbst an zu brennen, aber ein halb angesengter helm sieht natuerlich besser aus als nen schaedel oder irgend so ein gebein vaders.

Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

ich glaube nöd, dass das en plastikhelm isch :lol:
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Trunks »

Meinsch nöd er isch us Papier gsi? Ähnlich wiä diä Papierhüet wo mehr amigs gmacht hät i dä Schuäl, einfach jetzt als Maske.
derinderinderinderin
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
86
Trading points minus
0

siralos hat geschrieben:
Ich bin auch dafuer das solche artefakte geborgen werden sollen, nur isses etwas unlogisch dass das plastik nicht schon geschmolzen ist. Kunstoff faengt ab einer gewissen temperatur selbst an zu brennen, aber ein halb angesengter helm sieht natuerlich besser aus als nen schaedel oder irgend so ein gebein vaders.
Ig gloube du verwechslisch am Vader sini Maske mit einere usem Franz Carl Weber :lol:
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

luuuuulz dr siralos kennt intergalaktischs midichlorianitplastik nit, het wesentlich höhere schmelzpunkt
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

Sieht nach plastik aus und ist auch aus plastik, ausser es ist aus adamantium das mit plastik ueberzogen wurde. Is in etwas dasselbe mit den plastik plattenpanzer der stormtrooper, viel schutz bieten diese ja gerde nicht. :kicher:

evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

wemme sich ab so details stört sött mer eventuell uf fantasy und scifi film verzichte
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

okey es ist aus durastahl und extrem hitzebestaendig....

warum details, genau solche details koennen nen film zerstoeren, oder hat sich hier keiner bei prometeus ueber den kartografen der sich verirrt und zuerst ne scheiss angst hat um dann spaeter nen fremdes wesen zu streicheln? ein bisschen logik muss schon sein, es ist einfach extrem unlogisch wenn man auf nem fremden planeten landet und per zufall dann noch die person findet die man sucht oder dass die troopler eigentlich fast nie das treffen was sie wollen. :vortex:

zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

D'samus landet au immer uf frömde planete wo sie mit ihrem morfball unbekannti maschinereie chan aktiviere unds stört niemert.
I speeled my drink!
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

zwirrlibatz hat geschrieben:D'samus landet au immer uf frömde planete wo sie mit ihrem morfball unbekannti maschinereie chan aktiviere unds stört niemert.
Das isch a spiel, da gahts um star wars und george lucas!!!

Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

ich glaube dra, dass de helm womer i episode VII gseht ziemlich gnau dem entspricht womer vomene metallhelm chan erwarte wener uf sonemene funeralpyre gsi isch, isch ja kein schmelzofe
Antworten