Frohes Schaffe, ihr Mongos!

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

feeshlee
Rassischt
Rassischt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0
Re: Frohes Schaffe, ihr Mongos!

Beitrag von feeshlee »

zwirrlibatz hat geschrieben:
Acid hat geschrieben:Aber de "Hi, can I ask you a question?" isch eigentlich au nid schlächt, ischmer no gar niä so ufgfallä, isch jo eigentlich au en Klassiker. "Dörf di mol öpis Froga?" :lol:
Das nännt sich Aschtand und nume de Tümmscht nimmt's wörtlich. Es isch es Zeiche vo Respäkt.
es zeiche vo respäkt isch nöd ahbracht, wenn dir bewusst bisch, wieviel eine ztue hät.
dänn fassisch dini respektvoll ahred und dis begehr i eim abschnitt zäme und lasch es ab.
und wänn dänn würkli respektvoll bisch, wartisch in dringende fäll min. 45min, bevor namal nervsch.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
feeshlee
Rassischt
Rassischt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Beitrag von feeshlee »

feeshlee hat geschrieben:
Acid hat geschrieben:Aber de "Hi, can I ask you a question?" isch eigentlich au nid schlächt, ischmer no gar niä so ufgfallä, isch jo eigentlich au en Klassiker. "Dörf di mol öpis Froga?" :lol:
Das nännt sich Aschtand und nume de Tümmscht nimmt's wörtlich. Es isch es Zeiche vo Respäkt.
es zeiche vo respäkt isch nöd ahbracht, wenn dir bewusst bisch, wieviel eine ztue hät.
dänn fassisch dini respektvoll ahred und dis begehr i eim abschnitt zäme und lasch es ab.
und wänn dänn würkli respektvoll bisch, wartisch in dringende fäll min. 45min, bevor namal nervsch.
ja. 45min. ich schaffe im büro und nöd bide fürwehr.
dis mami uf allne viere.
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

inere firma wo roboter schaffe isch das sicher so.
I speeled my drink!
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Re: AW: Frohes Schaffe, ihr Mongos!

Beitrag von Herr Rossi »

zwirrlibatz hat geschrieben:inere firma wo roboter schaffe isch das sicher so.
!!!

Krass wie teils Lüt s Gfühl hend dass alli andere wüssed wie mer funktioniert und empfindet.
feeshlee
Rassischt
Rassischt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Beitrag von feeshlee »

natürli wüsseds nöd. nerve tuets trotzdem. drum wärdeds erzoge. nur blöd, dass es immer anderi sind. die, wo länger blibed, wüssed wie und dänn funzts au ganz guet.

Bild

:deathlord:
dis mami uf allne viere.
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

lol... und was willschmer jetzt demit sägä? Relativ widersprüchlich, fallses nid gmerkt hesch.

Und wieso söts Aschtand und Respäkt widersprächä wemer nid Frogä stellt, wo beantwortet werdä müend, obwohlmer vo Afang ah weiss wohi s füert. (ich glaub übrigens au dassmer das ehnder für sich sälber frögt, nid für de Ander).

Wemmer ein nid überrännä will, chanmer au mit "Entschuldigung ich han e Frog: ... " startä, wemer nid weiss öb d Frog abrocht isch es "...wenn d Frog erlaubt isch." herähänkä, wenigschtens weiser denn scho fäng um wases god.

Ich han übrigens e Absurdität im Sprchgebruch gmeint. Ich gump au keim an Grind nur willer mit "Dörfdi öpis Frögä" chund. Nid mol bi "Machsch mer en Gfallä?" au wenn das no e dümmeri Frog isch, und kein Mänsch reinen Gewissens chan en Antwort geh wo eim witerbringt, willmer eigentlich nur eifach chan es "Chund druf a" zrug geh.

Im Schriftlichä Vercher allerdings tatsächlich ganz und gar nid ilüchtend (und vo dem hämers jo gha). D Email und SMS isch jo unter anderem genau für de Zweck cho, dassmer öper nid störä mues. Do muemer nid no zerscht Frögä öbmer dörf störä. Mer mues denn halt aber au in Betracht ziä, dasses ebä villicht tatsächlich grad unpassend chönt sii, de ander tatsächlich nid grad Zit hed, und mues halt au nid erwartä dass inerhalb vo 10 min. öpis zrug chund...

Wenn es Mail mit em alleinigä Inhalt "Hi, can I ask you a Question?" chund, impliziert diä ebä chli s Gägäteil, und isch somit scho Teil vom Problem. Es git nämlich au Lüt diä tüend ständig so, als wäreds Aschtändig und Repäktvoll, sinds in würklichkeit aber überhaupt nid, und tüend so immer d Lüt unter Druck setzä und ribedne Erwartigshaltigä unter d Nasä (womer jo denn will erfüllä, willmer meint das müesmer zum Aschtändig und Respäktvoll zsi).
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Acid hat geschrieben:
lol... und was willschmer jetzt demit sägä?
Dass es Aschtand und es Zeiche vo Reschpäkt isch und's nume de Tümmscht wörtlich nimmt?
I speeled my drink!
feeshlee
Rassischt
Rassischt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Beitrag von feeshlee »

wörtlich neh... niemerd nimmts wörtlich.
es isch kei ahstand ziit mit so seich z'verschwände, wänn genau weisch, dass dä ander keini zum verschwände hät. speziell nöd, um sie mit: 'oh, ja, hoi. ich hoffe es gaht dir guet. schüss los'. wänn idere ziit scho das het chöne zruggschriebe, woner vo mier hät welle.
hüchle gaht bi mir nöd unter ahstand. ziit vo lüüt verschwände, wo besseres ztue händ, als google-frage beantworte, gaht bi mier au nöd unter ahstand. das isch scho fasch arroganz: 'ich han soviel ziit zum verplämpere und ich bin dä einzig uf dä wält, wo öppis vo dier wott und drum wotti jetzt nochli smalltalk und ghüchleti nettigkeite ustusche.'

ich bin fründlich und hilfriich und beantworte jedi frag, wenni chan, au wenn ich für dä ander schnell go google muess. aber ufes 'hi' oder ufes 'dörfi was fröge=?' oder 'chasch du mir hälfe' antworti nöd. ersch uf die eigentlich frag, wänn sie dänn no chunt. schliessli bin ich nöd umesuscht mittem status 'busy' agmäldet, wo eigentlich scho impliziert, dass ich lieber e mail hett, woni dänn beantworte chan, wänni nüm so busy bin.
dis mami uf allne viere.
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Acid hat geschrieben:
lol... und was willschmer jetzt demit sägä?
Dass es Aschtand und es Zeiche vo Reschpäkt isch und's nume de Tümmscht wörtlich nimmt?
Bonus Info: Es git unzähligi Gründ wieso du für so Ussagä als unqualifiziert zsi schiinsch. Nur scho i dinä zwei letschtä üsserscht churzä Posts i dem Thread bewiisisch dass kei Aschtand und Reschpäkt hesch, und definitiv nid zu de Hellere ghörsch.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Acid hat geschrieben:Bonus Info: Es git unzähligi Gründ wieso du für so Ussagä als unqualifiziert zsi schiinsch. Nur scho i dinä zwei letschtä üsserscht churzä Posts i dem Thread bewiisisch dass kei Aschtand und Reschpäkt hesch, und definitiv nid zu de Hellere ghörsch.
tip: entspann dich mal e bitzeli.
I speeled my drink!
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

feeshlee hat geschrieben:wörtlich neh... niemerd nimmts wörtlich.
es isch kei ahstand ziit mit so seich z'verschwände, wänn genau weisch, dass dä ander keini zum verschwände hät. speziell nöd, um sie mit: 'oh, ja, hoi. ich hoffe es gaht dir guet. schüss los'. wänn idere ziit scho das het chöne zruggschriebe, woner vo mier hät welle.
hüchle gaht bi mir nöd unter ahstand. ziit vo lüüt verschwände, wo besseres ztue händ, als google-frage beantworte, gaht bi mier au nöd unter ahstand. das isch scho fasch arroganz: 'ich han soviel ziit zum verplämpere und ich bin dä einzig uf dä wält, wo öppis vo dier wott und drum wotti jetzt nochli smalltalk und ghüchleti nettigkeite ustusche.'

ich bin fründlich und hilfriich und beantworte jedi frag, wenni chan, au wenn ich für dä ander schnell go google muess. aber ufes 'hi' oder ufes 'dörfi was fröge=?' oder 'chasch du mir hälfe' antworti nöd. ersch uf die eigentlich frag, wänn sie dänn no chunt. schliessli bin ich nöd umesuscht mittem status 'busy' agmäldet, wo eigentlich scho impliziert, dass ich lieber e mail hett, woni dänn beantworte chan, wänni nüm so busy bin.
ich verstah was de meinsch aber au da: werum eso verbittert und verspannt? so will me doch nöd 40+ stunde i de wuche verbringe? :nut: und sich no am wuchenänd im internetz drüber uslah. lüüt sind verschiede und pfleged verschiedeni umgangsforme und teils halt au -floskle. entweder easy drmit umgah oder en anderi firma sueche. am beschte mitmene eigne büro im eigne stock ohni telifon. :-D
I speeled my drink!
feeshlee
Rassischt
Rassischt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Beitrag von feeshlee »

dasch im moment s'einzig, wo mich (wortwörtlich) stört bim schaffe. susch isch dä job ebe interessant, fordernd und erfüllend. aber ebe: ich chan störige au ganz abschalte, indem ich d'lüüt ignoriere. das machi aber au nur dänn, wännimi würkli konsumiere muess. dänn schaffi amig diheime, wo mich nüd und niemerd stört.

uf was ich eigentlich han usewelle, isch die hütig gsellschaft, wo ums verrecke uf synchroni kommunikation drängt. immer und überall.
ich bruch snail-mail ja au nüme, aber e-mail isch für mich immerno fren. mag wohl heisse, dass ich alt werde... :hinker:
dis mami uf allne viere.
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Acid hat geschrieben:Bonus Info: Es git unzähligi Gründ wieso du für so Ussagä als unqualifiziert zsi schiinsch. Nur scho i dinä zwei letschtä üsserscht churzä Posts i dem Thread bewiisisch dass kei Aschtand und Reschpäkt hesch, und definitiv nid zu de Hellere ghörsch.
tip: entspann dich mal e bitzeli.
Bin rächt relaxed. Aber logisch dass nid kapiersch wiä das si chan, wenni glichzitig nid eifach din Seich will Frässä.
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
54
Trading points minus
0

Beitrag von Marco_in_motion »

Därfi au öppis schriibe? :vortex:
De Zwirrli hät nöd ganz unrächt, wänn bi eus im Büro eifach eine näbed mich staht und ahfangt sini Frägeritis a mir uuszlah dänn reagier ich nöd.
Wänni aber mit Name ahgsproche wirde und obi en Moment Ziit hetti wändi mi däre Person gern zue.
Das di gspillti Hüüchlerei nervt verstahni aber au, wämmer diä paar Sekunde aber nöd hät zum druff antworte organisiert mer sich falsch oder garnöd.
Mit busy ahgmäldet sii bedüted doch eigentlich dasmer beschäftigt isch und nöd reagiert. Wänn dänn eine öppis wott und gliich fräget gsehni das eso wiä wänn mer eine is Büro latscht obwohl usse a minere Tür staht "gesperrt". Wämmer dänn ebe glich d'Ziit hät zum uf eine reagiere wo eifach fräch dis "busy" ignoriert, hettmer sie doch au wänn eine zerst fräget ob Du Ziit häsch? ...nöd?
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Marco_in_motion hat geschrieben:wänn bi eus im Büro eifach eine näbed mich staht und ahfangt sini Frägeritis a mir uuszlah dänn reagier ich nöd.
bi mir chunds drufah wie öper frogt. aber grundsätzlich hani kei ziit für so destruktivi schpili und nimm mer churz ziit zum zuelose.

zum glück hani kei bürojob, das wär glaubs genau sone sach wo mi früener oder schpöter au würd dra närve
feeshlee
Rassischt
Rassischt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Beitrag von feeshlee »

han die wuche e neui taktik usprobiert. harr!!
ich bin immer available. und wänni halt nöd sofort antworte oder gar nöd, hät lync sie halt ebe ahgloge.
es würkt: in chürzischter ziit macht niemerd meh 'hallo?' und 'bisch da?'. dezue muss mer aber d'närve ha, s'geblinke z'ignoriere.
dis mami uf allne viere.
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
54
Trading points minus
0

:groel: geilo
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

feeshlee hat geschrieben:s'geblinke z'ignoriere.
kennsch benachrichtigungsischtellige?
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

feeshlee hat geschrieben:geschter isch wieder so geil gsi :lol:

ich bin uf 'do not disturb'. chume am nami vonnere kollegin es mail über: dörfi dich kurz störe?
wonis dänn au gseh han, rüefi si ah. sie entschuldigt sich fürs mail, ich, mich im falsche film fühlend, sägere, dass wänn sie ihri frag im mail gstellt hetti (ja, sie hät nur was welle wüsse, mir kein hüratsaatrag welle mache), würdi sie jetzt ihri antwort scho lang ha.

was isch nur los mit dä hütige gsellschaft? sits bi eus das lync git, schiined alli mitarbeiter vergässe z'ha, dass es asynchroni kommunikationsmittel git. jede erwartet augeblicklichi antworte uf frage. no schlimmer sind nur no sonig, wo zersch abkläre wännd, obs gägenüber für en chat bereit isch, idem er ebe nur 'Hi' schribt oder 'Hi, can I ask you a question?'.

isch das dä smartphone/whatsapp iifluss, wo d'mänschheit so ungeduldig und tumm werde laht?
Ich mach grad Tutorials für Lync. Das wär für mich au en Albtraum gsi zum mit dem inere grössere Firma z'schaffe.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ich bin eifach immer bsetzt in lync. wieso au nöd.
feeshlee
Rassischt
Rassischt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Beitrag von feeshlee »

Herr Rossi hat geschrieben:
feeshlee hat geschrieben:s'geblinke z'ignoriere.
kennsch benachrichtigungsischtellige?

wenn du mir zeigsch, wie ich im lync s'gblinke abstelle chan, zahli ich dier es bier oder meh.
dis mami uf allne viere.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Stimmt, isch mer nie ufgfalle bim vorherige Arbetgäber. Wobi ich lync sowieso irgendwenn nach paar Wuche zum Autostart usegnoh ha. Brucht kei Mönsch
falagar
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
56
Trading points minus
0

Beitrag von falagar »

Isch lync gat der neustusch super modern Internettrend vo Mongogrossfirmä?
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

msn i dä firma 10 jahr nachm msn höch. wieso nöd.

chasch präsentatione teile, häsch whiteboard. mega. bescht software.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
54
Trading points minus
0

Bild
Antworten