würklich nöd lustig

Moderator: Avenger
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Marco_in_motion hat geschrieben:Glaubsch nöd : er hät mer di ganz ziit bim schisse zuegluegt und hät immerwieder gseit ich sölli nur schisse, so wirdi öppis und luuter so Züüg. Nwoni fertig gsi bin hätter gfunde daser jetzt hei gäch go schisse.
Was söll dä Seich? Hör uf demit. Bin froh ischer mi nur eimal go bsueche cho...Mastler(P) hat geschrieben:Marco_in_motion hat geschrieben:Glaubsch nöd : er hät mer di ganz ziit bim schisse zuegluegt und hät immerwieder gseit ich sölli nur schisse, so wirdi öppis und luuter so Züüg. Nwoni fertig gsi bin hätter gfunde daser jetzt hei gäch go schisse.
lueg mal lieber das paar plätz guet machsch uf pcenginedaisakusen, bisch ja nit mal mehr in dr TOP10Tatsujin hat geschrieben:Chased by a chevy.
isch dä adaption güd?abyss hat geschrieben:Manchmal kommen sie wieder...
hä? was händ dini arbetskollege mit TG-16 games ztue?Tatsujin hat geschrieben:Han au sitteme jahr nuet me pceigs poschtet. Nur na de tuer schissel isch uebri, und us fark sammli halt noed.
weil ich suchen tuh!feeshlee hat geschrieben:wieso frögsch?Reinforced hat geschrieben:gitts e Firma wo alles immer super lääs isch und jede arbetskolleg agnähm isch? wohl chum
will uf der suechi derna bisch?
oder will euses geläschter müehsam findsch?
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste