Autounfall wer zahlt?

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Re: Autounfall wer zahlt?

Beitrag von Acid »

geosnow hat geschrieben:
Acid hat geschrieben:
geosnow hat geschrieben: da wirsch ebbe 2x bestraft. i mim fall weg dem polizist, wo mich mit absicht überhaupt i diä situation bracht hät.
De Gilbert Gress seit das ebä au immer: "Das hätte gleich zweimal die rote Karde gebe müssä, gell. Einmal wege dem Foul, und einmal weil er so dumm war."
gross lalle, aber selber sicher au scho buesgeld zaht. :mrgreen:
Ja eh... und brüel au hüt no umänand, wilsmi unerwartet uf de Autobahn blitzt händ im 60er woni 70 gfahrä bin, will jo jedä weiss dass ich de Bues einzig und ellei us dem Grund übercho han, dass sie det en Blitzchaschtä herägstellt händ. :idea:
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

geosnow hat geschrieben:es isch scho guet. aber wart nur du, bis mal vom de polizei uf de autobahn ohni grund usbremsed und rechts überholt wirsch. natürlich im zivilauto ohni streife.
Wie genau definiersch du rechts überhole? Ha gmeint sie heige eifach glichzytig beschleunigt?

Edit:
geosnow hat geschrieben:bin usbremsed worde bie 120km/h uf 90 abe und denn hani welle überhole und de ander hät gas gäh und immer meh. immer schön parallel isch er gfahre. Denn hani ihm de finger zeigt und überholt und bin wieder uf die rechti spur. denn hani mich beruhigt. nachher hät er mich mit erhöhter gschwindigkeit wieder überholt und denn hani es föteli gmacht, damit ich sini nummere han, falls er nomal mich in gfahr bringt.
Da hets no anders tönt... Sorry aber gloubwürdig isch das halt nid wenn dr sachverhalt bi jedem mal heftiger wird...
.
.
.
damit's nid vergässe geit füre sira:
viewtopic.php?p=479008#p479008
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3

Beitrag von TypeJ »

HAHAHA, de gege isch super
:lol:
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

Jones hat geschrieben:
geosnow hat geschrieben:es isch scho guet. aber wart nur du, bis mal vom de polizei uf de autobahn ohni grund usbremsed und rechts überholt wirsch. natürlich im zivilauto ohni streife.
Wie genau definiersch du rechts überhole? Ha gmeint sie heige eifach glichzytig beschleunigt?

Edit:
geosnow hat geschrieben:bin usbremsed worde bie 120km/h uf 90 abe und denn hani welle überhole und de ander hät gas gäh und immer meh. immer schön parallel isch er gfahre. Denn hani ihm de finger zeigt und überholt und bin wieder uf die rechti spur. denn hani mich beruhigt. nachher hät er mich mit erhöhter gschwindigkeit wieder überholt und denn hani es föteli gmacht, damit ich sini nummere han, falls er nomal mich in gfahr bringt.
Da hets no anders tönt... Sorry aber gloubwürdig isch das halt nid wenn dr sachverhalt bi jedem mal heftiger wird...
was isch denn das, gwollts überhole? de roland (nachname sägi nöd, staht aber im protokol), wo näbed drah gxi isch, hätti sin partner au chönne devo abhalte. warum hät er das nöd gmacht?
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

Acid hat geschrieben:
geosnow hat geschrieben:
Acid hat geschrieben:
geosnow hat geschrieben: da wirsch ebbe 2x bestraft. i mim fall weg dem polizist, wo mich mit absicht überhaupt i diä situation bracht hät.
De Gilbert Gress seit das ebä au immer: "Das hätte gleich zweimal die rote Karde gebe müssä, gell. Einmal wege dem Foul, und einmal weil er so dumm war."
Ja eh... und brüel au hüt no umänand, wilsmi unerwartet uf de Autobahn blitzt händ im 60er woni 70 gfahrä bin, will jo jedä weiss dass ich de Bues einzig und ellei us dem Grund übercho han, dass sie det en Blitzchaschtä herägstellt händ. :idea:
hät dich au en polizist vo hinne agfahre, damit vo 60 uf 70 beschlünigt bisch? :vortex:
feeshlee
Rassischt
Rassischt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Beitrag von feeshlee »

Noldi_Palmer hat geschrieben:
feeshlee hat geschrieben:isch etz au scho es paar jahr her. han damals an neue töff son under-engine uspuffahlag mache lah. ja, isch echli lüüter gsi, als original.
bin demit es guets jahr umegfahre.

dänn haltets mich bim sterneberg zue ah. spiegeli zchli? nei. ahlag in ordnig. kontakt-linse? läsed sie mal det vorne... ok, alles guet. en schöne tag.
zwei wuche später haltets mich am zollikerberg ah. original-ahlag? nei? zeiget sie's biiblatt. keis biiblatt. die isch nöd zueglah. blabla verzeigig original montiere und innnerhalb zwei wuche zeige. zum glück 'nur' 350 frengg - dadevo 50 frengg fürs digital-foti vom puff. offebar hät sich sich um 2007 ume mal s'gsetz so gänderet, dass jedi mod es biiblatt erforderet und irgendwelchi stanzige CE und so züüg nüm akzeptiert werded.

mal gahts guet, mal buner.
Man wird den Eindruck nicht los, dass krampfhaft versucht wurde etwas zu finden das nicht gut ist.
nö. ich will nur säge, dass pozilischte au nur mänsche sind. und mänsche sind verschiede. die eine mached ihre job gründlich, die andere weniger. die eine händ es aug für d'gsamtsituation, die andere händ scheuchlappe. mal en guete tag, mal grad vorher vomene aghaltene bedroht worde, etc...
wenns öpper git, wo mittem finger druffzeige chasch, dänn sind das es paar chöpf wiiter obe, wo 'strassesicherheit' hüchled und dänn ufere übersichtliche grade dä blitzkaschte im holzhüsli verstecked.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

geosnow hat geschrieben:
Acid hat geschrieben:
geosnow hat geschrieben:
Acid hat geschrieben:
hät dich au en polizist vo hinne agfahre, damit vo 60 uf 70 beschlünigt bisch? :vortex:
Häsch du de Bues übercho will de polizischt währed em Fahrä umänandphotographiert hed, oder will du das gmacht hesch?
Hederdi dezuä drängt z photographiere oder nid?

Muesch mol chli obä abä cho, und afangä realisiere was gnau passiert isch. Und denn chöntschdi Frögä was du falsch gmacht hesch, und us dem chasch jo denn lernä. Öb öber andersch en dubel isch oder nid, do hesch du kei Ifluss druf. Druf öb das dich dezuä verleitet no dümmer zsi allerdings scho.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

bisch en idiot. häsch s gfühl, ich tuen eifach so es auto fotografiere? d nummere hani welle, falls er scheisse baut und denn abhaut.

no was, de awalt hät gmeint, dass mer guet uf notsituation chönnti klage, aber denn werded die zwei polizischte sich abspreche und gäge mich ussäge. de richter hät denn aber das zentscheide. ich zieh diä sach eifach nöd wiiter, will schlussendlich de awalt glich paar tusig franke überchunt, au wenn ich frei gsproche würd werde.

480chf bues und gebühre und viellicht no e verwarnig vom strasseverkehrsamt VS 5000chf awaltsgebühre.

da chasch selber entscheide.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Re: AW: Autounfall wer zahlt?

Beitrag von Jones »

geosnow hat geschrieben: hät dich au en polizist vo hinne agfahre damit vo 60 uf 70 beschlünigt bisch? :vortex:
Agfahre? Really? Das isch das woni obe gschriebe ha. Jede mau wird de sachverhalt no übertriebener dargstellt... theLOL
.
.
.
damit's nid vergässe geit füre sira:
viewtopic.php?p=479008#p479008
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

hani denk extra gxeit. aber min sachverhalt isch doch chli anders als normal, und ich hans nöd im inet kläre lah. ;)
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

geosnow hat geschrieben:bisch en idiot.
Ich bin en Idiot?
geosnow hat geschrieben:häsch s gfühl, ich tuen eifach so es auto fotografiere? d nummere hani welle, falls er scheisse baut und denn abhaut.
So? Und was isch debie usä cho?
geosnow hat geschrieben:480chf bues und gebühre und viellicht no e verwarnig vom strasseverkehrsamt VS 5000chf awaltsgebühre.

da chasch selber entscheide.
Ah ja... demfall bini würklich bescheuert... isch jo alles Tip Top usgangä.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

Acid hat geschrieben:
geosnow hat geschrieben:bisch en idiot.
Ich bin en Idiot?
häsch mich hässig gmacht. ich hoff nur, dass dir das niä passiert.
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

tüend doch kämpfe und mached filmli drvo
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Noldi_Palmer
Pro Gamer Advanced
Pro Gamer Advanced
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Noldi_Palmer »

Geosnow du häsch aber mittlerwile scho begriffe dass du tschuld bisch a de Vorfall und nöd de Polizischt oder?
Alles...... alles tuehts mer weh.
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

:typej: :lol:
Noldi_Palmer
Pro Gamer Advanced
Pro Gamer Advanced
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Noldi_Palmer »

Acid hat geschrieben::typej: :lol:
Was isch? Er meint au hüt no er seg im Rächt.
Alles...... alles tuehts mer weh.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

ich han gfötelet, und das isch tatsach und das isch verbote. ich han usenere notsituation gfötelet, will ich autonummere han welle, falls er mich nomal gfährdet.

d frag vom motiv stellt sich bi somene vergehe nöd, wills eifach e bagatelle isch.

mir gahts ums prinzip, dass d polizei nöd da isch, zum d bürger mit absicht z provoziere, damits öpis verbotenigs mached.

aber eue horizont isch ebbe z beschränkt, zum das zgxeh.
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

geosnow hat geschrieben: mir gahts ums prinzip, dass d polizei nöd da isch, zum d bürger mit absicht z provoziere, damits öpis verbotenigs mached.
Ich glaub das isch au richtig.
Ich glaub sogar dass de bolizischt villicht gägä s Rächt verstossä hed mit sim Verhaltä... (und ich mein jetzt nid nur Verchersreglä... irgendwiä hani im Chopf dass d Bolizei nid dörf Lüt zu Stroftatä astiftä, und si nocher wäg genau denä Storftatä belangä. Isch villicht bi Verchersvergehä au so.)
geosnow hat geschrieben:aber eue horizont isch ebbe z beschränkt, zum das zgxeh.
Ich glaub das isch falsch.

Mir gots ebä au ums Prinzip... das isch doch genau de Punkit. Drum handi au Hässig gmacht, bzw. drum handi überhaupt chönä Hässig machä.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

:herzli:

denn verstömmer eus.
Körschgen

Beitrag von Körschgen »

geosnow hat geschrieben: mir gahts ums prinzip, dass d polizei nöd da isch, zum d bürger mit absicht z provoziere, damits öpis verbotenigs mached.
i dim fall isch das nötigung und somit amtsmissbruuch.
aber ebe, oni züge kei chance, e azeig würdi i dim fall aber gliich mache. es wird nid s erscht und s letsch mol gsii sii wenns no nie zunere azeig gäg de roland cho isch.
Antworten