Im moment bruchi aber kei neui Kiste, da mir kei Game zuesaged...
Trotzallem find ich scheisse für dä Alcom und alli andere chline Läde wo zwenig bechömet

Moderatoren: Master(G), zeromeier
bisch gsii ade suisse toy? ha nume de vale gseh. bisch amne andere schtand gsii?sidusson hat geschrieben:bi mir nid?
Asura hat geschrieben:Und i weiss es nid vo wog säuber, sondern vo chli witer obe was das betrifft
Asura hat geschrieben:Alcom isch eifach scheisse, its isch es gseit good night
Shadow hat geschrieben:Asura hat geschrieben:Und i weiss es nid vo wog säuber, sondern vo chli witer obe was das betrifft
Asura hat geschrieben:Alcom isch eifach scheisse
Für so än Spruch müesst mir DichAsura hat geschrieben:Alcom isch eifach scheisse, its isch es gseit good night
Lueg, wenn mir en gueti 4 stelligi Vorbestellzahl a Konsolä hend - denn wird WOG es x Fachs ha!!Noldi_Palmer hat geschrieben:Hät WOG würkli gnueg PS4 zum Launch?
Zättel falsch uusgfüllt... Ja, das hens.. Und zwar die vo de Sony!! Weischwi hami uufgregt woni gsee han das die beidä wichtig Pre-Order Dates bi Sony (05.08 und 30.09.2013) mit 0 Stugg gfüllt gsii sind und mir hend zu dem Ziitpunkt jewills genau üsi Pre-order zahlä rapportiert....Noldi_Palmer hat geschrieben:Das macht kein Sinn. WOG isch en chli Händler genauso wie Alcom. Evtl. hät Alcom halt glich irgend en Zättel falsch usgfüllt oder es het irgendwo en rächtschrieb Fehler gha. Wieso söt WOG sust meh Grät übercho als Alcom?
Leider isch das so Gege.. De Asura verzellt da gar kei unwahrheite!!! Das de WOG aber verhältnissmäsig nid 1000 x meh umsatz macht (um die x-tuusig PS4 zbegründä) isch natürlich en Witz!!! Bzw. WOG micht denn Milliardä Umsätz und wär en verdammtä Amazon Konkurränt!!!Asura hat geschrieben:De weisch du nume e schissdräckgeosnow hat geschrieben:de wog chunt en schiisdreck über.Asura hat geschrieben:Quatsch immer nume sony sony blah blah, ou d media märkt bechöme chum Ps4s ( i weiss es us erster hang und offiziell ) hingäge wog bechunt i säge mau mehreri 1000ig stück, Alcom isch eifach unfähig haha
I chönt zimlech genaui zahle nennä wo wog !SÖT! becho, maches aber nid wüäu ig mi its es paar wuche nüm drumm ha da, und nid up to date bi
Warum isch ALCOM scheisse, nur will Sony WOG alli PS4 in Arsch schiebt!!! Findi nid okay.... Was meinsch was würd en WOG machä wenn die 3 überchämted und ALCOM 1000sigi!!! Glaub nid das WOG das eifach würd akzeptierä!!Asura hat geschrieben:Für was ou mit euch dödels infos teile. Alcom isch eifach scheisse, its isch es gseit good night
Das isch e Witz gsi, ha nume chli d lüt wöue provoziere wüäu si mir nid gloubt hei, sorry, nid persönlech näagestuffer hat geschrieben:Warum isch ALCOM scheisse, nur will Sony WOG alli PS4 in Arsch schiebt!!! Findi nid okay.... Was meinsch was würd en WOG machä wenn die 3 überchämted und ALCOM 1000sigi!!! Glaub nid das WOG das eifach würd akzeptierä!!Asura hat geschrieben:Für was ou mit euch dödels infos teile. Alcom isch eifach scheisse, its isch es gseit good night
agestuffer
Nei, das hemmer gester erfahrä.. Ich han jetzt mal Französischi organisiert (sind ja Multilingual). Zmail a alli Chundä chund morn!! Chasch en Französischi nä oder annuilerä... Mier mached da mal de Switch (klar isch natürlich, französisch isch nid so beliebt, aber hey, mier wend jetzt nid immer alle annulierä..Reinforced hat geschrieben:shit!! demfall wird au annuliert?!
Okay, no problem. Muesch eifach wüssä, aktuell isch dSituation für üs scho nid so luschtig... Chascher ja sälber vorstellä und mini Närvä sind bitz greitz sobald ich was ghörtä wie ALCOM und scheisse... Würd nüt sägä wenn mir was falsch gmacht hend (okay, mier hend was falsch gmacht, mir hend PS4 vorverchauft wommer gemäss Sony nid hättet söllä...)Asura hat geschrieben:Das isch e Witz gsi, ha nume chli d lüt wöue provoziere wüäu si mir nid gloubt hei, sorry, nid persönlech nä
mir sind scho nöd ufm gliche niveau.mrboombastic hat geschrieben:genau weg so lüt wie dir schribe ich meist ohni punkt und koma und mache immer wider rechtschribefehler und statt punkt und koma schrib ich immer und mehr und mehr....
nid das igs nöd chan aber es isch immer schön öperem dermitzplage wo sich drüber nervt...
Klar, das machemer au wieder.... Nur was nützt, genau nütt. Mier wärdet mit 08/15 Infos abgspiisä und anderi hend Infos und Grät en Masse!!!Lowerman hat geschrieben:Lieber Pitsch
Dein Ärger ist verständlich. Ich würde noch einmal in Ruhe das Gespräch mit Sony suchen. Alles andere bringt dich wohl nicht weiter.
Asura hat geschrieben:Für was ou mit euch dödels infos teile. Alcom isch eifach scheisse, its isch es gseit good night
wenn de wog 8000 stück überchunt, denn müesti mer doch nöd ide 2. welle d konsole übercho.Asura hat geschrieben:De weisch du nume e schissdräckgeosnow hat geschrieben:de wog chunt en schiisdreck über.Asura hat geschrieben:Quatsch immer nume sony sony blah blah, ou d media märkt bechöme chum Ps4s ( i weiss es us erster hang und offiziell ) hingäge wog bechunt i säge mau mehreri 1000ig stück, Alcom isch eifach unfähig haha
I chönt zimlech genaui zahle nennä wo wog !SÖT! becho, maches aber nid wüäu ig mi its es paar wuche nüm drumm ha da, und nid up to date bi
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste