ich nimm mal aa es gseht uf de technisch bessere konsole besser uuus logisch odr?Goran hat geschrieben:Ich frög mich ob s neue zelda ufem nx besser wird usge als uf de wii u. Chunt ja schins uf beidne use
Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: Nintendo NX
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Wär zwar einersits z erwarte aber anderersits rededmer da vo Nintendo...daher..mal abwarte....
- LuiStyle
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
60
Wird wenn überhaupt biz schärfer si! Lieber Wii U!thaeye hat geschrieben:ich nimm mal aa es gseht uf de technisch bessere konsole besser uuus logisch odr?Goran hat geschrieben:Ich frög mich ob s neue zelda ufem nx besser wird usge als uf de wii u. Chunt ja schins uf beidne use

Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Aber nöd mit dem füdli Tablet. Han lieber en iisi Pad.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Tp isch uf em cube besser gxi, aber oot und mm sind uf em 3ds besser.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Isch immer leer.
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
:typej:
first world problem vom feinschte...
first world problem vom feinschte...
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
was hani da gmeint?geosnow hat geschrieben:Isch immer leer.
- LuiStyle
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
60
Ich wott Tablet
Off Tv spiele isch die geilst idee wos git! S'Tablet muess aber besser sie, Display besser und Tablet chli chliner! Denn bini glücklich

Off Tv spiele isch die geilst idee wos git! S'Tablet muess aber besser sie, Display besser und Tablet chli chliner! Denn bini glücklich

Switch: 4627-6864-8584
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
off tv isch scho super. aber defür hani ja de 3ds.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
geosnow hat geschrieben:off tv isch scho super. aber defür hani ja de 3ds.

ich wott - würkli - wiiterhin wiimotenunchuckkompatibli spieli. me gsehts schonume a de wiiversione vo cube spieli, wieviel besser das isch.
I speeled my drink!
Ja hoffentlich
http://mag.shock2.info/game-news-thomas ... -nintendo/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Nintendo gonna NintendoGoran hat geschrieben:http://mag.shock2.info/game-news-thomas ... -nintendo/

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
Mit Indie Entwickler loht sich nid gross Gäld verdiene und d Angscht (sittens Nintendo) isch (zu recht) vorhande, da sunnscht am aafang nur Müll wür uusekho und sich d Hardware fähigkeite mit Indie Produktione nid wür loh präsentiere.
Sie wänd mit "Blockbuster" ufftrumpfe...
aber ob das diesmol funktioniere wird? De WiiU hett jo au einigi nid schlächti Blockbuster zu beginn kha...siggs Batman, Assasins Creed, Call of Duty, Mass Effect, Fifa, ZombiU...Nur sind die meischte Title zu stark bi Sony und M$ verankeret und Graphisch sind die Title uff de WiiU ehrlich gseit nid grad e Augeschmaus gsi.
Entwäder sie chömme mit XXL Title wie es Final Fantasy, StreetFigter, ResidentEvil, RedDeadRedemption2, GTA... was eh nid wird sii...
oder sie bringe es 1A konzept mit Handheld, wo hinde und vorne funktioniert und e neus Spielerläbnis mitsich bringe wird.
Sie wänd mit "Blockbuster" ufftrumpfe...
aber ob das diesmol funktioniere wird? De WiiU hett jo au einigi nid schlächti Blockbuster zu beginn kha...siggs Batman, Assasins Creed, Call of Duty, Mass Effect, Fifa, ZombiU...Nur sind die meischte Title zu stark bi Sony und M$ verankeret und Graphisch sind die Title uff de WiiU ehrlich gseit nid grad e Augeschmaus gsi.
Entwäder sie chömme mit XXL Title wie es Final Fantasy, StreetFigter, ResidentEvil, RedDeadRedemption2, GTA... was eh nid wird sii...
oder sie bringe es 1A konzept mit Handheld, wo hinde und vorne funktioniert und e neus Spielerläbnis mitsich bringe wird.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Sit tuusig jahr bi jedere neue Konsole s'gliiche thema... Wieso redt me iiiiimmmmerno vo 3rd party AAA titel ufnere nintendokonsole als zwingend und einzigs und überhaupt? Nintendo muess dies Nintendo muess das susch isch teh doomed. Gähn. Für das gitts scho zwei Konsole, wieso und für wer e dritti Gliichi? Was brächti das wäm?
I speeled my drink!
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Ich verschtoh die langwilig Diskussion au nid. Gebätsmühleartig wird de Dünnpfiff immer und immer wider abegliiret 

nintendo selber haet gross gschnorrt bim start vom wiiu vowege thirdparties werdet jetzt super unterstützt etc, jetzt nöd umtrülle. fanboi glabbere.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
ja au nintendo liiret die scheisse immer wider abe. sony und Microsoft äbefalls. pr fuzzi kacke
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Moon Studios ist kein AAAzwirrlibatz hat geschrieben:Sit tuusig jahr bi jedere neue Konsole s'gliiche thema... Wieso redt me iiiiimmmmerno vo 3rd party AAA titel ufnere nintendokonsole als zwingend und einzigs und überhaupt? Nintendo muess dies Nintendo muess das susch isch teh doomed. Gähn. Für das gitts scho zwei Konsole, wieso und für wer e dritti Gliichi? Was brächti das wäm?
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
diesmol überhaupt nid :typej: ...de Aug hett recht. Nintendo hett scho längers nümmi eso uff grossi 3rd partys gsetzt wie jetz mit dr NX...Also findi, isch das gemüühe absolut am richtige platz.zwirrlibatz hat geschrieben:De aug :typej:
(guet, mir isch es jo eh egal - kaufe de NX so oder so, da ich praktisch numme no Mario Title tue zöggeln...)
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
De aug hett typisch aug öppis anders "verstande" und das isch :typej: gsi. 

I speeled my drink!
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
350
Dem Typ würdi au kei Devkits geh. Aber viellicht wird ds öffentliche Jammera à la "hirngestört" und "verdammte Devkits" helfa.