Fallout 4 !!
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
Turrets?
Re: Fallout 4 !!
Ja... zum dini Siedlig schütze würd i Auto-Geschütztürm ufstelle. Das Wort Turm isch viellicht übertriebe... sind öppe hüfthoch
. Han irgendwo gläse das es guet wär, wenn din Schutz-Wärt d Summe us Wasser + Nahrig sött si.
Also 15 Wasser und 12 Nahrig, denn wär 27 Schutz empfhelenswärt. Öb das geanu so isch, who knows...

Also 15 Wasser und 12 Nahrig, denn wär 27 Schutz empfhelenswärt. Öb das geanu so isch, who knows...

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
und: je höcher de schutzwert, desto gringer dwahrschiinlichkeit, dass agriffe wirsch!
wobi ich au festgstellt han, dass es mit de azahl bewohner au öppis ztue hett. je meh bewohner, desto eher en agriff...
wobi ich au festgstellt han, dass es mit de azahl bewohner au öppis ztue hett. je meh bewohner, desto eher en agriff...
isch imene hundehüttli hindereme huusSkeletor hat geschrieben:ich gfind dä hund nümä
han en nach sanctuary gschickt und bi dänn es ziitli allei unterwägs gsi. isch aber unpraktisch wäg em zügs träge.
dänn hani 1-2 anderi begleiter gha, diä händ mich aber gnervt.
wot dä köter zrugg. wo isch er in sanctuary?
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
tipp: local leader perk uf stufe 2 levle, so schnell wie möglich.
denn chasch de inhalt vo de workbench zwüsche allne settlements shäre (via trade-routes).
huere wichtig findi....
denn chasch de inhalt vo de workbench zwüsche allne settlements shäre (via trade-routes).
huere wichtig findi....
No en Tipp gfunde:
Euer Charisma-Wert bestimmt eure maximale Einwohnerkapazität. Eine einzelne Werkstatt-Siedlung kann maximal 10 Einwohner plus 1 Einwohner für jeden eurer Attributspunkte in Charisma beherbergen.
Aber für was viel Sidlige baue? Ich mach mal Sanctuary gross und das isch es denn öppe... D Sidlige chanm er ja au total unusbaut als Basis verwände... Isch es netts Gadchet und ich wird viel Zyt mit Sanctuary verbrate... aber wieso no meh Siedlige baue? gseh de "langzytnutze" nonig so..
Euer Charisma-Wert bestimmt eure maximale Einwohnerkapazität. Eine einzelne Werkstatt-Siedlung kann maximal 10 Einwohner plus 1 Einwohner für jeden eurer Attributspunkte in Charisma beherbergen.
Aber für was viel Sidlige baue? Ich mach mal Sanctuary gross und das isch es denn öppe... D Sidlige chanm er ja au total unusbaut als Basis verwände... Isch es netts Gadchet und ich wird viel Zyt mit Sanctuary verbrate... aber wieso no meh Siedlige baue? gseh de "langzytnutze" nonig so..

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
du hesch kampftruppe und artillerie support in jedere siedlig. artillerie chunt wiit, aber ned so wiit, dass jede ort uf de map erreichsch. die händ en aktions-radius um en siedlig ume.
und die flare-gun für truppe-support funktioniert au nur, wenn en siedlig mit lüüt ide nöchi isch.
wenn also unterstützig im kampf willsch und luftschläg wöttsch affordere, denn bruchsch die siedlige.
und ned eifach leeri. es brucht ja lüüt wo z.b. die artillerie-kanone bedienet (da muesch eine zuewiese)...
und die flare-gun für truppe-support funktioniert au nur, wenn en siedlig mit lüüt ide nöchi isch.
wenn also unterstützig im kampf willsch und luftschläg wöttsch affordere, denn bruchsch die siedlige.
und ned eifach leeri. es brucht ja lüüt wo z.b. die artillerie-kanone bedienet (da muesch eine zuewiese)...
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
es isch so unfassbar komplex weme na nie ones Spiel gspielt het...ich bin total überforderet...
aber aktuell hani scho freud dra stundelang mini Hüsli ufzbaue
aber aktuell hani scho freud dra stundelang mini Hüsli ufzbaue

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
ich wirdes wies 3 möglichscht pazifistisch schpile 

alles umlah:
Freu mi scho uf de Fat Boy oder wie au immer das Gwehr au heisse mag... hed im 3 viel Fön bracht. Obwohls mi meistens au gad mit getoasted hed! Super wirds!
Freu mi scho uf de Fat Boy oder wie au immer das Gwehr au heisse mag... hed im 3 viel Fön bracht. Obwohls mi meistens au gad mit getoasted hed! Super wirds!

ich find de rpg faktor isch eifach heftig zrugggschrubt worde, natürli immer nah es sehr guets sandbox spieli, aber rpg isch leidr chli weg, d gspröch sind einiges schwächer als in Fallout NV, au d möglichkeite bös oder guet zsii sind eidütig zruggschruubt worde, chunt mir chli vor wie mass effect 1 geg mass effect 3. schad.
han en 780 ti,12gb, en i7irgendwas und las uf 2560x1440 laufe. d'karte blast, aber es verhebed.Marco_in_motion hat geschrieben:spillts öppert vo Eu am PC? falls ja ...langet mini gtx770 ? i7 hani 3ghz irgendwas und 8gb ram. Im Interwebz verzelled alli was anders, drum frägi eu.
das mit dä menues, workbenches, workshops, etc mussi no gnauer ahluege. bin aber au ersch grad usem vault cho.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
Mich nervt scho die erscht raider mission (töd all) i dere fabrik, es gad eeeeeeewig.
Wie lange dauert das vault zeug? bin grad gestern ins vault gekommen und das nervige und haessliche intro nervte mich schon recht, hoffe es dauert nicht ne std. Bis ich draussen bin.feeshlee hat geschrieben:han en 780 ti,12gb, en i7irgendwas und las uf 2560x1440 laufe. d'karte blast, aber es verhebed.Marco_in_motion hat geschrieben:spillts öppert vo Eu am PC? falls ja ...langet mini gtx770 ? i7 hani 3ghz irgendwas und 8gb ram. Im Interwebz verzelled alli was anders, drum frägi eu.
das mit dä menues, workbenches, workshops, etc mussi no gnauer ahluege. bin aber au ersch grad usem vault cho.
da isch ganz churz. sochli zum stürig lerne.
dis mami uf allne viere.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Dito. die Ussag vo Bethesda, mer chön das Schpil fascht ohni Gwalt erfolgrich beände, isch e Farce. Defür isch de Hund wider super!zeromeier hat geschrieben:Mich nervt scho die erscht raider mission (töd all) i dere fabrik, es gad eeeeeeewig.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
Lol oni gwalt isch ja wohl unmöglich, a jedem ecke heds trottle wo nöd gross wennd redeHerr Rossi hat geschrieben:Dito. die Ussag vo Bethesda, mer chön das Schpil fascht ohni Gwalt erfolgrich beände, isch e Farce. Defür isch de Hund wider super!zeromeier hat geschrieben:Mich nervt scho die erscht raider mission (töd all) i dere fabrik, es gad eeeeeeewig.
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
und im direktvergliich fallout zu ME? so vom RPG ghalt. weil ME1 hani jez au mehr shooter als RPG gfundethaeye hat geschrieben:chunt mir chli vor wie mass effect 1 geg mass effect 3. schad.

wie würdste dann den rest beschreiben? ME1 war imo das einzige RPG in der serie!!?
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Zielgruppefarkelthaeye hat geschrieben:ich find de rpg faktor isch eifach heftig zrugggschrubt worde, natürli immer nah es sehr guets sandbox spieli, aber rpg isch leidr chli weg, d gspröch sind einiges schwächer als in Fallout NV, au d möglichkeite bös oder guet zsii sind eidütig zruggschruubt worde, chunt mir chli vor wie mass effect 1 geg mass effect 3. schad.

I speeled my drink!
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
target group killed the videogame star
you put hat on frog and you become frog everyone loves it