Was spielsch grad retrigs?
Moderatoren: Master(G), mr.raw
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
arcade isch frisch gsi. d umsetzige chasch am krossmami oder de huuschatz schänke.
arcade ebe grad richtig gueti churzi action.
arcade ebe grad richtig gueti churzi action.

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
d MD version findi no iisi. ich zieh jetzt d MD version de arcade version vor.
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
Vom Kolleg ussglehnt biko:
Alles Atomiswave:
Neo Geo Battle Coliseum 7/10
Metal Slug 6 8/10
Samurai Showdown 6 5/10
KoF Neowave 6/10
Beeidruckt vo dr Graphik...aber zum teil NID vom handling. I schrieb denn wenn i zitt ha chli drüber.
Alles Atomiswave:
Neo Geo Battle Coliseum 7/10
Metal Slug 6 8/10
Samurai Showdown 6 5/10
KoF Neowave 6/10
Beeidruckt vo dr Graphik...aber zum teil NID vom handling. I schrieb denn wenn i zitt ha chli drüber.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
snowboard kids - hani huere gliebt damals. immerna spannend, shit ich holl nur silber bi 2 bahne.
muss mer no s 2 bsorge, nie gspillt.
muss mer no s 2 bsorge, nie gspillt.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- m.o.terra kaesi
- Arcade God
- TRADINGPOINTS:
-
430
fantasy zone - mark3 (klar besseri grafik als nes version)
fantasy yone - famicom
ninja turtles - md (finds jetzt gar ned so vell schlaechter - so wie all immer tuend - als snes version)
fantasy yone - famicom
ninja turtles - md (finds jetzt gar ned so vell schlaechter - so wie all immer tuend - als snes version)
HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? 

- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
Alien Syndrome. Die Böss sind no pissig 

Jetzt machts Zing in der Schüssel!
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
es fehlt ebä det dä nintendobonus. und es isch es bitzeli schlechter. defür isch dä boss bgm tuusig mal geiler. macht eigentlich.m.o.terra kaesi hat geschrieben: ninja turtles - md (finds jetzt gar ned so vell schlaechter - so wie all immer tuend - als snes version)

Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Siite vo mim Retromuseum: https://museum.uhx.ch
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
Captain commando sfc
schoene poert fuer sfc verhaeltniss. Graphik isch schier cps niveau. Leider fehled 4p. Mode und
d bots zum ride. und inere tüüfere framerate, leider.
Generefans greifen zu.
schoene poert fuer sfc verhaeltniss. Graphik isch schier cps niveau. Leider fehled 4p. Mode und
d bots zum ride. und inere tüüfere framerate, leider.
Generefans greifen zu.

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Update
Nexzr, pce scd
Hans jetzt mal wieder usgibig gspielt, will ich im topix vorher das spiel als steril bezeichnet han. bin grad im Level 4 und es motiviert immerno. läck isch das geil. es isch eifach mega, und würklich durchdacht. es isch eher en memory shooter als en druf los haue. mit chli gschick und taktik bringt mers au wiit.
MISSION COMPLETE! MEGA!
De Sound isch ja so geil. Bin chli in trance!
DieHard, pce hu
Das hani jetzt würklich nonie meh als 1min gspielt gah. hüt han ichs mir aber gäh und bis zum 7 Levelboss gspielt. Eigentlich nöd soo übel programmiert. selte en slowdown und die wenige grosse Sprites flackerd nöd. es hät chli längene im 3 Level an mer mues d abzwigige zb usgäng ide richtig reihefolg näh. schnell im inets luege und guet isch.
IGA Ninja öpis, pce scd
Hät es schöns intro und e gueti atmosphäre, aber spiel selber isch chli chnorzig. mer zwar viel waffe am afang, aber diä sind irgendwiä nöd effektiv. s problem isch, dass es im zweite abschnitt scho viel gegner vo hinne hät. d sprites sind mir auch chli zgrob zeichnet. han denn schnell abgstellt. janu. viellicht es anders mal.
Dead of the Brain I & II, pce scd
han gar nöd gwüsst, dass spiel I und II uf de CD sind. han mir mal s I chli innezoge, aber denn gmerkt, dass es zviel text hät. mues mal e übersetzig hole. de sound isch no frisch. sie händ en devils crush sample klaut. hehe
Nexzr, pce scd
Hans jetzt mal wieder usgibig gspielt, will ich im topix vorher das spiel als steril bezeichnet han. bin grad im Level 4 und es motiviert immerno. läck isch das geil. es isch eifach mega, und würklich durchdacht. es isch eher en memory shooter als en druf los haue. mit chli gschick und taktik bringt mers au wiit.
MISSION COMPLETE! MEGA!

DieHard, pce hu
Das hani jetzt würklich nonie meh als 1min gspielt gah. hüt han ichs mir aber gäh und bis zum 7 Levelboss gspielt. Eigentlich nöd soo übel programmiert. selte en slowdown und die wenige grosse Sprites flackerd nöd. es hät chli längene im 3 Level an mer mues d abzwigige zb usgäng ide richtig reihefolg näh. schnell im inets luege und guet isch.
IGA Ninja öpis, pce scd
Hät es schöns intro und e gueti atmosphäre, aber spiel selber isch chli chnorzig. mer zwar viel waffe am afang, aber diä sind irgendwiä nöd effektiv. s problem isch, dass es im zweite abschnitt scho viel gegner vo hinne hät. d sprites sind mir auch chli zgrob zeichnet. han denn schnell abgstellt. janu. viellicht es anders mal.
Dead of the Brain I & II, pce scd
han gar nöd gwüsst, dass spiel I und II uf de CD sind. han mir mal s I chli innezoge, aber denn gmerkt, dass es zviel text hät. mues mal e übersetzig hole. de sound isch no frisch. sie händ en devils crush sample klaut. hehe
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
Es gheisst ja au "Dead of the Brain I & II"geosnow hat geschrieben:han gar nöd gwüsst, dass spiel I und II uf de CD sind.

ds II chasch doch nur spiele wenns I duri hesch?

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
nei, mer chans au vo afang ah spiele. musig by MUSE? staht im intro vom II.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
ah muessi denfall namal luege. hans scho eewigs nueme dini gha 

- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
Diä zwei Games wotti unbedingt mal zocke, aber ich wo kei ahnig vo japanisch han... anschienend sötted es paar Freaks diä Sach übersetzte, sind aber öppe scho siit 2007 drah. Falls also mal ane übersetzig anechunnsch, let me know.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
e nöd codeti fanübersetzig gits sicher. so wiä bi anearth fantasy story: http://www.m1sz1.com/anearth/intro.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
ich hett das ganze ebe gern als Code dasis chan bränne so wiä Policenauts, ich will's uf english zocke. Wott ja au was vo dä Story mitübercho au wänn en teil vom Charme verlore gaht...
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
wer nöd?
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Wolf Fang, psone
hät no es geils millenium intro mit chli eggige poligon mechs.
s Spiel selber hät no schöni und abwechsligsrichi Sprites, aber s ganze isch mir chli konfus. d schussmuschter sind simpel, aber sehr unfair. guet sind die abschnitt, wo mer quasi uf em ganze bildschirm ummefräse chan. d bossfights gfalled au no, aber d levels selber sind eher langwilig. d original sound hingege passt guet. was mir aber bi vielne mech games nöd gfallt, sind diä zu grosse mechs. ich weiss, das isch ja grad de sinn ade sach, aber diä sind eifach immer e chli zgross. chli wiä d drache ide im dragon saber oder spirits. nach 4 levels hanni müese hörre.
Dragon Saber, pce
Mal grad vorweg, de sound findi im eis geiler. au grafisch chan d pce version überhaupt nöd mit de arcadeversion mithebbe. spielerisch isch es chli unusgwoge. level 1-2 sind pippifax, aber ab em 3. level gahts denn recht hert zur sach. positiv isch, dass mer s 2. simultan spiele chan. ab em 5. level bini denn nümme wiiter cho mit "normal" spiele. da mues mer sehr gnau de schuss uflade, um im high speed part d barriere zdurchbreche chönne. kei eifachi ufgab. au isch mir de drache chli zgross. guet isch s "S" powerup, wo de drache chliner macht. denn chunt mer no relativ wiit. s nächstmal spielis aber z 2te.
Dragon Spirit, psone namco col v.5
gueti automate umsetzig mit sehr geilem sound und tate modus. hans nöd lang gspielt, wills kei autofür hät. sehr en grosse nachteil für e heimversion.
Valkyrie, psone namco col v.5
da gfallt mir d pce version um einiges besser. ich chan mit dem gezoome überhaupt nüt afange. d sprites sind ja bi dere originalgetreue umsetzig viel zgross und unübersichtlich. da hät d pce version die viel besser spielbarkeit. d effekt fehled zwar, aber mer chans spiele. farbefroh sind beidi versione. de sound müesti denn no schnell vergliche, han en aber bide pce version nöd schlecht in erinnerig. machi nach en update.
hät no es geils millenium intro mit chli eggige poligon mechs.

Dragon Saber, pce
Mal grad vorweg, de sound findi im eis geiler. au grafisch chan d pce version überhaupt nöd mit de arcadeversion mithebbe. spielerisch isch es chli unusgwoge. level 1-2 sind pippifax, aber ab em 3. level gahts denn recht hert zur sach. positiv isch, dass mer s 2. simultan spiele chan. ab em 5. level bini denn nümme wiiter cho mit "normal" spiele. da mues mer sehr gnau de schuss uflade, um im high speed part d barriere zdurchbreche chönne. kei eifachi ufgab. au isch mir de drache chli zgross. guet isch s "S" powerup, wo de drache chliner macht. denn chunt mer no relativ wiit. s nächstmal spielis aber z 2te.
Dragon Spirit, psone namco col v.5
gueti automate umsetzig mit sehr geilem sound und tate modus. hans nöd lang gspielt, wills kei autofür hät. sehr en grosse nachteil für e heimversion.
da gfallt mir d pce version um einiges besser. ich chan mit dem gezoome überhaupt nüt afange. d sprites sind ja bi dere originalgetreue umsetzig viel zgross und unübersichtlich. da hät d pce version die viel besser spielbarkeit. d effekt fehled zwar, aber mer chans spiele. farbefroh sind beidi versione. de sound müesti denn no schnell vergliche, han en aber bide pce version nöd schlecht in erinnerig. machi nach en update.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
:spit:geosnow hat geschrieben:
vor allem d musig isch uf em namco board so u huere geil. chömed mier amigs schier d trääne bim intro uf de wolche oder de zwüsche sequenze. so schöön isch

pce spieli au gern, aber het 0 brot gäge ds original. und grad d zoomereie sind mega. macht richtig atmosphäre. wenn mer de bärg ui lauft und s tal unte immer ferner wird. chunt mer schier de höhe-koller über

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
mir isch das gezoome zu unübersichtlich. viellicht mal im tate modus spiele. han ebbe kein degauss chnopf am tv. de sound isch aber super. wiä au vom dragon spirit.
Re: Was spielsch grad retrigs?
Immer no Battle Bakraid
Ich schytere immer no am letschte boss :typej:
Ich chom bis jetzt uf 5, 3 millione
Han uf youtube eine gseh wo allei scho im 1. level 10,5 millione macht
Aber die technik isch huere schwierig, ich wot sie aber unbedingt no herebringe...
Ich schytere immer no am letschte boss :typej:
Ich chom bis jetzt uf 5, 3 millione
Han uf youtube eine gseh wo allei scho im 1. level 10,5 millione macht

Aber die technik isch huere schwierig, ich wot sie aber unbedingt no herebringe...
Re: Was spielsch grad retrigs?
Sol-Deace MD:
Wurde verbessert gegenüber der Mega CD Version Sol-Feace.Zwar kein Überhammer , aber gibts deutlich miesere Shmups !!!Leider keine jap Version nur US.
Wurde verbessert gegenüber der Mega CD Version Sol-Feace.Zwar kein Überhammer , aber gibts deutlich miesere Shmups !!!Leider keine jap Version nur US.
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
Ich find Sol-Feace no geil. Kein überhammer aber solid und interessant, mal chli öppis anders, isch eher kantig und unfertigs gameplay, aber das isch amigs au geil...
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
Muesch ebe x68k version spiele.

- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
was isch det genau besser, mir gfallts ufem mdcd... und s'leveldesign wird det wohl au nöd besser si, oder?
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
Besser isch so ziemmli komplet alles. Ds mcd isch halt nur en komplet redrawn downgraded port devo.
Halt wie en billigi arcade umsetzig.
Halt wie en billigi arcade umsetzig.