This is within our expectations for a new product introduction
Hüt zu Tage wird scho nüt meh tested, bevor mers uf de Märt rüert! Ich bin devo überzoge, dass beidi neue Konsole wärded Problem ha. Wie Ring of Death früehner. Erst nach etliche Jahre isch mal en Box usecho, wo das Problem nüm so vorhande isch.
Viellicht gar nid so schlächt, dass mi nid chan entscheide weli Konsole ich chaufe wird. So chani de Entscheid no usezögere und wird denn gseh, welli Konsole meh Problem hed, de chni de die ander chaufe...
Ich denke PS4 wird me Problem ha wills im ne chlinere Ghüs isch plus isch Netzteil im Ghüs ibaut. XBOX One isch im ne grössere Ghüs, d CPU isch nöd so höch taktet wie bi de PS4 usw.
Goran hat geschrieben:Was dänked ihr wenn öpper am 22. November in Media Markt gaht um e ps4 vozbstelle und gseht was XBONE isch scho duss geil, chauf de den Bone am 22. oder wartet no we Wuche und chauft PS4?
Schwierigi Frag. Ich würd Bone chaufe, würd mi asschisse no ei Wuche warte und vo de BONE häts gnueg Stückzahl.-)
Ich wett denn en Media Markt gsee wo XBOX ONE het... Bini gspannt öb die überhaupt inänämed..
agestuffer
Gemäss mine Infos hend die genau das gliich Problem, we ihr gha hend: zerst hettets welchi us Dütschland gholt, jetzt het MS was dergäge gha.
Si nämed si nöd ine. Han gester gfröged. Sie händ wele aber Microsoft häts nöd zuegla..-( Die Wixer
This is within our expectations for a new product introduction
Hüt zu Tage wird scho nüt meh tested, bevor mers uf de Märt rüert! Ich bin devo überzoge, dass beidi neue Konsole wärded Problem ha. Wie Ring of Death früehner. Erst nach etliche Jahre isch mal en Box usecho, wo das Problem nüm so vorhande isch.
Viellicht gar nid so schlächt, dass mi nid chan entscheide weli Konsole ich chaufe wird. So chani de Entscheid no usezögere und wird denn gseh, welli Konsole meh Problem hed, de chni de die ander chaufe...
Ich denke PS4 wird me Problem ha wills im ne chlinere Ghüs isch plus isch Netzteil im Ghüs ibaut. XBOX One isch im ne grössere Ghüs, d CPU isch nöd so höch taktet wie bi de PS4 usw.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Ich han lang nöd verstande was die Share Chnöpf und so wiiter bringe söllet. Giant Bomb hät grad dä ersti Playsi 4 Glitch ufzeichnet, han chli giigelet.
Für so Sache isch ja no "lustig" aber susch?
Uh oh ich han dä grossi Ameisebär tötet luegs der ah!