was für en dummi fragTatsujin hat geschrieben:und fuer waseliwas? sind ja soweiso beidi made in germany?Andy hat geschrieben:Ja klar,jp ond us.Tatsujin hat geschrieben:lol hesch das zweimal kauft?

Moderatoren: Master(G), mr.raw
was für en dummi fragTatsujin hat geschrieben:und fuer waseliwas? sind ja soweiso beidi made in germany?Andy hat geschrieben:Ja klar,jp ond us.Tatsujin hat geschrieben:lol hesch das zweimal kauft?
ja gäll... ersetzt mis alte wo ebe nöd so mint isch leiderTatsujin hat geschrieben:de snöbrö isch geil
nö wieso?geosnow hat geschrieben:häsch diä thailand MD2s gkauft?
lol.... chunt is For-Sale-GschtellTatsujin hat geschrieben:send miers
ja, wieso nöd. hani mir au denkt. aber denn glich sii lah. han defür wiedermal es paar AES games kauft.Shadow hat geschrieben:nö wieso?geosnow hat geschrieben:häsch diä thailand MD2s gkauft?
ebe. ich chaufs dier ab..resp. sind ja eh na deals offeShadow hat geschrieben:lol.... chunt is For-Sale-GschtellTatsujin hat geschrieben:send miers
ond dä onderschied esch so gross dass es es neus Produkt rächtfertiget om för 2D-Spieli nomol 200 Stotz id hand znä ond quasi en technologische Rückschritt zmache ond es grät zbsitze wo eigetnli total unhandlich esch ond dezue no scheisse uusgseht ond mer dä wahrs. 2 fasch glichi handhelds diheime omeligge häd?Tatsujin hat geschrieben:De 3D screen gseht uusgschalte schlaechter uus wie en 2D deticated screen.
Sehr wahrschiinlich verursacht durch di doppelti uufloesig woner im 3D mode benoetigt.
fair enough...geosnow hat geschrieben:ja, wieso nöd. hani mir au denkt. aber denn glich sii lah. han defür wiedermal es paar AES games kauft.Shadow hat geschrieben:nö wieso?geosnow hat geschrieben:häsch diä thailand MD2s gkauft?
ja lueged mir... endlich mal?Tatsujin hat geschrieben:ebe. ich chaufs dier ab..resp. sind ja eh na deals offeShadow hat geschrieben:lol.... chunt is For-Sale-GschtellTatsujin hat geschrieben:send miers
lol..du mäldsch dich ja nie uf mini skype aarüefShadow hat geschrieben:fair enough...geosnow hat geschrieben:ja, wieso nöd. hani mir au denkt. aber denn glich sii lah. han defür wiedermal es paar AES games kauft.Shadow hat geschrieben:nö wieso?geosnow hat geschrieben:häsch diä thailand MD2s gkauft?md2's händmi greizt aber hehe... aber chauffe lieber es single/mints md2 us japan.... es cdx mint/boxed wotti no, han im 94i mini USA-Box nöd i d'CH gnoh.... :typej:
ja lueged mir... endlich mal?Tatsujin hat geschrieben:ebe. ich chaufs dier ab..resp. sind ja eh na deals offeShadow hat geschrieben:lol.... chunt is For-Sale-GschtellTatsujin hat geschrieben:send miers
:typej:geosnow hat geschrieben:viellicht weg de ziitverschiebig.
Yeah, gnüss es!GameCollector90 hat geschrieben:mak supergun ýeahh
Ja mann muess mal online gah am weekend hahaTatsujin hat geschrieben:lol..du mäldsch dich ja nie uf mini skype aarüefShadow hat geschrieben:fair enough...geosnow hat geschrieben:ja, wieso nöd. hani mir au denkt. aber denn glich sii lah. han defür wiedermal es paar AES games kauft.Shadow hat geschrieben:nö wieso?geosnow hat geschrieben:häsch diä thailand MD2s gkauft?md2's händmi greizt aber hehe... aber chauffe lieber es single/mints md2 us japan.... es cdx mint/boxed wotti no, han im 94i mini USA-Box nöd i d'CH gnoh.... :typej:
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast