Uriel hat geschrieben:Es wird behauptet, dass Foxcon Mitarbeiter ds Gräät bewuss sabotiert hend, um uf die schlechte Arbeitsbedingige ufmerksam ds mache: Klick
Uriel hat geschrieben:Es wird behauptet, dass Foxcon Mitarbeiter ds Gräät bewuss sabotiert hend, um uf die schlechte Arbeitsbedingige ufmerksam ds mache: Klick
sie sind vo microsoft zahlt worde, damits d console sabotiered.
geosnow hat geschrieben:sie sind vo microsoft zahlt worde, damits d console sabotiered.
congrats on your launch. muhahahahaahaaa~ !!
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Nach eim Jahr bringsch sie ein Tag vor de Garantie zrugg in ID.
"Hend sie gluegt öb s'Netzteil kabutt isch?"
"Ja"
"Hend sies au mit andere Games probiert"
"Ja"
"Hend sies anen andere Fernseh aagschlosse"
"Ja"
"Hend sie gmerkt das ich dumm bin und sie für no viel dümmer halte?"
"Ja Bitch"
"Nehmed sie ä neui Konsole usem Regal und gönd sie mit dem Zettel ad Kasse"
"I WOKE UP IN A NEW BUGATTI!"
Hett bis jetzt mit diverse Grät funktioniert und nöd nume im ID. Mini PS3 hani damals einehalb Jahr nach Launch kauft und die hett nach 30min game oder blueray lüüter als en Staubsuuger aafange brumme. De ID hett nöd mal gfrögt was genau s'Problem isch. S'bescht Gschäft wenns um retoure gaht. Eimal hani im Ruum vomene halbe Jahr 6 verschiedeni Chopfhörer mitem gliiche Chaufbetrag gha und am Schluss sogar no 40 Franke in Bar wil die letschte günstiger gsi sind. ID = BESCHT
NBA Live 14 isch so was vo schlecht. Han mi so uf das Spiel gfreut und jetzt bini entüscht. Schlächti Grafik usw.-( Wos EA präsentiert hät isch Grafik top gsi. UF IGN mit 4 und öppis bewertet ._(
Tausche PS4 gegen XBOX ONE
Hallo, ich würde gerne meine PS4&Killzone gegen eine XBOX ONE Tauschen.
Ich kriege meine ps4 am 29.11 und würde sie gerne gegen eine Import Xbox one tauschen am bestene die Day one edition.
Falls interesse mich anschreiben.
Tausche PS4 gegen XBOX ONE
Hallo, ich würde gerne meine PS4&Killzone gegen eine XBOX ONE Tauschen.
Ich kriege meine ps4 am 29.11 und würde sie gerne gegen eine Import Xbox one tauschen am bestene die Day one edition.
Falls interesse mich anschreiben.
Wer wött tüschle.-( hahaha.
Ich chum am Samstig oder nöchst wuche am Mäntig oder Zistig mini DAy ONe Xbone Fifa Edition über
Goran hat geschrieben:Ich chum am Samstig oder nöchst wuche am Mäntig oder Zistig mini DAy ONe Xbone Fifa Edition über
schöne gsi.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
While PlayStation 4 has launched in North America, it won’t be available in Europe until 29th November. A lot of issues, that were reported on PlayStation 4, emerged from hardware manufactured in a particular factory in China. It seems like Europe is getting an entirely different batch of PlayStation 4 that is “Made in Japan”.