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Re: Wii-U

Verfasst: 08 Feb 2013 09:38
von mr.raw
:shock:
d Demo isch jo scho lang dusse...
meinsch nid, do isch d WII Version gmeint,wo erscht im September kunnt?
Kha mir das gar nid vorstelle, dass es no so lang goht...

Re: Wii-U

Verfasst: 08 Feb 2013 09:41
von PicardB
Was für :grrr: :damn: :fuckyou: das bechuntsch vo mir Ubisoft :box: has chöne azocke uf dr gamescom und in der demo hami gfreut druf und jetzt dä schockistich haassss!!
RAYMAN LEGENDS
ERSCHEINT AUCH AUF XBOX 360®
UND PLAYSTATION 3®

Düsseldorf, 7. Februar 2013 – Ubisoft gab heute bekannt, dass Rayman Legends, welches bereits für das Wii UTM-System von Nintendo angekündigt wurde, auch für das Xbox 360® Video Game und Entertainment System von Microsoft sowie das PlayStation®3 Computer Entertainment System erscheinen wird. Alle drei Versionen sind ab September 2013 erhältlich.

Die Microsoft Xbox 360®- und Sony PlayStation® 3-Version von Rayman Legends wird von Ubisoft Montpellier entwickelt, demselben Studio, das sich auch für die Entwicklung der Wii U-Version verantwortlich zeichnet. Rayman Legends wird von Medien rund um den Globus für seine außergewöhnliche Grafik und das innovative Spielerlebnis gelobt und gilt als meisterwarteter Plattformer für dieses Jahr.

„Wir haben von vielen Xbox 360- und PlayStation 3-Besitzern sowie Rayman-Fans gehört, dass sie Rayman Legends sehr gerne auf ihrem System spielen wollen“, sagt Geoffroy Sardin, EMEA Chief Marketing & Sales Officer. „Wir haben uns entschieden, den Fans das zu geben, wonach sie verlangen und gleichzeitig die Riege der potentiellen Kunden dieses innovativen und einprägsamen Spiels zu erweitern.“

Rayman Legends bewahrt die Fantasie-Anmutung seines Vorgängers und fügt eine Vielzahl cleverer und unterhaltsamer Spielmodi, neue Charaktere, Umgebungen und einen neuen Soundtrack hinzu. Das preisgekrönte Rayman Origins-Team aus Künstlern, Designern und Komponisten präsentiert in Rayman Legends eine weiterentwickelte UbiArt-Engine mit mehrdimensionalen Gameplay-Elementen und einem verbesserten Beleuchtungs- und Rendersystem, das Raymans Grafik auf ein neues Level hebt.

Re: Wii-U

Verfasst: 08 Feb 2013 09:48
von geosnow
spielsch astal uf em saturn. häsch meh devo.

Re: Wii-U

Verfasst: 08 Feb 2013 13:29
von PicardB
Muahh shitstorm incoming Ubischrott http://www.games.ch/8130-rayman-legends ... -30344.php

Re: Wii-U

Verfasst: 08 Feb 2013 14:51
von zeromeier
rayshit

Re: Wii-U

Verfasst: 08 Feb 2013 14:55
von Gurgelhals
Nöd, dass mich das Spiel gross interessiert, aber chan mir öpper d'Logik hinder dem Schritt erchläre? Sie händ es an sich fertigs Spieli, wo sie uf ere zielgruppegrächte Plattform i eme ziemlich günschtige Umfeld chönnted bringe (= praktisch gratis Hype will's aktuell eh nume wenig Spieli uf em Wii U gitt und au kei Konkurrenz dur nännenswerti anderi Releases im Februar). Aber stattdesse verschiebed sie de Release künstlich, zums au no uf anderi Plattforme z'porte (obwohl de Vorgänger uf dene gfloppt isch) und launched's usgrächnet im September, wo so es Spieli i de herbstliche Softwareschwämmi garantiert undergah wird... :confused3:

Aber isch scho klar: Me sött nöd nach Logik sueche wo's keini gitt :-D

Re: Wii-U

Verfasst: 08 Feb 2013 15:14
von zwirrlibatz
sind fu sony & ms gschmiert worde.

Re: Wii-U

Verfasst: 08 Feb 2013 15:18
von Tatsujin
Chan mir en einigermasse halbwaegs gschiide de spass am Wii-U erchlaere bitte? :)

Re: Wii-U

Verfasst: 08 Feb 2013 15:22
von Avenger
Der Wii-U het es Tablett und das het Potential. :) (was soviel heisst wie: Im Moment hets no nüt schlaus ume. Beobachte und luege ob d Entwickler gueti Ideene hei)

Re: Wii-U

Verfasst: 08 Feb 2013 15:25
von Tatsujin
Ok, bliibe mal chli uf dr hut.

Re: Wii-U

Verfasst: 08 Feb 2013 15:40
von zeromeier
Avenger hat geschrieben:Der Wii-U het es Tablett und das het Potential.
lol, ich gses effektiv nöd, usserd dass s'chind chan wiiterspiele und kein eigete tv brucht (lol, gids no chind oni eigete tv?)

Re: Wii-U

Verfasst: 08 Feb 2013 15:43
von geosnow
oder de partner, wenn d fründin bachelor luege will.

Re: Wii-U

Verfasst: 08 Feb 2013 15:50
von Mastler(P)
da muss de partner aber krassi qualitäte ha das mer dem nonig dä schuhe gitt.

Re: Wii-U

Verfasst: 08 Feb 2013 16:36
von zwirrlibatz
Avenger hat geschrieben:Der Wii-U het es Tablett und das het Potential. :) (was soviel heisst wie: Im Moment hets no nüt schlaus ume. Beobachte und luege ob d Entwickler gueti Ideene hei)
ehm, schonume zombiu & nintendoland elei langet schomal für jetz und au drüberhinaus zum zeige was da müglich isch.

Re: Wii-U

Verfasst: 08 Feb 2013 17:17
von PlanetHarrieR
Gurgelhals hat geschrieben:Nöd, dass mich das Spiel gross interessiert, aber chan mir öpper d'Logik hinder dem Schritt erchläre? Sie händ es an sich fertigs Spieli, wo sie uf ere zielgruppegrächte Plattform i eme ziemlich günschtige Umfeld chönnted bringe (= praktisch gratis Hype will's aktuell eh nume wenig Spieli uf em Wii U gitt und au kei Konkurrenz dur nännenswerti anderi Releases im Februar). Aber stattdesse verschiebed sie de Release künstlich, zums au no uf anderi Plattforme z'porte (obwohl de Vorgänger uf dene gfloppt isch) und launched's usgrächnet im September, wo so es Spieli i de herbstliche Softwareschwämmi garantiert undergah wird... :confused3:
Franzosen.

Re: Wii-U

Verfasst: 08 Feb 2013 18:08
von Gurgelhals
zwirrlibatz hat geschrieben:
Avenger hat geschrieben:Der Wii-U het es Tablett und das het Potential. :) (was soviel heisst wie: Im Moment hets no nüt schlaus ume. Beobachte und luege ob d Entwickler gueti Ideene hei)
ehm, schonume zombiu & nintendoland elei langet schomal für jetz und au drüberhinaus zum zeige was da müglich isch.
:idea:
In puncto sinnvolle Möglichkeite, wo sich i de Praxis dänn au würklich bewähred, überträffed ellei die beide Spieli scho s'meischte vo dem, wo bi de Bewegigsstüürig vom Wii dänn effektiv useglueget hätt. Ich has schomal gseit, aber: Wii U isch i däre Beziehig s'Gägeteil vom Wii. Bi de Pimpelmote hätt eim d'Idee an sich sofort iglüüchtet, aber wänn me dänn mal Hand agleit hätt, isch bald mal klar worde, dass das Konzept i de Praxis i de meischte Fäll d'Erwartige dänn doch nöd würklich erfüllt (entweder will d'Bewegigsstüürig dänn doch z'wenig präzis gsi isch oder will d'Schüttel- und Fuchtel-Element meh gstört als s'Spielerlebnis beriicheret händ). Bim Wii U Pad lüchtet d'Idee an sich hingäge überhaupt nöd i und s'Konzept schiint vor allem überflüssig z'si, aber wänn me da mal sälber Hand aleit - ebe grad bi Nintendoland oder ZombiU - isch sehr schnäll klar, dass die Idee i de Praxis absolut verhebet und s'Spielerläbnis definitiv beriichere chan.
Franzosen.
:lol:

Aber isch natürlich wahr, so han ich das nöd bedänkt :idea: :shock:

Re: Wii-U

Verfasst: 09 Feb 2013 10:55
von PlanetHarrieR
Michel Ancel und sein Team sind wohl auch angepisst - und die Wii U-Version offenbar komplett fertig durch ständige Crunchtime-Überstunden seit Mai.
Original story: A Rayman Legends developer has slammed Ubisoft bosses for delaying the game's Wii U release until September in order for it to launch simultaneously on other platforms.

The developer, who quit the company at the end of last month, blamed the decision on Ubisoft's "men in ties" and explained that the Rayman Legends team had just finished a crunch period to get the Wii U version ready (until yesterday it had been due to launch on 26th February).

"If you're pissed, imagine how we feel," wrote the developer on Spanish forum EOL, using the alias Zeta69 (translated by NeoGAF). "Think on the situation, we've been making overtime with this game practically since May preparing E3, and then almost a demo per month (Gamescom, Wii U presentation, shops, eShop, etc...) and at the same time trying to actually finish the game.

"We had a first delay because it was obvious we couldn't finish on time but we gave it all to be there on February. What face do you think we had when the week we had to close the game we're being told it's not going to be released? I couldn't believe it.

"For us, this means we've spent six months barely seeing our wives, kids, and friends for nothing because, after all, such a haste wasn't needed. Believe it, it was a hell to swallow this news."

"Believe it, it was a hell to swallow this news."

The developer wrote a message last month celebrating the project's completion, presumably before the news of the game's delay was handed down.

"Today is a great day! We've closed Legends [development] :)" read a post dated 9th January. "See what you think next month!"

It's unclear who the Zeta69 account belongs to, but years worth of posts point to an ex-Ubisoft Montpellier employee who worked at the company for some time. The developer left on 31st January after the end of Rayman Legends' Wii U development.

He/she describes visiting E3 with Ubisoft last year while working on Rayman Legends and previous projects at Ubisoft Montreal, such as Rainbow Six: Vegas and Far Cry 2. Several recent posts allude to the news of yesterday's delay.

"I'm firm in what I said back in the day," the developer concluded. "Rayman Legends is an excellent game and will still be, and the team that's making it doesn't deserve to have your back turned on them just because some men in ties one day took a wrong choice.

"This industry is really that sh**ty."

Eurogamer spoke to Ubisoft about the report this morning. We'll update when we get an official response.

- - -

Rayman Legends dev "pissed" at Ubisoft for delay after completing Wii U version, blames "men in ties"

UPDATE: Ubisoft: "The only reason for the delay is to release on multiple platforms."

By Tom Phillips Published Friday, 8 February 2013

Update: Ubisoft has corroborated this dev's story: Rayman Legends really is complete on Wii U and is only being held back so the publisher can simultaneously release across all platforms.

"There are no issues with the game development," said Ubisoft public relations specialist Sarah Irvin in a statement to Digital Spy. "The only reason for the delay is to release on multiple platforms."

Ubisoft has released multiplatform titles at different times in the past, though. When questioned about this, Irvin noted, "We usually release all of our platforms simultaneously (aside from PC). We've made special exception sometimes in the past but it's definitely just on a case by case basis and not our standard practice.

"In this case, Ubisoft recently decided they wanted to release the game on multiple platforms so the decision was made to launch them all at the same time rather than separately.

"I know it's not an elaborate, 'convincing' answer, but it's the simple truth."

So there you have it. Rayman Legends is complete on Wii U, ready to be played, and just sitting there. Look, Ubisoft, it's one thing to bring a platform exclusive to multiple consoles. Only the most dedicated, spiteful console zealots will have an issue with a good game reaching a larger audience. It's another thing to actively punish early adopters that purchased a console to play your game by delaying it half a year when it's actually ready to be shipped.
http://www.eurogamer.net/articles/2013- ... en-in-ties" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Wii-U

Verfasst: 09 Feb 2013 10:59
von zwirrlibatz
und das wo's spieli no äxtra für de tablettcontroller designt isch worde. aufarkingweia.

Re: Wii-U

Verfasst: 11 Feb 2013 16:22
von Goran
General Schaden hat geschrieben:Wieder ein Grund weniger für die Anschaffung einer Wii U...
07.02.13
Rayman Legends
Verschiebung und für 360 & PS3

Ubisoft gab soeben bekannt, dass Rayman Legends auch für Xbox 360 und PlayStation 3 erscheinen wird. Alle drei Versionen (360, PS3 und Wii U) werden ab September 2013 erhältlich sein - die Wii U-Version sollte eigentlich Ende Februar im Laden stehen.

Die Xbox 360- und PlayStation 3-Version wird von Ubisoft Montpellier entwickelt, dem Studio, das ebenfalls für die Entwicklung der Wii U-Version verantwortlich ist.
http://www.4players.de/4players.php/spi ... __PS3.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ich könnte mir vorstellen, dass es im Endeffekt sogar später für Wii U kommt dann als für 360 und PS3. :lol: :roll:
Es isch nöd glich uf de xbox oder ps3. Die händ ja ken Tabletcontroller

Re: Wii-U

Verfasst: 11 Feb 2013 18:52
von PlanetHarrieR
hä?

Re: Wii-U

Verfasst: 11 Feb 2013 18:59
von geosnow
jen=ken=kein

Re: Wii-U

Verfasst: 12 Feb 2013 20:30
von PlanetHarrieR
Der Michel + Team protestieren für nen früheren Wii-Release :lol:

Bild
Bild

http://www.4players.de/4players.php/spi ... ebung.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Wii-U

Verfasst: 13 Feb 2013 10:16
von evo
wii u isch sowas vo geil. mer kas eigentlich kuum fasse, so geil isch er :idea:

Re: Wii-U

Verfasst: 13 Feb 2013 10:18
von geosnow
morn chaufi au en wii u. so guet.

Re: Wii-U

Verfasst: 13 Feb 2013 10:23
von evo
i glaub i kauf ein im herbst, denn gits sicher scho e paar fätzigi games. am liebschte es metroid. isch zweit bescht spielserie uf dem fucking planet, hesch gwüsst?