Spaghetti hat geschrieben:adaptives Fahrwerk gno.

Moderator: Avenger
Spaghetti hat geschrieben:adaptives Fahrwerk gno.
lakritz hat geschrieben:du hesch au keis auto.
Spaghetti hat geschrieben:Hilfe, was hütigi Auto alles chönd. Dä Verkäufer Het mir und minerä Frau gester Obig während drü Stund all Features vom neuä Auto erklärt und zeigt. Krass wie sich d'Auto-Industrie in dä letztä 19 Johr entwickelt het, so alt isch nämlich mis altä Auto gsi. S'neuä Auto het än Pc dinnä, cha DVDs abspielä, USB-Aschluss, SD-Chartä, im Stau muessch nöd meh uf Brems (Autohold), s'Handy chas übers Stürrad bedienä, im Parkierä lenkt s'Auto
selber, jede Sitz Het ä eigene Heizig, alles chasch au über Redekommandis stürä und s'Auto spricht, etc. Krass, i bi irgendwie eifach nur no überfordert!
Im Duro fahre isch geil gsi, richtig nobel. Der Unimog hingege hei alli ghasset.emP hat geschrieben:Im Militär lehrsch Duros 5cm genau ds parkiere und private chunsch plätzlich bim Kompaktklassauto ohni Rückfahrsenson a Aschlag.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
:typej:Saab kommt aus den Turbulenzen nicht heraus: Der schwedische Hersteller ist momentan nicht mehr in der Lage, die Löhne für seine Arbeiter zu bezahlen. Damit erscheint es fraglich, ob ein Aus des traditionsreichen Autobauers noch zu verhindern ist.
Der Eigentümer Swedish Automobile – vormals bekannt unter dem Namen Spyker – teilt mit, dass man mit verschiedenen Seiten in Verhandlungen stehe, um eine kurzfristige Lösung zu finden. Eine Variante ist demzufolge, die Saab-eigenen Immobilien zu verkaufen und anschließend zurückzumieten. In einer Pressemitteilung heißt es wörtlich: „Die Gespräche sind im Gange. Es gibt jedoch keine Garantie, dass sie erfolgreich zum Abschluss gebracht und die erforderlichen Mittel aufgetrieben werden können.“ Bei Saab stehen rund 3.700 Arbeitsplätze auf dem Spiel.
Was wirds? Willsch än Kombi oder Limosine?TypeJ hat geschrieben:Accord und mazda simmer go fahre..de entscheid staht scho fasch
zeromeier hat geschrieben:He Autofründä
Ah Momänt: "Honda scheisse, dräck blablabla, chauf BMW"
guet, hetemer das schomal durä. Ich will aber en honda; ich weiss aber nöd obi de 03-08er söll chaufä (automat, 40k km, executive) für 23k oder söll warte bis de neu günschtiger wird und no bitz mit mim umedüse bis denn.
gib vorteil vom neu accord im verglich zum alt usserd m design.$
bonusedit: es gid kei usb so wies schiint, das ärgeret mich bitz
ich han natürlich uf dich oder de Michi spekuliertJones hat geschrieben:zeromeier hat geschrieben:He Autofründä
Ah Momänt: "Honda scheisse, dräck blablabla, chauf BMW"
guet, hetemer das schomal durä. Ich will aber en honda; ich weiss aber nöd obi de 03-08er söll chaufä (automat, 40k km, executive) für 23k oder söll warte bis de neu günschtiger wird und no bitz mit mim umedüse bis denn.
gib vorteil vom neu accord im verglich zum alt usserd m design.$
bonusedit: es gid kei usb so wies schiint, das ärgeret mich bitz
wieso o nid im (G) frage, wenn e kolleg hesch, wo beidi vo dir erwähnte modell besässe (het)
Chäller hat geschrieben:Scheiss Honda. Chauf BMW!
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
wele?TypeJ hat geschrieben: Mir chaufed en mazden
ich bin in neu inegsässe, gid mir nöd gnueg viel meh, für 10k mehTypeJ hat geschrieben:Andy..de neu isch namal besser usgstatted und namal besser verarbeitet...
ritschi hat geschrieben:wele?TypeJ hat geschrieben: Mir chaufed en mazden
i liebe mi 2.4er 2010er accord aber z'behoupte, er wär mit dene 201ps und knapp 1600kg für d'rennstrecki, isch nid grad das, wo ig würd mache!AgentOrange hat geschrieben:BMW si viel ds tür und unpraktisch. De Honda Accord isch nid ganz zitgemäss mit sim eher hochtourige Sugmotor, dasch her öpis für d Rennstrecki. Vernunftlösig wär e Mazda oder e Skoda.
ja de alt chrüppel imreza hett no style.h4xX0r hat geschrieben:sch'geil mir isch wieder mal autochauf im vordergrund... ich glaube mir chaufed en subaru, so en alte, mit viel kilometer und öppe 5000 frengg. impreza tubro für den gewinn
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 5 Gäste