TypeJ hat geschrieben:xbox one für exlusivtitel wome möcht spiele
rescht uf de ps4, WENN s'onlinesystem endlich bruchbar worde isch, was sich na zerscht mues bewiese!
exklusivspieli uf dä one?
da gits genau eis, wo würklich lohnenswert isch. und das isch forza. und wäg däm allei ä konsole chaufe isch eigentlich blöd.
ja JETZT gits eis...meinsch bliebt s'einzige für immer?
uf de ps3 hets doch au es paar geh weme het müese ha
ah was, es git doch eifach praktisch kei wo en chauf vonere konsole würdet berechtige. wiä gseit, ich find, nöd mal forza langet.
oder welli exklusivspieli meinsch?
Skeletor hat geschrieben:ah was, es git doch eifach praktisch kei wo en chauf vonere konsole würdet berechtige. wiä gseit, ich find, nöd mal forza langet.
oder welli exklusivspieli meinsch?
mir langt forza und naher chund ja sicher na meh dezue oder...
neus halo? neus GoW???
kei ahnig...
die ganz diskssion isch langwielig!
ich chauf sie und freu mich
Skeletor hat geschrieben:ah was, es git doch eifach praktisch kei wo en chauf vonere konsole würdet berechtige. wiä gseit, ich find, nöd mal forza langet.
this. xbox one wird igstampft i 2 jahr, denn macheds was neus.
mr.raw hat geschrieben:back to april 1992
"MIN Super Nintendo isch besser als DIN Mega Drive"....oder umgekehrt...
isch ja au so gsi!
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
logisch isches dumm!!!
aber was sells...han def. scho dümmer geld usgeh! ned oft aber doch au scho
und ebe, forza isch eifach forza! GEIL
bereits zwei alti forza jünger hend zuegseid eini z'importiere...
jede wo dezue chund isch für mich namal 1 grund meh
geil wärs wenn de nussli, de rolihoni und de idiotisch emp au würded
guet, do khör ich nid drzue...da ich meh uff games wie pikmin, de Aff und Zelda stand. WENN Mario, denn a la Mario64 oder jetz ebbe 3D Mario.
aber, ja ...es gitts.
lol, isch ja egal ob pikmin, aff, mario, forza, killzone etc...
weme sich uf was sehr speziell freut will mes naher wot 200h spiele, de isches doch wurscht was es isch!
rescht uf de ps4, WENN s'onlinesystem endlich bruchbar worde isch, was sich na zerscht mues bewiese!
da gits genau eis, wo würklich lohnenswert isch. und das isch forza. und wäg däm allei ä konsole chaufe isch eigentlich blöd.
Was isch mitem dead rising und titanfall und mitem ryse? Und no anderi? Und fifa ultimate team
ja, was isch mit dene?
ryse und tittenfall lohned sich eventuell. das wird sich halt no zeige.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Was isch mitem dead rising und titanfall und mitem ryse? Und no anderi? Und fifa ultimate team
dead rising isch niiiiiiemals en grund. gar nie. ryse nach de bisherige infos und bilder au nöd. titanfall isch nöd exklusiv. also bring mal en ernsthafte grund.