PlayStation 4.5
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
jedem sini meinig..ich bi en Film und Serie Junkie und das hani gern ide beschtmögliche Qualität.. weme jedoch no nie sowas dihei stoh gha het, denn vermisst mes au nid! aber gross mitschnurre und scheisse behaupte, das lieht immer drin, schgeil 

Re: PlayStation 4.5
gross mitschnurre und scheisse behaupte? du meinsch all die wo kei Serie und film Junkies sind?
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Oni dich z kene chan ich mit absoluter Sicherheit sege, das ich mindestens 100 Mal me Film und Serie han als du. Ich stan au uf Qualität...ich lan mir nur nid jede Blödsinn zu jedem Priis ufschwäze. So gsets us, mine isch länger.TypeJ hat geschrieben:jedem sini meinig..ich bi en Film und Serie Junkie und das hani gern ide beschtmögliche Qualität.. weme jedoch no nie sowas dihei stoh gha het, denn vermisst mes au nid! aber gross mitschnurre und scheisse behaupte, das lieht immer drin, schgeil
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
mine isch no länger.... sozäge am längschte, weiss jede!

easy de typ j isch chli de shady 2 , sehr eifach z begeistere, es sozsege gfundenigs fresse für jedi marketingabteilig.
echO: "ich chum technisch imfall au drus".
echO: "ich chum technisch imfall au drus".
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
leider falsch. ha es supremes Heimkino gha und vermisses nid. s gliche mit auto, schissipapier, geldmengi etc.TypeJ hat geschrieben:jedem sini meinig..ich bi en Film und Serie Junkie und das hani gern ide beschtmögliche Qualität.. weme jedoch no nie sowas dihei stoh gha het, denn vermisst mes au nid! aber gross mitschnurre und scheisse behaupte, das lieht immer drin, schgeil
s Zauberwort heisst gwohnheit, das funktioniert i beid richtige, eifach nid bi jedem. drum; danke a alli wo das nid wend oder chönd

sorry aber schisspapier chaufi nur s türscht, min arsch isch mirs wert.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
schiissipapier isch doch fürn arsch...
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
http://www.toiletpaper.com.au/24-carat- ... er-1-roll/" onclick="window.open(this.href);return false;thaeye hat geschrieben:sorry aber schisspapier chaufi nur s türscht, min arsch isch mirs wert.
???
Isch grad "on sale"

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
Overdose hat geschrieben:gross mitschnurre und scheisse behaupte? du meinsch all die wo kei Serie und film Junkies sind?

nei die wo meined en 500.- frengg tv segi guet und selber kein verglich dezue hend

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
fair!!!Xinobrax2 hat geschrieben:Oni dich z kene chan ich mit absoluter Sicherheit sege, das ich mindestens 100 Mal me Film und Serie han als du. Ich stan au uf Qualität...ich lan mir nur nid jede Blödsinn zu jedem Priis ufschwäze. So gsets us, mine isch länger.TypeJ hat geschrieben:jedem sini meinig..ich bi en Film und Serie Junkie und das hani gern ide beschtmögliche Qualität.. weme jedoch no nie sowas dihei stoh gha het, denn vermisst mes au nid! aber gross mitschnurre und scheisse behaupte, das lieht immer drin, schgeil

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
De Verglich isch eis Stockwerk über mir und ich gsenen jede Tag. Was laberisch du für Blödsinn? Unterstüzed dini Serie und Film öpe HDR? Nei, tüends nid...ussert du tuesch chli 4K Netflixle aber für das bruchsch au grad na Fiber...oder heschder für 600.- en HDR Player gholt demit die 10 verfüegbare HDR Film demit chasch abspile? Sorry aber WTF?TypeJ hat geschrieben:Overdose hat geschrieben:gross mitschnurre und scheisse behaupte? du meinsch all die wo kei Serie und film Junkies sind?
nei die wo meined en 500.- frengg tv segi guet und selber kein verglich dezue hend
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
isch doch völlig egal. für genau so luxus schafft mer. wenns dir nöd wert isch, schaffsch halt weniger und gahsch zb jede tag 5h go wandere.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Btw, ich han au froid a Technologie und chan d Faszination verstah. Wensder 5'000.- wert isch, denn isches halt so. Ich verstane nur nid, warum di gliche Lüt denn di billige Grät schlecht reded nur um ire eignig Konsumwahn z rechtfertige...also doch, klar verstanis...aber ebe...es isch weder sinnvoll no logisch...es isch schlicht und eifach überflüssige Luxus.
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
wenn du de underschied zwüsched eme High End Grät und eme Grät für 500.- NID gsesch oder nid willsch gseh isch das guet und dini Sach! i gseh de Underschied zwüsched eme "guete" Grät für 1500.- und mim uf de allererschti Blick und weisch was? jede, absolut jede wo mal 30sekunde drigluegt het gseht de Underschied und de Chiefer gheit allne abe..
diskutiere müemer do nid drüber! mir isches das wert und mir isches wichtig s'bescht mögliche Bild dihei zha
HDR und 4k mal usklammeret..
luegsch mal Interstellar uf dim 500.- frengg Grät und ufeme kalibrierte Modell wo ich favorisiere und denn seisch namal das kein Underschied gsesch!
wenns de wüki so isch, denn wird ich sogar niedisch will denn wärs viel günstiger für mi weni dini auge het
diskutiere müemer do nid drüber! mir isches das wert und mir isches wichtig s'bescht mögliche Bild dihei zha

HDR und 4k mal usklammeret..
luegsch mal Interstellar uf dim 500.- frengg Grät und ufeme kalibrierte Modell wo ich favorisiere und denn seisch namal das kein Underschied gsesch!
wenns de wüki so isch, denn wird ich sogar niedisch will denn wärs viel günstiger für mi weni dini auge het

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
geosnow hat geschrieben:isch doch völlig egal. für genau so luxus schafft mer. wenns dir nöd wert isch, schaffsch halt weniger und gahsch zb jede tag 5h go wandere.

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Klar gseni de Unterschied...das hani au scho im erschte Kommentar gschribe...ich bin ja nid blind. S gat um de Priis
Ich hol mir HDR i 2 Jahr für 500.-

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
heilige strohsack!Xinobrax2 hat geschrieben:Btw, ich han au froid a Technologie und chan d Faszination verstah. Wensder 5'000.- wert isch, denn isches halt so. Ich verstane nur nid, warum di gliche Lüt denn di billige Grät schlecht reded nur um ire eignig Konsumwahn z rechtfertige...also doch, klar verstanis...aber ebe...es isch weder sinnvoll no logisch...es isch schlicht und eifach überflüssige Luxus.
bisch nid du de VR verruckti Typ?
das isch für mi de überflüssigschti Luxusabfall ever..trotzdem segi nid das d'Samsung Gear für 79.- stutz glich guet isch wie dis Oculus..
viellicht verwechsle i di etz au..aber macht nüt! de verglich stimmt in etwa

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
du redsch immer nur vo HDRXinobrax2 hat geschrieben:Klar gseni de Unterschied...das hani au scho im erschte Kommentar gschribe...ich bin ja nid blind. S gat um de Priis![]()

mir gahts nid um HDR oder nöd HDR sondern ums beschti Bild!
schwarzwert, bewegsbilddarstellig, kontrascht, Farb etc..

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Fair...ich han 2 Oculus Rift und 2 Vives....aber weisch was, ich han kein einzige Rappe defür usgeh. Isch alles gsponseret worde und ich bruche die Dinger in erster Linie zum schaffe. Wie gseit, ich han au Froid a Technologie...für mich mues halt eifacht immer s Verhältnis zwüschet em Priis und de Leischtig einigermasse vernünftig si.TypeJ hat geschrieben:heilige strohsack!Xinobrax2 hat geschrieben:Btw, ich han au froid a Technologie und chan d Faszination verstah. Wensder 5'000.- wert isch, denn isches halt so. Ich verstane nur nid, warum di gliche Lüt denn di billige Grät schlecht reded nur um ire eignig Konsumwahn z rechtfertige...also doch, klar verstanis...aber ebe...es isch weder sinnvoll no logisch...es isch schlicht und eifach überflüssige Luxus.
bisch nid du de VR verruckti Typ?
das isch für mi de überflüssigschti Luxusabfall ever..trotzdem segi nid das d'Samsung Gear für 79.- stutz glich guet isch wie dis Oculus..
viellicht verwechsle i di etz au..aber macht nüt! de verglich stimmt in etwa
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
völlig ok..für mi isches eis vo paarne Hobbys und wie s'aug seid, für öppis gahni go schaffe und i will wie vorher scho gseid, s'bescht mögliche Bild und das het mi halt 4800.- koscht in 65", mir isches das wert
jedem das seine!
jedem das seine!

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich han grad nomal drüber nadenkt und mues igestah, dasi mir de Blödsinn au würd leiste weni s Geld dezue het. Ich würds halt eifach niemertem gegenüber rechtfertige wills eigentlich scho ziemlich bescheuert isch 

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
gsponseret isch ja au teil vom lohn.
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
Xinobrax2 hat geschrieben:Ich han grad nomal drüber nadenkt und mues igestah, dasi mir de Blödsinn au würd leiste weni s Geld dezue het. Ich würds halt eifach niemertem gegenüber rechtfertige wills eigentlich scho ziemlich bescheuert isch

i tuemi sicher NID rechtfertige!
ich finds eifach geil und mir machts spass!

- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Moment, verstahn ich das richtig, dass die offesichtlichschte Underschied zwüsched de PS4 und de PS4 Pro-Versione gemäss Erstiidrück hauptsächlich vom HDR chömed? Und dass HDR aber gar keis PS4 Pro-exklusivs Feature isch, sondern per Firmware-Update au für die normal PS4 nahglieferet wird (will HDR für d'Konsole leistigsmässig kein Underschied macht, sondern lediglich e Frag vo de Renderistellige und em Video-Output isch)? Das würd ja dänn heisse, dass me sich als PS4-Bsitzer in erster Linie gar nöd sött e PS4 Pro chaufe, sondern en neue Färnseh, odr? Wänn ja, dänn: teh lol 
Ah ja, und über s'spezielle Upscaling-Verfahre, wo uf de PS4 Pro für de 4K-Output zum Isatz chunnt, han ich au no es paar Sache gläse. Ich meine, ich verstahne ja, dass nativs 4K-Rendering uf Hardware, wo gägewärtig verfüegbar isch und für Konsole in Frag chunnt, ein Ding der Unmöglichkeit isch und me sich da halt wie so oft hätt müese e Kompromisslösig usdänke. Und es isch mir au klar, dass die Kompromisslösig i dem Fall ziemlich sicher es bessers Resultat liefere wird als wänn's eifach würded es 1080p-Frame linear ufeskaliere. Aber echli is Muul erbräche han ich also glich grad müesse

Ah ja, und über s'spezielle Upscaling-Verfahre, wo uf de PS4 Pro für de 4K-Output zum Isatz chunnt, han ich au no es paar Sache gläse. Ich meine, ich verstahne ja, dass nativs 4K-Rendering uf Hardware, wo gägewärtig verfüegbar isch und für Konsole in Frag chunnt, ein Ding der Unmöglichkeit isch und me sich da halt wie so oft hätt müese e Kompromisslösig usdänke. Und es isch mir au klar, dass die Kompromisslösig i dem Fall ziemlich sicher es bessers Resultat liefere wird als wänn's eifach würded es 1080p-Frame linear ufeskaliere. Aber echli is Muul erbräche han ich also glich grad müesse

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz