[Serie] Game of Thrones
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
wäge?
hesch du sbuech gläse?
hesch du sbuech gläse?
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
folg 9 und 10 werded wohl sbescht wo tv gschicht je gseh het.
und fantasy au.
und fantasy au.
Re: Game of Thrones
Ja.Moff hat geschrieben:wäge?
hesch du sbuech gläse?
Wäge? EP9: drogo stirbt
I don't believe in orange
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
sch? vowo weisch? ich hätt iets ehner denkt ide letschte, aber chan scho si d'episode 9 heisst baelor, jede weiss was das heisst und was sicher passiert 
bin sehr gspannt uf d'reaktione

bin sehr gspannt uf d'reaktione
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
GEILGEILGEILGEIL.
diä seriä muäss eifach mindeschtens bis zur robb-hochziit laufe.
und zu dä aktuelle:
dä häxxler wird ja rächt brüele, wenn sin liebling scho wäg isch
diä seriä muäss eifach mindeschtens bis zur robb-hochziit laufe.

und zu dä aktuelle:
dä häxxler wird ja rächt brüele, wenn sin liebling scho wäg isch

- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
Sinder no ganz bache?
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
was isch? wenn da drunter luegsch bisch jetzt würklich selber schuld.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
im tapatalk gitts kei spoilerbälke
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ow shit.
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
h4xX0r hat geschrieben:im tapatalk gitts kei spoilerbälke

Was sölls. Es isch eini vo dänne Gschichte, i dänne me sich besser nöd zu starch ah siini Lieblingscharaktere bindet, will die sowieso früehner oder spöter druffgönd.
Isch ja au irgendwie sErfrüschende am Ganze, vergliche mitäre Heldegschicht, i däre scho vom Ahfang klar isch, dass dä Held bis zum Schluss überläbe wird (z.B. dä Frodo).
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
SPOILERARSCHLOCHVyse hat geschrieben:![]()
Was sölls. Es isch eini vo dänne Gschichte, i dänne me sich besser nöd zu starch ah siini Lieblingscharaktere bindet, will die sowieso früehner oder spöter druffgönd.
Isch ja au irgendwie sErfrüschende am Ganze, vergliche mitäre Heldegschicht, i däre scho vom Ahfang klar isch, dass dä Held bis zum Schluss überläbe wird (z.B. dä Frodo).
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
was han ich dir dänn gspoileret vor 2 wuchä? hani überhaupt? ich glaub ich han mich nämlich zämägrisse 

- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
du häsch gseit, alli sterbed lol. und en drache wird no uusbrüetet.Skeletor hat geschrieben:was han ich dir dänn gspoileret vor 2 wuchä? hani überhaupt? ich glaub ich han mich nämlich zämägrisse
oops das mitem tapatalk duet mer leid. aber das i dim spoiler obe isch ja sunneklar gsi das das no passiert.
I don't believe in orange
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
Die Abonennenten von HBO finden an der neuen Fantasyserie Game of Thrones immer mehr Gefallen. Die Episode am vergangenen Sonntag erreichte einen neuen Höchstwert in den Zuschauerzahlen.
„Game of Thrones“ hat einen besonders guten Tag erwischt: Mit einer Zahl von 2,7 Millionen hatte die HBO-Fantasyserie so viele Zuschauer bei der Erstausstrahlung wie noch nie zuvor.

- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
Do händs jo es paar schöni Hassfigure gschaffe. Ich hoff dä Mongochindskönig stirbt no irgendwenn eines grausamen Todes 

Jetzt machts Zing in der Schüssel!
shit, wieviel mal muesi no häreschribe beschti folg ever? die letschte 10 minute si jensits vo guet u bös gsi, sälte sone krassi stimmig inere serie gseh.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
krasse scheiss!
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
Hätti nid erwartet.
scho recht strub. eifach de.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
fantastisch isches, oder? huere guet.
wonis gläse han bini eifach nur für paar minute paralysiert det gsässe
iets freu mi total uf die letscht folg, vor allem die allerletscht szene. ich hoffe i die buttered na ordentlich budget ine.
womer au bim einzige kritikpunkt a dere fantastische erschte staffle vo game of thrones wäres. s'budget chönnt eifach viel grösser si. au ide folg vo dere wuche hetmer wieder dütlich gmerkt, vieli kulisse würked eifach viel zmickrig und dur das natürlich au d'handlig wo det passiert. ein schöne cgi shot hämmer güt gha vode twins. derför beidi schlachte eifach übersprunge. klar ischs meckere uf höchem niveau, vor allem wills ohnehin scho en sautüri serie isch (sogar die türscht mit rome zäme?) unds natürlich au ned soo wichtig isch, wills ja sehr charakter/plot tribe isch im gegesatz zum cgi spektakel lotr wos nur um schlachte gaht.
trotzdem, es wär halt schön gsi.
ich hoffe ja sogar es birebitzli uf en erwiterti blu ray version à la george lucas
und staffle 2 brucht definitiv es dopplet so grosses budget, will weniger episch und opulent wirds nöd, und 15 folge willi au mindischtens.
wonis gläse han bini eifach nur für paar minute paralysiert det gsässe
iets freu mi total uf die letscht folg, vor allem die allerletscht szene. ich hoffe i die buttered na ordentlich budget ine.
womer au bim einzige kritikpunkt a dere fantastische erschte staffle vo game of thrones wäres. s'budget chönnt eifach viel grösser si. au ide folg vo dere wuche hetmer wieder dütlich gmerkt, vieli kulisse würked eifach viel zmickrig und dur das natürlich au d'handlig wo det passiert. ein schöne cgi shot hämmer güt gha vode twins. derför beidi schlachte eifach übersprunge. klar ischs meckere uf höchem niveau, vor allem wills ohnehin scho en sautüri serie isch (sogar die türscht mit rome zäme?) unds natürlich au ned soo wichtig isch, wills ja sehr charakter/plot tribe isch im gegesatz zum cgi spektakel lotr wos nur um schlachte gaht.
trotzdem, es wär halt schön gsi.
ich hoffe ja sogar es birebitzli uf en erwiterti blu ray version à la george lucas

und staffle 2 brucht definitiv es dopplet so grosses budget, will weniger episch und opulent wirds nöd, und 15 folge willi au mindischtens.