vilicht sind das so lüht wo dir bees id eyes tünd.

Moderatoren: Master(G), Avenger
Also bitte, das isch doch kei Religion, sondern en Ahnahm, dass jedes Wese mitme ZNS, fähig isch änlichs Liid und ähnlichi Schmerze zerfahre, wie en Mänsch und me uus däre Ahnahm entsprächend will dGsamtsumme vo Schmerz und Liid vermindere. Das isch en "humanistische" Ahsatz aber uuf Tier ahgwändet. Empathie isch doch kein Trend.Buccaneer hat geschrieben:Ich glaube eher das en Representant vo dere new age Religion isch... Vegetarianismus, Veganismus...was i die richtig. Sehr radikal und dogmatisch das ganze.
Vyse hat geschrieben:Also bitte, das isch doch kei Religion, sondern en Ahnahm, dass jedes Wese mitme ZNS, fähig isch änlichs Liid und ähnlichi Schmerze zerfahre, wie en Mänsch und me uus däre Ahnahm entsprächend will dGsamtsumme vo Schmerz und Liid vermindere. Das isch en "humanistische" Ahsatz aber uuf Tier ahgwändet. Empathie isch doch kein Trend.Buccaneer hat geschrieben:Ich glaube eher das en Representant vo dere new age Religion isch... Vegetarianismus, Veganismus...was i die richtig. Sehr radikal und dogmatisch das ganze.
Das was dä Mastler verzellt erinnered mich chli ah Patchwork Religion, jede nimmt sich eifach das uuse, was em grad zueseiht. Ich find dä Ahsatz eigentlich völlig ok, aber dänn sött me sich nümm uuf die ursprüngliche Quälle beruefe, will me sich vo dänne entfernt hät.
au wenn das wahr wär, töhnts chli widersprüchlich. ich nimm sache uf vo religione und entfern mich glichzitig vo ihne. mer müsst meine ich müesst mich nöchere um überhaupt was ufzneh. es isch ja au nöd so das ich glichzitig sache voll ablehn. ich lueg halt vorallem uf schnittmängene und was ih mim herz guet töhnt.Vyse hat geschrieben:Das was dä Mastler verzellt erinnered mich chli ah Patchwork Religion, jede nimmt sich eifach das uuse, was em grad zueseiht. Ich find dä Ahsatz eigentlich völlig ok, aber dänn sött me sich nümm uuf die ursprüngliche Quälle beruefe, will me sich vo dänne entfernt hät.
da schau an. die geister die du riefst..Buccaneer hat geschrieben:Guet, mir sind au en schlimme Hufe hie inne... alles Beklopti i dem Forum.
das findi no guet.Tentakel-Dildo hat geschrieben:es ist viel wertiger als man denkt wenn man fähig ist etwas zuzulassen und nicht allem und jedem was nicht in die gleiche Kerbe schlägt den Titel des Grotesken, des Wahnsinnigen, des Dubiosen, des Illegalen, des armen Spinners zu verleihen... sondern auch bei den noch so skurrilsten Sachverhalten ein Stück Wahrheit darin erkennen und wertschätzen kann.
nur streng sache befolge wo nutze hoch und ahwendig nöd zu sehr ih anderi bereich schnidet.Tentakel-Dildo hat geschrieben:So? Was ist dein Mittelweg?
wwäääääääääääääähhhh! bi däne näme chunt mers- chunt mers cho-best known for his book The Essence of Christianity, which provided a critique of Christianity that strongly influenced generations of later thinkers, including Charles Darwin, Karl Marx,[7] Sigmund Freud,[8] Friedrich Engels,[9] Richard Wagner,[10] and Friedrich Nietzsche.[11]
die art materialismus isch zum ne grad nahvollzierbar, aber beides isch eher uf dä gehaltlose und jeh nach gebruch destruktive site. siehe kommunismus.An associate of Left Hegelian circles, Feuerbach advocated atheism and anthropological materialism.[1]
extrem wichtig.Tentakel-Dildo hat geschrieben:nur, muss man eine gewisse Sensibilität dafür entwickeln.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 2 Gäste