Trunks hat geschrieben:Händ nöd absolut alli Previews gschriebe, dass es eim am Afang brutal at Hand nimmt und es mega mega linear sigi,aber nach 2 Stund oder so richtig uftuet und eim dann es ganz anders Spielerläbnis büütet wo bis zum Schluss mega segi.
das isch tatsächlich so, nach 2 stund dreits recht uf und es wird vom leveldesign und gameplay durchus besser. nie grossartig, aber guet. und ergänzt dur s'würklich phänomenale art design und die abartig abdreit und immer spannend verzellt story machts das spiel tatsächlich sehr spielenswert. ich wird sicher au na de 1999 modus ateste öb de eventuell s'gameplay nachli chan verbessere.
Trunks hat geschrieben:Händ nöd absolut alli Previews gschriebe, dass es eim am Afang brutal at Hand nimmt und es mega mega linear sigi,aber nach 2 Stund oder so richtig uftuet und eim dann es ganz anders Spielerläbnis büütet wo bis zum Schluss mega segi.
das isch tatsächlich so, nach 2 stund dreits recht uf und es wird vom leveldesign und gameplay durchus besser. nie grossartig, aber guet. und ergänzt dur s'würklich phänomenale art design und die abartig abdreit und immer spannend verzellt story machts das spiel tatsächlich sehr spielenswert. ich wird sicher au na de 1999 modus ateste öb de eventuell s'gameplay nachli chan verbessere.
Was häsch denn du genau erwarted? Oder was machts dinere Meinig na nur guet und nöd grossartig?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Ich chum echt nöd drus was ihr imene shooter sueched. es isch super athmosphäre es hät ä interessanti story, gueti characters, und spielt inere faszinierende welt. es isch i de grundmechanike vomene shooter das mer ballere mues. gseh eui erwartigshaltig da nöd ganz.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
h4xX0r hat geschrieben:ja oder chli taktik oder chli rätsel.
genau das fäut.. es würd soooo viu abwächslig bringä..
me het so viu vigor kräft.. wieso nid die bruchä für chli ds rätsle? es wär würklech so eifach gsi..
Wahr, Mix = prima. Das sieht man an Fly'n. Die perfekte Balance aus Jump-n-Run, Action und Rätseln. Durch die die ständige Abwechslung wird keins der Anteile monoton.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Ich finds in keinster art und wiis monoton. Uf die 08/15 rätsel wo susch i shooter und action adventures ibaut werde chani au getrost verzichte. Es hät grad au mit de vigors sehr abwechsligsrichi kämpf womer uuf hard oder ebe im 1999 modus au durchus taktisch mues vor ga, susch chunt mer nöd wiit.
Ich nimme gern half life (1 oder 2) als genre referenz. Det gits nie es rätsel und all findets fantastisch. ich find infinite chunt scho sehr nöch ane a die referenz. allei s zämespiel vom booker und de elizabeth isch fantastisch und macht für mich enorm viel uus. Spieled doch nochli system shock wenn ihr so i de vergangeheit festhanged aber aktuell gits für mich nüt bessers.
im half life gitts aber scho physik-rätsel. liechti, aber sind doch rätsel.
aber mir isches im pfall au egal, ob jetz infinite rätsel hett oder ned.
mich unterhaltets beschtens bis jetzt...
ich find elizabeth de hammer. super girl. **catch**
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Pandemonium hat geschrieben:wenn ihr so i de vergangeheit festhanged
Rolf, uf s'pauschale "Ihr sind halt alli altmodisch"-Totschlägerargument han ich nume gwartet. Aber wie scho mal gseit: Inzwüsche sind mer bi de Videospieli sowiit, dass me es gsunds Mass Konservativismus und Traditionsbewusstsii ebe nüme rückständig oder altmodisch sind, sondern me im Gägeteil als fortschrittlich mues gseh. Anders gseit: Vieles was zwüsched ca. 1995 und 2005 usecho isch, isch hütt no moderner als mit es paar Usnahme fast jedes "grosse" neue Spieli. Isch chli wie mit de Popmusig
aber aktuell gits für mich nüt bessers.
Gsehsch s'Problem?
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz