h4xX0r hat geschrieben:Sylvara hat geschrieben:
und es isch ja wohl e grosse unterschied, ob mer d'sicherheit vo 2k/monet garantiert het und derzue geit ga schaffe, oder garnüt het oder zwenig o bi 100% arbeit.
chasch mer gschnell säge, bi wem oder bi wellem Job das so isch? Wer hät i de Schwiiz gar nüt oder weniger als 2k bi 100% schaffe?
Oder gitts die 2000 Franke eifach als Basis für jede einzelni i de Schwiiz? Und wenn ich gang go ziitige verträge han ich 2600? und wenn ich für 5k gang go schaffe hani 7k?
es isch e basis uf grund dere du chasch uufbaue. du chasch nid 'guet' dervo allei läbe, aber du hesch e gwüssi sicherheit und freiheit, dass nid alles dr bach abgeit, wenn us irgendeme grund mal nid chasch schaffe, wenn chrank wirsch, dr job verlürsch, whatever. und du chasch uf grund vo dem vilicht anderi bruefswäg wage, wo süsch eifach garnid möglich wäre, will du zwunge wirsch immer irgendwas z'mache. nid jede het e tolle job und cha spare. vieli wäre vilicht produktiver, und sicher glücklicher, wenns ihri jobs eso chönnted 'uussueche', wie du oder o mal e zyt speziell ds verwende, zum sich um/fort-bilde etc. es git jensts potential miteme grundlohn.
zudem ha ich nid gseit, dass öppert e job macht wo bi 100% 2k verdiensch. ich meine, es wär e erheblichi verbesserig für jede, wo 100% schaffet und gliich nirgends härechunnt oder schlichtweg zwenig het sini familie ds ernähre, trotz vollzyt arbeit. und vo dene lüüt gits gnueg und wirds immer meh ghä, was e riese schand isch
du verdiensch 'derzue'. und da dr mensch QED es gier-monster isch, hemmer also keis problem mit vo wege 'gnueg ha'.
und ja, es bechunnt jede. das isch dr punkt. zudem würd sich alles mögliche dür das verändere, drum chame schlecht nur einzelheite betrachte.