schaffe

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

schaffe...

findi super, ich freu mich fascht jede tag druff
12
26%
du ja, s'geld mues ja irgend wie inecho
17
37%
kackt mich jede tag aa
9
20%
isch nöd freiwillig, ich würd öppis anders mache
8
17%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 46

evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0
Re: schaffe

Beitrag von evo »

Sylvara hat geschrieben:oder no schlimmer, lah umeflüge
de bescht. um die halb welt mit eme sau tüüre flug, nacher 473928 km im taxi zrugglegge, 5* hotel, znachtässe für sich und die andere pappnase im azug und zu gueter letscht no t edelnutte ufs zimmer.
und all das zu e unterschrift unter irgend e dokument zsetze.

hauptsach alles isch :very important:
Waldschrat
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Waldschrat »

h4xX0r hat geschrieben:ich finds ja gar nöd soooo huere geil? Ich suech mer lieber en job wo mir spass macht und verdien meh?
das isch ja dä witz. es goht nit drumm dass mit dem grundikomme läbsch wia fucking krösus. loht sich au nit finanziera.
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

h4xX0r hat geschrieben:Ich suech mer lieber en job wo mir spass macht und verdien meh?
oh wow, schön dass DU die möglichkeit hesch....
und es isch ja wohl e grosse unterschied, ob mer d'sicherheit vo 2k/monet garantiert het und derzue geit ga schaffe, oder garnüt het oder zwenig o bi 100% arbeit.
du hesch garkeis argument dergege braacht, bis jetz.

@MastlerP
merci gäll :herzli: aber lüüt wie ich chömed garnieneds häre in dr politik.
zudem müesst ich mir dr kopfschuss ghä.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

evo hat geschrieben:
Sylvara hat geschrieben:oder no schlimmer, lah umeflüge
de bescht. um die halb welt mit eme sau tüüre flug, nacher 473928 km im taxi zrugglegge, 5* hotel, znachtässe für sich und die andere pappnase im azug und zu gueter letscht no t edelnutte ufs zimmer.
und all das zu e unterschrift unter irgend e dokument zsetze.

hauptsach alles isch :very important:
dem darfsch ich täglich zuelege - was meinsch wieso ha ich kündet.
:kotz:

übrigens ono e tolle politische vorstoss: kerosin bestüüre wie höllesau. :idea:
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

h4xX0r hat geschrieben:mit 2000 franke? ja ne is klar...
immer nur schekel, schekel im chopf?
Sylvara hat geschrieben:zudem müesst ich mir dr kopfschuss ghä.
das schient ebe leider es problem zsi, bi geignete füehrigspersone mit guete idee wo au erchläre chönd.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

Sylvara hat geschrieben: und es isch ja wohl e grosse unterschied, ob mer d'sicherheit vo 2k/monet garantiert het und derzue geit ga schaffe, oder garnüt het oder zwenig o bi 100% arbeit.
chasch mer gschnell säge, bi wem oder bi wellem Job das so isch? Wer hät i de Schwiiz gar nüt oder weniger als 2k bi 100% schaffe?

Oder gitts die 2000 Franke eifach als Basis für jede einzelni i de Schwiiz? Und wenn ich gang go ziitige verträge han ich 2600? und wenn ich für 5k gang go schaffe hani 7k?
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Waldschrat
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Waldschrat »

häxxor = regurgitator

bitte ändera, merci.
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

h4xX0r hat geschrieben:
Sylvara hat geschrieben: und es isch ja wohl e grosse unterschied, ob mer d'sicherheit vo 2k/monet garantiert het und derzue geit ga schaffe, oder garnüt het oder zwenig o bi 100% arbeit.
chasch mer gschnell säge, bi wem oder bi wellem Job das so isch? Wer hät i de Schwiiz gar nüt oder weniger als 2k bi 100% schaffe?

Oder gitts die 2000 Franke eifach als Basis für jede einzelni i de Schwiiz? Und wenn ich gang go ziitige verträge han ich 2600? und wenn ich für 5k gang go schaffe hani 7k?
es isch e basis uf grund dere du chasch uufbaue. du chasch nid 'guet' dervo allei läbe, aber du hesch e gwüssi sicherheit und freiheit, dass nid alles dr bach abgeit, wenn us irgendeme grund mal nid chasch schaffe, wenn chrank wirsch, dr job verlürsch, whatever. und du chasch uf grund vo dem vilicht anderi bruefswäg wage, wo süsch eifach garnid möglich wäre, will du zwunge wirsch immer irgendwas z'mache. nid jede het e tolle job und cha spare. vieli wäre vilicht produktiver, und sicher glücklicher, wenns ihri jobs eso chönnted 'uussueche', wie du oder o mal e zyt speziell ds verwende, zum sich um/fort-bilde etc. es git jensts potential miteme grundlohn.

zudem ha ich nid gseit, dass öppert e job macht wo bi 100% 2k verdiensch. ich meine, es wär e erheblichi verbesserig für jede, wo 100% schaffet und gliich nirgends härechunnt oder schlichtweg zwenig het sini familie ds ernähre, trotz vollzyt arbeit. und vo dene lüüt gits gnueg und wirds immer meh ghä, was e riese schand isch :idea:

du verdiensch 'derzue'. und da dr mensch QED es gier-monster isch, hemmer also keis problem mit vo wege 'gnueg ha'. :lol:
und ja, es bechunnt jede. das isch dr punkt. zudem würd sich alles mögliche dür das verändere, drum chame schlecht nur einzelheite betrachte.
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

aber denn zahled d'firme ja eifach 2000 weniger lohn?
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

chasch mer no was säge (es nimmt mich eifach wunder...)
I de Schwiiz läbed im ganze 7.78 Mio Lüüt. Säge mer mal, 5 mio sind über 18. Woher chömmed die ca. 10 Milliarde CHF Lohn pro Monat?
Waldschrat
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Waldschrat »

also i mach mal dä häxxor.

kaschmer husch erklära wiamer mit üserem system AHV, IV und ALV finazierbar phaltend ohni mittelfrischtig amerikanischi verhältnis zkriaga mitem altbekannte risiko vo bürgerkriag und machtübernahme vo demagoge?
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

genau :lol:
ich finds ja grundsätzlich scho e suprigi idee, ich weiss eifach nöd ob sich so viel würd ändere?
Wenn eim sin job aaschiisst, denn sött mer eifach mal 3 stund uf en berg ue, an horizont luege und sich fröge, welli ziil mer hät, was mer will mache, und was eim würd spass mache. das denn abwäge mit em Luxus wo eim wür dur d'lappe gah und denn go for it.
Die wo jetzt jammered wegem job jammered au mit 2000 grundlohn no.
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

h4xX0r hat geschrieben:Wenn eim sin job aaschiisst, denn sött mer eifach mal 3 stund uf en berg ue, an horizont luege und sich fröge, welli ziil mer hät, was mer will mache, und was eim würd spass mache. das denn abwäge mit em Luxus wo eim wür dur d'lappe gah und denn go for it.
Die wo jetzt jammered wegem job jammered au mit 2000 grundlohn no.
:idea: :idea: :idea:
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

h4xX0r hat geschrieben:aber denn zahled d'firme ja eifach 2000 weniger lohn?
ahja meinsch, chönnts das denn? wer seit das?
weiss me ja garnid, wie sich wirtschaft und arbeitswelt würde verändere.

ich würd säge, grad in punkto wirtschaft und arbeitnehmer verarsche, wird dr hebel für so spieli erheblich kürzer, wenn es volk mit grundlohn hesch. denn probiersch mal nur 3k ds zahle für e 5k stell, luegsch mal wer sich no meldet. denn geit dr arbeitnehmer vilicht eifach woanders hii, bitzli konkurenz für arbeitgeber. zudem machsch sehr vielne nümm die gliich angst mit arbeitslosigkeit und chasch dir nümm ds gliiche erlaube - d'machtverteilig wär einiges anders, als jetz wo e ersetzbare möngel bisch. es isch ja wohl chuum e gueti situation jetz, wo um dini existenz muesch fürchte sobald e job verlürsch. genau wege dem wird dr arbeitnehmer zum bimbo. wenn er meh cha entscheide und rückhalt het, gsehts plötzlich bitzli anders uus.
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

ja aber logisch münds weniger lohn zahle suscht häsch ja e massivi inflation. und irgend woher müend die 10Mia Chf ja cho pro monat, ich nimme aa vo de stüürerhöhig für Firmene, uf de einzelfutzi chasch das ja nöd abwälze.
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

h4xX0r hat geschrieben: Die wo jetzt jammered wegem job jammered au mit 2000 grundlohn no.
es gaht nid um die wo jammered :lol:
es geit grundsätzlich um d'fraag, obs nid alternativi system würd ghä wo's so guet wie jedem chönnt besser gha derbii. o dir.
das heisst nid, dass es dir jetz mues scheisse gha oder du unglücklich bisch. dr status quo bitz hinterfrage, mues mir nid nume denn, wenns eim mega schlecht geit, oder?
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

für das muesch ja nöd grad es system ändere. wie gseit, wenn jede sich selber mal chli würd hinterfröge anstatt em status quo, denn würdet viel nöd so es gschiss mache (ja ich gang wieder uf die wo unglücklich sind).
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
523
Trading points minus
0

Beitrag von agestuffer »

Bald bald schaffi wieder lieber, mit Freud und 24/7!!!
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

metal trade gmbh?
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
derinderinderinderin
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
86
Trading points minus
0

Beitrag von derinderinderinderin »

Frag: wer würdi die ganz tolle jöbs mache, wie z.b. Schissiputzer, proktolog oder schuehverchäufer mache?
O_O
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Beitrag von O_O »

derinderinderinderin hat geschrieben:Frag: wer würdi die ganz tolle jöbs mache, wie z.b. Schissiputzer, proktolog oder schuehverchäufer mache?
en robi.
I don't believe in orange
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

anal und fuessfetischiste.
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

derinderinderinderin hat geschrieben:Frag: wer würdi die ganz tolle jöbs mache, wie z.b. Schissiputzer, proktolog oder schuehverchäufer mache?
Die müsstet besser zahlt si
Waldschrat
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Waldschrat »

schgeil. dini gröschti sorg. abgse drvo dassmer grad d'AHV grettet hend.

oh mann.

zum dini frog beantworte, lüüt mit aständige löhn?
Chäller
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0

Beitrag von Chäller »

ich gsehn d'Finanzierig nöd...

Im 09 hät de schwiizer Staat 70 Mia. Franke für die soziale Dienst usgeh. De, mit Abstand grösst Poste bi de Staatsusgabe und au de, wo i de letste 30 Jahr mit Abstand am stärchste gwachse isch. Würsch jetzt 5 Mio Mensche es Grundikomme vo 2000.-/Monet zuegestah, wäred das pro Jahr 120Mia.

Im Gegesatz zu de Gsamtusgabe vom Staat (180Mia.) isch das scho es huere Batzeli. Und det drin häsch no Einiges anders dine wo s'Läbe vo de mühmühmüh-Lüüt massiv verbesseret: Bildig, Öffentlichi Ordnig, Gsundheitswesen, wirtsch. Subventione, Sport&Kultur, Verwaltig und Verteidigung.
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
Antworten