[OT]Generelles Politik-Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Re: Wahle 2011

Beitrag von Gurgelhals »

Da wäred no d'Profil (jetzt alles mal under de Anahm, dass das überhaupt ussagechräftig isch :lol:):

http://blog.smartvote.ch/wp-content/upl ... ider_k.png" onclick="window.open(this.href);return false;
http://blog.smartvote.ch/wp-content/upl ... _12_09.png" onclick="window.open(this.href);return false;
http://blog.smartvote.ch/wp-content/upl ... ider_k.png" onclick="window.open(this.href);return false;
http://blog.smartvote.ch/wp-content/upl ... spider.png" onclick="window.open(this.href);return false;
http://blog.smartvote.ch/wp-content/upl ... 70x300.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

Grad müesse nacheluege. Uf Smartvote isch sogar d FDP oder d SD e Mittipartei. Isch ja recht differenziert. (LOL) D FDP isch schliesslich e Partei wo nach eigete Ussage rechts vor Mitti politisiert. Vermutlich nid ganz geignet für die politischi Diskussion. Klar es gitt no d Aschse liberal /konservativ.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

ungerem strich gloub rächt guet usecho! (o ohni mini mithilf! :lol:)
die beide pole hei wählerateil verlore! richtig so!
isch itz aber nid eso, dassi hoffnig hätt, dass sich irgendwas würd ändere z'bärn... :lol:
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

Jones hat geschrieben:dass sich irgendwas würd ändere z'bärn... :lol:
ig ha gwählt. im wüsse dass sich genau nüt wird ändere. :lol:
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

Jones hat geschrieben:ungerem strich gloub rächt guet usecho! (o ohni mini mithilf! :lol:)
die beide pole hei wählerateil verlore! richtig so!
isch itz aber nid eso, dassi hoffnig hätt, dass sich irgendwas würd ändere z'bärn... :lol:

Pole hett meh auch chönne wähle? ids schwizer parlament? :shock:
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

Moff hat geschrieben:bin sehr zfriede mit dene wahle, ich würd sogar säge, es het mis vertraue id demokratie und i eusi wahlverfahre gstärkt. vor allem au de fall vode anita borer zeigt doch, dass sogar d'svp wähler kei willelosi zombies sind und sich was überlegged (was gnau das isch, ischmer debi sogar egal)
bsunders guet gfalltmer au, dass doch einige lüt die gstandne 4 parteie uf de sack göhnd und die neue parteie gwählt händ, öb trotzreaktion oder nöd, das chani us vielerlei gründ nur guet finde.
en agnehme bonus isch, dassd svp bi dem ganze 7 sitz verlore und d'sp eine gwunne het, en schöni wahl.

sp +3 :mrgreen:
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0

Beitrag von chind »

ich bin froh, dass glp zu de gwünner zellt!
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Novartis ist doch kerngesund!
Ja, das Unternehmen ist im Moment sehr gesund. Aber wir bauen die Firma auf, damit sie über 100 Jahre oder noch länger Bestand hat.
:groel: :groel: :groel: :groel: was füren troll, geili sieche, 3 mia nöd schlecht und dezue nah 2000 lüüüt entlah um s unternehme für 100 jahr sichere lloooo0ol, ich glaub würkli die meinet mir ali wäred sautumm. wenns sowiitr gaht, wird mal was schlimms passiere.

den schiebt er nah nah:
Wird Basel auch in fünf Jahren noch der wichtigste Forschungs­standort von Novartis sein?
Das nehme ich an. Aber ich will nicht spekulieren, was in fünf Jahren sein wird.
:vortex: :vortex: :vortex: :vortex: :vortex: übr 100 jahr welle sichere, aber nöd wüsse ob basel nah forschigsstandort bliibt i die nächste 5 jahr, useschmeisse die verdammte zeckene. schad sind mir schwizer so dumm und holet nur so idiote für die beste firmene.
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

thaeye hat geschrieben:schad sind mir schwizer so dumm
nüt nöis. Lueg z.B. mal d Finanzmärkt und d EU-Problem ah. Wieso wählt meh momentan Lüt wo uf Ihri Wirschaftsliberalität poche? Wüll de nid reguliert Kapitalismus so guet funktioniert? Wüll mer ebe eifach numme nid verstöh wie dr Finanzmarkt funktioniert und das ebe schono e glatti Idee isch , weisch die vo unsichtbare Händ und so, obwohl mer irgendwie z gfüehl hei das er gar nüm funktioniert? Wieso wähle mer Parteie wo sich Grüenliberal nenne, wemer doch eigneltich Lüt hätte wo sich scho chli länger mal Gedanke drüber gmacht hei, dass es Atomchraftwerk viellecht nid die beschti Idee isch? Wüll mer denke, dass no läss isch grüen z wahle momenten, und de Martin Bäumle ja au uf nüt verzichtet (z.B. es dicks Auto) und er ja au für e Ussstieg isch, weisch irgendeinisch wenns denn Alternative zu AKWs gitt? Grüen si ohni Verluschte isch eigentlich doch schono super. Hört de en Grüenliberale au uf Autofahre, irgndeinisch wenns denn keh Benzin meh gitt? Oder steit er eifach für ne Benzinpriserhöhig i, wüll wer meh schaffet, darf ja au meh dervo h?. Mi weiss es nid eso gnau, aber mi cha se ja mal wähle, mi gsehts ja denn wies usechunt.
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

thaeye hat geschrieben: übr 100 jahr welle sichere, aber nöd wüsse ob basel nah forschigsstandort bliibt i die nächste 5 jahr, .
hauptsach alles rundum ufkaufe, abriise und de dräcks novartis campus no grösser mache. :typej:
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

tja unternehmige regieret. es isch leidr so, mir werdet umen neubesinnig in sache internationaler zämäarbet und neue organ nöd drum umechoh, ansonste wirds eus alli recht verblase und mir sind am schluss d sklave vo indie, china und brasilie.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

findi o gaaaanz e tragischi entwicklig! mrd um mrd gwinn mache und lüt uf d'strass setze! unfassbar! :head2wall:
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

thaeye hat geschrieben:tja unternehmige regieret. es isch leidr so, mir werdet umen neubesinnig in sache internationaler zämäarbet und neue organ nöd drum umechoh, ansonste wirds eus alli recht verblase und mir sind am schluss d sklave vo indie, china und brasilie.
D'Science-Fiction Film us de 80er Jahr händ das alles scho prophezeit, ich säg's der :shock: Alien, Robocop, Total Recall, Blade Runner, etc. :arrow: Uf die Zuekunft stüüred mer zue, aber halt eifach ohni Ruumschiff und flüügendi Autos :idea:
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ja weisch sie machet das denk für d zuekunft, sie planet für 100 jahr. das lernsch harvard. prozess optimiere und chli striiche.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

was mich am meiste nervt isch, wie chönt so lüüt den nah eifach so unverschämt interviews geh, wie kaputt und abghobe muend die mensche sii? völligi parallelwelt.

edit; lustigerwiis isch novartisaktie momentan 1.26% im minus, wohl zwenig lüüt abbaut worde.
Zuletzt geändert von thaeye am 26 Okt 2011 13:22, insgesamt 1-mal geändert.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

d'frag isch, was d'alternative söu si!
das wo die linke wei, isch nachwieslech überall uf dr wäut o scho gschiteret...
e gsundi mischig zwüsche de fantasie vo de linke und de marktgeilheit vo de rächte wär gloubs no guet... :lol:
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

Jones hat geschrieben:das wo die linke wei, isch nachwieslech überall uf dr wäut o scho gschiteret...

Du verwächslisch da glaubs es paar Sache. Für diktatorische Kommunismus steit niemer i.

Das wo die "Rechte" wei gsehsch itz emmel a dere Novartis Gschicht realitiv guet.
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

thaeye hat geschrieben:was mich am meiste nervt isch, wie chönt so lüüt den nah eifach so unverschämt interviews geh, wie kaputt und abghobe muend die mensche sii? völligi parallelwelt.

edit; lustigerwiis isch novartisaktie momentan 1.26% im minus, wohl zwenig lüüt abbaut worde.

no 1000 meh und si isch garantiert im Jahreshöch.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

es git wohl gnueg gschiidi lüüt uf dere welt wo nah nöd korrumpiert dur irgendöpr sind. de wille fehlt...ich glaub, da muess was gröbers choh oder ansonste wird wiiters gwurstlet bis mir alli vill verlüüret. s rechts/links schema isch da wohl chli z churzgriffe, sind beid i erster linie "lobbyiste" für irgenden gambler im jetzige spiel.

en patentlösig gits wohl nöd, aber evtl. mal die rettigsschirm aktione stoppe und d binnemärkt widrbelebe wer en afang. jede mal churz bi sich chli uuufruume den wiidr uf sich zuegah.

wichtig wär würkli mal chli meh demokratie i de eu oder gar uflösig und den neuverhandlige, meh gelder für binnemärkt und löhnentwicklige. weniger gigantische globalismus, defür meh rückbesinnig uf selbstversorgig und vielfalt. natürli muess en zämäarbet da sii und es wirtschafte, nur muess das so villne wie möglich z guet choh. verlüürer wirds immer geh, laht sich nöd vermiide.
Zuletzt geändert von thaeye am 26 Okt 2011 13:32, insgesamt 2-mal geändert.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

rettigsschirm! d'dümmschte wort ever! :lol:
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

Unglaulich isches. aber was wottsch mache solangs de meischte na guet gaht.
Die beschte sind ja die wo "die lingge" derför verantwortlich mached wilks dfirme dur stüre/ferie/löhn zu söttige massnahme zwinge würde.
Tatsach isch mir händ die dystopie scho lang erreicht wo fetti firme politik und volk erpressed und mached was wänd. im optimalfall entfüehrtmer iets de jimenez und stopftem vor laufender kamera 10'000 stutz in 10ernote in rache *gwaltundhassphantasie*
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

Wer wählt eigentlich Parteie wo chürzlich grad

- Rückwirkend Unternehmens Stürsenkige gnähmiget hei mitmne Stürverluscht vo ca. 8 Millarde füre Staat? (Grossfirmene inklusive)
- Ds AHV Alter für Fraue vo 64 uf 65 hei erhöht?
- Kampfjets bewillige, luege dass si ohni Volksabstimmig dürechöme unds enstehende Loch durch Massnahme ir Bildig (Zitat BDP Chef) etc. wei finanziere?
- E gringere Umwandligssatz bir PK düregsetzt hei und ne witer wei senke.
- Mit Riesbudgets e Stürrkorrektur Inititative abgschosse hei. E inititative wo ess paar einzelne Lüt mit Ikomme über 300K pro Jahr derzue zwunge hät Stüre ds zahle im Verhältnis, respektive nach de gliche Mechanisme wie jede ander o.

etc.etc.

Wer wählt das? Vermuetlich Lüt wo "gege Usländer si" oder wo ds Gfüehl hei "dei Lingge wei Kommunismus".
Zuletzt geändert von emP am 26 Okt 2011 13:35, insgesamt 1-mal geändert.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ach nö, jetzt gahts widr los. natürlich vertritt au d svp so "ideologie", gnau glich haend aber die linge die unglaublich schnell globalisierig au gförderet vorallem i de international institutione. es isch es gmisch und nationaler und internationaler politik wie eus dahi gfuehrt haet. links und rechts isch egal.

es isch nöd so eifach. ich find d svp nöd sympathisch, akzeptier aber ihri rolle i dem system und sie bringet ab und zue au mal en "spannende" iwurf. die ling isch aber momentan meh gfröget. es isch en rückbesinnig zu de wurzle und glichziiitig en sozialisierig wo sött stattfinde. also es gschmisch und beidne pol, wo isch d mitti wo jetzt ja gstärkt isch?? gsesch problem? isch doch alles hans wie wurst.
Zuletzt geändert von thaeye am 26 Okt 2011 13:36, insgesamt 1-mal geändert.
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

thaeye hat geschrieben:was mich am meiste nervt isch, wie chönt so lüüt den nah eifach so unverschämt interviews geh, wie kaputt und abghobe muend die mensche sii? völligi parallelwelt.
fraag ich mich jede tag... :idea:
und as konzept 'money corrupts' glaub ich nur bedingt. mer mues o e bestimmte typ mensch sii, zum überhaupt gwüssi laufbahne iizschlah. nid jede chunnt dermit klar, keis sozials gwüsse z'ha. und wo sich so lüüt tummlet, entstaht halt glii emale sone art geistigi monokultur; gseh ich jede tag uf dr arbeit. wenn gnueg lang nur mit lüüt z'tüe hesch, wo gliich sind wie du und dich nie hinterfrage oder überhaupt kritischi theme bespreche, erklärsch du dir d'welt glii nurno us dere perspektive und empfindsch es als normal und richtig.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

thaeye hat geschrieben:ach nö, jetzt gahts widr los. natürlich vertritt au d svp so "ideologie", gnau glich haend aber die linge die unglaublich schnell globalisierig au gförderet vorallem i de international institutione. es isch es gmisch und nationaler und internationaler politik wie eus dahi gfuehrt haet. links und rechts isch egal.

es isch nöd so eifach.

Die "linki" rr Schwiz cha genau nüt düresetze. Das isch Mathematik. Si cha höchtens au zuestimme. Oder d Lüt solang bearbeite dass sie 40 JAhr nach allne andere viellecht au mal öppis sozials wie ne Mueterschaftsversicherig ifüehrt.
Antworten