Ja ebe, dass meini. Ich han gmeint das sie ihn nöd uuslehned mit Option zum ganz chaufe.thaeye hat geschrieben:real verchauft mit rückkaufsoption. meistens. falls sie doch nah talent im spieler gsehnd.
FUESSBALL
Moderator: Avenger
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Re: FUESSBALL
abr de sahin isch keis real kaliber, überhypt de typ, sicherlich en guete fuessballer, aber kein typ für real madrid.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
isch ja nöd falsch, eigentlich.thaeye hat geschrieben:real verchauft mit rückkaufsoption. meistens. falls sie doch nah talent im spieler gsehnd.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
hani bim khedira au gmeint. und ich find dä sahin also scho um einiges besser.thaeye hat geschrieben:abr de sahin isch keis real kaliber, überhypt de typ, sicherlich en guete fuessballer, aber kein typ für real madrid.
aber tja, wär gschieder in dortmund bliebe.
wemmer scho bim thema sin. kammer jepper verrote werum de altentaup zu real isch?
wobi ich weiss es selber. chli guets gäld verdiene zum kariere end. für china/katar/dubai heter wohl en zwenig prominänte ruef gha
wobi ich weiss es selber. chli guets gäld verdiene zum kariere end. für china/katar/dubai heter wohl en zwenig prominänte ruef gha
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ja weisch, wenn real rüeft... 

de khedira isch en phantastische zerstörer und en pferdelunge. de wird underschätzt scho immer. de sahin haet aber uusert eis guets jahr bi dortmund nöd vill z büüüte ussert sini jugendvorschusslorbeere woner nah ka haet.Skeletor hat geschrieben:hani bim khedira au gmeint. und ich find dä sahin also scho um einiges besser.thaeye hat geschrieben:abr de sahin isch keis real kaliber, überhypt de typ, sicherlich en guete fuessballer, aber kein typ für real madrid.
aber tja, wär gschieder in dortmund bliebe.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
hee! sind immerhin 2 guäti jahr gsi :lolz:thaeye hat geschrieben:
de khedira isch en phantastische zerstörer und en pferdelunge. de wird underschätzt scho immer. de sahin haet aber uusert eis guets jahr bi dortmund nöd vill z büüüte ussert sini jugendvorschusslorbeere woner nah ka haet.
er isch halt au z'verletzigsafällig. ich bi immer no überzügt, dä sahin wär en grosse. aber natürlich nöd, wenn er jedesmal sich wieder verletzt und dänn wieder zerscht muäss in rythmus cho. aber tja, wiä gseit, er isch au chli selber schuld. ich hett halt no 2-3 jahr gwartet.
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Jede gaht denn usserd vilicht no wenn Barca rüeft oder wenn Man City en Lastwage voll Geld aabüütedSkeletor hat geschrieben:ja weisch, wenn real rüeft...

De nöchst wo vermurkst wird isch de Higuain. Z'guet für d'Welt aber hinderem Ronaldo und Benzema.
ja was wottsch den als verein wie real madrid, da muesch halt uf de bank au weltklassspieler ha. isch normal. das da de eint oder anderi halt nöd immer zum zug chunt isch unumgänglich. rotation isch s stichwort.
und de higuain haet au nah nöd so vill bote.
und de higuain haet au nah nöd so vill bote.
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Ah ja!
MOTHERFUCKING SALARY CAPS, FINANCIAL FAIRPLAY UND TRANSFERLIMITE!
Wer isch defür? Scho längstens überfällig sinds. Die arrogante Arschlochfuessballer sölled endlich wieder chli uuf de Bode cho und bis uuf es paar Uusnahme gar nüm erst d'Möglichkeit ha zum soviel Geld z'verdiene. De Roque Santa Cruz spielt sit zwei Jahr nüm Fuessball für Man City und wird ziemlich sicher no zu de 100 bestbezahlte Fuessballer ghöre wil die Idiote im Norde eifach spinned. Spieler wie de Wayne Bridge (ROFFEL) verdiened meh wie en Llorente bi Bilbao oder en Victor Moses bi Wigan. Das nervt!
Würd mi wükli mal interessiere was anderi dezue denked. Ich han recht viel Bekannti wo finded "Wenn sie das Geld wennd uusgeh denn sölleds doch" und ich würd ihne gern öppis is Gsicht schüsse...
MOTHERFUCKING SALARY CAPS, FINANCIAL FAIRPLAY UND TRANSFERLIMITE!
Wer isch defür? Scho längstens überfällig sinds. Die arrogante Arschlochfuessballer sölled endlich wieder chli uuf de Bode cho und bis uuf es paar Uusnahme gar nüm erst d'Möglichkeit ha zum soviel Geld z'verdiene. De Roque Santa Cruz spielt sit zwei Jahr nüm Fuessball für Man City und wird ziemlich sicher no zu de 100 bestbezahlte Fuessballer ghöre wil die Idiote im Norde eifach spinned. Spieler wie de Wayne Bridge (ROFFEL) verdiened meh wie en Llorente bi Bilbao oder en Victor Moses bi Wigan. Das nervt!
Würd mi wükli mal interessiere was anderi dezue denked. Ich han recht viel Bekannti wo finded "Wenn sie das Geld wennd uusgeh denn sölleds doch" und ich würd ihne gern öppis is Gsicht schüsse...
den fang uf de ganze welt a de sozialist usezhange. isch ja nöd nur im fuessball so. und nei ich finds au nöd guet, aber ffp wird nöd d lösig siii, schlaumeier werdet das eh hindergah. w
malaga isch ja au widr am bode nachdem de scheich usgstiege isch.
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Nei ich red jetzt vo Fuessball wils eifach wükli lächerlich wird und i andere Sportarte scho sit längster Ziit richtig gmacht wird.thaeye hat geschrieben:den fang uf de ganze welt a de sozialist usezhange. isch ja nöd nur im fuessball so. und nei ich finds au nöd guet, aber ffp wird nöd d lösig siii, schlaumeier werdet das eh hindergah. w
haet nöd nur mit fuessball ztue, generell sind halt löhn vo lüüt i spitzepositione oder wott lüüt underhaltet scho jeher geg ue offe gsi. stüüre chönds nur de konsument, er isch aber leidr zfuuul und wott nur nah bier trinke und konsumiere. motze im sessel isch ok. meh aber au nöd. schliesslich chunt ja am mittwuch widr championsleague.
die salary caps i de usa sind es ganz anders system. au d ligene funktionieret ganz anders. chasch nöd vergliche.
die salary caps i de usa sind es ganz anders system. au d ligene funktionieret ganz anders. chasch nöd vergliche.
Ich finds also besser wenn de spiler s gäld überchunt und nid de bsitzer no meh. Salary Caps bringed au i de USA nid immer das wosi sötte. Z.b gad die neu regelig i de NBA isch e katastrophe.
I don't believe in orange
NBA huere gail. in de 90er jahr hani chicago bulls super gfunde wie jede andere au. ha sogar no mi cap vo damals.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
ich ha sogar no mi shirt vo damals.evo hat geschrieben:in de 90er jahr hani chicago bulls super gfunde wie jede andere au. ha sogar no mi cap vo damals.
obwohl ich irgendwie 9i gsi bin oder so chan ichs no ahlegge.

damals zgross jetz chli knapp, huere guet. mini öppe glichaltrige verwandte händ all s gliche gha, obs die echt au no händ..
es gseht tusigmal besser us als das dünne mgs shirt wo mit dr box becho häsch.
das rüehri glaubs bald mal weg, dä ufdrugg gseht langsam bitz grusig us.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

scheiss bulls, ich bin celtic gsi mann, larry bird ftw
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
De mastlerarschloch söll da use.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
dä vogel isch sicher legende, aber dä michael hät en eh gfiggt.

- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
mached doch es fucking nba topic uf.
nba isch tod
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
dä jordan flügt wiiter als dä vogel.