geht doch schon mit der Wii-u?geosnow hat geschrieben:isch doch super. so chömmer endlich gamecube games in gueter HDMI qualität spiele.
Legend of Zelda: Breath of the Wild
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
skyward sword setzt d'wiimote EXTREM guet ii. ich hoffe si bhaltet die stüürig bi. skyward sword hani drum eis vo dä beschte zeldas aller ziite gfunde...Goran hat geschrieben:Ich han skyward so duregspiltMaster(G) hat geschrieben:keine will das gefuchtel!
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Re: Legend of Zelda: Breath of the Wild
hanf hat geschrieben:skyward sword setzt d'wiimote EXTREM guet ii. ich hoffe si bhaltet die stüürig bi. skyward sword hani drum eis vo dä beschte zeldas aller ziite gfunde...Goran hat geschrieben:Ich han skyward so duregspiltMaster(G) hat geschrieben:keine will das gefuchtel!
Ich au
LuiStyle hat geschrieben:Leck hör uf mit so seich!Goran hat geschrieben:Ich han skyward so duregspiltMaster(G) hat geschrieben:keine will das gefuchtel!
Weiss öpper obs mit gefuchtel isch?![]()
![]()
Hoffe nöd dasmer so game kann, aber d'wahrheit isch leider Switch = WII 2!
Wiedo hür uf. Öpper da ine sött doch wüsse obes mit gefuchtel isch.
De master g söts wüsse al gnet chef
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Als ITler setsch doch wüsse wie mer sich Informatione beschafft
Goran hat geschrieben:LuiStyle hat geschrieben:Leck hör uf mit so seich!Goran hat geschrieben:Ich han skyward so duregspiltMaster(G) hat geschrieben:keine will das gefuchtel!
Weiss öpper obs mit gefuchtel isch?![]()
![]()
Hoffe nöd dasmer so game kann, aber d'wahrheit isch leider Switch = WII 2!
Wiedo hür uf. Öpper da ine sött doch wüsse obes mit gefuchtel isch.
De master g söts wüsse al gnet chef
ou de arm masterg, alles muesser wüsse als scheff.

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
wie söll ich das wüsse, wenns ned emal nintendo schweiz weiss!
(ha extra schnell für eu gfröget)
ich nime aber scho ah, dass das gaht, ehrlichgseid wär alles anderi fail, mit settige vorussetzige... (joycons)

ich nime aber scho ah, dass das gaht, ehrlichgseid wär alles anderi fail, mit settige vorussetzige... (joycons)
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
skyward gefuchtel chamer denk ich usschlüsse, eventuell bits twilight gefuchtel, glaubi aber au ned dra
- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Super Monkey Ball 2 und Eternal Darkness...geosnow hat geschrieben:isch doch super. so chömmer endlich gamecube games in gueter HDMI qualität spiele.

Oh Banana…!
R.I.P Henry - Ernst bleiben
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Gefuchtel gaht doch gar nöd. Ich meine, das Spieli mues iwandfrei im portable Modus vom Switch spielbar si, also mit de links und rächts am Grät agmachte Joycons. Und dänn chasch nöd fuchtle. Und de Pro-Controller wird ja wohl au understützt und de hätt kei Fuchtel.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Möglich wärs scho....de Switch erkennt sicher ob die Joycons verbunde sind oder nid. Frag isch wohl eher, ob si das na extra went dri baue oder nid...gits würklich Mensche wo das wend?
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
fuchtle isch super. bequem im sofa flätze i jedere dänkbare stellig und nur mal chli s'handglänk switche. han ich immer entspannender gfunde als so bockschtiif en chliine kontroller mit 2 händ müesse hebe.
s'zelda büüt wohl eh verschiedeni optione. und ich chaufs eh ufem wiiu, de switch hettmer no zweni spili für en launchposcht.
s'zelda büüt wohl eh verschiedeni optione. und ich chaufs eh ufem wiiu, de switch hettmer no zweni spili für en launchposcht.
I speeled my drink!
fuchtle isch für unfähigi glegeheitszocker wo nid miteme pad chöi umgah u derfür ungnaui stürig i chouf näme. grad e stufe vor dr dümmste zockerart, de Smartphone zocker...
zwirrlibatz hat geschrieben:fuchtle isch super. bequem im sofa flätze i jedere dänkbare stellig und nur mal chli s'handglänk switche. han ich immer entspannender gfunde als so bockschtiif en chliine kontroller mit 2 händ müesse hebe.
Du häsches ufem Punkt bracht
Jones hat geschrieben:fuchtle isch für unfähigi glegeheitszocker wo nid miteme pad chöi umgah u derfür ungnaui stürig i chouf näme. grad e stufe vor dr dümmste zockerart, de Smartphone zocker...
Find das stimmt nöd. Skyward sword ufem wii mit gefuchtel isch besser als mitemne normale controller.
Nunchok und wii mote isch e revolution gsi. Neui Gamerfahrig. Nachher isch ms mit kinect ko, öppis ganz neus ohni controller. Bravo ms. Sony dänn mi de move was e kopie vo Nintendo gsi isch.
Mier hät sowie kinect wie move mega gfalle. Aber die dumm masse häts halt nöd brucht
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Wenn beid Modi guet schpilbar sind tueni gärn abwächsle. Nice to have
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
mit em pad game isch für alti hase wo nüt me nois lerne wännd oder chönd. das isch wie wänn öpper 20 jahr klavier gspielt hät und dänn ä gitarre i dä hand hät und findet dass mer mit dere nöd richtig spiele chöm... ich han am aafang z.b. au dänkt dassi mit em arcadestick schlechter spiele als mit em pad, aber das isch reini üebig...Jones hat geschrieben:fuchtle isch für unfähigi glegeheitszocker wo nid miteme pad chöi umgah u derfür ungnaui stürig i chouf näme.
und d'wii motion plus isch im fall sehr genau. spiel eifach mal skyward sword. es isch würkli extrem guet und d'bewegige werdet perfekt erfasst... di erscht wii generation isch no sehr ungnau gsi, wahr, aber das war einmal 2005.
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ich chami ned richtig entspanne, wenn so umefuchtle und mich verränke muess... gaht rein um das. glaube scho, dass es guet spielbar isch mit fuchtle. für mich isches eifach nix.
ich vergliiches gärn mit ski- und snowboard-fahre. ich fahre mis läbe lang ski. ich fahre perfekt. entspannt. wenni ufem snowboard stah bini nach 30 min. am arsch, mir tuet alles weh und am nöchschte tag hani muskelkater. fazit: wenni entspannt en berg abe fahre will, nimm ich ski.
ich vergliiches gärn mit ski- und snowboard-fahre. ich fahre mis läbe lang ski. ich fahre perfekt. entspannt. wenni ufem snowboard stah bini nach 30 min. am arsch, mir tuet alles weh und am nöchschte tag hani muskelkater. fazit: wenni entspannt en berg abe fahre will, nimm ich ski.
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Direktverglich Switch (obe) vs. Wii U (une) ahand vo offizielle Screenshots, wo uf de japanische Amazon-Website uftaucht sind (die bisherige Verglich sind alli nöd würklich ussagechräftig gsi, will me neueri Screenshots vo de Switch-Version mit Wii U-Screenshots vo de überholte E3 2016-Version vergliche hätt):

Ziemlich en klare Fall. Jänu, dänn chaufed mer halt trotz magerem Lineup das Grät wieder zum Launch

Ziemlich en klare Fall. Jänu, dänn chaufed mer halt trotz magerem Lineup das Grät wieder zum Launch

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
meh
wiiU hat kein wasser
wiiU hat kein wasser

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
es isch uf beidne versione keis teschnisch beidruckends spiel, mir wärs lieber gsi sie hätted bim switch uf wenigschtens sicheri 30+ frames gsetzt, aber mer liest inzwüsche vo vielne quelle, dassd fps oft ibreched, das schisst mi am meischte ah
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Di eigentlich Verarschig isch doch, dass beidi Versione nid mal annähernd a das anechömed, was si damals bi de Enthüllig zeigt hend

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ich glaub uf so saftigi, im wind wogendi wiesene müend mir leider verzichte...
- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Vielech hetts ja es paar Abschnitte mit so Wildwuchs. So à la Windwaker.
Gli wüssemers.
Gli wüssemers.
Oh Banana…!
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Grafik bzw. Technik i Nintendo-Spieli isch bi mir eigentlich nie en störende bzw. enttüschende Faktor gsi. Klar, sie sind hardwaremässig e Generation hinedri, aber glichziitig chönd sie's bi Nintendo eifach verdammt guet, s'Design vo ihrne Spieli eso festzlege, dass es uf de verfüegbare Hardware ideal umgsetzt wärde chan.
Natürlich hätt s'Resultat dänn nöd de Detailgrad vo eme Witcher 3, aber s'Gsamtbild isch rund, stimmig und verhebet im übrige au no Jahre spöter guet. Es Mario Sunshine, es Wind Waker, es Metroid Prime, es Smash Bros. Melee , usw. sind inzwüsche 15(!) Jahr alt, aber immer no problemlos spielbar, ohni dass me vo de Optik Brächreiz würd übercho. Eifach will s'Design stimmt und will's suber uf d'Leischtig vo de damalige verfüegbare Hardware abgstimmt isch.
Eis vo de wenige Gägebispiel wär diesbezüglich s'Xenoblade Chronicles X. Der sind d'Design-Ambitione für die verfüegbari Hardware ganz klar e Stufe z'höch gsi und es hätt gstört. Eifach will d'Wält zwar einersiits riesig und vermeintlich detailliert gsi isch, aber s'ganze dänn doch läblos und langwilig gwürkt hätt, will das alles nume statischi Geometrie und vorberächnets Lighting gsi isch.
Bezüglich Framerate: Mal abwarte. Instabili Framerate isch ja eigentlich öppis wo me vo Nintendo-Spieli nöd würklich kännt.
Natürlich hätt s'Resultat dänn nöd de Detailgrad vo eme Witcher 3, aber s'Gsamtbild isch rund, stimmig und verhebet im übrige au no Jahre spöter guet. Es Mario Sunshine, es Wind Waker, es Metroid Prime, es Smash Bros. Melee , usw. sind inzwüsche 15(!) Jahr alt, aber immer no problemlos spielbar, ohni dass me vo de Optik Brächreiz würd übercho. Eifach will s'Design stimmt und will's suber uf d'Leischtig vo de damalige verfüegbare Hardware abgstimmt isch.
Eis vo de wenige Gägebispiel wär diesbezüglich s'Xenoblade Chronicles X. Der sind d'Design-Ambitione für die verfüegbari Hardware ganz klar e Stufe z'höch gsi und es hätt gstört. Eifach will d'Wält zwar einersiits riesig und vermeintlich detailliert gsi isch, aber s'ganze dänn doch läblos und langwilig gwürkt hätt, will das alles nume statischi Geometrie und vorberächnets Lighting gsi isch.
Bezüglich Framerate: Mal abwarte. Instabili Framerate isch ja eigentlich öppis wo me vo Nintendo-Spieli nöd würklich kännt.