Wii-U
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Re: Wii-U
Han jetzt d'Wii-U ines Skiweekend mit schlechtem Wetter mitgnoh und mir hend wahnsinnsspass gha mit em Nintendoland. Sind zwar alles nume Minigames aber perfekt für es paar Lüüt und ohni dumms umegefuchtle. Ich gsehn durchuus potential für de neu Controller. Freu mi wenns Pikmin chunnt. S'Nintendoland Minigame laht sich scho fantastisch stüre!
Zuletzt geändert von Supersonic am 02 Apr 2013 15:48, insgesamt 1-mal geändert.
Re: Wii-U
ahäSupersonic hat geschrieben: ich mir hend

- Skeletor
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Re: Wii-U
mit brettspieli hettsch wohl glichviel spass gha.Supersonic hat geschrieben:Han jetzt d'Wii-U ines Skiweekend mit schlechtem Wetter mitgnoh und ich mir hend wahnsinnsspass gha mit em Nintendoland. Sind zwar alles nume Minigames aber perfekt für es paar Lüüt und ohni dumms umegefuchtle. Ich gsehn durchuus potential für de neu Controller. Freu mi wenns Pikmin chunnt. S'Nintendoland Minigame laht sich scho fantastisch stüre!
oder minispieli uf dim ipad, diä chostet au weniger.
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Re: Wii-U
Haha, han mi nöd chönne entscheide. Isch gfixtBrainBug hat geschrieben:ahäSupersonic hat geschrieben: ich mir hend

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Re: Wii-U
Mir hend au Brettspieli und sogar wükli no was ufem iPad gspielt, Nintendoland hemer aber mit Abstand am meiste gspielt. S'Mario Fangis und s'Geisterspiel sind z'5te soooo lustig und so momentan eigentlich nume uuf de Wii-U möglich. Isch ja eh nume ä Demo aber wenn de Softwaremangel endlich mal behobe isch, wird das glaub ich ä zimli geili KonsoleSkeletor hat geschrieben:mit brettspieli hettsch wohl glichviel spass gha.Supersonic hat geschrieben:Han jetzt d'Wii-U ines Skiweekend mit schlechtem Wetter mitgnoh und ich mir hend wahnsinnsspass gha mit em Nintendoland. Sind zwar alles nume Minigames aber perfekt für es paar Lüüt und ohni dumms umegefuchtle. Ich gsehn durchuus potential für de neu Controller. Freu mi wenns Pikmin chunnt. S'Nintendoland Minigame laht sich scho fantastisch stüre!
oder minispieli uf dim ipad, diä chostet au weniger.

Ich bin aber au en Nintendo Fanboy.
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Re: Wii-U
ohni z übertriebe. ich han de nussli no nie so glücklich gseh als wo er mit em wii u controller de geischt hett dörfe sie.
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
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Re: Wii-U
Das nöd, aber gliichziitig spricht bi Nintendo-Hardware au nüt gäge en verfrüehte Chauf. Das isch ja nöd e Situation wie z.B. bim Vita, wo me doch nume mit ere grosse Portion Optimismus zuegriift, will da z.Z. eifach nöd klar isch, öb doch mal no gschiidi Spieli chömed oder nöd. Es isch im Gägeteil sunneklar, dass au im Fall vom Wii U das Grät vo Nintendo wie gwohnt mittel- bis langfristig wird mit qualitativ hochwertiger Software versorgt wird.Skeletor hat geschrieben:ja mi rhänd au s'mario fangis und s'geisterspiel gspielt. mega luschtig sinds, wahr.
nur diä 2 games aber.
aber wäg däm chaufsch ja kei konsole, oder?
De einzig stichhaltigi Grund, wo da gäge en Chauf spricht (also mal abgseh vo dene, dass me viellicht ganz allgemein nöd gern Nintendo-Spieli hätt und/oder dass me zu dene Superhirnis ghört, wo e Konsole mit Verlust wieder verchaufed, wänn sie sie mal en Monet nöd astelled zum sie nachher wieder neu z'chaufe wänn de nörchschti Hit chunnt

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
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Re: Wii-U
et voilà. bi dem spieliagebot momentan isch dä pries eifach sicher nöd grechtfertigt.Gurgelhals hat geschrieben: De einzig stichhaltigi Grund, wo da gäge en Chauf spricht (also mal abgseh vo dene, dass me viellicht ganz allgemein nöd gern Nintendo-Spieli hätt und/oder dass me zu dene Superhirnis ghört, wo e Konsole mit Verlust wieder verchaufed, wänn sie sie mal en Monet nöd astelled zum sie nachher wieder neu z'chaufe wänn de nörchschti Hit chunnt) isch dass es under Umstände wie bim 3DS zu ere verfrüehte Priissänkig chunnt, bevor s'Softwareagebot gnueg gross isch zum en Chauf unigschränkt z'rächtfertige. Das isch zuegähnermasse i dem Fall nöd unwahrschinlich.
und grad da inne, wo alles so sparfüchs sind...
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Re: Wii-U
hmm, also momentan fallen mir noch mehr gute exklivtitel für den virtual-boy ein als für wii-ugeosnow hat geschrieben:es git immer en grund e nintendo konsole zchaufe. guet de VB hani au nöd.

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Re: Wii-U
die alti leier sit jahrzähnte. bi nintendo länged de äbe scho 2 3 schpili als chaufgrund, wie übrigens bi allne konsole. de unterschid zu de konkurrenz isch de aber de priis.
irgendwie gsen ich die ps und box grafiknutte längers je maeh als casuals ah, während d nintendöler dür die höchere aschprüch de schpilinhalt beträffend zu de harcorler wärded
irgendwie gsen ich die ps und box grafiknutte längers je maeh als casuals ah, während d nintendöler dür die höchere aschprüch de schpilinhalt beträffend zu de harcorler wärded

- lakritz
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Re: Wii-U
call of duty und assassins creed sind die neue casual spiel. weiss jede.Herr Rossi hat geschrieben:irgendwie gsen ich die ps und box grafiknutte längers je maeh als casuals ah, während d nintendöler dür die höchere aschprüch de schpilinhalt beträffend zu de harcorler wärded
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
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Re: Wii-U
Nöd unbedingt, für das triibt's Nintendo in letschter Ziit au viel z'wiit mit em Handholding. Siehe z.B. Skyward Sword, wo dir s'Spieli vorgängig d'Lösig zu praktisch jedem Rätsel liefertHerr Rossi hat geschrieben:irgendwie gsen ich die ps und box grafiknutte längers je maeh als casuals ah, während d nintendöler dür die höchere aschprüch de schpilinhalt beträffend zu de harcorler wärded

Was Nintendo z.Z. ganz anders als die meischte grosse Entwickler (und miner Asicht na au absolut richtig) macht isch ihren entschiedene Fokus uf Gameplay zu Laschte vo Story / filmähnlicher Präsentation / etc. und nöd umgekehrt. Die "Philosophie" behärrscht aktuell praktisch s'ganze Spielagebot vo Nintendo: Es schiinbar "storylastigs" Spieli wie s'Skyward Sword isch ganz klar ebe genau nöd um d'Story ume designt worde, sondern d'Spielwält isch im Gägeteil als Hindernisparcour für die zahlriiche Gameplay-Ideeä gstaltet worde (i dem Fall hett ich mir ehrlich gseit chli meh Story und e koheränteri Spielwelt gwünscht; s'Metroid Prime hätt da eigentlich d'Balance sehr guet troffe: Au da isch d'Spielwelt zwar in erster Linie en Hindernisparcour für s'Gameplay, aber dank de Logs und ähnliche unufdringliche Story-Element wird die Sach dänn trotzdem zu ere sinnvolle Einheit zämegschweisst). Und am andere Ändi vom Spektrum bi eme Spieli wie Nintendoland genaua s'gliiche: Jede wo echli Ahnig vo Videospieli hätt merkt sofort, dass das nöd eifach nume e "billigi Asammlig vo Minigames" isch, sondern dass da dehinder "Gameplay-Engineering" vom Allerfeinschte steckt; ich bin sälber überrascht gsi, wie verdammt guet und bis is letschte Detail durchdacht und designt die einzelne Spieli sind (und a de E3-Präsentation hätt mich das Spieli no verdammt hässig gmacht!).
Umgekehrt isch es dänn doch au chli müehsam, wänn de Miyamoto in letschter Ziit offebar rächt nazimässig sini Designer awiist, am beschte weniger als gar kei Storyelement i d'Spieli izbaue. De Koizumi hätt angeblich bim Mario Galaxy müese defür kämpfe, dass es s'Bilderbuech dänn doch no is Spieli gschafft hätt und und s'neue Papier Mario isch diesbezüglich au arg reduziert dethär cho (wänn me bedänkt wie glunge i däre Beziehig s'Thousand Year Door gsi isch). Anderersiits hätt me ja bim Metroid Other M gseh wie's chunnt, wänn sie mal voll eine uf Story und Cinematic Experience(tm) mached - so Sache sött me dänn lieber grad wieder vergässe

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Re: Wii-U
Herr Rossi hat geschrieben:die alti leier sit jahrzähnte. bi nintendo länged de äbe scho 2 3 schpili als chaufgrund, wie übrigens bi allne konsole. de unterschid zu de konkurrenz isch de aber de priis.
irgendwie gsen ich die ps und box grafiknutte längers je maeh als casuals ah, während d nintendöler dür die höchere aschprüch de schpilinhalt beträffend zu de harcorler wärded
aber genau das isch denn au bi mier de grund nintendo konsolene erst geg endi vo ihrem lebeszyklus zchaufe, will dut games ah de hand abzähle chasch....
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Re: Wii-U
leider isches so. s skyward sword isch denn drum au s einzige us de serie (ussert d cdi zeldas) woni nid düregschpilt ha. d motivation, e gschicht bis zum schlöuss z erläbe, fählt mer bi vilne schpil. andersits fählts de meischte millioneproduktione mit super story a herusforderig, innovation oder gueter spielbarkeit. es isch vilfach keis erläbnis meh, sondern vilmehr es überagebot ah idrück, wo mer meischtens nid cha i irer einzigartigkeit gniesse. weniger wär mängisch meh, aber üsi immergeil gsellschaft wott immer besseri grafik und es schpil möglechscht oni aschträngig erläbe. s label hardcore game isch de masse impliziert worde, in würklechkeit sind genau die schpil d casual games.Gurgelhals hat geschrieben:.... viel z'wiit mit em Handholding. Siehe z.B. Skyward Sword, wo dir s'Spieli vorgängig d'Lösig zu praktisch jedem Rätsel liefert....
@geosnow
ich bi froh wird nid jede brunz für d wii u chunt, es tomb raider oder es bioshock cha sich de casual gamer au uf de box chaufe. für das hed er si ja gnau kauft.
Edit @Snatcher
Gueti Schpil sind ja ebe Asichtssach. Wobi ich äbe au vermuete, dass dini agschprochne 5 Schpili alli e Wärtig vo 95% vo dir bechömed.
Ich chauf mer d wii u au nonig, wil ich anderi schpil ha woni zerscht no wett fertig schpile. d ziit isch mi fründ, es wird ja alles nid tüürer (ussert rare retro shizzle)
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Re: Wii-U
Toki Tori 2 hat auch 0 Story und 100% Gameplay-Erforschung. Genau zwei Worte gibt's im Spiel: Toki und Tori.Gurgelhals hat geschrieben:Nöd unbedingt, für das triibt's Nintendo in letschter Ziit au viel z'wiit mit em Handholding. Siehe z.B. Skyward Sword, wo dir s'Spieli vorgängig d'Lösig zu praktisch jedem Rätsel liefertHerr Rossi hat geschrieben:irgendwie gsen ich die ps und box grafiknutte längers je maeh als casuals ah, während d nintendöler dür die höchere aschprüch de schpilinhalt beträffend zu de harcorler wärded![]()
Was Nintendo z.Z. ganz anders als die meischte grosse Entwickler (und miner Asicht na au absolut richtig) macht isch ihren entschiedene Fokus uf Gameplay zu Laschte vo Story / filmähnlicher Präsentation / etc. und nöd umgekehrt. Die "Philosophie" behärrscht aktuell praktisch s'ganze Spielagebot vo Nintendo: Es schiinbar "storylastigs" Spieli wie s'Skyward Sword isch ganz klar ebe genau nöd um d'Story ume designt worde, sondern d'Spielwält isch im Gägeteil als Hindernisparcour für die zahlriiche Gameplay-Ideeä gstaltet worde (i dem Fall hett ich mir ehrlich gseit chli meh Story und e koheränteri Spielwelt gwünscht; s'Metroid Prime hätt da eigentlich d'Balance sehr guet troffe: Au da isch d'Spielwelt zwar in erster Linie en Hindernisparcour für s'Gameplay, aber dank de Logs und ähnliche unufdringliche Story-Element wird die Sach dänn trotzdem zu ere sinnvolle Einheit zämegschweisst). Und am andere Ändi vom Spektrum bi eme Spieli wie Nintendoland genaua s'gliiche: Jede wo echli Ahnig vo Videospieli hätt merkt sofort, dass das nöd eifach nume e "billigi Asammlig vo Minigames" isch, sondern dass da dehinder "Gameplay-Engineering" vom Allerfeinschte steckt; ich bin sälber überrascht gsi, wie verdammt guet und bis is letschte Detail durchdacht und designt die einzelne Spieli sind (und a de E3-Präsentation hätt mich das Spieli no verdammt hässig gmacht!).
Umgekehrt isch es dänn doch au chli müehsam, wänn de Miyamoto in letschter Ziit offebar rächt nazimässig sini Designer awiist, am beschte weniger als gar kei Storyelement i d'Spieli izbaue. De Koizumi hätt angeblich bim Mario Galaxy müese defür kämpfe, dass es s'Bilderbuech dänn doch no is Spieli gschafft hätt und und s'neue Papier Mario isch diesbezüglich au arg reduziert dethär cho (wänn me bedänkt wie glunge i däre Beziehig s'Thousand Year Door gsi isch). Anderersiits hätt me ja bim Metroid Other M gseh wie's chunnt, wänn sie mal voll eine uf Story und Cinematic Experience(tm) mached - so Sache sött me dänn lieber grad wieder vergässe

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Re: Wii-U
@rossi
ok das mit de hand abzähle han ich nöd wortwörtlich gmeint, aber es isch ebe zumindest bi mier de fall, dass wenn es super game ussechunt ich das nöd uf biege und breche sofort muss ha. zb. han ich die alti wii vor öppe 8 mönät kauft mit allne wichtige games (xenoblade, zeldas, marios, donkey kong usw). Da de support für neue wii u games genau so sie wird muss ich sie jetzt eifach nöd ha und chan schön am schluss alli perlene uflese und dadezue au no geld spare.
ok das mit de hand abzähle han ich nöd wortwörtlich gmeint, aber es isch ebe zumindest bi mier de fall, dass wenn es super game ussechunt ich das nöd uf biege und breche sofort muss ha. zb. han ich die alti wii vor öppe 8 mönät kauft mit allne wichtige games (xenoblade, zeldas, marios, donkey kong usw). Da de support für neue wii u games genau so sie wird muss ich sie jetzt eifach nöd ha und chan schön am schluss alli perlene uflese und dadezue au no geld spare.
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Re: Wii-U
Na ja, es ist halt einfach eine Sammlung von (teilweise) guten Minigames. Aus dem Haschmich hätte man aber auch noch deutlich mehr machen können, mit mehr Moves, Power-Ups, Spielphasen etc. In der jetzigen Form sind es eben Minispiele, für zwischendurch lustig, mehr aber auch nicht.Gurgelhals hat geschrieben:Und am andere Ändi vom Spektrum bi eme Spieli wie Nintendoland genaua s'gliiche: Jede wo echli Ahnig vo Videospieli hätt merkt sofort, dass das nöd eifach nume e "billigi Asammlig vo Minigames" isch, sondern dass da dehinder "Gameplay-Engineering" vom Allerfeinschte steckt; ich bin sälber überrascht gsi, wie verdammt guet und bis is letschte Detail durchdacht und designt die einzelne Spieli sind (und a de E3-Präsentation hätt mich das Spieli no verdammt hässig gmacht!).
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Re: Wii-U
warum sind das jetzt casual games?Herr Rossi hat geschrieben:es tomb raider oder es bioshock cha sich de casual gamer au uf de box chaufe.
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Re: Wii-U
beidi games sind eifach vil zliecht, nid fordernd. s bioshock hed e geili atmosphäre, aber dür de ganz plasma, lenkragete shizzle isches eifach zu öde wil z eifach.
s nöie tomb raider hani am wuchenänd gseh, en typische 0815 70% bewärtig shooter, meh nid. also meh casual gad nid.
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Re: Wii-U
Das heißt, nur Spiele mit hohem Schwierigkeitsgrad sind Hardcore Games?
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