Wii-U
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
ja, für mich hed es casual game e liechte schwirigkeitsgrad, isch relativ aschpruchslos i de bedienig und hed savepoints oni endi oder grad es schpeichersyschtem wo jederziit chasch verwände.
wie isch dini definition?
wie isch dini definition?
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
casual = hirn uf standby
hardcore = hirn in use
verstehst du
hardcore = hirn in use
verstehst du

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
triffts zimli guet
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
für mich sind casual games games für d masse. ob jetzt das jetzt de galaxler oder tomb raider oder bioshock isch ja egal. alli hochbudgettitel (HBT und nöd AAA) müend casual sii, da sus s finanzielle risiko z gross isch. die traum margen vomene gradius oder super mario world oder sonic gits sit shen mue nümme.
Zuletzt geändert von geosnow am 03 Apr 2013 13:35, insgesamt 1-mal geändert.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
chönd er eigentlich es bitz englisch?
http://www.dict.cc/englisch-deutsch/casual.html" onclick="window.open(this.href);return false;
eigentlich währed ja handy und facebook spiel wie farmville casual.
leider aber, werded "normali" spiel, schinbar für eh gwünnstiegerig (jede chan casual spille, da ahspruchslos) vercasualt.
was "normali" gamer wo sich es bitz forderig gwöhnt sind natürli chli ufrege chan.
di meischte schiened aber dur di schön optik bitz verbländed und merkets nöd immer grad.
http://www.dict.cc/englisch-deutsch/casual.html" onclick="window.open(this.href);return false;
eigentlich währed ja handy und facebook spiel wie farmville casual.
leider aber, werded "normali" spiel, schinbar für eh gwünnstiegerig (jede chan casual spille, da ahspruchslos) vercasualt.
was "normali" gamer wo sich es bitz forderig gwöhnt sind natürli chli ufrege chan.
di meischte schiened aber dur di schön optik bitz verbländed und merkets nöd immer grad.
Zuletzt geändert von Mastler(P) am 03 Apr 2013 13:06, insgesamt 2-mal geändert.

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
so nett. genau, super mario isch scho immer lässig und eifach gxi.Mastler(P) hat geschrieben:chönd er eigentlich es bitz englisch?

casual isch für ungleich schlecht und oder für HC gamer nöd interessant.
Re: Wii-U
jez darf jede sinni ganz persönlichi definition vo casual und hc gaming do inni schribe. aaaah so lessig
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
aber au bim mario mousch chli id sprungphysik dri cho und es stiegert sich langsam ih dä komplexität.
isch für mich eher es eifachers game für jede als wüklich en näbebititel.
da wür ich tetris eher als casual bezeichne. da hät mer nach drüh chlötz alles gseh und verstande.
isch für mich eher es eifachers game für jede als wüklich en näbebititel.
da wür ich tetris eher als casual bezeichne. da hät mer nach drüh chlötz alles gseh und verstande.

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
ich hoffe nöd.evo hat geschrieben:jez darf jede sinni ganz persönlichi definition vo casual und hc gaming do inni schribe. aaaah so lessig
http://de.wikipedia.org/wiki/Casual_Game" onclick="window.open(this.href);return false;
http://en.wikipedia.org/wiki/Casual_game" onclick="window.open(this.href);return false;
in erschter linie gahtz eigentlich wükli um en ziit ufwand. spielsch baar stunde es bioshock oder 10min es angrybirds.A casual gamer is a type of video game player whose time or interest in playing games is limited compared with a hardcore gamer.
mousch eh halbstund is gameplay ihgführt werde oder häsch es ab dä erscht minute dinne wills so simpel isch.
Zuletzt geändert von Mastler(P) am 03 Apr 2013 13:14, insgesamt 1-mal geändert.

- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Sind eh sautummi Begriff. Isch es Donkey Kong Crash Course (im Nintendoland) jetzt casual, will's es supersimples Spielprinzip isch, wo me i weniger als ere Minute begriffe hätt, oder isch es hardkoor, will's glichziitig sauschwer und wahrhaft trolltastisch isch? Ebe.
No tümmer isch übrigens de Begriff "AAA-Spieli", will da es qualitativs Attribut (AAA -> erstklassig) brucht wird, zum es rein quantiativs Kriterium ("Spieli mit eme Budget vom höche 2-stellige Millionebetrag a ufwärts") z'bezeichne.
Und extratumm wirds dänn natürlich, wänn die beide Begriff i de logisch absolut wasserdichte Schlussfolgerig "AAA-Spieli sind automatisch Hardkoor-Spieli" churzgschlosse wärded
Aber mir beweged eus da schliesslich au im Bereich vo de Marketing- & PR-Abteilig, au bekannt als "Bullshit Central"
No tümmer isch übrigens de Begriff "AAA-Spieli", will da es qualitativs Attribut (AAA -> erstklassig) brucht wird, zum es rein quantiativs Kriterium ("Spieli mit eme Budget vom höche 2-stellige Millionebetrag a ufwärts") z'bezeichne.
Und extratumm wirds dänn natürlich, wänn die beide Begriff i de logisch absolut wasserdichte Schlussfolgerig "AAA-Spieli sind automatisch Hardkoor-Spieli" churzgschlosse wärded

Aber mir beweged eus da schliesslich au im Bereich vo de Marketing- & PR-Abteilig, au bekannt als "Bullshit Central"

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
Gurgelhals hat geschrieben:Aber mir beweged eus da schliesslich au im Bereich vo de Marketing- & PR-Abteilig, au bekannt als "Bullshit Central"

- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Also ist Super Contra auch ein Casual Game?
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
dini muetter isch es casual game.

- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
So wird de Begriff au ganz grundsätzlich i de Industrie verwändet. Und es isch natürlich Bullshit. Aber ebe: Im Bereich Marketing & PR händ Logik und Vernunft ganz allgemein nöd eso viel verloregeosnow hat geschrieben:AAA Spiel sind bi mir nur ufs budget bezoge und nöd uf d qualität. sorry für das missverständnis.

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Das heißt also, sämtliche SNES-Spiele sind Casual Games?geosnow hat geschrieben:damals sicher.General Schaden hat geschrieben:Also ist Super Contra auch ein Casual Game?will s snes für bubies und s MD für männer gxi isch.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
gib mer gschider e antwort uf mini fragGeneral Schaden hat geschrieben:Also ist Super Contra auch ein Casual Game?
da mer itz alli wüssed dass jede de begriff andersch definiert schlan ich vor, dass mer d begriff casual & hardcore komplett usem forum verbannt. schinbar gits zvil casual gamer wo sich als hardcore gsend. de mastler p hed gseit warum das so isch.
wär no öpis für de peter lustig
du bisch au ein. du spielsch demons souls.
ich bini sogar nomol en stuefe überem hardcore gamer. der sogenannt competitive gamer. bääääm in ja face
ich bini sogar nomol en stuefe überem hardcore gamer. der sogenannt competitive gamer. bääääm in ja face
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
De Punkt, wo mir da diskutiered, dreiht sich ja nöd würklich um hardcore vs. casual. "Casual-Spieli" wie Angry Birds, Fruit Ninja, etc., wo de Wikipedia-Definition entspräched, erschiined ja gar nöd erst uf eusem Radar.Herr Rossi hat geschrieben:da mer itz alli wüssed dass jede de begriff andersch definiert schlan ich vor, dass mer d begriff casual & hardcore komplett usem forum verbannt. schinbar gits zvil casual gamer wo sich als hardcore gsend. de mastler p hed gseit warum das so isch.
Es gaht meh um de Gägesatz zwüsched "Gameplay-intensive" und "Präsentations-intensive" Spieli - also z.B. es Mario Galaxy (praktisch 100% Fokus uf purs Gameplay) uf de einte Siite und es Mass Effect uf de andere (seichts Geschüsse und no seichteri Dialög vor sündhaft tüüre Kulisse). De Punkt isch natürlich dä, dass rein theoretisch s'Einte s'Andere überhaupt nöd würd usschlüsse, aber i de Praxis isch de Gägesatz i zuenehmendem Masse real und das us de bekannte Gründ, wo da ine au scho gnännt worde sind: Präsentations-intensivi Spieli verschlinged immer grösseri Budgets und drum müend sich die Spieli us wirtschaftliche Gründ a es Zielpublikum mit em chlinnschte gmeinsame Nänner richte und dörfed drum nöd allzu komplex und/oder aspruchsvoll dethär cho. Das Resultat wird dänn vo de Publisher als sogenannts "hardcore AAA-Gaming" verchauft. Das isch aber natürlich nüt als Marketingbullshit, was sich under Anderem i de Tatsach zeigt, dass meh und meh "alti Videospielhase" (allerdings längst nöd alli, wie me au da ine gseht) vo dene Spieli genau wäg em seichte Gameplay nöd satt wärded, anders gseit also überhaupt nüt "hardcorigs" i dene Spieli finded. Und dänn redet die dänn plötzlich devo, dass Präsentations-intensivi Spieli wie es Bioshock Infinite halt tatsächlich "Casual Spieli" sind und d'Missverständnis sind dänn natürlich automatisch vorprogrammiert. I dem Zämehang isch es drum sicher sinnvoll, die Begriff gar nöd erst z'verwände. Präsentations-intensiv vs. Gameplay-intensiv schiined da mines Erachtens wie gseit die bessere will präzisere und au neutralere Begriff z'si.
Zuletzt geändert von Gurgelhals am 03 Apr 2013 18:06, insgesamt 1-mal geändert.
Himmelhilf! Bitte nid, schüsch müesst me ja no differenziert dänke und formuliere.Gurgelhals hat geschrieben:I dem Zämehang isch es drum sicher sinnvoll, die Begriff gar nöd erst z'verwände. Präsentations-intensiv vs. Gameplay-intensiv schiined da mines Erachtens wie gseit die bessere will präzisere und au neutralere Begriff z'si.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
er häts übrigens scho lang erklärt und bereits en neui spielreihe dusse:

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
mer chönts au fanboy games nänne. oder spiel zum brutal geld verdiene.General Schaden hat geschrieben:Das heißt also, sämtliche SNES-Spiele sind Casual Games?geosnow hat geschrieben:damals sicher.General Schaden hat geschrieben:Also ist Super Contra auch ein Casual Game?will s snes für bubies und s MD für männer gxi isch.