demfall KEINI Nintendo Games digital poschtet? Denn die sinn IMMER tüürer. (sogar denn, wenn sie aktion hend)TypeJ hat geschrieben:i ha na nie meh zahlt für digital, darum absolut en doppelte gwünn für mich ja!evo hat geschrieben:ja wemme den erst no mehr zahlsch für digitale hesch quasi t afall gebüre scho dinn gha, definitiv en gwünn für dich.TypeJ hat geschrieben:digital isch bescht, endlich nüme en huffe abfall ide wohnig
Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
- LuiStyle
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
60
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
dprässemitteilig isch au erscht sitt hütt Morge duss.
Isch überraschend...aber nochvollziehbar. De "normali" 2DS isch pott hässlich und gseht uss wie es Babyspielzügg.
dFarbwahl findi jetz aber guet gmacht.
Und de neui kha auch "New"3DS Games schlucke...super ischs.
De Priis findi aber no heftig...
Isch überraschend...aber nochvollziehbar. De "normali" 2DS isch pott hässlich und gseht uss wie es Babyspielzügg.
dFarbwahl findi jetz aber guet gmacht.
Und de neui kha auch "New"3DS Games schlucke...super ischs.
De Priis findi aber no heftig...
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
wie menge DS wends no usebringe 

- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Isch wohl liecht verdients Gäld. E allerletschti Revision zum d'Plattform definitiv is underste Priissegmänt z'bringe und det namal Umsatz z'mache. Isch ja au nöd s'erschte mal, wo sie so öppis mached: De GBA SP hätt namal e Revision becho wo de DS scho uf em Märt gsi isch, de GBA micro händs au no bracht. Oder de Wii mini und de Wii Family Edition ohni Gamecube-Kompatibilität.
De neui 2DS wird jetzt eifach s'Uslaufmodäll für die Plattform. Under Umständ wärdeds de sogar no erfolgriich es paar Jahr lang im niedrige Priissegmänt und ohni no gross neui Software z'bringe all dene Lüüt verchaufe chöne, wo nöd immer grad s'neuschte müend chaufe und eifach en günstige Handheld mit eme breite Spielkatalog wänd.
D'Strategie dass sie de 3DS langsam aber sicher uslaufe lönd, kein Nachfolger wärded bringe und de Fokus bi de Neuerschiinige ab 2018 nume no uf em Switch wird liege, isch agesichts vom durchschlagende Verchaufserfolg vom Switch wohl ziemlich definitiv gsetzt.
De neui 2DS wird jetzt eifach s'Uslaufmodäll für die Plattform. Under Umständ wärdeds de sogar no erfolgriich es paar Jahr lang im niedrige Priissegmänt und ohni no gross neui Software z'bringe all dene Lüüt verchaufe chöne, wo nöd immer grad s'neuschte müend chaufe und eifach en günstige Handheld mit eme breite Spielkatalog wänd.
D'Strategie dass sie de 3DS langsam aber sicher uslaufe lönd, kein Nachfolger wärded bringe und de Fokus bi de Neuerschiinige ab 2018 nume no uf em Switch wird liege, isch agesichts vom durchschlagende Verchaufserfolg vom Switch wohl ziemlich definitiv gsetzt.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich spiele immer digital. Welche konsole war denn zuletzt analog? Nach der magnavox odyssey doch keine mehr, oder?
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Dr blabla garantiertzeromeier hat geschrieben:omg
us interässe:wer macht das?Bejita hat geschrieben:Mues ou no grad los wärde das ig Lüt extrem lächerlech finge wo sich multiplat Games füre Switch choufe wo dert druf eidütig schlechter si aus uf au angernä Platforme.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Du sötsch ou nid druf iga, schüsch wärsch zerberstet worde, de neo geo spiel uf dr PS4 hesch immer scheisse gfunge. "Spiles so games nume uf neo geo blahblah"blabla hat geschrieben:fasch wäri uf was vom Bejita igangä abr nächr hetsäch ds Hirni widr igschautä
I chönt aber wettä das scho es paar Games dervo ufem Switch hesch, oder i erwägig hesches sicher scho zoge! Übrigens was söt ig di Sega Fan nennä? Ig bi säuber Sega Fan ( mega drive

Wenns um Nintendo geit schautisch haut aube dies Hirni us. Aber nid so schlimm, das passiert bi aune Fans vo öpisem, natürlech ou bi mir. Simer froh heimer wenigstens Hirni, was mä vo dä Master Race Idiote nid cha bhoupte
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Ha übrigens ar FABA mau dr Switch Pad no i dä Häng gha, ligt no easy ir Hang, aber d Buttons si scho relativ chli. Da isch dr Pro Pad sicher scho die besti Wahl. Mario Kart het schön usgseh. Gruss a Evo
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Ich schpile au Neogeo Games uf de Switch und nid uf de PS4. Wenn e schpätpubertierende Foretroll das lächerlich findet isch mer das zimlich egal. Vilicht sett er sich mal demit usenandsetze dass die eint Konsole portabel isch. Die ander isch schtercher, beides Fakte. Chömmer de Chindsgi verloh oder hesch no öpis vergässe?
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Mir isch das so scheiss egau wo du die games spielsch. Mit dir hani ou nid diskutiertHerr Rossi hat geschrieben:Ich schpile au Neogeo Games uf de Switch und nid uf de PS4. Wenn e schpätpubertierende Foretroll das lächerlich findet isch mer das zimlich egal. Vilicht sett er sich mal demit usenandsetze dass die eint Konsole portabel isch. Die ander isch schtercher, beides Fakte. Chömmer de Chindsgi verloh oder hesch no öpis vergässe?
- LuiStyle
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
60
^^ Kannmer PS4 au ufem WC mitnäh?!?

Switch: 4627-6864-8584
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
blazing star switch
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
LuiStyle hat geschrieben:^^ Kannmer PS4 au ufem WC mitnäh?!?![]()
theoretisch ja, wenn en vita hesch
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
WOW mitnä, so e Scheiss, niemer wo vorhär nid ou schüsch huere viel Gameboy gspielt het und its immer mit däm mitnä chunt isch eifach e huere verdammte Hüchler und e IdiotLuiStyle hat geschrieben:^^ Kannmer PS4 au ufem WC mitnäh?!?![]()
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Weisch Nintendo Fans kennä das haut ersch sit em SwitchMaster(G) hat geschrieben:LuiStyle hat geschrieben:^^ Kannmer PS4 au ufem WC mitnäh?!?![]()
theoretisch ja, wenn en vita hesch

- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
Bejita hat geschrieben: niemer wo vorhär huere viel Gameboy gspielt het isch e Idiot

- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
mr.raw hat geschrieben:...blablabla..... Isch wie, wenn me en extreme Unfall tuet gseh...me (er) MUESS (iihne)luege.![]()

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"
Klar. Gameboy und switch biete ja o es identisches Game Erlebnis! :typej:Bejita hat geschrieben:
WOW mitnä, so e Scheiss, niemer wo vorhär nid ou schüsch huere viel Gameboy gspielt het und its immer mit däm mitnä chunt isch eifach e huere verdammte Hüchler und e Idiot
1x meh sött klar si, wär hie dr Idiot isch...

Bonusbemerkig a di: i ha e gameboy color chouft bim erschiene (1998?) und e DS phat (2004 oder 2005?). Sither nullkommanull mobile gaming! Spricht also sehr füre switch dassi itz wieder ungerwägs zocke.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Kapiersch du nid was ig meine, was bisch du, e Primat??? Es geit nid ums Erläbnis, oder d Grafik oder z Game, es geit mir um die lächerlechi Dopumoral. Öber wo scho sit eh und je e Handheld Fan und ou Nutzer isch, bi denä verstah igs das für si Switch die PERFEKTI wau isch i aune Belange. Aber wenn öber chunt wo scho sit Jahre nüm Handheld gamet, und sich när die absolut schlechtischte Versione für Switch chouft ( öbwou si e xbox oder ps4 däheim hei ) mit dr Begründig ig chas ou ungerwägs game, isch eifach e huere Fahne im Wind, und glich e Nintendo Fanboy ganz eifach.Jones hat geschrieben:Klar. Gameboy und switch biete ja o es identisches Game Erlebnis! :typej:Bejita hat geschrieben:
WOW mitnä, so e Scheiss, niemer wo vorhär nid ou schüsch huere viel Gameboy gspielt het und its immer mit däm mitnä chunt isch eifach e huere verdammte Hüchler und e Idiot
1x meh sött klar si, wär hie dr Idiot isch...
Bonusbemerkig a di: i ha e gameboy color chouft bim erschiene (1998?) und e DS phat (2004 oder 2005?). Sither nullkommanull mobile gaming! Spricht also sehr füre switch dassi itz wieder ungerwägs zocke.
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
Kumme jetz nid so druss. Wäre PS4/One Konsole au als to go Version erhältlich, würd ich klar die Besseri version wähle. Aber, da das jo nid de punkt isch, bliebt eim nur d Switch Version übrig. Und simmer ehrlich...es MetalSlug oder es KoF unterwägs szocke isch würklich frisch. Au wenn die Version jetz 15% (irgend e zahl gno?!) schlächter isch als One oder PS4 Version. Das isch für mi (und für vieli do inne au) i dem Moment Egal. Hauptsach isch, dass als to go Version erhältlich und mit Frens oder mit fremde khasch eifach so zocke.Bejita hat geschrieben:rabarber, dummsgelabere....
Aber wenn öber chunt wo scho sit Jahre nüm Handheld gamet, und sich när die absolut schlechtischte Versione für Switch chouft ( öbwou si e xbox oder ps4 däheim hei ) mit dr Begründig ig chas ou ungerwägs game, isch eifach e huere Fahne im Wind, und glich e Nintendo Fanboy ganz eifach.
D.h du vergliichisch denfall mit dinere ussag Öpfel mit Biire.
Wenn scho so en Vergliich tuesch mache, denn müesstisch Vita, 3DS und Switch mitenander vergliiche und all zämmeschisse und als N Fanboy bezeichne, wenn me trotz schlächtischte Version d Switch Version würdi näh...oder nid?
Bi so Games wie Battlefield4 wür i begriffe, wenn de Spieler beidi Konsole dehei hett und er d One version wür näh, dass dä nid grad alli Tasse im Schrank hett ....USSERT, all sini Frens sinn mit ere M$ Konsole unterwägs. Denn sett me abwäge, wehli Version die gschieder für eim isch.
Re: Nintendo NX - heisst jetzt
i verstah äbe ke primatesprach...Bejita hat geschrieben: Kapiersch du nid was ig meine, was bisch du, e Primat???

aber itz mau ärnschthaft: hesches mau mitere anti-anger-therapie probiert? wär gloub no öpis für di...
Zuletzt geändert von Jones am 02 Mai 2017 12:02, insgesamt 1-mal geändert.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
du min liebe bisch en riisetrottelBejita hat geschrieben:WOW mitnä, so e Scheiss, niemer wo vorhär nid ou schüsch huere viel Gameboy gspielt het und its immer mit däm mitnä chunt isch eifach e huere verdammte Hüchler und e IdiotLuiStyle hat geschrieben:^^ Kannmer PS4 au ufem WC mitnäh?!?![]()

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich denke de erfolg vom switch, wo zumindescht für mich überraschend chunnt, zeigt scho, dass de mobile gimmick bide lüt igschlage het.
und ich denke es wird scho de eint oder ander drunder ha wo bisher wenig, gar kei oder eifach scho lang nüm mobile g'spielt het, sich das iets aber mal wieder wot aluege wo das ganze in native 720p, 60pfs möglich isch und ned nur mit möngi smartphone gameplay. ich finde das isch relativ nachvollziehbar und ned hüchlerisch.
trotzdem chauf ich sicher kei multiplattform ufem switch wos besser uf anderne system git, ich chauf ja au nüt uf ps4 wo's uf pc git, bin ja nöd blöd.
und ich denke es wird scho de eint oder ander drunder ha wo bisher wenig, gar kei oder eifach scho lang nüm mobile g'spielt het, sich das iets aber mal wieder wot aluege wo das ganze in native 720p, 60pfs möglich isch und ned nur mit möngi smartphone gameplay. ich finde das isch relativ nachvollziehbar und ned hüchlerisch.
trotzdem chauf ich sicher kei multiplattform ufem switch wos besser uf anderne system git, ich chauf ja au nüt uf ps4 wo's uf pc git, bin ja nöd blöd.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
ich gseh am bejetler sin Punkt scho. WENN öper bis jetzt null inträsse gha hed a mobile gaming (und das au mitm switch nöd hed) aber jetzt s'mobile gaming vom switch als argumänt brucht, zum es game (bspw skyrim) für de switch zchaufe statt bspw für ps4 oder de viel besser pc (
) isch das natürlich bitz beknackt.
ABER ich glaub niemerd da ine hed so was bis jetzt gschriebe oder gseid; oder doch?
Ich spiel dankm Switch au ab und zue es neogeo game während TV (Fuessball) luege, hani vorher nöd gmacht. Und d'Möglichkeit, die Games au easy am TV z'zocke, macht für mich die Games für de Switch am interessantischte. Wer hüt no Skyrim chauft hed glaub die letschte 10 Jahr hinderem Schrank gläbt.

ABER ich glaub niemerd da ine hed so was bis jetzt gschriebe oder gseid; oder doch?
Ich spiel dankm Switch au ab und zue es neogeo game während TV (Fuessball) luege, hani vorher nöd gmacht. Und d'Möglichkeit, die Games au easy am TV z'zocke, macht für mich die Games für de Switch am interessantischte. Wer hüt no Skyrim chauft hed glaub die letschte 10 Jahr hinderem Schrank gläbt.