Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"
logisch. wieso sött öper mobile gaming als argument füre switch bruche wenn er ke interesse a mobile gaming het?
nid mau e primat würd das mache... lulz
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
ich känn wenig Primate; möglicherwiis würeds, ich weiss es nöd.Jones hat geschrieben:logisch. wieso sött öper mobile gaming als argument füre switch bruche wenn er ke interesse a mobile gaming het?
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
zeromeier hat geschrieben:ich gseh am bejetler sin Punkt scho. WENN öper bis jetzt null inträsse gha hed a mobile gaming (und das au mitm switch nöd hed) aber jetzt s'mobile gaming vom switch als argumänt brucht, zum es game (bspw skyrim) für de switch zchaufe statt bspw für ps4 oder de viel besser pc () isch das natürlich bitz beknackt.
Ja aber WIESO denn???? Skyrim isch es mega game (ich has aber im fall no nie zockt, da eifach NULL Zitt). Hett aber öppert kei Zitt zum das deheime s zocke (Frau/Kind/Arbett oder was weiss ich) drfür aber Zitt so nes Game während em Arbettswäg s zocke (Pro Tag 2h Arbettswäg)...denn isch doch das e logischi Schlussfolgerig, dass me Skyrim uff ere Switch tuet zocke?!?! Au wenn die Version jetzt um einiges schlächter isch!?
Das "to go" zocke isch halt jetz eifach ENDLICH emolle guet umgsetzt worde vo Nintendo. Do khasch mümümümühe wo de wottsch. Nintendo hett dä shit jetz Salonfähig gmacht. Klar khasch au mit eme Smartphone oder Tablet unterwägs zocke...aber nid mit dem Software aagebot, nid in 720 penis und nid mit eme guete 6.2 Zoll Bildschirm.
Und wenn me scho es NeoGeo Game am TV tuet zocke...denn bitte NID mit ere PS4/One Version, sondern Original mit ere AES oder vo mir uss MVS Konsole...Und wenn me scho drbii sinn, denn sött me bi NeoGeo Games en direkte Vergliich nur mit eme NeoGeoX mache oder mit eme JXD mit Happy chick druff zum könne en to go vergliich zmache....?!?!
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
chömmer dämfall zämäfasse: Switch = Consol für Vätere wo nümä zum Game chömmet, will dä TV ih dä stube nümä chan für das brucht wärdä?
Bejita hat geschrieben: Gruss a Evo

guet gluulzt hämmer übers lego game.
ja klar fruehner häsch das nie gmacht (ufs wc mitgnah) und jetzt machsches will chli was chasch freispiele für de abig. logisch machsch das hauptsächlich weg dem. lolz. also schöngredt isch nah nett gseit. aber egal. nintendo rockt. meh chan sich ja also würkli gründ us de finger suuge.
seget doch eifach: NINTENDO isch GEIL. das langet doch.
seget doch eifach: NINTENDO isch GEIL. das langet doch.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
560
Warum bin ich ein Heuchler wenn mich vollwertige Konsolenspiele Unterwegs erst seit kurzem reizen? Tangiert doch niemand.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
wieso? (also bide one macht die ussag sinn, will d'umsetzige oft rucklet; aber ich bezwiifle, dass du das asprichsch)mr.raw hat geschrieben: Und wenn me scho es NeoGeo Game am TV tuet zocke...denn bitte NID mit ere PS4/One Version
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
NINTENDO isch GEIL
muesch dich sicherlich nöd füres konsumguet rechtfertige, isch dis recht z chaufe was du wottsch, aber trotzdem haet sicherlich nintendo die "argste" fanbois, wo nur scho jedes chlinsti feature als weltneuheit apriiset:).
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
das seisch imene topic, wo de bejetler schriibt?thaeye hat geschrieben:muesch dich sicherlich nöd füres konsumguet rechtfertige, isch dis recht z chaufe was du wottsch, aber trotzdem haet sicherlich nintendo die "argste" fanbois, wo nur scho jedes chlinsti feature als weltneuheit apriiset:).
er haet gruhiget aber haet sich halt im nintendo topic au grad mit de ärgste fanbois agleit (troll mässig). das isch mini bescheidenig meinig. de isch fruehner en vill schlimmere sony fanboi gsi.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
mines Erachtens hed sich das wenig bis nüd gänderet. aber hey, söll doch jede Fanboy sii und anderi als Primate und Idiote bezeichne, freii Meinigsüsserig und so.thaeye hat geschrieben:de isch fruehner en vill schlimmere sony fanboi gsi.
LOGISCH ! FREEDOM ! , ich bezeichne au nah vill als idiote so laufts halt. krass wie weich s gforum worde isch, so bitzeli härti wür ois widr guettue! chli en schale zuelege und nöd immer grad alles ufd goldwaag lege, aber isch hützutags wohl nömm so gfrögt. lieber sich echauffiere und sich diskriminiert füehle.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
mini läbensziit isch mir zschad, als dass ich mich vo mir gröschteteils unbekannte lüüt als idiot müsst bezeichne lah. Ergo: Wärs so im Forum, wär das Forum oni mich. nöd wiiter schlimm für d'Wält, völlig logisch.thaeye hat geschrieben:LOGISCH ! FREEDOM ! , ich bezeichne au nah vill als idiote so laufts halt. krass wie weich s gforum worde isch, so bitzeli härti wür ois widr guettue! chli en schale zuelege und nöd immer grad alles ufd goldwaag lege, aber isch hützutags wohl nömm so gfrögt. lieber sich echauffiere und sich diskriminiert füehle.
unbekannti lüüt wo mir idiot usteilet=voll egal
ich teil sogar idiot au bekannte lüüt uus, will sie z.t idiote sind, wieso söll meh das nöd sege? wichtig ehrlich und direkt durs lebe z gha, ghüüchlet wird scho vill zvill. bin aber im gegezug au nöd grad betupft wem mich en bekannte als arschloch bezeichnet. so isch halt s lebe. ohni feinde gasch ohni rückgrat durs lebe, isch so.
NINTENDO isch geil.
ich teil sogar idiot au bekannte lüüt uus, will sie z.t idiote sind, wieso söll meh das nöd sege? wichtig ehrlich und direkt durs lebe z gha, ghüüchlet wird scho vill zvill. bin aber im gegezug au nöd grad betupft wem mich en bekannte als arschloch bezeichnet. so isch halt s lebe. ohni feinde gasch ohni rückgrat durs lebe, isch so.
NINTENDO isch geil.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
ähm ja, beleidige ungleich ehrlich sii, sorry Röné, aber so isches.thaeye hat geschrieben:unbekannti lüüt wo mir idiot usteilet=voll egal
NINTENDO isch geil.
Respäkt und Astand erwart ich vo jedem Individuum, hani das nöd, muss ich mich au nöd mit dere Person abgeh, wüsst nöd wieso.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
ständig frömdi lüüt im internetz als idiote bezeichne = ehrlich
ja ne is klar
isch nur pc taschtatur als fruschtventil, nüt anders.
und das no als erwachsne imne videospiliforum. AUWEIA!
ja ne is klar

I speeled my drink!
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Genau das.falagar hat geschrieben:Warum bin ich ein Heuchler wenn mich vollwertige Konsolenspiele Unterwegs erst seit kurzem reizen? Tangiert doch niemand.
S Argument Zelda isch chli vergässe gange. Ich findes gägewertig s beschte Schpil für die aktuell Generation. Ich Hüchler..
nah schnell s wort "ständig" dezuedichte und schwups haet meh fake news....gat schnell. uf de rest mueni nöd igah, da eifach dumm. nix verstande vo mim text. aber isch ok, das machsch eh nie will du eine vo de guete bisch und nie eim vollidiot usteile würsch.zwirrlibatz hat geschrieben:ständig frömdi lüüt im internetz als idiote bezeichne = ehrlich
ja ne is klar
Zuletzt geändert von thaeye am 02 Mai 2017 18:10, insgesamt 1-mal geändert.
über astand chani diskutiere aber über de respekt nöd, respekt muesch dir verdiene, ich zeig nöd jedem min respekt. vorallem nöd de vollidiote.zeromeier hat geschrieben:ähm ja, beleidige ungleich ehrlich sii, sorry Röné, aber so isches.thaeye hat geschrieben:unbekannti lüüt wo mir idiot usteilet=voll egal
NINTENDO isch geil.
Respäkt und Astand erwart ich vo jedem Individuum, hani das nöd, muss ich mich au nöd mit dere Person abgeh, wüsst nöd wieso.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Chamer mal zur Abwächslig uf konstruktivi Ussage igoh statt immer die langwilig plakativ Scheisse z wälze all paar Jahr? Also vor und nachem Release vo Nintendo Hardware
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
evtl. musch aber zersch usefinde, obs en Vollidiot ischthaeye hat geschrieben:vorallem nöd de vollidiote.

usefinde muesch nah vill im lebe, z.b wieme ab und zue chan konstruktiv siiiiii bimene weiche thema..

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Ja guet die Lego Spiel si Technisch sowieso nid für viel. Usserdäm het de dr Sidel agfange dermit ig ha nid mal viu derzue gseitevo hat geschrieben:Bejita hat geschrieben: Gruss a Evo
![]()
guet gluulzt hämmer übers lego game.