Welchen Film oder welche Serie hast du gerade gesehen?

für unsere Movie-Aficionados, Serien-Liebhaber und Audiophilen.

Moderatoren: Avenger, randy

Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Re: Welchen Film hast du gerade gesehen?

Beitrag von Acid »

Star Wars

Episode I -> Mer chans grad no so luege. Im Grossä und ganzä allerdings doch mehrheitlich langwilig und vorallem eifach ein Effekt nochem anderä... allerdings immer meh oder weniger de Glich.

Episode II-> Öbä glich wiä Teil 1. Was d Gschicht betrifft gider echli meh her, d schlachtä sind allerdings gröschtäteils glich langwilig, und en grossä Minuspunkt isch s Sprücheriesä vo de Jedis... si sind nid cool und kei Einzigä devo trifft is Schwarzä, was das Ganzä zunere sehr peinlichä und unglaublich nervändä Aglägäheit macht.

Episode III-> Definitiv de Bescht vo de neuä drü. Was allerdings nid heisst dasses es unwiederstehlichs Stück Film isch. Wenigschtens chamer d Figurä und g schicht echli ernschter neh. Und diä beschtä Szenä um d Entsctehig vom Darth Vader sind nidmol so schlächt, au wenn de alt nervt, undmer eigentlich vo Beginn a weiss das mit dem einiges Fuul isch.

Alles i allem sind diä neuä drü Episodä eigentlich i allnä Bereich eifach doch es bitz Schwach, und was bi denä Film wahrschindlich im Vordergrund söt Stoh, Unterhaltend sinds au nur bedingt. D Gschicht isch nid unbedingt usnahmslos dumm, vor allem in Hinsicht uf diä Altä Episodä, aber mer hett si chönä i ei Film packä.
S Grundproblem isch glaub dasmer sich z ernscht gnoh hed, und denn wemer hed welä Humor zeigä isches Gnadälos i d Hosä. Zudem hedmer sich zu sehr mit de Effekt beschäftigt, und allg. bi de Schlachtä/Kämpf wär weniger viel meh gsie.

Episode IV-> Ja das isch denn scho öpis anders. Witzig und Unterhaltsam. De Afang isch aber schlächt. Also eigentlich alles bis zum Han Solo, er isch locker druf, und mit ihm werded au alli andere Locker und nämed sich nüm so ernscht. Es chund eim übrigens nid ganz in Sinn wiä mer glichzitig so gschliffeni Kostüm wiä diä vo de Clones, und so absolut lächerlichi wiä diä vo praktisch allnä anderä vo denä Rumschiff soldatä (diä grossä komischä Helm usw.) chan designä. Macht dem ganzä aber kei grossä Abbruch, will im Gägäsatz zu de neuä Trilogie nimmt mer sich bi de altä nid so ernscht, und gid eim nid s Gfühl dass si sälber dra glaubt händ, dasmer alles so abnimmt.

Episode V-> God eigentlich grad so witer wiäs im vieri diä ganz Zit gangä isch. Es paar Höhepunkt heds au no. Zämä mit em vieri de Bescht.

Episode VI-> d Ewoks chönt eim chli uf de Sack go. Und d iä schlacht isch echli z usdeehnt. Aber suscht natürlich nid hinder vier und füf.

Alles i allem chamer vo de altä drü Episodä sägä: durwägs witzigs Unterhaltigskino wo trotz für damaligi Zit ufwändigi Effekt nid als seelälosi Hüllä überechund. wasi für de erscht gschribä ha glitet eigentlich für alli. Für mich aber au ehnder eifach öpis womer mol cha luege, viel meh tuedsmer nid a.
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

für wen/was häsch die reviews gschriebe?
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Es git i vilnä Forä en Thread (so au i dem), womer amigs d Meinig über en Film schribt, wemer einä gseh hed... warum meinsch?
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

hobo with a shotgun

:groel: 8/10 sehr guet
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

Acid hat geschrieben:Es git i vilnä Forä en Thread (so au i dem), womer amigs d Meinig über en Film schribt, wemer einä gseh hed... warum meinsch?
also häsch es meh für dich gschriebe? damit anderi chönnd lese, wie du die film so richtig analysiersch und denn e meinig vertrittsch wo vom allgemein-hype echli abwiicht aber nöd ganz so krass? ich glaub de ritschi isch bis vor churzem de einzig gsi wo star wars nonig gseh hät.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

er hets natürli für de quatschlibatz gschribe. muesch den luege.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

h4xX0r hat geschrieben:
Acid hat geschrieben:Es git i vilnä Forä en Thread (so au i dem), womer amigs d Meinig über en Film schribt, wemer einä gseh hed... warum meinsch?
also häsch es meh für dich gschriebe? damit anderi chönnd lese, wie du die film so richtig analysiersch und denn e meinig vertrittsch wo vom allgemein-hype echli abwiicht aber nöd ganz so krass? ich glaub de ritschi isch bis vor churzem de einzig gsi wo star wars nonig gseh hät.
Wemmer nur dörft schribä was für alli neu isch, müsstisch du au nid immer wieder zeigä dass du kei Ahnig hesch, will das interessiert im Grund gno wahrschindlich au diä wenigschtä.

Aber zum doch no bitz ernscht uf din Quatsch begägänä (eifach willmer niä ganz so sicher isch öb du so bescheuert tuesch zum zündä oder tatsächlich so bescheuert bisch): Ja hesch rächt, ich has au für mich gschribä, ich han diä altä Star Wars voreme zimlichä Zitli mol gseh, isch für mich also fascht wiä neu zluege gsie. Vo de neuä hani nur Ep1 schomol gseh. En richtigi Analysation gseht für mich andersch us, und was de allgemein hype bi Star Wars isch weissi nid. Zudem gitz mit Garantie no extrem viel Mänschä wo Star Wars nonig gseh händ. Allerdings hed das kei Zämähang mit de Frog wiä Sinnvoll dases isch d Meinig über en Film kundztuä oder nid.
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Welchen Film hast du gerade gesehen?

Beitrag von zeromeier »

Acid hat geschrieben:
h4xX0r hat geschrieben:
acid hat geschrieben:Zudem gitz mit Garantie no extrem viel Mänschä wo Star Wars nonig gseh händ.
die interessiert das aber mit sicherheit null komma null.
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

Police Academy 4 (8/10)

vor allem sehr guet wege..

Steve Caballero
Tommy Guerrero
Tony Hawk
Mike McGill
Chris Miller
Lance Mountain
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

Acid hat geschrieben:
h4xX0r hat geschrieben:
Wemmer nur dörft schribä was für alli neu isch, müsstisch du au nid immer wieder zeigä dass du kei Ahnig hesch, will das interessiert im Grund gno wahrschindlich au diä wenigschtä.

Aber zum doch no bitz ernscht uf din Quatsch begägänä (eifach willmer niä ganz so sicher isch öb du so bescheuert tuesch zum zündä oder tatsächlich so bescheuert bisch): Ja hesch rächt, ich has au für mich gschribä, ich han diä altä Star Wars voreme zimlichä Zitli mol gseh, isch für mich also fascht wiä neu zluege gsie. Vo de neuä hani nur Ep1 schomol gseh. En richtigi Analysation gseht für mich andersch us, und was de allgemein hype bi Star Wars isch weissi nid. Zudem gitz mit Garantie no extrem viel Mänschä wo Star Wars nonig gseh händ. Allerdings hed das kei Zämähang mit de Frog wiä Sinnvoll dases isch d Meinig über en Film kundztuä oder nid.
mhm ich glaube ebe du findsch dich selber so geil und gschied, dass du meinsch es isch für alli e totali bericherig, wenn du so öppis clevers schriibsch. afang - mid 20 und student?
derinderinderinderin
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
86
Trading points minus
0

Beitrag von derinderinderinderin »

Acid hat geschrieben: Analysation
Mini Reaktion derzue: E Kombination vo Gsicht und Palme
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von The Sheep »

National Lampoon´s Dirty Movie (6.5/10)

Nid guet, aber besser als erwartet uf jede fall. Es paar mal hani glolt.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

h4xX0r hat geschrieben: mhm ich glaube ebe du findsch dich selber so geil und gschied, dass du meinsch es isch für alli e totali bericherig, wenn du so öppis clevers schriibsch. afang - mid 20 und student?
Ich glaub du schäzisch mich es bitz falsch i (und hesch schinbar nid grad vil vo mir gläsä, suscht wüstisch jo scho dass das falsch isch).

Zudem nomol, ich bi weder de Meinig dases clever isch, no dases für irgendöper interessant oder gar e Bericherig si mues. Ich han diä Film gluegt, und schnäll es paar Sätz dezuä tipplet, wiänis meischtens mach, ohni drüber nohzdänkä dases so Lüt wi dich gid.

Wenn mich also nid numä dumm amachsch zum dis Sälbstbewustsi z stärchä, chasches au sii lo. Wenns bruchsch dörfsch allerdings au witermachä, mir macht das nid so viel us, ich hilf au gern echli witer. Irgendwenn chöntmers allerdings z'langwilig werdä oder 'zitintensiv, eifach das nid überrascht oder trurig bisch falls mol kei Reaktion chund.
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

Better off dead (8/10) :lol:
sam
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
21
Trading points minus
0

Beitrag von sam »

im september chunt endlich star wars i-vi uf blu-ray. freu mi mega :)

127 hours 8/10
eifach en krassi gschicht will halt au so passiert!
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

sam hat geschrieben:im september chunt endlich star wars i-vi uf blu-ray. freu mi mega :)
shinfall nöd wahr? :shock:

http://www.thegforum.ch/viewtopic.php?f=23&t=2431
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

Tatsujin hat geschrieben:Police Academy 3 (7/10)
weli sprach? die sind ja bi eus au bitz uf brandt tuned worde. aber ich würds au gern mal im o ton luege was ich glaubs grad mal mach. :happy:
sam hat geschrieben:im september chunt endlich star wars i-vi uf blu-ray. freu mi mega :)
alti felm uf blaustrahl luege: meh.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

Acid, tue di nid rechtfertige und schrib eifach. So wie ich.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

Mastler(P) hat geschrieben:
Tatsujin hat geschrieben:Police Academy 3 (7/10)
weli sprach? die sind ja bi eus au bitz uf brandt tuned worde. aber ich würds au gern mal im o ton luege was ich glaubs grad mal mach. :happy:
han alli o-ton gluegt, und als VIEL besser empfunde. usserd bim IV, dert hets bi de sk8ers baar frischi sprüch gha uf tütsch.
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

Avenger hat geschrieben:Acid, tue di nid rechtfertige und schrib eifach. So wie ich.
ja gute, aber dine filme het au mind. 99.999783% vo de menschheit na nie gseh oder was ghört devo.
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

Acid hat geschrieben:Star Wars

Episode I -> Mer chans grad no so luege. Im Grossä und ganzä allerdings doch mehrheitlich langwilig und vorallem eifach ein Effekt nochem anderä... allerdings immer meh oder weniger de Glich.

Episode II-> Öbä glich wiä Teil 1. Was d Gschicht betrifft gider echli meh her, d schlachtä sind allerdings gröschtäteils glich langwilig, und en grossä Minuspunkt isch s Sprücheriesä vo de Jedis... si sind nid cool und kei Einzigä devo trifft is Schwarzä, was das Ganzä zunere sehr peinlichä und unglaublich nervändä Aglägäheit macht.

Episode III-> Definitiv de Bescht vo de neuä drü. Was allerdings nid heisst dasses es unwiederstehlichs Stück Film isch. Wenigschtens chamer d Figurä und g schicht echli ernschter neh. Und diä beschtä Szenä um d Entsctehig vom Darth Vader sind nidmol so schlächt, au wenn de alt nervt, undmer eigentlich vo Beginn a weiss das mit dem einiges Fuul isch.

Alles i allem sind diä neuä drü Episodä eigentlich i allnä Bereich eifach doch es bitz Schwach, und was bi denä Film wahrschindlich im Vordergrund söt Stoh, Unterhaltend sinds au nur bedingt. D Gschicht isch nid unbedingt usnahmslos dumm, vor allem in Hinsicht uf diä Altä Episodä, aber mer hett si chönä i ei Film packä.
S Grundproblem isch glaub dasmer sich z ernscht gnoh hed, und denn wemer hed welä Humor zeigä isches Gnadälos i d Hosä. Zudem hedmer sich zu sehr mit de Effekt beschäftigt, und allg. bi de Schlachtä/Kämpf wär weniger viel meh gsie.

Episode IV-> Ja das isch denn scho öpis anders. Witzig und Unterhaltsam. De Afang isch aber schlächt. Also eigentlich alles bis zum Han Solo, er isch locker druf, und mit ihm werded au alli andere Locker und nämed sich nüm so ernscht. Es chund eim übrigens nid ganz in Sinn wiä mer glichzitig so gschliffeni Kostüm wiä diä vo de Clones, und so absolut lächerlichi wiä diä vo praktisch allnä anderä vo denä Rumschiff soldatä (diä grossä komischä Helm usw.) chan designä. Macht dem ganzä aber kei grossä Abbruch, will im Gägäsatz zu de neuä Trilogie nimmt mer sich bi de altä nid so ernscht, und gid eim nid s Gfühl dass si sälber dra glaubt händ, dasmer alles so abnimmt.

Episode V-> God eigentlich grad so witer wiäs im vieri diä ganz Zit gangä isch. Es paar Höhepunkt heds au no. Zämä mit em vieri de Bescht.

Episode VI-> d Ewoks chönt eim chli uf de Sack go. Und d iä schlacht isch echli z usdeehnt. Aber suscht natürlich nid hinder vier und füf.

Alles i allem chamer vo de altä drü Episodä sägä: durwägs witzigs Unterhaltigskino wo trotz für damaligi Zit ufwändigi Effekt nid als seelälosi Hüllä überechund. wasi für de erscht gschribä ha glitet eigentlich für alli. Für mich aber au ehnder eifach öpis womer mol cha luege, viel meh tuedsmer nid a.

LOLZen. Guet, mit de Ewoks hesch allerdings recht.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0

Beitrag von turntablism »

ong bak 3 (7/10)
mr bones (7/10) am afang find en mega luschtig spoeter wird er lasch
:vortex:
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

polizei akademie 9/10

am ahfang hani dänkt, shit ein lacher nachm andere, dasch en 10/10 felm!
aber denn geg dä schluss häts abklunge, drum doch irgendwie unperfekt und es 9i.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
603
Trading points minus
1

Beitrag von sidusson »

the bourne identity 7/10 ungerhautsam aber nüt spezieus.. mau no ds 2-3 luege.
shubidu
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

Mastler(P) hat geschrieben:polizei akademie 9/10
hesch etz gliich noed im oton gluegt?
Antworten