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Re: Heute erhalten - Retro Edition

Verfasst: 11 Apr 2014 12:29
von damian
ufem megadrive gsehnd halt au schlecht programmierti spiel guet us :)

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Verfasst: 11 Apr 2014 13:03
von Tatsujin
hanf hat geschrieben:ich fasse zäme: updates vo dä pc engine sind erlaubt. updates bi andere konsole hingege zellet nöd. das will dini regle so usgleit sind dass zuesätzlichi speicherchips erlaubt sind, nöd aber zuesätzlichi rechnigschips. wänn än zuesätzliche rechnigschip drin isch, zellt s'ganze spiel nümm, au dänn wänns dä zuesätzlich rechnigschip gar nöd brucht wird.
du bisch ächt en dumme schnurri immer. huere müehsam amigs mit dier ds diskutiere :typej:

d PCE het über ihri laufbahn genau eis add-on beschert becho und das isch es CD-System mit meh RAM zum d date buffere als ERSATZ für HuCards wo halt dur ihri kompaktheit kapazitätsmässig chli limitiert sind gsi damals. zwar es cools medium, aber ja au en schwachpunkt vom konzept, NöD aber vom system anfürsich :!:

de PCE het NIE becho: irgendwelchi zuesätz für meh rächeleischtig, 3D spielerei etc.. was beidi, ds SFC/SNES und de MD/Genny becho hend. vroallem wenn mer ds Mega-CD no mitiibezieht, was ja den en komplett neui hardware vorussetzig zur folg gha het. also so schwär chan das ja jetzt nöd würkli zum verstah si, oder?

somit lauft z.b. die ganzi grafikpracht vomene sapphire, absolut uf dr original hardware vo 1987 ab. eigentlich unfassbar, wenn mer bedenkt, dass sones spiel so weder uf em MD no uf em viel jüngere SFC möglich isch.

au din vergliich, das arcade spiel chli altbacke uusgehnd hinkt truurig. logisch hend spiel anno 1987 no andersch usgseh als z.b. 1993, dadevo sind aber d no 80er mega drive spiel genauso betroffe gsi wie PCE games, nur das d PCE generel die besser uussehende spiel gha het.

und dis TF4 chasch ja grad mal wo here schiebe. grad bi dem game merkt mer extrem wies MD a sis ändlimit puscht isch worde, und zwar in form vo maasssive slowdowns a fascht jedere stell.
nöd falsch verstah, ich finds au guet, aber ich spiels hüt lieber uf em saturn, gnau us dem grund. uf de PCE hesch au bi de hertischte shooters eigentlich schier nie slowdowns und luschtigerwiis au weniger sprite flickers.

dis einzige argumänt isch de zweit layer wos MD gegenüber de PCE het, was ich ja als schwachpunkt vor PCE unterstriiche. aber abgseh vo dem, gsehn ich kein einzige grund, dass d PCE in irgend eim beriich ungünschtiger sötti da stah. oder das d pce wege dere fehlende realtime parallax gschicht, grad wie 8-bit söll würke..lol.

und ja wie de gege au bemerkt het, uf de PCE isch vieles eifach viel suberer und irgendwie durchdachter und übers limit use programmiert, vowas ebe au d stüürig, kollosionsabfrag, weniger slows, weniger flickers (obschon z.t. screen hochi tiles und sprites als 2ti ebeni verwendet worde sind) etc. abhängig isch.

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Verfasst: 11 Apr 2014 13:04
von Tatsujin
hanf hat geschrieben:ufem megadrive gsehnd halt au schlecht programmierti spiel guet us :)
ja da hani überigens au grad angscht :lol:

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Verfasst: 11 Apr 2014 13:58
von Shadow
geosnow hat geschrieben:denn händs bit magical chase im 1. level au sprites am bode brucht.
dasch ja klar. dä Trick isch bi sovielne Games brucht worde und ich han scho Dutzendi Diskussione deswege gha, speziell mit em Yves :) damals.... isch nöd alles paralax wo nach paralax usgseht.

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Verfasst: 11 Apr 2014 14:34
von Tatsujin
logisch, wiel d PCE chan KEIS PARALLAX.

sind alles v-tiles oder sprites defür brucht worde. oder mit simplem h-sync, BGs und sprites aapasst. uf pcefx.com forum gits 100 siitigi diskusione drüber wie mer das so genial herebringt.

aber luschtiger wiis isch grad wiedermal ds dracula X eis vo de überaagenschte paradebiispil vo genialer parallax vortüüschig.

btw. de NeoGeo het au nur ein BG layer, alles andere uf em screen sind sprites. aber er isch ja au ds puure sprite monschter schlechthii gsi. trotzdem na luschtig, das mer das anno 1990 immer no so gmacht het. und natürli mla wieder en favor für d PCE, wie sehr guet sie de NG het chöne wiedergeh, i dene spiel wo für sie usecho sind :)

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Verfasst: 11 Apr 2014 14:51
von Avenger
Tatsujin hat geschrieben:de PCE het NIE becho: irgendwelchi zuesätz für meh rächeleischtig, 3D spielerei etc.. was beidi, ds SFC/SNES und de MD/Genny becho hend. vroallem wenn mer ds Mega-CD no mitiibezieht, was ja den en komplett neui hardware vorussetzig zur folg gha het.
...was ou nid sinnvoll gsi isch. Weniger wär meh gsi. Der Angry Video Game Nerd het das Sega-Turm Konstrukt sehr treffend kommentiert: "that thing is on Life Support!"

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Verfasst: 12 Apr 2014 12:52
von damian
Tatsujin hat geschrieben:logisch, wiel d PCE chan KEIS PARALLAX.
ich säg ja nur dasses genau das usgmacht hät dass dä md als next gen konsole wahrgno worde isch und d'pce nöd. hardware parallax scrolling hät dä spiel en plastische iidruck verleit - sogar dä allerbilligste. bi dä pce hät das müehsam anebschisse werde müese.

han gester und hüt dracula x gspielt und so fantastisch dasses isch s'spiel. s'parallax isch beschränkt uf ä chlini flächi, oder dänn händs einfarbigi hintegründ a teils stelle verwendet dass si ganzi linie händ chöne verschiebe. und bi vertikalem scrolling fehlt s'parallax scrolling meist komplett.

für retroliebhaber ischs amel sogar fast cooler kei parallax defür detaillierti abwechsligsriichi hintergründ zha. damalas häts d'lüüt halt eifach nöd so vom hocker ghaue wie md.

ps. han etz ändli ä pce cd mit rgb wo au würkli funtioniert. Im öppe 4 aalauf häts endli klappet...

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Verfasst: 12 Apr 2014 13:01
von damian
ps. da no es biispiel vome absolut verschissne spiel wo aber bessers parallax scrolling hät als jedes pce spiel.


Quelle

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Verfasst: 12 Apr 2014 16:12
von geosnow
das hani glaubs doch mal recht wiit gspielt.

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Verfasst: 12 Apr 2014 16:32
von Tatsujin
geosnow hat geschrieben:das hani glaubs doch mal recht wiit gspielt.
:lol:

btw. hampf. ja jetzt simmer scho chli uf em gliiche nenner aaglanget. aber trotzdem, d PCE als mehr 8-bitish go bezeichne wär ca. gliich falsch wie es NeoGeo also mehr 8-bitish go bezeichne., was ja z.b. absolut lächerlich wär.

es isch halt eifach so, dass d PCE früener isch usecho und grad die früehere spiel, au ir arcade, grad en grosse wechsel dure gmacht hend. wobie natürlich damals es praktisch 1:1 und no fascht ziitgliichs arcade R-Type scho en ernome quantesprung ir konsole gschicht bote het, und nöd aanähernd no was mit NES und konsorte vergliichbar isch gsi. und was nacher no alles usecho isch spricht ja au ganzi bänd für sich.

und btw. d PCE isch i irem ursprungsland super erfolgriich gsi und heds MD wiit hinter sich glah, und au nintendo komplet abghängt bis zum SFC release.

und das es in NA nöd klappet het, ligt ganz andere faktore z grund als ihri technik.

btw. susch giz ja na d pce super grafx, mit ächtem parallax scrolling. aber das wär ja ebe wieder bischiss, wiel es grosses technischs HARDWARE upgrade. drum zehl ich die ja ebe au nöd dezue :P

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Verfasst: 13 Apr 2014 10:10
von m.o.terra kaesi
Tatsujin hat geschrieben:und dis TF4 chasch ja grad mal wo here schiebe. grad bi dem game merkt mer extrem wies MD a sis ändlimit puscht isch worde, und zwar in form vo maasssive slowdowns a fascht jedere stell.
nöd falsch verstah, ich finds au guet, aber ich spiels hüt lieber uf em saturn, gnau us dem grund. uf de PCE hesch au bi de hertischte shooters eigentlich schier nie slowdowns und luschtigerwiis au weniger sprite flickers.
was aber immer no nüüt dra änderet, dass TF4 im Verglich zo allne PCE Shooters GRAFISCH verdammt ihdrocksvoll wörkt (gar ihdrucksvoller als es WoT), au trotz Flickers (was ned all Shooterfans so fäsch stört im übrige, aber v.a. "Puurischte"). Dä Sound esch dä grad nomol es anders Thema.

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Verfasst: 13 Apr 2014 11:18
von Tatsujin
also ich finde persönlich es GoT mit sine vielne multivariable BGs, super details, vielne animatione etc. GRAFISCH iidrücklicher. vom WoT scho gar nüme ds rede.
aber ich glaube da striited sich eifach mal wieder d geischter, wiel ds TF4 hets mir ebe nie gross ahtah gha. obschon natürlich es guets program (bis uf di hertischte slows).

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Verfasst: 13 Apr 2014 11:34
von Hekel
GameCollector90 hat geschrieben:Seperation Anxiety MD
Mir bruched en like button da inne :-D!! Pal betone ;-)

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Verfasst: 14 Apr 2014 08:00
von Grisu
:herzli:
image.jpg

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Verfasst: 14 Apr 2014 09:39
von Tatsujin
ah endli heschs. sorry, bin leider ds spot ^^

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Verfasst: 14 Apr 2014 10:17
von Grisu
Tatsujin hat geschrieben:ah endli heschs. sorry, bin leider ds spot ^^
Bizli :groel:

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Verfasst: 14 Apr 2014 13:59
von Tatsujin
äntli mal eis zum ne vernünftige priis gfunde :)

Bild

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Verfasst: 14 Apr 2014 14:23
von damian
das suechi au. was häsch zahlt?

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Verfasst: 14 Apr 2014 14:25
von geosnow
de gits doch au im fighting vipers?

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Verfasst: 14 Apr 2014 14:38
von Tatsujin
hanf hat geschrieben:das suechi au. was häsch zahlt?
ca. en 40er

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Verfasst: 14 Apr 2014 15:06
von damian
ok, so viel tüürer ischs uf ebay etz au wieder nöd... ~80

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Verfasst: 14 Apr 2014 15:37
von Tatsujin
das isch e so. nur hani ebe imene lade na schier nie eis gseh, und drum hanis grad mit gnoh :)

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Verfasst: 14 Apr 2014 17:11
von Reinforced
40.- ? isch doch en relative Bruch hani gmeint?!

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Verfasst: 14 Apr 2014 18:29
von geosnow
Its unique!

Re: Heute erhalten - Retro Edition

Verfasst: 14 Apr 2014 19:55
von XYBOT
de pepsi hani no neu verchauft gha früener :lol: