thaeye hat geschrieben: ↑25 Feb 2022 10:17
verstande:
1. mobs haue und loote--runes
2. uflevle mit dene attribut wo dinere spielwiis zueseget
3. waffe/usrüstig finde wo zu dim char passet
4. boss kille
5. welt entdecke (NPC sidequests mache, dungeons chlini , weltboss etc.)
Das Video luege bringts schono, hani bim DS1 o müesse zum überhoupt drus cho. Aber nach paar Stund spile geits när scho. Und wed mit de schwierigere Klasse afasch isches när no umso befriedigender weme witer chunt. Dä wo Du hesch gwählt Ribit, startet ja o im LVL 1 und de muesch zersch mau ca. 10 Level ufelevele zum chlei me Stärke und Ausdauer ds ha. Wirsch gseh das geit de scho, eifach eis nachem angere aga und chlei usefinge. Was ono hiuft am Afang isch ds lock on bi de Gägner zum bitz kämpfe lehre.
Gester hani no der Händler gfunge wo me cha der Pfilboge choufe. Hüt wirdi mau paar Schmiedstei oder wie die heisse ga farme zum Schwert & Boge bitz stercher mache. När gits paar Pfil id Chöpf, ga de chlei der goldig Ritter zu Pferd ga zöikle mit de Pfile
Ist einfach schon unfair. Ich habe bei einer Boss Instanz alles verloren, aber ich kriege es ohne den Boss zu besiegen nicht mehr zurück und ihn besiegen ist momentan fast unmöglich. Ich kann die HP zur Hälfte wegbringen aber eigenen Schaden ganz vermeiden da muss ich passen. Es hat einfach zuwenige Gelegenheiten wo seine Deckung offen ist und bist eigentlich nur noch am ausweichen. Wenn aber die eigenen Attacken zu schwach sind dauert das nicht nur ewig, jedesmal wenn man nahe rangeht steigt das Risiko dass er einem doch mal trifft. Von stressminimierten Gameplay ist da schon wenig zu sehen, ich brauche sowas jetzt nicht. Es reicht wenn es halb so schwer wäre...
Keine Ahnung was du mit Gapecloser meinst aber es ist einfach unnötig schwer, damit haben sie offenbar so ihre Liebhaber. Ich muss das nicht haben, ich mag es halt wenn ich cruisen kann, mit kleinen Herausforderungen aber nicht Kopf an die Wand-Sachen.
es git boss wo waen du uf abstand gasch, das "gap" sehr schnell schlüsset, döt muesch eher bloodborne/sekiromässig spiele. den gits halt die lahme defür härtzueschlagende, bi dene chasch villfach uf abstand und eifach chli d movesets studiere.
es isch nöd "unnötig" schwer. tröte. es isch elden ring. jetzt gits sogar checkpoints vor boss. es troimli eigentlich für "casuals".
Abstand bringt doch nichts, es geht darum dass man ausweichen muss, ständig und immer wieder. Sie können den Abstand während sie den Move ausführen nicht direkt verringern, das ist ja diese Mechanik... dass diese Attacken ein Anfang und ein Ende haben und an diesen beiden Punkten sind sie angreifbar, ansonsten kaum.
Elden Ring ist einfach nur ein Game wo es nur den Modus "hart" gibt und das hat man auch so designed dass es so bleibt. Allerdings kann man schon stärker werden und die Bosse sind natürlich von den Moves her toll gemacht, eine besonders hohe Qualität... wenn das nicht so wäre hätte ich es nie angefasst.
Klar je mehr Power man dann hat, bei diese Angriffspunkten, desto kleiner das Risiko dass man erwischt wird da man natürlich weniger oft in den Angriffsmodus gehen muss. Einfach nur ausweichen kann man theoretisch ewig lange aber so kriegt man nichts tot.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 25 Feb 2022 11:50, insgesamt 3-mal geändert.
I ga immer nur zu de grosse Gegner oder Bosse, nachdäm ig aui mini Runes verbrucht ha, de machts o nüt we de stirbsch und de der Stuff nüm chasch zrüghole. Im DS1 het me ja sogar bim Boss chönne zrugwarpe zum Save. So hani mi Stuff scho paarmau chönne rette trotz zu schwach füre Boss. Aber hie hanis no nid probiert bzw. ha no kener Homeward bones gfunge.
O dert vorem einte Dungeon mit em Tröötemönsch, immer ds Pack schön id nöchi vom Savepoint locke, denn isches easy zum Runes wieder hole wenn de stirbsch. Sowieso isch dert e super Spot zum ufelevele und usprobiere. Der gross Ritter mitem Speer dert isch e super Sparring Partner zum kämpfe lehre und me isch so schnäu wieder dert weme stirbt und easy zum Runes wieder ufläse.
Edit: Und punkto Schwierigkeit, ämu iz sm Afang, heisis scho bitz vereifacht, d Savepoints si bis jetzt sehr nöch ufenang, und ds kämpfe mano a mano isch o bitz easier mitem R2 Move wenn eine ufs Schild haut. Das isch im DS1 viu schwieriger und gwöhnigsbedürftiger gsi.
mach mal mitem jump button en r2 (staggeret villi gegner, isch ja au chli sekiromässig mit posturewert im hindergrund). ich muen mich as "gumpe" eh erst na gwöhne und au s schliiche uf L3 hani nöd intus. uebig halt.
Ja säg nüt, gumpe muesi no chlei üebe, obwohls ja eifacher isch aus im DS1. O Jumpattacke und umeschliiche hani no nid so viu brucht. Derfür Parry & Backstab klappet ganz guet, aber das hani im DS1 o ersch öpe im 3. Durchgang glehrt. Me chunt scho o düre ohni, eifach immer schön Schild hoch, bitz rolle und probiere hinger de Gegner ds cho zum backstabbe. Im Zwifelsfall haut dervorenne oder sterbe.
Und natürlech mit Pfil & Boge abecheese us der entfernig, oder e Pfil i Chopf zum ane locke. Was mir no biz fehlt isch s stüpfe, das isch super gsi im DS1 zum i Abgrund abe stüpfe oder d Defense vom Gägner ds bräche.
und ja bi jedem charakternpc de dialog usreize, da chasch au sehr vill verpasse (uflevle für summons z.b). immer wiedermal mit dene rede und ja d dialög immer bis zumschluss drucke, bis sie de letscht satz wiederholet. den isch de dialog würkli z end. meistens haends nachem 1. mal na was zsege.
Wenn man ein Screenshot machen möchte wartet das Game nicht, der Boss haut weiterhin voll rein. Wenn man ein Portal öffnet kommt noch ein Wolf und hat einem im Portal kaputt.... es soll einfach schön schwierig sein oder so. Man kanns schon übertreiben.... aber es findet ja Liebhaber.
Beastman Azula, immerhin ist jetzt fast jedesmal 3/4 HP down gut möglich, bischen HP geboostet und Flask alles auf Crimson Tears verschoben. Jedes bischen hilft sehr.
Vor Story hesch am Afang ke Ahnig, es wird eim när ganz subtil per Itembeschribige und einige churze NPC Gspräch vermittlet und entfaltet ersch bim witere Spile sini Würkig und Faszination. Bim DS1 hani o ersch nach mängem Durchgang aues öpe gschnallt wies zämehanget, und viel muesch / darfsch selber interpretiere. Genau das fingi aber super so, denn ig hasse das huere gliir i de RPG. Für mi passts tiptop so.
Tönt ämu nid schlächt Ribit we de der Azula nächstens schaffsch, hesch jetz sicher scho viel me glehrt und d Stüürig viu me im Griff.Und ja das si när haut so Sache, es git ke Pause Knopf, während am Items und Equipment wächsle chasch o agriffe wärde und niene ussert am Savepoint söusch di i Sicherheit füehle.
Tönt no easy, bim Balsphemous sind dItems so enorm guet beschriebe und drum iis Gsamtkonzept integriert gsi, dass zum Teil vo dä Story worde sind und zu dä Gsamtatmosphäre enorm biitreiht händ.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Has au agfange als Confessor und cha nid verschtah wie mer so viel Energie mit Mimimi Kommentär cha verbrötle wie de Ribit das macht. Eifach nomol afoh mit eme Astrologer oder Confessor und Freud ha am Schpil.
Und ja, Aug, so viel Geduld.... Respekt.
Zum Game chani nonid viel säge nach 3 Schtund, technisch iwandfrei bisher, alles tiptop. Mit de soulstypische Mongostürig (Input lag & standard taste belegig) chund mer eigentlich recht schnell klar. Timing und beobachte isch alles.
Für mich persönlich perfekt dass from endlich en open world Titel released hed.