Wobei das natürlich nur für die großen Titel gilt, welche versuchen, das COD-Erfolgsschema zu kopieren. Es gibt heute schon auch extrem experimentierfreudige frotschrittliche Titel, Antichamber etc.Gurgelhals hat geschrieben:Rolf, uf s'pauschale "Ihr sind halt alli altmodisch"-Totschlägerargument han ich nume gwartet. Aber wie scho mal gseit: Inzwüsche sind mer bi de Videospieli sowiit, dass me es gsunds Mass Konservativismus und Traditionsbewusstsii ebe nüme rückständig oder altmodisch sind, sondern me im Gägeteil als fortschrittlich mues gseh. Anders gseit: Vieles was zwüsched ca. 1995 und 2005 usecho isch, isch hütt no moderner als mit es paar Usnahme fast jedes "grosse" neue Spieli. Isch chli wie mit de PopmusigPandemonium hat geschrieben:wenn ihr so i de vergangeheit festhanged
Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
en riese schnurre händ da inne alli, vo wägä chli gforderet werde und nöd ah d'hand gno werde imene aktuelli spieli.
aber wiäviel da inne händ demon's souls gspielt? duregspielt?
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Uf jede Fall. Ich rede usschliesslich vo de "grosse" Titel mit zweistelligem Millionebudget, finanzstarchem Publisher im Hindergrund und de ufwändige Marketingkampagne. I dem Bereich sind Spieli wie z.B. es Dark Souls (wo an sich eigentlich au "nume" es mittelgrosses Projekt isch) inzwüsche absoluti Usnahmeerschiinige.General Schaden hat geschrieben:Wobei das natürlich nur für die großen Titel gilt, welche versuchen, das COD-Erfolgsschema zu kopieren. Es gibt heute schon auch extrem experimentierfreudige Titel, Antichamber etc.Gurgelhals hat geschrieben:Rolf, uf s'pauschale "Ihr sind halt alli altmodisch"-Totschlägerargument han ich nume gwartet. Aber wie scho mal gseit: Inzwüsche sind mer bi de Videospieli sowiit, dass me es gsunds Mass Konservativismus und Traditionsbewusstsii ebe nüme rückständig oder altmodisch sind, sondern me im Gägeteil als fortschrittlich mues gseh. Anders gseit: Vieles was zwüsched ca. 1995 und 2005 usecho isch, isch hütt no moderner als mit es paar Usnahme fast jedes "grosse" neue Spieli. Isch chli wie mit de PopmusigPandemonium hat geschrieben:wenn ihr so i de vergangeheit festhanged
Aber ebe: Jensiits vo dem "klassische" Produktionsbereich lauft inzwüsche zum Glück rächt viel.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Demon's Souls nöd, will's uf de falsche Plattform erschiine isch, aber defür s'Dark Souls. Und, ja: Öppe i dem Stil sind die grossartige PC-Spieli gsi, wo ungefähr um d'Jahrtuusigwändi erschiine sind und wo da ine immer wieder gnännt wärded.Skeletor hat geschrieben:en riese schnurre händ da inne alli, vo wägä chli gforderet werde und nöd ah d'hand gno werde imene aktuelli spieli.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Vielleicht spiel ich lieber erstmal ne Runde System Shock 2. Der Steueridioten-Stil ist auch eher meiner als der Dampfidioten-Stil. Wobei die Himmelwelt und die Schienen schon ziemlich interessant aussehen.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
geil, de ladebildschrim:
TIP: Press A to Jump!

TIP: Press A to Jump!

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
hl2 isch au genre referenz, obwohls chum rätsel bütet und strunzlinear isch. was hl2 aber bütet sind enorm abwechsligsrichi level, konkret het jede level es element wo gwüssi spielmechanike ushebled oder dezefüegt, was denn sgameplay i dem level dominiert. seigs iets en level nur mit gravity gun, eine wod muesch über stei laufe oder eine wod vimene unbesiegbare gegner dur kanäl ghetzt wirsch. sowas bütet bioshock ned annähernd. muesses au nöd, dqs wo hl2 bütet mached vellicht na en handvoll anderi, aber ebe, hl2 idch ebe au nöd eifach en shooter ohni rätsel.Pandemonium hat geschrieben:Ich finds in keinster art und wiis monoton. Uf die 08/15 rätsel wo susch i shooter und action adventures ibaut werde chani au getrost verzichte. Es hät grad au mit de vigors sehr abwechsligsrichi kämpf womer uuf hard oder ebe im 1999 modus au durchus taktisch mues vor ga, susch chunt mer nöd wiit.
Ich nimme gern half life (1 oder 2) als genre referenz. Det gits nie es rätsel und all findets fantastisch. ich find infinite chunt scho sehr nöch ane a die referenz. allei s zämespiel vom booker und de elizabeth isch fantastisch und macht für mich enorm viel uus. Spieled doch nochli system shock wenn ihr so i de vergangeheit festhanged aber aktuell gits für mich nüt bessers.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
demon's souls ninnt dich imfall no weniger ah d'hand als dark souls.Gurgelhals hat geschrieben:Demon's Souls nöd, will's uf de falsche Plattform erschiine isch, aber defür s'Dark Souls. Und, ja: Öppe i dem Stil sind die grossartige PC-Spieli gsi, wo ungefähr um d'Jahrtuusigwändi erschiine sind und wo da ine immer wieder gnännt wärded.Skeletor hat geschrieben:en riese schnurre händ da inne alli, vo wägä chli gforderet werde und nöd ah d'hand gno werde imene aktuelli spieli.
- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
Das ischs denn ebe genau, s andere isch vielne denn au wieder nöd recht. Mer mues halt eifach akzeptiere das games es massemedium sind und darum au für de dümmst zuegänglich müend sii. Schlussendli isches es businnes womer grad au uuf die chaüferschicht agwiese isch. Das en publisher sich getraut au mal öppis anders zbringe ebe grad es demon's souls oder so was isch immer es extrems risiko, zum glück hät sichs uuszahlt.Skeletor hat geschrieben:en riese schnurre händ da inne alli, vo wägä chli gforderet werde und nöd ah d'hand gno werde imene aktuelli spieli.
- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
Isch natürli extrem banalisiert gseit gsi vo mir. natürli isch HL2 meh als eifach en shooter ohni rätsel. Ha eifach welle uufzeige das genau das wo a bioshock kritisiert wird au bi de referenz fehlt. bioshock macht bi wiitem nöd alles richtig, verstahn mi nöd falsch. aber es isch für mich ganz klar nach HL2 ä referenz i dere generation.Moff hat geschrieben:hl2 isch au genre referenz, obwohls chum rätsel bütet und strunzlinear isch. was hl2 aber bütet sind enorm abwechsligsrichi level, konkret het jede level es element wo gwüssi spielmechanike ushebled oder dezefüegt, was denn sgameplay i dem level dominiert. seigs iets en level nur mit gravity gun, eine wod muesch über stei laufe oder eine wod vimene unbesiegbare gegner dur kanäl ghetzt wirsch. sowas bütet bioshock ned annähernd. muesses au nöd, dqs wo hl2 bütet mached vellicht na en handvoll anderi, aber ebe, hl2 idch ebe au nöd eifach en shooter ohni rätsel.Pandemonium hat geschrieben:Ich finds in keinster art und wiis monoton. Uf die 08/15 rätsel wo susch i shooter und action adventures ibaut werde chani au getrost verzichte. Es hät grad au mit de vigors sehr abwechsligsrichi kämpf womer uuf hard oder ebe im 1999 modus au durchus taktisch mues vor ga, susch chunt mer nöd wiit.
Ich nimme gern half life (1 oder 2) als genre referenz. Det gits nie es rätsel und all findets fantastisch. ich find infinite chunt scho sehr nöch ane a die referenz. allei s zämespiel vom booker und de elizabeth isch fantastisch und macht für mich enorm viel uus. Spieled doch nochli system shock wenn ihr so i de vergangeheit festhanged aber aktuell gits für mich nüt bessers.
- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
Ich gsehns halt leider eifach andersch. Vieli bewährti element wo spiel früehner grossartig gmacht händ sind hüt immerno integriert. Sie stönd halt nüme so im fokus wie au scho, evtl will mer a neue mechanike oder erzählwiise umepröbled. genau das macht infinite. schlussendlich isches eifach ignorant es 20 jährigs spiel als verglich herezstelle. ich cha natürli verstah und akzeptiere das dir s system shock 2 besser gfalle hät aber denn sötsch du au iigseh das infinite, vergliche mitem suschtige genre müll, vieles richtig macht und sich positiv vo de masse abhebt.Gurgelhals hat geschrieben:Rolf, uf s'pauschale "Ihr sind halt alli altmodisch"-Totschlägerargument han ich nume gwartet. Aber wie scho mal gseit: Inzwüsche sind mer bi de Videospieli sowiit, dass me es gsunds Mass Konservativismus und Traditionsbewusstsii ebe nüme rückständig oder altmodisch sind, sondern me im Gägeteil als fortschrittlich mues gseh. Anders gseit: Vieles was zwüsched ca. 1995 und 2005 usecho isch, isch hütt no moderner als mit es paar Usnahme fast jedes "grosse" neue Spieli. Isch chli wie mit de PopmusigPandemonium hat geschrieben:wenn ihr so i de vergangeheit festhanged
Gsehsch s'Problem?aber aktuell gits für mich nüt bessers.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Han ich wie gseit nöd gspielt (au wänn's mich interessiere würd, aber für eis einzigs Spieli chauf ich mir sicher kei PS3), aber ich find bim Dark Souls nöd, dass es eim zwenig a de Hand nimmt oder drum irgendwie speziell schwierig oder unzuegänglich wär. Im Chern isch das genau s'Prinzip, wo es Gothic, es Deus Ex, es System Shock 1 (de zweiti Teil echli weniger), es STALKER, usw. agwändet hätt: De Spieler wird ohni grossi Vorbereitig in e Wält gschmisse und isch det uf sich sälber gstellt. Er mues mittels Usprobiere, Erkunde, etc. sälber usefinde, nach wellne Gsetzmässigkeite die Wält (resp. s'Spiel) funktioniert und sich so Schritt für Schritt (und au mit em einte oder andere Scheitere dezwüschet) Erfahrige und es Wüsse erarbeite, wie er i däre Wält erfolgriich chan bestah. Exotisch isch das nöd - exotisch (und im übrige sehr erfreulich) isch lediglich, dass es Spieli mit so eme Asatz im hüttige Umfeld uf Konsole chan usecho und au no erfolgriich isch.Skeletor hat geschrieben:demon's souls ninnt dich imfall no weniger ah d'hand als dark souls.Gurgelhals hat geschrieben:Demon's Souls nöd, will's uf de falsche Plattform erschiine isch, aber defür s'Dark Souls. Und, ja: Öppe i dem Stil sind die grossartige PC-Spieli gsi, wo ungefähr um d'Jahrtuusigwändi erschiine sind und wo da ine immer wieder gnännt wärded.Skeletor hat geschrieben:en riese schnurre händ da inne alli, vo wägä chli gforderet werde und nöd ah d'hand gno werde imene aktuelli spieli.
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Ja guet, me chan natürlich au eifach Entwicklige wie e sukzessivi Verwässerig vom Gameplay und e Iischränkig vom Interaktionsruum vom Spieler zu Gunschte vo andere Aspekt wie Narration und Inszenierig als öppis Positivs gseh. Aber für mich isch so en Entwicklig im Medium Videospieli witzlos, will wänn ich eifach en super inszenierte "thrill ride" will, dänn spiel ich keis Videospieli, sondern gange is KinoIch gsehns halt leider eifach andersch. Vieli bewährti element wo spiel früehner grossartig gmacht händ sind hüt immerno integriert. Sie stönd halt nüme so im fokus wie au scho, evtl will mer a neue mechanike oder erzählwiise umepröbled. genau das macht infinite. schlussendlich isches eifach ignorant es 20 jährigs spiel als verglich herezstelle. ich cha natürli verstah und akzeptiere das dir s system shock 2 besser gfalle hät aber denn sötsch du au iigseh das infinite, vergliche mitem suschtige genre müll, vieles richtig macht und sich positiv vo de masse abhebt.Gsehsch s'Problem?aber aktuell gits für mich nüt bessers.

Edith: Zur Präzisierig: Mich stört die Tendenz an sich, will sie dem entgäge lauft, was es Videospieli i mine Auge usmacht und's vo andere Medie abhebt. D'Frag, öb es Bioshock underem Strich dänn raffinierter vorgaht als es Call of Duty oder es Halo, fallt drum au nüme würklich is Gwicht, will bi dene Spieli die allgemeini Stossrichtig s'Problem isch und die isch i all dene Fäll öppe die glich.
Zuletzt geändert von Gurgelhals am 26 Mär 2013 12:13, insgesamt 2-mal geändert.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
das wird da inne dä gliche nöd gfalle. isch doch vo dä uncharted macher...sidusson hat geschrieben:apropos, i fröie mi uf the last of us..
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Skeletor hat geschrieben:das wird da inne dä gliche nöd gfalle. isch doch vo dä uncharted macher...sidusson hat geschrieben:apropos, i fröie mi uf the last of us..

Ich freue mich defür uf Dark Souls 2, Wasteland 2, Project Eternity, s'neue Torment und de Shadowrum Returns. Ehrlich gseit isch mini Lischte vo Spieli, wo ich mich druf freue, scho lang nüme so lang gsi wie jetzt

Zuletzt geändert von Gurgelhals am 26 Mär 2013 12:11, insgesamt 1-mal geändert.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
gsehn ich au so.Gurgelhals hat geschrieben:Ja guet, me chan natürlich au eifach Entwicklige wie e sukzessivi Verwässerig vom Gameplay und e Iischränkig vom Interaktionsruum vom Spieler zu Gunschte vo andere Aspekt wie Narration und Inszenierig als öppis Positivs gseh. Aber für mich isch so en Entwicklig im Medium Videospieli witzlos, will wänn ich eifach en super inszenierte "thrill ride" will, dänn spiel ich keis Videospieli, sondern gange is Kino

gseht ja hüt alles schön us, aber gfordert wirsch leider chum no.
aber ebe, ich zieh mers bioshock trotzdem no ine. chan ja au nöd all jahr die gliche alte games spille.
fakt isch eifach, dass ich under anderem dur die entwicklig immer weniger und weniger spiele.
hmm, wahrschinli hät mich darum uncharted scho bim 2te teil ahfah langwile..

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
d'kritike bi uncharted und bim neue tomb raider chani ja guät verstah. das ganze isch würklich meh in interaktive film als es richtigs videospieli. aber sie gsehnd super us und sind genial inszeniert.
sowas zwüschet inne spiele macht durchus spass und schlechts sinds wäg däm no lang nöd scheisse. es isch eher en eigeni kategorie vo spieli.
aber wenn mal alli spieli so sind, dänn ja... dänn schiessts au mich mal ah. ich han jetzt also nach em tomb raider au wieder gnuäg.
bi uncharted isch mir das no glich gsi, hans nöd kännt. tomb raider hetti eifach gern halt meh erforsche. dä wäg müesse sueche wiä damals im 1. teil. wobi dä wäg zgfinde vorallem es problem wäg dä scheiss grafik gsi isch
kei menschlichi gegner, nur tier, mönsterli. und nöd zviel dävo. dä 1. teil hät halt für mich ä geniali antmosphäre gha. hät ja kum musik gha. Es wär doch so geil, Tempel erforsche, rätsel löse, es paar wenigi gägner, wenig munition.
zu bioshock chani wenig sägä. teil 1 hani öpä zur hälfti oder bitz meh gspielt, nachher hani plötzlich ufghört. ich weiss nur no, dass ich dä ganz afang uhuere super gfunde ha. teil 2 nur churz inneglueget und teil 3 weissi no nöd ob ichs probiere söll.
demon's souls isch für mich s'beschte spieli vo dä aktuelle generation. aber ja ich weiss, ich erwähns all mönet es paar mal.
sowas zwüschet inne spiele macht durchus spass und schlechts sinds wäg däm no lang nöd scheisse. es isch eher en eigeni kategorie vo spieli.
aber wenn mal alli spieli so sind, dänn ja... dänn schiessts au mich mal ah. ich han jetzt also nach em tomb raider au wieder gnuäg.
bi uncharted isch mir das no glich gsi, hans nöd kännt. tomb raider hetti eifach gern halt meh erforsche. dä wäg müesse sueche wiä damals im 1. teil. wobi dä wäg zgfinde vorallem es problem wäg dä scheiss grafik gsi isch

kei menschlichi gegner, nur tier, mönsterli. und nöd zviel dävo. dä 1. teil hät halt für mich ä geniali antmosphäre gha. hät ja kum musik gha. Es wär doch so geil, Tempel erforsche, rätsel löse, es paar wenigi gägner, wenig munition.
zu bioshock chani wenig sägä. teil 1 hani öpä zur hälfti oder bitz meh gspielt, nachher hani plötzlich ufghört. ich weiss nur no, dass ich dä ganz afang uhuere super gfunde ha. teil 2 nur churz inneglueget und teil 3 weissi no nöd ob ichs probiere söll.
demon's souls isch für mich s'beschte spieli vo dä aktuelle generation. aber ja ich weiss, ich erwähns all mönet es paar mal.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
spiel halt uf HARD und nöd uf 'Normal' (shüttige normal ischs hard vo dazumal)...Mastler(P) hat geschrieben:gseht ja hüt alles schön us, aber gfordert wirsch leider chum no
ich spiele alli shooter immer uf de härtischte stufe und finde also, dass mer durchus gforderet wird.
- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
:typej: Häsch du infinite überhaupt gspielt? Grad d narration isch öppis vom beste sid HL2. Übers gameplay chamer diskutiere, und ä relativer ischränkig isch allei scho durs genre gä, minere meinig nah. Es isch ebe genau kei eifachi thrill ride, sondern hät mich, wie scho sid jahre nüme, chöne i sini welt entfühere. d elizabeth allei isch en gwünn für die ganz industrie und verwandelt das spiel i öppis speziells. Bi de allgemeine stossrichtig gib ich dir aber gern recht. mit dere han ich au müeh. aber minere meinig nah schwümmt ebe infinite genau wie s original bioshock gäg die trends ah. öb irrational die richtigsänderig hät chöne verstärche isch wieder öppis anders. aber wie vorher erwähnt sind videospiel es massemedium und mer mues versueche es allne recht zmache. dich häts jetzt leider nöd tüpft, völlig fair.Gurgelhals hat geschrieben:Ja guet, me chan natürlich au eifach Entwicklige wie e sukzessivi Verwässerig vom Gameplay und e Iischränkig vom Interaktionsruum vom Spieler zu Gunschte vo andere Aspekt wie Narration und Inszenierig als öppis Positivs gseh. Aber für mich isch so en Entwicklig im Medium Videospieli witzlos, will wänn ich eifach en super inszenierte "thrill ride" will, dänn spiel ich keis Videospieli, sondern gange is KinoIch gsehns halt leider eifach andersch. Vieli bewährti element wo spiel früehner grossartig gmacht händ sind hüt immerno integriert. Sie stönd halt nüme so im fokus wie au scho, evtl will mer a neue mechanike oder erzählwiise umepröbled. genau das macht infinite. schlussendlich isches eifach ignorant es 20 jährigs spiel als verglich herezstelle. ich cha natürli verstah und akzeptiere das dir s system shock 2 besser gfalle hät aber denn sötsch du au iigseh das infinite, vergliche mitem suschtige genre müll, vieles richtig macht und sich positiv vo de masse abhebt.Gsehsch s'Problem?aber aktuell gits für mich nüt bessers.![]()
Edith: Zur Präzisierig: Mich stört die Tendenz an sich, will sie dem entgäge lauft, was es Videospieli i mine Auge usmacht und's vo andere Medie abhebt. D'Frag, öb es Bioshock underem Strich dänn raffinierter vorgaht als es Call of Duty oder es Halo, fallt drum au nüme würklich is Gwicht, will bi dene Spieli die allgemeini Stossrichtig s'Problem isch und die isch i all dene Fäll öppe die glich.
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Das Problem, welches Batz und Gurgel beschreiben, lässt sich folgendermaßen visualisieren.
COD-Kopien - - - - - - - - - - BioShock Infinite - - - - System Shock/Deus Ex - - - - - - - - - - - - - - - - - Theoretisches Potential neuer Spiele
Also manche Spiele nähern sich der spielerischen Freiheit und dem Ideenreichtum der Klassiker zwar an, sollten sie dem Anspruch aber übertreffen (und auf dem Diagramm dann rechts davon stehen).
COD-Kopien - - - - - - - - - - BioShock Infinite - - - - System Shock/Deus Ex - - - - - - - - - - - - - - - - - Theoretisches Potential neuer Spiele
Also manche Spiele nähern sich der spielerischen Freiheit und dem Ideenreichtum der Klassiker zwar an, sollten sie dem Anspruch aber übertreffen (und auf dem Diagramm dann rechts davon stehen).
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
isch d KI anders uf hard, oder hät mer eifach weniger "lebe" und treffer "zelled weniger".Masatshi hat geschrieben: ich spiele alli shooter immer uf de härtischte stufe und finde also, dass mer durchus gforderet wird.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
logisch gitz für das dstufene. aber das macht es platforme oder es rätsle im ne tomb raider au nöd schwiriger.Masatshi hat geschrieben:spiel halt uf HARD und nöd uf 'Normal' (shüttige normal ischs hard vo dazumal)...
gitt dir im schnitt eifech meh oder stärcheri gegner.
übrigens allgemeini feststellig gsi und nöd nur uf shooter bezoge.

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
meh gegner machts nöd besser. besseri KI wär geil!